Als je goed kijjkt zie je ook verschil in de armlengtes. Links is gewoon het lichaam van Demi.quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
De complete belichting is anders...
past wel een beetje in dit rijtjequote:Op maandag 30 november 2009 14:21 schreef kimikkuh het volgende:
deze zal al wel voorbij zijn gekomen...nicole kidman
dat is ze ook. ze kijkt niet eens in de spiegel zegt ze. echt triest!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef celebsweeper het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
hier is ze (denk ik) voor de operaties en er is toch niks mis mee....als je hier niet tevreden mee ben ben je wel heel onzeker...lijkt mij
Ja, en in die scene is ze een levende dodequote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
komt deze niet gewoon uit een film?
WTF xD hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:57 schreef Radegast het volgende:
http://www.funnyordie.com(...)sey-shore?rel=player
pam zonder make-up vind jij meevallen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:50 schreef patatmetfriet het volgende:
Dat vind ik echt nog reuze meevallen.
Ze wordt ook een dagje ouder he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
pam zonder make-up vind jij meevallen?nou ik toch echt niet!
zeker...maar als je dan weer naar tatjana simic kijkt, bij haar valt het weer reuze mee...zouden het dan toch de genen zijn???quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze wordt ook een dagje ouder he.
Of een hoop botox.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:09 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
zeker...maar als je dan weer naar tatjana simic kijkt, bij haar valt het weer reuze mee...zouden het dan toch de genen zijn???
Haar wenkbrauwen hangen iets lager omdat ze nou eenmaal een paar jaar ouder is geworden, net als iedereen en of je nou 17 of 23 bent bijv, juist in die jaren zie je een heel verschil als je ouder wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef celebsweeper het volgende:
tja wel veel verschil maar lelijk is ze nooit geweest
[ afbeelding ]
Tja zoveel verschil zie ik er niet in hoor...bij meganquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Haar wenkbrauwen hangen iets lager omdat ze nou eenmaal een paar jaar ouder is geworden, net als iedereen en of je nou 17 of 23 bent bijv, juist in die jaren zie je een heel verschil als je ouder wordt.
Verder heeft ze rechts veel meer mascara op dus lijken de ogen veel zwoeler.
En of je je wenkbrauwen iets meer invult meer poeder maakt ook een groot verschil.
Alleen de neus is wat anders ja.
Ziet er toch mooi uitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef kimikkuh het volgende:
Fajah lourens zonder make up:
[ afbeelding ]
Gaga is ook moooooooooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef Manono het volgende:
ouder worden wordt vaak zo verward met er slecht uitzien, niemand blijft eruit zien als toen ie 23 was
imo ziet pam er best goed uit voor haar leeftijd - zo te zien draagt ze echt nauwelijks make up en is ze een avondje doorgezakt, vind het haar ook wel sieren dat ze zich niet helemaal strak heeft laten trekken
lady gaga:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit er toch echt niet zo lekker uit zien hoor. Zo oud is ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef Radegast het volgende:
Pam deelt handtekeningen uit in London.
[ afbeelding ]
Yep, ik meen het serieusquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ziet er toch mooi uitZe kan het prima hebben
Haha, die zou je ook zo voorbij lopen op straat.... jemig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef Butterfly91 het volgende:
Tyra Banks zonder make-up
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk foundation, rouge en mascara.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef kimikkuh het volgende:
Fajah lourens zonder make up:
[ afbeelding ]
kun je nagaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk foundation, rouge en mascara.....
Waarom heb je op je Enter toets gedrukt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
Even iets heel anders, snappen jullie waarom sommige mannen de neiging hebben hun vrouw in te ruilen voor een nieuwer type als het oude model gedateerd begint te raken?![]()
houdbaarheid is beperkt, jwzquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
Even iets heel anders, snappen jullie waarom sommige mannen de neiging hebben hun vrouw in te ruilen voor een nieuwer type als het oude model gedateerd begint te raken?![]()
Excuseer, ik had er even niet aan gedacht dat je zulke dingen niet zo hoort te zeggen in het bijzijn van dames.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waarom heb je op je Enter toets gedrukt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |