Ziet er toch mooi uitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef kimikkuh het volgende:
Fajah lourens zonder make up:
[ afbeelding ]
Gaga is ook moooooooooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef Manono het volgende:
ouder worden wordt vaak zo verward met er slecht uitzien, niemand blijft eruit zien als toen ie 23 was
imo ziet pam er best goed uit voor haar leeftijd - zo te zien draagt ze echt nauwelijks make up en is ze een avondje doorgezakt, vind het haar ook wel sieren dat ze zich niet helemaal strak heeft laten trekken
lady gaga:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit er toch echt niet zo lekker uit zien hoor. Zo oud is ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef Radegast het volgende:
Pam deelt handtekeningen uit in London.
[ afbeelding ]
Yep, ik meen het serieusquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ziet er toch mooi uitZe kan het prima hebben
Haha, die zou je ook zo voorbij lopen op straat.... jemig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef Butterfly91 het volgende:
Tyra Banks zonder make-up
[ afbeelding ]
Ik zie toch duidelijk foundation, rouge en mascara.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef kimikkuh het volgende:
Fajah lourens zonder make up:
[ afbeelding ]
kun je nagaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk foundation, rouge en mascara.....
Waarom heb je op je Enter toets gedrukt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
Even iets heel anders, snappen jullie waarom sommige mannen de neiging hebben hun vrouw in te ruilen voor een nieuwer type als het oude model gedateerd begint te raken?![]()
houdbaarheid is beperkt, jwzquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef SjoerdZwoerd het volgende:
Even iets heel anders, snappen jullie waarom sommige mannen de neiging hebben hun vrouw in te ruilen voor een nieuwer type als het oude model gedateerd begint te raken?![]()
Excuseer, ik had er even niet aan gedacht dat je zulke dingen niet zo hoort te zeggen in het bijzijn van dames.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waarom heb je op je Enter toets gedrukt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |