abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71208095
quote:
AMSTERDAM - Leden van de in Iran gevreesde Basij verkrachten maagden in de gevangenissen in de nacht voor hun executies.

De bewakers trouwen de nacht voor de terechtstellingen met de vrouwelijke gevangenen, om de verkrachtingen 'legaal' te maken binnen het huwelijk. Vervolgens mogen de vrouwen, omdat ze geen maagd meer zijn, 'legaal' geëxecuteerd worden.

Een van de leden van de paramillitaire groep onder de religieuze leider Ali Khamenei heeft dat anoniem in de openbaarheid gebracht. De Jerusalem Post bericht daar over.

Toen hij 18 jaar was, kreeg hij volgens eigen zeggen 'de eer' tijdelijk jonge meisjes te trouwen die ter dood veroordeeld waren. De man heeft daar nu spijt van. Hij is net zelf vrijgekomen uit de gevangenis, waar hij zat omdat hij twee tieners had bevrijd die waren gearresteerd na de demonstraties rond de laatste verkiezingen.

Sommige vrouwlijke gedetineerden kregen slaappillen toegediend om ze rustig te maken. Maar de vrouwen vochten desondanks tegen de verkrachtingen. Volgens de anonieme man waren ze nog banger voor de onteringen dan voor de executies die daarop volgden. "Ik heb ze horen huilen en schreeuwen. Een van de meisjes heeft haar gezicht en nek met haar vingernagels helemaal opengekrabd, dat vergeet ik nooit meer."
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_executie__.html
Islam = liefde , Islam = vrede, Islam = dubbel zo erg als het nazisme.
Wie de duivelse islam nu nog goedpraat is naar mijn mening niet goed wijs.
to the point!
pi_71208220
Iedere verkrachting is er 1 te veel, wie het ook doet en met welke reden dan ook
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_71208225
Met welke reden werden dan de gevangen in irak door de VS vernederd en verkracht , dat was het geloof in het moreel superiere westen. We hebben een gedeelte van die feiten alleen maar gehoord omdat er gelukkig domme strijdkrachten zijn die fotos hadden en die op internet geplaatst hadden, anders zouden zulke excessen natuurlijk nooit voorgekomen zijn volgens de amerikaanse propaganda machine.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:18:33 #4
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_71208230
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Iedere verkrachting is er 1 te veel, wie het ook doet en met welke reden dan ook
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_71208270
Stelling van topicstarter is weer eens erg kort door de bocht. Het gaat hier om excessen, waarbij de islam weliswaar een rol speelt, maar niet leidend is. Deze figuren kunnen zich dit gedrag vooral permitteren omdat ze de machthebbers in het land zijn.
pi_71208359
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef isogram het volgende:
Stelling van topicstarter is weer eens erg kort door de bocht. Het gaat hier om excessen, waarbij de islam weliswaar een rol speelt, maar niet leidend is. Deze figuren kunnen zich dit gedrag vooral permitteren omdat ze de machthebbers in het land zijn.
De eerste goedprater is al aanwezig.
Niet leidend ? Iran is een theocratie .
quote:
De bewakers trouwen de nacht voor de terechtstellingen met de vrouwelijke gevangenen, om de verkrachtingen 'legaal' te maken binnen het huwelijk. Vervolgens mogen de vrouwen, omdat ze geen maagd meer zijn, 'legaal' geëxecuteerd worden.
to the point!
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:23:08 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_71208362
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Lees je eens even in in de Christelijke geschiedenis, bijv. de inquisitie.
Precies dezelfde wangedragingen, gerechtvaardigd door het boek.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:23:18 #8
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71208363
quote:
Islam = dubbel zo erg als het nazisme.
second that.
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
pi_71208416
quote:
Dit dus. Dat deze ziekelingen dit soort dingen uit naam van de Islam beweren te doen, betekent niet meteen dat turnpoints beweringen opeens voor alle volgers van de Islam gelden. Of gelooft hij nou echt dat de gemiddelde Iraniër graag dit soort dingen doet?
Cool story, Hansel.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:27:07 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71208485
quote:
Deze handelingen op zich zijn hier volledig vanuit (een zieke interpretatie van) de Islam 'gerechtvaardigd' zelfs 'nodig'. Dus hier vind ik wel sprake van een exces van een idiote interpretatie van een godsdienst.

Natuurlijk kunnen ze het zich ook permitteren omdat ze de macht hebben, maar het gaat er hier om dat er vanuit een achterlijke interpretatie van een godsdienst geen maagden geëxecuteerd mogen worden. Om deze regel niet te breken verzinnen ze dus dit soort onzin, volledig veroorzaakt door en gerechtvaardigd vanuit een idiote interpretatie van hun godsdienst.

Verder is het walgelijk natuurlijk, maar gelukkig niet representatief voor het grote gedeelte wat in dezelfde god gelooft.

(Hoewel het verbod om maagden te executeren natuurlijk geen ziekelijke interpretatie is! )

[ Bericht 6% gewijzigd door SicSicSics op 22-07-2009 11:32:14 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71208511
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Ja joh, haal jij er even eeuwenoude taferelen bij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:28:56 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71208549
TS is toch zo van het straffen met de harde hand?

En het is de islam die het executeren van maagden blijkbaar juist verbiedt. TS is tegen de islam, dus heeft geen problemen met executies van maagden?

Waarom niet uberhaupt tegen de doodstraf en inhumane straffen zijn? Oh nee, daar gaat het TS niet om, als hij z'n islam zeikpostje van de dag maar weer kan posten. Oh shit, hypocrisy fail
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:29:32 #13
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_71208575
Zegt de Jeruzalem Post

Ik geloof dat er heel veel mis is met Iran en zijn rechtssysteem maar als jullie het niet erg vinden neem ik mijn nieuws niet aan van de Jeruzalem Post, in deze.
pi_71208582
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dit dus. Dat deze ziekelingen dit soort dingen uit naam van de Islam beweren te doen, betekent niet meteen dat turnpoints beweringen opeens voor alle volgers van de Islam gelden. Of gelooft hij nou echt dat de gemiddelde Iraniër graag dit soort dingen doet?
Ik zeg niet dat zoiets voor alle volgers geldt. Het gaat erom dat de Islam dit rechtvaardigd.
to the point!
pi_71208589
Wat een topic weer van de TS. Na hoeveel pagina's zal dit topic gesloten worden?
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:31:00 #16
39631 GoeRoe86
pi_71208624
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat zoiets voor alle volgers geldt. Het gaat erom dat de Islam dit rechtvaardigd.
De islam rechtvaardigt dit niet
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:31:08 #17
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_71208631
Ondanks dat ik zelf niet zoveel op heb met de islam of welke godsdienst dan ook, vind ik dit eigenlijk los van de islam staan.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:31:41 #18
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71208651
quote:

[..]

Pure onzin, de inquisitie heeft zeker mensen vermoord, schandelijk, dit is ook een van de hoofdredenen voor de reformatie, juist omdat het volk dit niet wilde. Maar hoe vreselijk die inquisitie was, ze hebben nooit mensen verkracht voor de executie.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_71208663
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Rechtvaardigd?
  Donald Duck held woensdag 22 juli 2009 @ 11:33:20 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71208705
iran is dan ook een dom kutland
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:33:50 #21
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71208723

If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
pi_71208726
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Meh7 het volgende:
Wat een topic weer van de TS. Na hoeveel pagina's zal dit topic gesloten worden?
Ik hoop.... NU.
Cool story, Hansel.
pi_71208744
Een voorbeeld van Westerse waarden gebaseerd op een Joods/Christelijke traditie:

Abu Ghraib:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71208750
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Rechtvaardigd?
76 staat voor zijn IQ, jeweettog?
Cool story, Hansel.
pi_71208765
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:34 schreef Meh7 het volgende:
Een voorbeeld van Westerse waarden gebaseerd op een Joods/Christelijke traditie:

Abu Ghraib:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk was dat he?
pi_71208794
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat er in 2009 nog zulke praktijken plaatsvinden.

En dan weten we nog nieteens alles.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:36:36 #27
116015 SicSicSics
pi_71208806
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Arnold_fan het volgende:
Maar hoe vreselijk die inquisitie was, ze hebben nooit mensen verkracht voor de executie.
Bron?

Ze hebben geslagen, gemarteld, ontheemd, gemoord en verbrand, maar ze hebben niemand verkracht! (Vlak voor de executie!)

Verder kan een godsdienst eigenlijk niets rechtvaardigen.

De mensen die spreken als geestelijke kunnen dingen interpreteren waardoor sommige dingen volgens hun gerechtvaardigd zijn. Dat is iets heel anders.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71208814
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat er in 2009 nog zulke praktijken plaatsvinden.

En dan weten we nog nieteens alles.
We leven in een zieke wereld.
Cool story, Hansel.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:40:32 #29
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71208931
Alweer zo'n nieuwsbericht wat nergens op slaat. De Jerusalem Post lijkt me ook niet zo'n goede bron voor Iraanse gebeurtenissen. Wij moeten geloven dat:

1) er heel wat maagden in Iraanse gevangenissen zitten die misdrijven gepleegd hebben waarvoor de doodstraf geldt. Stug lijkt me.
2) maagden niet geexecuteerd mogen worden, maar de rechtbanken dit blijkbaar niet weten en ze toch veroordelen.
3) para-militairen die verkrachtigen plegen, maar in de volgende zin blijken zij tevens bewakers in de gevangenis.
4) deze bruten zich vervolgens weer keurig aan de wet willen houden door eerst met de gevangenen te trouwen.

Wie dit alles gelooft leeft in een wondere wereld.
Here we are now, entertain us.
pi_71208978
quote:

[..]

Pure onzin, de inquisitie heeft zeker mensen vermoord, schandelijk, dit is ook een van de hoofdredenen voor de reformatie, juist omdat het volk dit niet wilde. Maar hoe vreselijk die inquisitie was, ze hebben nooit mensen verkracht voor de executie.
Nee, het waren echte schatjes de leden van de inquisitie
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_71209022
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:40 schreef voyeur het volgende:
Alweer zo'n nieuwsbericht wat nergens op slaat. De Jerusalem Post lijkt me ook niet zo'n goede bron voor Iraanse gebeurtenissen. Wij moeten geloven dat:

1) er heel wat maagden in Iraanse gevangenissen zitten die misdrijven gepleegd hebben waarvoor de doodstraf geldt. Stug lijkt me.
2) maagden niet geexecuteerd mogen worden, maar de rechtbanken dit blijkbaar niet weten en ze toch veroordelen.
3) para-militairen die verkrachtigen plegen, maar in de volgende zin blijken zij tevens bewakers in de gevangenis.
4) deze bruten zich vervolgens weer keurig aan de wet willen houden door eerst met de gevangenen te trouwen.

@ punt 3: later komt hij nog vrij uit de gevangenis omdat hij daar gevangen zat.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:43:50 #32
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71209056
Schattig die reclamebanner hieronder van Muslima.com.......

De internationale moslima huwelijkssite!
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:44:06 #33
116015 SicSicSics
pi_71209067
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

@ punt 3: later komt hij nog vrij uit de gevangenis omdat hij daar gevangen zat.
omdat hij twee tienermeisjes had bevrijdt... De koene held!
Fine, fuck you then!
pi_71209070
heheheh de Joden zijn een mediaoffensief begonnen tegen Iran.. Het land zwart maken om het vervolgens te gaan aanvallen.. Nou weten jullie waarom er zoveel Joden actief zijn in en die hele media rulen zoals krant en TV..
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:44:18 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71209072
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zegt de Jeruzalem Post

Ik geloof dat er heel veel mis is met Iran en zijn rechtssysteem maar als jullie het niet erg vinden neem ik mijn nieuws niet aan van de Jeruzalem Post, in deze.
Ik geloof er ook niks van. Pure propaganda. Waarom zouden vrouwen ontmaagd moeten worden voordat ze geexecuteerd worden? Onzin.
The End Times are wild
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:45:07 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_71209101
quote:

[..]

Dus Iran vertegenwoordigd de hele Islam net zoals de inwoners van de bible beld in de VS dat doen voor het christendom? ik denk dat jij niet goed wijs bent. Wat niet wegneemt dat dit vreselijk is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_71209118
quote:

Ach, ik heb in een land in het Midden Oosten gewoond waar een 'geheim' hoerenhuis was waar mannen voor de daad even met het hoertje trouwden en na het neuken weer scheidden . Het gebeurt dus wel. Toen het té bekend werd, werden doe hoertjes en eigenaars wel gearresteerd trouwens .
Cool story, Hansel.
pi_71209149
quote:
ze hebben nooit mensen verkracht voor de executie.
Dat doen de huidige priesters en pastoors wel met van die jonge jongetjes. Dan wordt de boel afgekocht zodat het christendom niet nog slechter in het nieuws komt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:46:41 #39
39631 GoeRoe86
pi_71209157
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niks van. Pure propaganda. Waarom zouden vrouwen ontmaagd moeten worden voordat ze geexecuteerd worden? Onzin.
Mjah en waarom zou dat door paramilitairen moeten gebeuren. Alsof een simpele viespeuk niet hetzelfde kan. En dan ook nog eerst trouwen omdat het anders niet mag
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:47:39 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71209189
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ach, ik heb in een land in het Midden Oosten gewoond waar een 'geheim' hoerenhuis was waar mannen voor de daad even met het hoertje trouwden en na het neuken weer scheidden . Het gebeurt dus wel.
Dat is toch heel iets anders dan dit! Dat is het semi-legaal maken van prostitutie door even te trouwen, dat zulke dingen gebeurden was mij ook bekend.

Maar wat beschreven wordt in de OP is -weer- een geval van Joodse fantasie met als doel dood en vernietiging te kunnen zaaien.

Teheranlügen.
The End Times are wild
pi_71209245
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ach, ik heb in een land in het Midden Oosten gewoond waar een 'geheim' hoerenhuis was waar mannen voor de daad even met het hoertje trouwden en na het neuken weer scheidden . Het gebeurt dus wel. Toen het té bekend werd, werden doe hoertjes en eigenaars wel gearresteerd trouwens .
Volgens mij is die methode in het hele Midden Oosten in gebruik t.b.v. prostitutie. En is dat gewoon een publiek geheim.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_71209263
grappig dat especially die Joden met dit nieuws komen..
jeweet toch kunnen ze weer huilie doen bij de VS en de EU.
pi_71209266
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is toch heel iets anders dan dit! Dat is het semi-legaal maken van prostitutie door even te trouwen, dat zulke dingen gebeurden was mij ook bekend.

Maar wat beschreven wordt in de OP is -weer- een geval van Joodse fantasie met als doel dood en vernietiging te kunnen zaaien.
Dat weet ik, ik reageerde op degene die niet geloofde dat ze überhaupt eerst moestten trouwen.
Cool story, Hansel.
pi_71209330
quote:

[..]

En daar hebben we er weer één goedprater. En gaat christelijke geschiedenis vergeiljken met islam nu.

De bijbel: heb je naaste lief zoals je zelf. Zo ook de vrouw. De koran denkt daar heel wat anders over.
pi_71209333
Vergeleken met de omgeving is Iran wel de ergste. Een executie is al erg, maar een verkrachting daarbij helemaal.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:54:49 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71209458
Volgens de Joden is het verhaal dus ongeveer als volgt:

"We hebben hier een gevangenis vol met jonge maagden die morgen geexecuteerd moeten worden."'
"Nou, aan de slag dan maar, zou ik zo zeggen. Waar liggen de touwen"
"Ho, ho, niet zo snel Ali. Het zijn nog maagden. Die mag je niet zomaar executeren want dat is zielig."
"Bij de baard van de profeet, dat is waar ook. Wat moeten we nu dan doen?"
"Ze moeten eerst ontmaagd worden. Dat is logisch. Haal de paramilitaire militie even. Die jongens zijn wel in voor een verzetje"
"Ik zal ze bellen. 0800-PARAMILITAIR. Maar we moeten ze wel eerst laten trouwen. Anders is er sprake van seks voor het huwelijk, en dat zou onethisch zijn."
"Natuurlijk. Het moet wel allemaal volgens het groene boekje gaan."
The End Times are wild
pi_71209485
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:51 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

En daar hebben we er weer één goedprater. En gaat christelijke geschiedenis vergeiljken met islam nu.

De bijbel: heb je naaste lief zoals je zelf. Zo ook de vrouw. De koran denkt daar heel wat anders over.
Apart, in de 15 jaar dat ik in moslimlanden heb gewoond heb ik mij nog nooit gediscrimineerd of onveilig gevoeld, al helemaal niet uit naam van de Islam.
Cool story, Hansel.
pi_71209488
Opeens weet je het ..bewaker worden !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71209519
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Duurt nooit lang
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:01:24 #50
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71209720
Als je het begin van het artikel in de Jerusalem Post leest weet je al genoeg:
"In a shocking and unprecedented interview, directly exposing the inhumanity of Supreme Leader Ali Khamenei's religious regime in Iran, a serving member of the paramilitary Basiji militia has told this reporter of his role in suppressing opposition street protests in recent weeks.

He has also detailed aspects of his earlier service in the force, including his enforced participation in the rape of young Iranian girls prior to their execution.

The interview took place by telephone, and on condition of anonymity. It was arranged by a reliable source whose identity can also not be revealed.

Ik ga die amateur journalist ook eens bellen met wat broodje baard verhalen. Lachen!

Iemand er al achter hoe het komt dat men in Iran gevangenissen vol met maagden heeft die ter dood veroordeeld zijn.
pi_71209731
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Apart, in de 15 jaar dat ik in moslimlanden heb gewoond heb ik mij nog nooit gediscrimineerd of onveilig gevoeld, al helemaal niet uit naam van de Islam.
Ging je daarbij naar de kerk? Sprak je de taal van de moslimlanden? Was je afhankelijk van gelden van de overheden van deze landen? Zocht je de inwoners van deze landen op om gezellig samen te zijn of alleen de nederlanders en collega's?
pi_71209816
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef qonmann het volgende:
Opeens weet je het ..bewaker worden !
WRONG!

- Eerst paramilitair worden.
- Dan bewaker in een gevangenis.
- Daarna mensen bevrijden uit de gevangenis.
- Vervolgens als bewaker trouwen met de gevangenen.
- Daarna als gevangene/lid van Basj die vrouwen verkrachten.
- Ten slotte spijt van krijgen en de Jeruzalem Post opbellen.
pi_71209901
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Ging je daarbij naar de kerk? Sprak je de taal van de moslimlanden? Was je afhankelijk van gelden van de overheden van deze landen? Zocht je de inwoners van deze landen op om gezellig samen te zijn of alleen de nederlanders en collega's?
Voor het gemak antwoord ik maar even JA op al je vragen, aangezien ze allemaal tot de mogelijkheden behoorden.
Cool story, Hansel.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:08:46 #54
116015 SicSicSics
pi_71209947
Het verhaal/ dezelfde praktijken komen regelmatig terug in artikelen op internet. Ik vond er net een uit 2004 en 2 uit 2006.

Het is een raar verhaal.

Maar aan de manier waarop er op gereageerd word hier zie je gelijk waarom het nog verspreid wordt! Mensen 'smullen' ervan, willen het maar al te graag geloven, kunnen hordes mensen meteen in hetzelfde kastje stoppen waar ze ze graag in willen hebben en weer lekker verontwaardigt reageren! Alle ingrediënten voor een hype!
Fine, fuck you then!
pi_71210022
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:08 schreef SicSicSics het volgende:
Het verhaal/ dezelfde praktijken komen regelmatig terug in artikelen op internet. Ik vond er net een uit 2004 en 2 uit 2006.

Het is een raar verhaal.

Maar aan de manier waarop er op gereageerd word hier zie je gelijk waarom het nog verspreid wordt! Mensen 'smullen' ervan, willen het maar al te graag geloven, kunnen hordes mensen meteen in hetzelfde kastje stoppen waar ze ze graag in willen hebben en weer lekker verontwaardigt reageren! Alle ingrediënten voor een hype!
Het lijkt een beetje op die jaarlijkse berichten over het feit dat 'Israel klaar staat en toestemming heeft van de Arabieren om Iran aan te vallen'.
Cool story, Hansel.
pi_71210073
Maar lees ik het nou goed? De bewakers trouwen met de vrouwen en vervolgens worden die vrouwen verkracht door leden van de Basj. Volgens mij gaat het niet helemaal volgens de regels daar of hebben die bewakers een rare fetisj.

- Leden van de in Iran gevreesde Basij verkrachten maagden in de gevangenissen in de nacht voor hun executies.
- De bewakers trouwen de nacht voor de terechtstellingen met de vrouwelijke gevangenen, om de verkrachtingen 'legaal' te maken binnen het huwelijk.
pi_71210209
Maar wat als de bewakers nou Basij zijn, hè, hè?
Cool story, Hansel.
pi_71210273

dat hele verhaal heeft zo'n zelfde reuk over zich van het verhaal over 'Baby's in koeweit die door iraakse soldaten vertrapt werden en een verpleegster die alles gezien had'
wat in amerika gebruikt werd om de amerikaanse massale troepeninzet in de eerste golfoorlog te rechtvaardigen...

later bleek de vermende 'verpleegster' gewoon een nichtje van de Kuwaytse ambassadeur die door een reclamebureau dat voor veel miljoenen dolars een 'media-beinvloedingscampagne' opgezet had, aangezet was dat verhaal te vertellen....

edit: Nurse Nayira van het Al Adnan hospital in Kuwait City
het reclamebureau dat de mediacampagne opzette was Hill & Knowlton
http://pheeds.com/info/guide/n/nu/nurse_nayirah.html
quote:
Nurse Nayirah
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

Nayirah al-Ṣabaḥ (Arabic: نيره الصباح‎), called "Nurse Nayirah" in the media, was a 15-year old Kuwaiti girl, who alleged that she had witnessed the murder of infant children in Kuwait, in verbal testimony to the U.S. Congress, in the run up to the 1991 Gulf War.[1] Her testimony, which had been regarded as credible at the time, has since come to be regarded as wartime propaganda. The public relations firm Hill & Knowlton, which was in the employ of Citizens for a Free Kuwait, had arranged the testimony.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nurse_Nayirah

Ben benieuw welk media-bureau nu achter deze geruchten zit... en vooral wie dat betaald ....
eerljk gezegd durf ik er bijna geld op te zetten dat die juist uit Saoedia Arabie hun betalingen ontvangen (S-A en Iran zijn traditionele vijanden: sjieten tegen soennieten met beide ook een veel direkte bedreiging en claims op bepaalde grondgebieden met een hoge economische waarde (grondstoffen) ... als er iemand graag ziet dat Iran aan invloed zou verliezen, zullen het vooral de Saoedi's zijn)

[ Bericht 30% gewijzigd door RM-rf op 22-07-2009 12:33:32 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_71210342
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar wat als de bewakers nou Basij zijn, hè, hè?
Ik verzin het niet zelf. Volgens het bericht trouwen de bewakers en verkrachten de Basij. Misschien dat ze even van uniform wisselen tussen de twee handelingen in.
pi_71210363
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:29 schreef Meh7 het volgende:
waar slaat dat nou weer op...dit is toch gewoon een actueel topic waar genoeg over gediscussieerd kan worden. Weet niet precies wat je loopt te zeuren ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_71210432
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:22 schreef DjinN het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op...dit is toch gewoon een actueel topic waar genoeg over gediscussieerd kan worden. Weet niet precies wat je loopt te zeuren ?
De OP is anders niet echt een goede start voor een normale discussie.
Cool story, Hansel.
pi_71210476
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

De OP is anders niet echt een goede start voor een normale discussie.
nee...dat had misschien wat genuanceerder gekund...maar het onderwerp (lap tekst) wat ie gequote heeft is toch niets mis mee ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_71210516
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef DjinN het volgende:

[..]

nee...dat had misschien wat genuanceerder gekund...maar het onderwerp (lap tekst) wat ie gequote heeft is toch niets mis mee ?
Je kan een topic maken of breken met een goede of slechte OP.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:28:24 #64
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_71210552
quote:

Niet de eerste keer dat dit soort geluiden de kop op steken.
pi_71210630
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:22 schreef turnpoint76 het volgende:

[..]

Niet leidend ? Iran is een theocratie .
[..]

Ja en? Ze komen er mee weg omdat ze aan de macht zijn. Met de Islam op zich heeft dat niets te maken. Het is niet dat zo dat ze dankzij die theocratie dit wangedrag kunnen vertonen. De SS hield er ook hele groepen joodse vrouwen op na, je wilt ook niet weten wat daar mee gebeurd is. Houdt dat dan ook in dat het Christendom automatisch slecht is? Dat het niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:30:53 #66
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_71210636
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb dit verhaal vaker gelezen maar weet niet meer in welke context.
pi_71210638
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:25 schreef DjinN het volgende:

[..]

Mischien, mischien... Het is gewoon een ordinair bashtopic.
Cool story, Hansel.
pi_71210659
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Voor het gemak antwoord ik maar even JA op al je vragen, aangezien ze allemaal tot de mogelijkheden behoorden.
Mooi zo!

We hebben het over de OP, niet over onveiligheid in moslimlanden.
pi_71210681
Waar kan ik een reisje boeken???
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:33:20 #70
6484 ExTec
pi_71210704
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

En waarom worden kopvodjes die vredig aan het demonsteren zijn gewoon afgeschoten? Da's onzin, ik geloof er niks van!

Maar daarvan hebben we filmpjes gezien hey, dat soort shit is echt.

En dan gaan we nu als oefening het barbaarse Iraanse regime ratio toedichten "Waarom zouden ze dat doen, dat is hartstikke onlogisch, ik geloof er niks van hoor! "
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:35:27 #71
6484 ExTec
pi_71210774
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:30 schreef Djaser het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb dit verhaal vaker gelezen maar weet niet meer in welke context.
Ik heb het ergens in de context van een soort of interview met een (naar een Iraanse maatstaven) controversiele imam gelezen, hebben we het tussen de 5 en 10 jaar terug alweer.
pi_71210789
quote:

Nou.. Goed dat je er vraagtekens bij zet, maar besef wel dat dit best weleens waar zou kunnnen zijn. Niet zoals het hier staat, misschien in een andere vorm, want het is bijzonder moeilijk om een dergelijk verhaal te slijten aan een Journalist uit Iran zelf. Die gaat dit toch echt niet publiceren, hij kijkt wel uit.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:38:58 #73
6484 ExTec
pi_71210885
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:21 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik verzin het niet zelf. Volgens het bericht trouwen de bewakers en verkrachten de Basij. Misschien dat ze even van uniform wisselen tussen de twee handelingen in.
Weet je wat ik ook "niet verzin"?

Dat ff snel trouwen om te kunnen neuken in extreem-islamitische kringen met enige regelmaat voorkomt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:41:02 #74
6484 ExTec
pi_71210956
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:30 schreef no-pavlov-please het volgende:

[..]

Ja en? Ze komen er mee weg omdat ze aan de macht zijn. Met de Islam op zich heeft dat niets te maken. Het is niet dat zo dat ze dankzij die theocratie dit wangedrag kunnen vertonen. De SS hield er ook hele groepen joodse vrouwen op na, je wilt ook niet weten wat daar mee gebeurd is. Houdt dat dan ook in dat het Christendom automatisch slecht is? Dat het niet.
Iets met appeltjes en peertjes. Hitler had niet een theocratie gesticht.
pi_71211037
quote:
Deze topic gaat veel reacties opleveren..
Het Moslim bashen is weer begonnen....
Je kan Iran totaal niet met Nederland vergelijken. Sommige gewoontes in Nederland verafschuwen ze weer in Iran. Accepteer elkaars normen en waarden...
Deze post moest ik toch echt even uit de frontpage kopiëren wtf !!!
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:46:59 #76
6484 ExTec
pi_71211150
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:35 schreef no-pavlov-please het volgende:

[..]

Nou.. Goed dat je er vraagtekens bij zet, maar besef wel dat dit best weleens waar zou kunnnen zijn. Niet zoals het hier staat, misschien in een andere vorm, want het is bijzonder moeilijk om een dergelijk verhaal te slijten aan een Journalist uit Iran zelf. Die gaat dit toch echt niet publiceren, hij kijkt wel uit.
Jawel,

Maar enerzijds vinden we het leuk te doen alsof alle landen die Iran omringen allemaal vrije, bloeiende maatschappijen zijn, met een hoogwaardig, autonome journalistiek, en wijzen we derhalve alles wat bij de JP vandaan komt in het vakje propaganda,

Is dit propaganda? Het zou kunnen. Ik denk het niet. Waarom niet? Heel simpel: denk je echt dat Iran de JP nodig heeft om een slechte naam te hebben en te krijgen? Dat kunnen ze prima alleen. Hebben ze helemaal geen hulp bij nodig.

Maar realiteit is dus dat de beste journalistiek in de regio in Israël wordt bedreven, zo simpel.
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:52:36 #77
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71211320
Hoe weten ze dat het maagden zijn dan?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_71211344
Ik verkracht mijn meisje ook altijd
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71211374
Weer zo een verhaal, geloof er helemaal niets van.
Net als die babies , toen in Koeweit, was ook helemaal niet waar, achteraf..
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:57:13 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71211462
Het allerergste is dat dit leugens zijn om in de toekomst veel ergere misdaden te kunnen legatimiseren. Want een wat hogere verkoop van de JP zal niet het hoofddoel zijn.
The End Times are wild
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:57:15 #81
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71211463
Alsof dit iets nieuws is. Het is algemeen bekend dat vrouwen (en mannen) verkracht worden in gevangenissen als Evin, wat één van de beruchtste gevangenissen is. Puur en simpel om de gevangenen mentaal te breken. Beesten zijn het!
pi_71211538
quote:

[..]

jodendom = haat
zie de OP, hij is een jood, en het enige wat ie kan doen is haatzaaien
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:01:17 #83
6484 ExTec
pi_71211581
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef AryaMehr het volgende:
Alsof dit iets nieuws is. Het is algemeen bekend dat vrouwen (en mannen) verkracht worden in gevangenissen als Evin, wat één van de beruchtste gevangenissen is. Puur en simpel om de gevangenen mentaal te breken. Beesten zijn het!
Hey, maar dat is maar propaganda hoor

Jij weet niet waar je het over hebt

pi_71211601
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Iets met appeltjes en peertjes. Hitler had niet een theocratie gesticht.
Klopt. Maar dat vergelijk ik dan ook niet. Deze gebeurtenissen zijn niet het gevolg van de theocratie, of de Islam op zich. Net zoals wat de SS deed, opzich los stond van het Christendom
pi_71211718
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:46 schreef ExTec het volgende:

Maar realiteit is dus dat de beste journalistiek in de regio in Israël wordt bedreven, zo simpel.
De realiteit is ook dat het een heel selectieve journalistiek is, waarbij iran hoe dan ook altijd door de JP in een slecht daglicht gezet wordt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:05:52 #86
6484 ExTec
pi_71211721
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef no-pavlov-please het volgende:

[..]

Deze gebeurtenissen zijn niet het gevolg van de theocratie, of de Islam op zich.

Nee, ogenschijnlijke regeltjes als 'trouwen voor de sex' en blijkbaar 'maagden niet mogen executeren' hebben niets, nada, noppes met de islam te maken!

Dat bedachten enkele mensen daar gewoon. Er is helemaal niet geput uit de islam ter inspiratie.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:06:52 #87
6484 ExTec
pi_71211756
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De realiteit is ook dat het een heel selectieve journalistiek is, waarbij iran hoe dan ook altijd door de JP in een slecht daglicht gezet wordt.
De JP komt enkel met misstanden omtrent Iran bedoel je?

Goed nieuws is geen nieuws.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:10:19 #88
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71211865
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, dat zie je vaak met broodje baard verhalen.

Ben jij er al achter wat al die maagden in de gevangenis deden? Men, in plaats van je zelf opblazen om die 76 maagden te ontmoeten, kun je je beter laten arresteren in Iran. Paradijs op aarde
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:17:13 #89
6484 ExTec
pi_71212104
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef voyeur het volgende:

[..]

Nee, dat zie je vaak met broodje baard verhalen.

Ben jij er al achter wat al die maagden in de gevangenis deden?
Er waren recent onlusten en daar zijn veel mensen in opgepakt, heb je daar misschien iets van meegekregen?

Ik kan je een andere vraag stellen:

Als jij in ogenschouw neemt hoe barbaars dat regime is (Filmpje van de afgeschoten hoofddoek??), wat vertel jij jezelf dan:

"Ja, het zijn weliswaar barbaren hoor, maar dit doen ze heus niet! Ze verdienen het voordeel van de twijfel? "
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:20:32 #90
116015 SicSicSics
pi_71212226
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:02 schreef no-pavlov-please het volgende:
Klopt. Maar dat vergelijk ik dan ook niet. Deze gebeurtenissen zijn niet het gevolg van de theocratie, of de Islam op zich. Net zoals wat de SS deed, opzich los stond van het Christendom
Rubbish!

Ja, het klopt dat wat de SS deed los stond van het Christendom simpelweg omdat hun handelen niet voortvloeide uit (interpretatie van) een godsdienst.

Deze verkrachtingen echter zijn het directe gevolg van een of andere haatbaard die de Islam op zo'n manier interpreteert dat dit soort dingen 'rechtvaardig' zouden zijn.

Dus wel een direct gevolg van de theocratie en de (verknipte interpretatie van) de Islam die haar geestelijk leiders aanhouden.
Fine, fuck you then!
pi_71212389
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ogenschijnlijke regeltjes als 'trouwen voor de sex' en blijkbaar 'maagden niet mogen executeren' hebben niets, nada, noppes met de islam te maken!

Dat bedachten enkele mensen daar gewoon. Er is helemaal niet geput uit de islam ter inspiratie.
Wat ik stel, dat het misbruik en verkrachting van die meisjes niets met de Islam te maken heeft. De Islam is niet de reden dat dit gebeurt. De Islam is niet meer dan een gebruiksvoorwerp, de texten uit de Koran worden dermate misbruikt en verwrongen dat ze een basis zijn voor zieke geesten. Hetzelfde wat de Ku klux klan doet met de bijbel. "Omdat god het zo wil... "
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 13:28:57 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71212528
lekkere OP
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')