Oh ja en gewoon de boel afscheren, lekker makkelijk in de ochtend.quote:
Because...?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:07 schreef flarrestein het volgende:
Laat het zo knippen dat je zo min mogelijk van je gezicht blijft zien...
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:05 schreef Eddy. het volgende:
Foto's van TS :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom is die mooiboy style afschuwelijk volgens jou? En omdat dat volgens mij wel staat bij mij, of niet?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:16 schreef Griebus het volgende:
Ten eerste is die mooiboy stijl afschuwelijk, ten tweede: waarom van die moccro kapsels:?
Een coup de grâce zou hem wel staan ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef AlphaOmega het volgende:
In Frankrijk hadden ze ooit een speciaal werktuig waarmee het perfecte kapsel voor TS kon worden geknipt in 'just a split second!'
Ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:25 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ik zoiets ga doen met mijn haar?.
Dat kapsel is voor wijven man, doe gewoon kortquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:20 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Waarom is die mooiboy style afschuwelijk volgens jou? En omdat dat volgens mij wel staat bij mij, of niet?!.
quote:
Hmm naja toch beter dan die lange haren. Wat mij altijd opvalt is dat ook bij dat kapsel van YesR, dat het haar voor altijd langer is dan achterop. Dat hebben marrokanen altijd, en als ik een keer naar de marrokkaanse kappert ga dan moet ik hem altijd waarschuwen het niet zo te knippen anders gaat het weer helemaal fout...quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:39 schreef Eddy. het volgende:
Ik ben net terug, ik heb gekozen voor het kapsel dat lijkt op het kapsel van Yes-R, foto's post ik vanavond denk ik nog wel..
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:39 schreef Eddy. het volgende:
Ik ben net terug, ik heb gekozen voor het kapsel dat lijkt op het kapsel van Yes-R, foto's post ik vanavond denk ik nog wel..
Ts praat zeker ook al als een Marokkaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Wil je er uitzien als bontkraagje of zo, dat je kapsel nr. 1 overweegt?
Gefeliciteerd, nu kom je de disco niet meer in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:39 schreef Eddy. het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:33 schreef Druktemaker het volgende:
Aangezien TS kankertopics maakt zou ik voor bijpassend kaal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |