quote:
quote:
Maar speelt dus komend seizoen bij Parma, en de 1e contacten hierover dateren al terug van afgelopen Mei.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Bojinov schijnt door Man C. aangeboden te zijn bij Lazio.
Dat lijkt me wel. Als je weg moet bij Real en Milan wil je hebben dan moet je dat in principe doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:15 schreef DIGGER het volgende:
Vraag zal vooral zijn wat Huntelaar zelf wil,
Dat dus.quote:
beter lezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:15 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Wat moet Roma met Oddo als ze Marco Motta hebben..?
'De Nederlandse voetbalkijker' is volgens Sport 1 meer geďnteresseerd in Engels en Spaans voetbal. Maar wat ik kwalijk vind is dat je dan zes kanalen hebt en dan op zondagmiddag één duel uit de serie A uitgezonden wordt. Jammer dat ze niet alle kanalen benutten die ze wel hebben. Ik weet niet hoeveel rechten ze hebben op het Italiaanse voetbal. Sport 1 kiest wel duidelijk voor Spanje en Engeland.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer, ik ben sowieso 'bang' dat de Serie A er dit jaar een beetje bij in gaat schieten op Sport1. Vorig jaar presteerden ze het al de Romeinse derby niet uit te zenden omdat ze nodig wat Engelse degradatiekandidaten in beeld gebracht moetsen worden, hopelijk blijft dan een incident. Wat dat betreft is de transfer van Huntelaar, en wie weet straks van nog een Nederlandse international, goed, dat zet de Serie A weer wat meer op de kaart in Nederland.
De reden dat de Nederlandse voetbalkijker meer geďnteresseerd is in Engels voetbal en Spaans voetbal is denk ik voornamelijk dat daar flink wat Nederlandse internationals spelen en dat was in Italie helaas niet het geval de laatste jaren. Maar dat is nu dus veranderd, hopelijk heeft dat een positief effect en aangezien het Italiaans voetbal in de jaren negentig wel populair was (Studio Italie met Emile Schelvis) zou dat ook zeker moeten kunnen. Sowieso mag Sport1 wel wat extra's doen nu ze de rechten van de Bundesliga kwijt zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
[..]
'De Nederlandse voetbalkijker' is volgens Sport 1 meer geďnteresseerd in Engels en Spaans voetbal. Maar wat ik kwalijk vind is dat je dan zes kanalen hebt en dan op zondagmiddag één duel uit de serie A uitgezonden wordt. Jammer dat ze niet alle kanalen benutten die ze wel hebben. Ik weet niet hoeveel rechten ze hebben op het Italiaanse voetbal. Sport 1 kiest wel duidelijk voor Spanje en Engeland.
Fiorentina speelde erg zwak, pas na rust toen Mutu er in kwam speelden ze wat beter, beetje zonde dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:12 schreef borisz het volgende:
Bologna en Fiorentina mochten om 18.00 de competitie openen.
Osvaldo had de eer om de 1-0 te maken en Mutu zorgde voor de 1-1 en het eerste gelijke spel voor beide clubs.
Zou jij het spelers en fans willen aandoen om 15.00 uur in de middag?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoezo worden de meeste wedstrijden om 20:45 gespeeld?
Ah, komt door het weer.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou jij het spelers en fans willen aandoen om 15.00 uur in de middag?
Prima begin van de competitie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Lazio wint de eerste wedstrijd en ROma verliest. Dat is mooi.
geweldige 2e helft gezienquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Lazio wint de eerste wedstrijd en ROma verliest. Dat is mooi.
Naast het veld is het wat minder, met Pandev & Ledesma.....quote:
Ja, heel erg jammer. Vind het twee geweldige voetballers, die zeker van waarde kunnen zijn bij Lazio.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Naast het veld is het wat minder, met Pandev & Ledesma.....
Heb jij (of DIGGER) hier nog wat linkjes van, over het feit dat transfer bijna niet doorging vanwege salaris?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:05 schreef pfaf het volgende:
Lucarelli (Wil niet naar Livorno, vanwege z'n miljoenensalaris, hoezo Livorno-onwaardig.)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:09 schreef DIGGER het volgende:
Sneijder naar Inter, afzagen graag, ergens bij de knieen
Dat is een rekensommetje wat ze globaal gemaakt hebben aan de hand van:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Digger, bij het commentaar bij Viola net gaven ze aan dat ze nu 20 miljoen extra te besteden hebben vanwege de CL..klopt dit en weet jij met wie ze dan bezig zouden zijn?
Interquote:Marco Storari
Gianluca Zambrotta
Alessandro Nesta
Thiago Silva (Bra)
Marek Jankulovski (Tsj)
Gennaro Gattuso
Andrea Pirlo
Mathieu Flamini (Fra)
Alexandre Pato (Bra)
Marco Borriello
Ronaldinho (Bra)
Wissels
Flavio Roma
Oguchi Onyewu (VS)
Filippo Inzaghi
Clarence Seedorf (Ned)
Klaas-Jan Huntelaar (Ned)
Ignazio Abate
Massimo Ambrosini
quote:Júlio César (Bra)
Maicon (Bra)
Lúcio (Bra)
Walter Samuel (Arg)
Cristian Chivu (Roe)
Javier Zanetti (Arg)
Dejan Stankovic (Ser)
Wesley Sneijder (Ned)
Thiago Motta (Bra)
Diego Milito (Arg)
Samuel Eto'o (Kam)
Wissels
Francesco Toldo
Iván Córdoba (Col)
Sulley Muntari (Gha)
Patrick Vieira (Fra)
David Suazo (Hnd)
Davide Santon
Mario Balotelli
Dat is Mourinho het ene zeggen en het andere doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:48 schreef Espabilado het volgende:
Sneijder gewoon in de basisLaatste wat ik had gehoord was dat Mourinho 'm op de tribune zou zetten omdat ie het nog te vroeg vond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |