Furieus zwaaiend met een Nederlandse vlag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
De tour volgen
1 dagje kijken okee, maar iedere dag. Er zijn toch leukere dingen.
Rent jou vader dan ook als een mongool achter de renners aan?
Neuj. Hij praat wel eens met renners. Gisteren nog met Mentsjov, alleen kwam daar niet veel uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
De tour volgen
Jawel. 'probeer alles en behoudt het goede'.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef MervinMinky het volgende:
TS, ik zou leipe Slutfests houden, dus paar Br33zah's en homies uitnodigen...
Ohja mag toch niet van de Holy Bible toch?
je zit dan in groningen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe he precies andersom. Voor het eerst in jaren is al mijn familie op mijn verjaardag (maandag) in t land, en nu zit ik dan zelf in het buitenland
Nee, maar uit Menchov komt sowieso niets. Die vent is nog geen 1x in de aanval gegaan. Peleton-rijden kunnen we allemaal wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Neuj. Hij praat wel eens met renners. Gisteren nog met Mentsjov, alleen kwam daar niet veel uit.
Dank.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je faalt op alle fronten kerel, ik leef met je mee.
Menchov.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, maar uit Menchov komt sowieso niets. Die vent is nog geen 1x in de aanval gegaan. Peleton-rijden kunnen we allemaal wel.
Ik ben geen fan van wielrennen, maar met de Tour meereizen lijkt mij echt leuk. Niet in de laatste plaats om de prachtige natuur.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
De tour volgen
Niet alleen je familiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben dus morgen jarig enzo, dat gebeurt wel eens.
Mijn ouders zitten in Zwitserland/Frankrijk om de Tour te volgen (). Mijn zus is met haar man op vakantie en mijn broer is een week weg met zijn zaalvoetbalteam.
Het signaal is wel duidelijk hoor.![]()
Klacht: Familie haat me![]()
Maar dat kan je toch ook zonder de tour doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wielrennen, maar met de Tour meereizen lijkt mij echt leuk. Niet in de laatste plaats om de prachtige natuur.
Nee, vertel em is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:40 schreef Triggershot het volgende:
Heeft iemand het fout in de TT opgemerkt?
Feli!quote:
Naast Vughtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Zwansen het volgende:
Waar ligt Vlugt?
Kan ook ja, maar het lijkt mij toch ook wel gezellig om met koud bier langs de kant te staan (of iets verder er vanaf).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch ook zonder de tour doen?
Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met wegen die zijn afgesloten voor de tour.
En ook nog eens een hele domme.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:40 schreef Triggershot het volgende:
Tour de France = verjaardag.quote:
Was daar veel bier voor nodig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tour de France = verjaardag.
Met z'n allen chips, nootjes en bier erbij. En de Tour kijken dan.
Ik heb op die manier zelfs m'n vrouwelijke huisgenootjes en m'n ex-vriendinnetje enthousiast voor Mart Smeets met z'n Avondetappe!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Heathen. het volgende:
God is altijd bij je. Dus je bent niet alleen. En god is je echte vader, dus wat zeur je.
Nee, twee wijntjes en een paar tikken op de vingers.quote:
Ik moest nog lachen ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef Bafnek het volgende:
Zo zo. Kun je je tenminste lekker masturberen, knul.
Ik ben teleurgesteld in mijzelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef Siniti het volgende:
Zo'n verschrikkelijke typo in een koningdavid topic
Ik had beter van je verwacht.
Geeft nix joh, morgen ben je weer een jaar ouder, kun je de teleurstellingen van dit jaar vergeten.quote:
Ah joh. Het zijn mijn fans.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef klaasdj het volgende:
cheap hoor Fok! altijd dat religiegezeik. Heul goedkoop.
Dat is alles wat we konden kopen met het ingezamelde geld na een rondje klb voor koningdavid.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef klaasdj het volgende:
cheap hoor Fok! altijd dat religiegezeik. Heul goedkoop.
Kijken hoeveelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Biels het volgende:
Kutreligie. Kankergeloven. Dood aan koningdavid.
Ik zal er binnenkort eens een topic voor openen, zodat we kunnen tellen via PM.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijken hoeveelje krijgt van het antitheďstische klootjesvolk hier.
Als je hier komt, deel ik je wat humor uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef Heathen. het volgende:
Wat ga je op school uitdelen? Vijf broden en twee vissen? Of ga je toch liever meer voor de hostis en de drank?
Nee, maar wel die fout in jouw post!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:40 schreef Triggershot het volgende:
Nee, straks krijg ik naast humor ook nog verlichting. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je hier komt, deel ik je wat humor uit.
Mijn god, waar gaat het heen met de gelovigen die ik voorheen nog enigszins serieus nam op dit forum. Na koningdavid verneukt zelfs Triggershot hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Nee, maar wel die fout in jouw post!
Deze is wel heul slecht..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik naast humor ook nog verlichting. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
+1 voor de zelfdiss.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik naast humor ook nog verlichting. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Dat was de insteek van de post ook niet, flapdrol.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:39 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Deze is wel heul slecht..
En nee, ik lachte niet.
Dat was jezelf belachelijk maken oid? Was toch goed gelukt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat was de insteek van de post ook niet, flapdrol.
Je snapt toch onderhand wel dat ik je posts meer kan waarderen dan van iemand die niet verder komt dan 'religiequote:
Me?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Nog een kwartier. Zal iemand van me familie bellen?
mijn*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Het straalt niet bepaald van je posts af, maar thx.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je snapt toch onderhand wel dat ik je posts meer kan waarderen dan van iemand die niet verder komt dan 'religie'?
Mijn God. De spanning is too much denk ik.quote:
Dat zal toch wel! Niet over een kwartier maar na het slapen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe he precies andersom. Voor het eerst in jaren is al mijn familie op mijn verjaardag (maandag) in t land, en nu zit ik dan zelf in het buitenland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |