quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef Heathen. het volgende:
God is altijd bij je. Dus je bent niet alleen. En god is je echte vader, dus wat zeur je.
Nee, twee wijntjes en een paar tikken op de vingers.quote:
Ik moest nog lachen ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:52 schreef Bafnek het volgende:
Zo zo. Kun je je tenminste lekker masturberen, knul.
Ik ben teleurgesteld in mijzelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef Siniti het volgende:
Zo'n verschrikkelijke typo in een koningdavid topic
Ik had beter van je verwacht.
Geeft nix joh, morgen ben je weer een jaar ouder, kun je de teleurstellingen van dit jaar vergeten.quote:
Ah joh. Het zijn mijn fans.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef klaasdj het volgende:
cheap hoor Fok! altijd dat religiegezeik. Heul goedkoop.
Dat is alles wat we konden kopen met het ingezamelde geld na een rondje klb voor koningdavid.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef klaasdj het volgende:
cheap hoor Fok! altijd dat religiegezeik. Heul goedkoop.
Kijken hoeveelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef Biels het volgende:
Kutreligie. Kankergeloven. Dood aan koningdavid.
Ik zal er binnenkort eens een topic voor openen, zodat we kunnen tellen via PM.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijken hoeveelje krijgt van het antitheïstische klootjesvolk hier.
Als je hier komt, deel ik je wat humor uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef Heathen. het volgende:
Wat ga je op school uitdelen? Vijf broden en twee vissen? Of ga je toch liever meer voor de hostis en de drank?
Nee, maar wel die fout in jouw post!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:40 schreef Triggershot het volgende:
Heeft iemand het fout in de TT opgemerkt?
Nee, straks krijg ik naast humor ook nog verlichting. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je hier komt, deel ik je wat humor uit.
Mijn god, waar gaat het heen met de gelovigen die ik voorheen nog enigszins serieus nam op dit forum. Na koningdavid verneukt zelfs Triggershot hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Nee, maar wel die fout in jouw post!
Deze is wel heul slecht..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik naast humor ook nog verlichting. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |