+1 voor de zelfdiss.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:37 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, straks krijg ik naast humor ook nog verlichting. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Dat was de insteek van de post ook niet, flapdrol.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:39 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Deze is wel heul slecht..
En nee, ik lachte niet.
Dat was jezelf belachelijk maken oid? Was toch goed gelukt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat was de insteek van de post ook niet, flapdrol.
Je snapt toch onderhand wel dat ik je posts meer kan waarderen dan van iemand die niet verder komt dan 'religiequote:
Me?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Nog een kwartier. Zal iemand van me familie bellen?
mijn*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Het straalt niet bepaald van je posts af, maar thx.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:45 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je snapt toch onderhand wel dat ik je posts meer kan waarderen dan van iemand die niet verder komt dan 'religie'?
Mijn God. De spanning is too much denk ik.quote:
Dat zal toch wel! Niet over een kwartier maar na het slapen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe he precies andersom. Voor het eerst in jaren is al mijn familie op mijn verjaardag (maandag) in t land, en nu zit ik dan zelf in het buitenland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |