abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71190591
Ik ga minder nieuws posten op de FP! misschien goed nieuws zou je denken.

Ik word namelijk doodziek van al constante kritiek van een aantal users op mijn nieuwsberichten. "Hebben we 'm weer hoor, die pberends", "aluhoedje", "wat een onzin" en andere reacties met altijd een superintellectuele goed onderbouwde mening met FOKkers met een enorm IQ van 120 of nog hoger.

Schijnbaar willen de nieuwslezers op de FP nog veel meer Paris Hilton en Jan Smit-berichten! Daar leer je tenminste wat van. Lekker filosoferen over celebrities enzo. Ik vind het prima. Ik ga er weinig moeite meer insteken. Het volk krijgt het nieuws wat het verdient.
pi_71190629
Paris hilton
Jan smit

Sowieso berichten over "celebrities"
Ga zelf wat van je leven maken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Forum Admin dinsdag 21 juli 2009 @ 19:38:45 #3
35723 crew  GGMM
pi_71190647
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:38 schreef MouzurX het volgende:
Paris hilton
Jan smit

Sowieso berichten over "celebrities"
Ga zelf wat van je leven maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_71190653
Nu die andere retard nieuwsposter, djeez ofzo, nog en dan is het goed
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_71190669
Ik heb ook een IQ van 120 of hoger.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:42:21 #6
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_71190765
De FP
She might forget you, her pussy wont.
pi_71190810
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:45:43 #8
128384 mcwops
gat in je glas
pi_71190900
wat post Pberends dan allemaal ? heb geen idee wie er nieuwsberichten post. of ik lees ze of ik lees ze niet. wie schrijft? i don't mind
gewoon doorgaan pberends
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_71190921
Multipla topic
pi_71190950
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:42 schreef Druktemaker het volgende:
De FP
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_71191014
Lees jij dan wat er onder je nieuwsberichten staat?

Niet doen, Het FP-foutentopic is voor fouten en de rest is toch 90% bagger
dag
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:48:35 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71191017
Eindelijk. Mijn gebeden zijn verhoord. Dat negatieve gedoe de hele tijd doordrenkt door zijn eigen mening kwamen me inmiddels de strot wel uit. Als 'journalist' moet je objectief zijn. Dat ben je niet bepaald.

Good riddance. Jammer dat er alleen 'minder' staat. Had liever gezien dat je helemaal was gestopt. Wel jammer dat je je geliefde plaatje van de zeepbel niet zo vaak meer kan gebruiken
Where law ends, tyrrany begins.
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 juli 2009 @ 19:49:46 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71191064
Waarom staat dit topic niet in FB? dit ben ik niet van je gewend pberends
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71191108
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Topic zou in med moeten staan.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:51:16 #15
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71191134
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kom eens hier kijken: http://forum.fok.nl/topic/1317357

Na-na-na-na-na
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_71191158
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:53:23 #17
181126 MouzurX
Misschien?
pi_71191218
Ik werd gewezen op het feit dat ik iets vergeten ben, namelijk:

FP
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_71191219
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Kom eens hier kijken: http://forum.fok.nl/topic/1317357

Na-na-na-na-na
Daar, waar we over onzin praten?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:56:10 #19
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_71191322
Ik vind jou berichten juist het enige normale/serieuze op de FP, voor de rest is het allemaal bagger.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:56:21 #20
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_71191332
Beste pb,

ik ga er niet over. Ik ben geen Manager Nieuws ofzo, maar mijn hart ligt wel bij FOK! en de Frontpage. Dus:

Slaap er nog eens een nachtje over. Je weet waar je over schrijft, en economie is een belangrijk nieuwsonderwerp. Sterker nog: het belang zal de komende tijd alleen nog maar toenemen.

Bij het treden in de openbaarheid hoort nu eenmaal dat sommige mensen je afmaken. Dat hoort er dus een beetje bij; de kunst is, om daar letterlijk noch figuurlijk van wakker te liggen. Lees de commenaren, overweeg of de kritikaster wel of geen gelijk heeft. Maar laat je niet uit het veld slaan, en laat je niet ontmoedigen.

Een nieuwsrubriek hoort veelzijdig te zijn. Dus én het geneuzel over Yolanthe De Hoer Van Kasbergen én De strapatsen Van De AFM en Dick's Fraudebank.

Echt, ik zou je vertrek (of heel veel minder nieuwsberichten van jouw hand) als een gemis beschouwen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:58:16 #21
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71191398
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:56 schreef DriekOplopers het volgende:
Bij het treden in de openbaarheid hoort nu eenmaal dat sommige mensen je afmaken.
Ja daar weet jij alles van he?
pi_71191405
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:48 schreef Gunner het volgende:
Good riddance. Jammer dat er alleen 'minder' staat. Had liever gezien dat je helemaal was gestopt. Wel jammer dat je je geliefde plaatje van de zeepbel niet zo vaak meer kan gebruiken
Ja inderdaad, het is allemaal zo gezocht met dat plaatje (verzin eens wat nieuws it's getting pretty old pretty fast) met al die doemberichten over de huizenmarkt waarin hij graag zijn mening wil verkondigen hou dan een blog bij ofzo.

Dat laatste FB bericht die nu verwijderd is over die 23.7 biljoen aan bailouts volgens een of andere amerikaanse organisatie waarvan wij echt nog nooit gehoord hebben is dat echt nieuwswaardig?

Bericht is verwijderd dus kan niet meer reageren in FB. jammer trouwens dat mijn berichten meteen werden weg-geedit, vrijheid van meningsuiting anyone?

ik denk dat Fokkers luchtig nieuws willen lezen en niet deze zware kost zoals dit. Keep it simple op de FP zou ik zeggen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:01:12 #23
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_71191495
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja daar weet jij alles van he?
Ja. Inderdaad. En?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:04:39 #24
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_71191619
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:58 schreef Bulletdodger het volgende:
ik denk dat Fokkers luchtig nieuws willen lezen en niet deze zware kost zoals dit.
Daarmee scheer je wel alle fokkers over één kam. Wat is er mis met een mix van luchtig en diepgaand? Grappig en serieus? Dan doe je veel meer mensen een plezier, kan kan iedereen lezen wat 'ie wil en laten liggen wat 'ie niet wil.
pi_71191631
Pberends ik zal je eigenlijk niet gaan missen als ik eerlijk ben. Kan je berichten missen als kiespijn en ik ben vandaag nog bij de tandarts geweest.

Je negatieve berichten zijn alleen maar slecht voor de economie door de mensen angst aan te jagen. En aan dat soort mensen heb ik echt een hekel
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:04 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Daarmee scheer je wel alle fokkers over één kam. Wat is er mis met een mix van luchtig en diepgaand? Grappig en serieus? Dan doe je veel meer mensen een plezier, kan kan iedereen lezen wat 'ie wil en laten liggen wat 'ie niet wil.
Geen probleem met luchtig en diepgaand maar ik denk niet dat zijn artikelen aansluiten op de intresses van de gemiddelde fokker. En dit soort berichten staan ook in AEX vaak ook door hem gepost. Diegenen die dit echt willen lezen zitten allemaal daar. Wat is het nut van deze artikelen op de FP vraag ik me dan af
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:10:08 #26
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_71191824
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:37 schreef pberends het volgende:

Ik word namelijk doodziek van al constante kritiek van een aantal users op mijn nieuwsberichten. "Hebben we 'm weer hoor, die pberends", "aluhoedje", "wat een onzin" en andere reacties met altijd een superintellectuele goed onderbouwde mening met FOKkers met een enorm IQ van 120 of nog hoger.

Schijnbaar willen de nieuwslezers op de FP nog veel meer Paris Hilton en Jan Smit-berichten! Daar leer je tenminste wat van. Lekker filosoferen over celebrities enzo. Ik vind het prima. Ik ga er weinig moeite meer insteken. Het volk krijgt het nieuws wat het verdient.
Waarom staat dit in een serieus forum?
Hatsjoe!
pi_71191873
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:04 schreef Bulletdodger het volgende:
Geen probleem met luchtig en diepgaand maar ik denk niet dat zijn artikelen aansluiten op de intresses van de gemiddelde fokker. En dit soort berichten staan ook in AEX vaak ook door hem gepost. Diegenen die dit echt willen lezen zitten allemaal daar. Wat is het nut van deze artikelen op de FP vraag ik me dan af
afgaande op de reacties die er vaak staan (hoeveelheid & inhoud) zijn er zat mensen die het wel graag lezen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71191981
Jammer dat je stopt.

Veel nieuws op de FP zijn gewoon harde feiten.

Het economische nieuws wat jij post zijn vaak meningen van bepaalde personen, en de laatste tijd vaak negatief i.p.v. positief, alle experts spreken elkaar tegen, als mensen het niet eens zijn met een mening krijg je kritiek.

Misschien dat je gewoon de feiten moet blijven posten (zowel negatief als positief uiteraard) en wat minder meningen posten/toevoegen in een post.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:14:51 #29
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_71192014
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:04 schreef Bulletdodger het volgende:
Pberends ik zal je eigenlijk niet gaan missen als ik eerlijk ben. Kan je berichten missen als kiespijn en ik ben vandaag nog bij de tandarts geweest.

Je negatieve berichten zijn alleen maar slecht voor de economie door de mensen angst aan te jagen. En aan dat soort mensen heb ik echt een hekel
[..]

Ik zie de FP toch een beetje als het uithangbord van FOK! De FP is volgens mij dus ook de plek om de veelzijdigheid te laten zien. Ik ben er erg voor dat nieuwsberichten over een onderwerp een linkje bevatten naar een weblog, een forumdingetje of een column over datzelfde onderwerp. Een soort kruisbestuiving tussen de kopjes in de zwarte balk bovenaan en de verschillende rubrieken op de FP dus. En nogmaals: als iemand iets niet wil lezen, dan hoeft dat niet: het staat niemand in de weg.

Zo denk ik er dus over. Maar ik wil het hierbij laten omdat ik met mijn meningen de Manager Nieuws niet voor de voeten wil lopen. Ik zeg dit op persoonlijke titel en heb geen gelegenheid gehad om e.e.a. niet met haar af te stemmen. Dat ter voorkoming van misverstanden.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:15:24 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71192033
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:39 schreef HuHu het volgende:
Ik heb ook een IQ van 120 of hoger.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:15:43 #31
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71192045
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef Luvjah het volgende:
Jammer dat je stopt.

Veel nieuws op de FP zijn gewoon harde feiten.

Het economische nieuws wat jij post zijn vaak meningen van bepaalde personen, en de laatste tijd vaak negatief i.p.v. positief, alle experts spreken elkaar tegen, als mensen het niet eens zijn met een mening krijg je kritiek.

Misschien dat je gewoon de feiten moet blijven posten (zowel negatief als positief uiteraard) en wat minder meningen posten/toevoegen in een post.
pberens stopt niet met posten, in de OP zegt ie minder te willen gaan posten.

En wat minder z'n mening geven? In een nieuwsbericht horen überhaupt geen meningen van de auteur. Daar hebben ze column voor uitgevonden .
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:17:19 #32
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_71192102
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:15 schreef GauloisesB. het volgende:

En wat minder z'n mening geven? In een nieuwsbericht horen überhaupt geen meningen van de auteur. Daar hebben ze column voor uitgevonden .
Eensch. Maar in welk nieuwsbericht dan ook zal altijd de mening van de schrijver enigszins (al is het maar een ietsepietsje) doorschemeren. Dat is nu eenmaal zo.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:22:01 #33
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71192301
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Eensch. Maar in welk nieuwsbericht dan ook zal altijd de mening van de schrijver enigszins (al is het maar een ietsepietsje) doorschemeren. Dat is nu eenmaal zo.
Ook eens. Met name schrijfstijl, woordkeuze en de toon van een bericht zijn daar bepalend voor. Maar dat kan door de beugel.

Zodra een nieuwsposter zélf over dingen gaat oordelen of overduidelijk zijn/haar mening verwerkt in een bericht, moet hij/zij Driek maar eens PM'en.
pi_71192351
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Maar de berichten die ik van Pberends lees schemert de mening niet enigszins door, maar staat deze er met hoofdletters in. En dat lijkt me niet de bedoeling van een nieuwsbericht op de FP.
Hmm, Nutella.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:23:51 #35
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71192382
quote:

Misschien een idee om hem dat eens te gaan vertellen dan? Ze zijn zo subjectief als het maar zijn kan.

Blijkbaar ben ik, gezien de reacties hierboven, niet de enige die dit opvalt.
pi_71192391
Dat Pberends stopt is natuurlijk zonde, aan de reacties te lezen willen de meesten mensen de economische crisis niet of niet onder ogen zien en gaan ze er vanuit dat het volgend jaar allemaal wel weer in zijn nopjes is, Its getting worse its getting much worse than this, dat Pberends mensen hierop wil voorbereiden wordt afgeslagen, nee geef die mensen maar berichten dat Paris in der reet is genomen door Ronaldo, dat zijn de goed nieuws berichten, klasse jongens!
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:24:34 #37
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71192409
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

Misschien een idee om hem dat eens te gaan vertellen dan? Ze zijn zo subjectief als het maar zijn kan.
Daar ga ik niet over .
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:25:48 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_71192460
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef GauloisesB. het volgende:

[..]

Daar ga ik niet over .
Je bent toch van de redactie?

Dan stuur je zo iemand toch aan?
pi_71192506
dat de mening van ts door alle berichten heenschreeuwt is niet helemaal correct. sneu maar waar: de stemming onder de 'deskundigen' is nogal negatief.

dames en heren klagers. wellicht is het een ideetje om je zelf eens een keertje wat beter in te lezen dan. niks mis met discussie. weerleg ts dan met feiten en correcte redenaties!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71192950
quote:

[..]

ik weet dat hij niet stopt met posten, en daar ben ik ook blij mee, laat dat duideijk zijn.

Ik bedoel niet echt de mening van de auteur, maar hij post ook regelmatig meningen van wereld bekende economen/beleggers/whatever en dan erg vaak zijn die berichten negatief. (die pberends post omdat hij daar een punt in ziet?)

Er zijn ook gewoon economen/beleggers/whatever die postitief denken, dat word dan zelden gepost. (omdat hij daar zelf geen punt in ziet?)

Ondanks dat ik het altijd lees (met plezier) ben ik het er nog niet altijd mee eens, het posten van andermans mening zou je misschien weg kunnen laten, of ook de positievere berichten brengen, de beurs stijgt tenslotte al 7 dagen of rij.

Economische feiten, als er een grote bank/autofabrikant/staalbedrijf whatever omvalt of juist gered en dat soort berichten zijn feiten, die zou je zeker aan moeten houden.

Mijn Conclusie: met het posten van meningen krijg je er ALTIJD negatieve reacties op omdat er mensen zijn die het er niet mee eens zijn. bovendien wil 3/4 van nederland niet geloven dat het crisis is en zien het graag positief, waardoor je ook weer negatieve reacties krijgt.

Ik denk echt dat je het bij economische feiten zou moeten houden. (dan houd je er zelf teminste nog plezier in)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:39:27 #41
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71193010
Ben jij die ene die die UFO-berichten plaatst? Indien ja: mooi hoor.
Indien nee: wat post je dan?

Edit; nvm. Economische berichten.

Laat ze lullen, er zijn genoeg mensen die het wel lezen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:41:56 #42
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_71193121
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef Luvjah het volgende:
Ik denk echt dat je het bij economische feiten zou moeten houden. (dan houd je er zelf teminste nog plezier in)
De economische feiten zijn negatiever dan de berichtgeving van Pberends hoor. En ja er zijn ook economen die positiever zijn, dat zijn de mensen die denken dat 1 zwaluw zomer maakt en of belang hebben bij een opvering (maar dat heeft uiteindelijk bijna iedereen).

Ik denk (!) dat mensen als jij zich meer irriteren aan slecht nieuws dan de berichtgever zelf.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_71193715
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:41 schreef elcastel het volgende:

[..]

De economische feiten zijn negatiever dan de berichtgeving van Pberends hoor. En ja er zijn ook economen die positiever zijn, dat zijn de mensen die denken dat 1 zwaluw zomer maakt en of belang hebben bij een opvering (maar dat heeft uiteindelijk bijna iedereen).

Ik denk (!) dat mensen als jij zich meer irriteren aan slecht nieuws dan de berichtgever zelf.
Naja, heb net de lijst nieuwsberichten van de laatste tijd doorgenomen van hem, het is niet zo negatief als ik dacht geef ik toe.

Maar zoals ik al eerder zei, ik lees ze altijd graag door, en hoop dan ook dat hij blijft posten, van mij hoeft hij niet te veranderen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:02:38 #44
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_71193862
Ach, hoge bomen vangen veel wind, pberends. Altijd makkelijk om anderen af te zeiken. Ik zou het jammer vinden als je minder actief zou worden op Fok!

Mensen die zich voor meer dan alleen de berichtjes over mediageile beroemdheden interesseren zijn helaas zeldzaam.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:13:49 #45
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_71194299
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef Perrin het volgende:
Mensen die zich voor meer dan alleen de berichtjes over mediageile beroemdheden interesseren zijn helaas zeldzaam.
Zelfs dat vraag ik mij af. Er zijn er wellicht meer dan je denkt, ze vallen alleen niet zo op doordat ze niet zoveel lawaai maken...
pi_71197632
Wel jammer, pberends! Laat je niet beïnvloeden door al die idioten die met open ogen in het mes gaan lopen.
pi_71204379
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef lyolyrc het volgende:
Wel jammer, pberends! Laat je niet beïnvloeden door al die idioten die met open ogen in het mes gaan lopen.
En welk mes is dat?

Overdrijven is ook een vak
pi_71230738
quote:

Wat is dit voor zelfbevlekking? Hoop je nu dat iedereen gaat vertellen hoe erg dit wel niet is, dat men op zoek is naar een touw en dat men wil weten welke hulplijn men kan bellen voor psychische bijstand?

Zonder gein: ben het niet altijd met je eens, maar ik lees liever interessante berichten over economische aangelegenheid dan berichten over de neukerdjes van Jan Smit.
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:14:52 #49
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71231198
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik zie de FP toch een beetje als het uithangbord van FOK! De FP is volgens mij dus ook de plek om de veelzijdigheid te laten zien. Ik ben er erg voor dat nieuwsberichten over een onderwerp een linkje bevatten naar een weblog, een forumdingetje of een column over datzelfde onderwerp. Een soort kruisbestuiving tussen de kopjes in de zwarte balk bovenaan en de verschillende rubrieken op de FP dus. En nogmaals: als iemand iets niet wil lezen, dan hoeft dat niet: het staat niemand in de weg.
De FP is ook het uithangbord van FOK! en heeft in mijn ogen meer potentie als zaken iets beter gepositioneerd worden. Ik heb een hele tijd al eens geopperd op die kruisbestuiving te bevorderen en de FP daar ook beter voor in te richten.

Dan kun je ook eenvoudiger een scheiding maken tussen "nieuws" en "nieuwtjes".
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_71238320
Ik lees alleen je berichten, pberends. De reacties zijn een soort ruis waar je geen aandacht aan moet schenken, discussies op het forum zijn veel waardevoller.
pi_71239107
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:56 schreef DriekOplopers het volgende:
Echt, ik zou je vertrek (of heel veel minder nieuwsberichten van jouw hand) als een gemis beschouwen.
100% Mee eens. Ik heb liever dat Djeez per direct vertrekt .
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:37:39 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71239513
De supply en demand curves moeten elkaar ergens tegenkomen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:00:16 #53
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_71311068
quote:

Iedereen die zich inzet voor de waarheid wordt op de één of andere manier aangevallen en/of vervolgd, dat gebeurt al sinds mensenheugenis.

Laat je alsjeblieft niet wegpesten door een stel kleuters die niet willen leren. Ik vind dat je goed werk doet en dat je door moet gaan. Aluhoedje te horen krijgen went op een gegeven moment ook wel.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 20:53:18 #55
261215 fullmetal
YZF-600R CAT
pi_71324463
Wat Ali zegt(?!? Dat de dag komt dat ik dat zeg... ), Mensen hebben de waarheid nodig, hoe zuur dan ook.
Het is uiteindelijk jou keuze, maar als 1 je kiespijn noemt, neemt een ander je lief.

[ Bericht 0% gewijzigd door fullmetal op 25-07-2009 21:25:43 ]
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_71324554
Ja ga eens meer posten op het forum.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:38:15 #57
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_71325517
quote:

Ik heb nooit commentaar geleverd op je posts - maar ja - mijn iq is dan ook 138...
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_71329209
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik werd gewezen op het feit dat ik iets vergeten ben, namelijk:

FP
Maar dan *FP
pi_71329238
* Casparovvv wacht op de officiële mededeling op de FP.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 26 juli 2009 @ 00:00:54 #60
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_71329579
Ik lees de nieuwsberichten van pberends niet. Vermoed dat ik er weinig aan mis, want zijn bijdragen op het forum zijn doorgaans matig en soms ronduit flauwekul. En kreten als "vrijdag gaan we 3% omlaag" en "medio 2010 staat de AEX op 150 punten" zijn misschien geinig maar niet zo sterk.
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')