Leuk nichtje mag ook wel denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Zou je zusje/zus eventueel mee willen?
Ja, maar die ga ik hier niet plaatsen.quote:
Op vakantie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Zou je zusje/zus eventueel mee willen?
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Leuk nichtje mag ook wel denk ik
Als je leuke dames aan boord wilt mag je die zelf meenemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:04 schreef Druktemaker het volgende:
Tja je wilt ook niet echt meewerken he...
Pik me maar op in Maastrichtquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:36 schreef -Paul- het volgende:
Ik ben inmiddels al lekker aan het zeilen, maar mensen kunnen nog altijd ergens aan de kagerplassen opstappen.
hij in z'n eentjequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef fullmetal het volgende:
Applaus voor zulke events, op andere fora zit iedereen elkaar af te zeiken, terwijl hier volk gewoon gezellig met elkaar wat gaat doen.![]()
Verdomd, zou wel mee willen, mwah, ben net wakker.
Je mist ons enorm, geef maar toequote:
Enig idee wat een 16 kwadraat is?! LMGTFY!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:08 schreef jopiede het volgende:
Kijk het lijkt me wel lache zo'n grootte boot.
Iets soortgelijks, hopelijk vanaf september woon ik in Leidenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Samsonneke het volgende:
Vanaf augustus woon in in Leiden, dan wil ik wel een keertje mee
Ik deel je 'probleem'quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Onbepaald het volgende:
Kunnen we niet een centraal Fok! - Wie gaat er morgen mee ...? - topic aanmaken?
Zijn er toevallig Fokkers met een Ferrari?
nu dus gratis met Paulquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef iszinloos het volgende:
Leuk initiatief .![]()
Bij leiden is dat toch ?
Lijkt me op zich wel leuk. Zeilen is heel gaaf , maar zo duur.
Het was eigenlijk meer als grap bedoeld, maar als je erover nadenkt kan het nog best wat worden eigenlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |