het is alweer bijjna tijd voor wijnquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
denk ik ook nog altijd aan als ik dit hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijjna tijd voor wijn
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
Liquid Lunch.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha. Nou, als je er tijd en ruimte voor hebt...
Wat voor een type Sunny is het?
Psies! Toch ook zelf maar es ervarenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!
Aha. Ken ik. Mijn vader is ook Nissan-minded. Heeft ook Sunny's gehad (model '84, '88 en '90), twee Almera's en nu een Note. Daardoor heb ik zelf ooit een Sunny 2.0 dLX gehad (model 1992). Geen Turbodiesel, maar heel fijn motortje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanIetsje jonger dus maar aan de bodem is flink gelast zag ik al
![]()
De achterkant is wel anders van die wagen, de achterlichtunits zijn anders, maar wel overzetbaar. Maar zolang de mijne nog goed/mooi zijn laat ik mijne erop zitten![]()
En het dashboard is anders, maar de behuizing etc. kan ik wel overnemen, het enige wat'ie namelijk mist is een toerenteller
kansloos gejammerquote:
laat ik het zo stellen: Blof maakt het nog erger.quote:
Aha.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker afgekapt
Zie hier het verschil in achterkant:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |