quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wil je ook groen? Moet je hier geld storten voor zielige diertjes
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #9
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, op die ene sta ik ook. Ik ben die gozer met dat hoofd.
Toch lief dat zapster ook geld geeft voor ratjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
was ik idd ook van plan...eind vd week krijgen ze 20 euri van me. Mn oma maakt geld over voor mn verjaardag
Absoluutquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory![]()
![]()
.
Mooie afsluiter van de dag.
Ah, we beginnen ook de dag ermeequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory![]()
![]()
.
Mooie afsluiter van de dag.
Mogguhquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:06 schreef radio3fmfan het volgende:
goedemorgen [ afbeelding ]![]()
dag 2 Nijmeegse Vierdaagse - hoe gaat het met Bert van Lent [ afbeelding ]
en Kristel & marlies met de kranten
Bekijk deze YouTube-video
Ahquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Present!
Even uitgeslapen en vervolgens een uur met een opdrachtgever aan de lijn gehangen.
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanavond de 2e Nissan slopenen van't weekend daarmee verder
Vanmiddag huis kijken
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?
Pardon!?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alles Neu, lijkt weer veel op Haus am See
Je vindt ze niet meer in mijn staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?
Ook dat jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.
Maar dan heb je het toch over die Eend (kit)?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.
Aha. Nou, als je er tijd en ruimte voor hebt..quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je vindt ze niet meer in mijn staat
- een hele boel extra onderdelen -
ombouw 2cvquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch over die Eend (kit)?
het is alweer bijjna tijd voor wijnquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
denk ik ook nog altijd aan als ik dit hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijjna tijd voor wijn
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
Liquid Lunch.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha. Nou, als je er tijd en ruimte voor hebt...
Wat voor een type Sunny is het?
Psies! Toch ook zelf maar es ervarenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!
Aha. Ken ik. Mijn vader is ook Nissan-minded. Heeft ook Sunny's gehad (model '84, '88 en '90), twee Almera's en nu een Note. Daardoor heb ik zelf ooit een Sunny 2.0 dLX gehad (model 1992). Geen Turbodiesel, maar heel fijn motortje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanIetsje jonger dus maar aan de bodem is flink gelast zag ik al
![]()
De achterkant is wel anders van die wagen, de achterlichtunits zijn anders, maar wel overzetbaar. Maar zolang de mijne nog goed/mooi zijn laat ik mijne erop zitten![]()
En het dashboard is anders, maar de behuizing etc. kan ik wel overnemen, het enige wat'ie namelijk mist is een toerenteller
kansloos gejammerquote:
laat ik het zo stellen: Blof maakt het nog erger.quote:
Aha.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker afgekapt
Zie hier het verschil in achterkant:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |