Ahquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Present!
Even uitgeslapen en vervolgens een uur met een opdrachtgever aan de lijn gehangen.
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanavond de 2e Nissan slopenen van't weekend daarmee verder
Vanmiddag huis kijken
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?
Pardon!?quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alles Neu, lijkt weer veel op Haus am See
Je vindt ze niet meer in mijn staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is gewoon een andere Sunny kopen niet goedkoper en makkelijker?
Ook dat jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.
Maar dan heb je het toch over die Eend (kit)?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste auto ook van de grond af opgebouwd , kaal chassis en opbouwen maar, dat is gewoon leuk.
Aha. Nou, als je er tijd en ruimte voor hebt..quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je vindt ze niet meer in mijn staat
- een hele boel extra onderdelen -
ombouw 2cvquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch over die Eend (kit)?
het is alweer bijjna tijd voor wijnquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
denk ik ook nog altijd aan als ik dit hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel je moet nu melk halen, de witte motor
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijjna tijd voor wijn
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
Liquid Lunch.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wrijf 't er maar in!
Hoewel... ik zit hier natuurlijk ook in een land waar dat soort dingen rond lunchtijd heel gewoon is
.
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha. Nou, als je er tijd en ruimte voor hebt...
Wat voor een type Sunny is het?
Psies! Toch ook zelf maar es ervarenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd. heb een keer in Brussel gelunched: liters wijn!
Aha. Ken ik. Mijn vader is ook Nissan-minded. Heeft ook Sunny's gehad (model '84, '88 en '90), twee Almera's en nu een Note. Daardoor heb ik zelf ooit een Sunny 2.0 dLX gehad (model 1992). Geen Turbodiesel, maar heel fijn motortje!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mijne is een 1987 Nissan Sunny N13 sedan. Deze is een 1989 Nissan Sunny N13 sedanIetsje jonger dus maar aan de bodem is flink gelast zag ik al
![]()
De achterkant is wel anders van die wagen, de achterlichtunits zijn anders, maar wel overzetbaar. Maar zolang de mijne nog goed/mooi zijn laat ik mijne erop zitten![]()
En het dashboard is anders, maar de behuizing etc. kan ik wel overnemen, het enige wat'ie namelijk mist is een toerenteller
kansloos gejammerquote:
laat ik het zo stellen: Blof maakt het nog erger.quote:
Aha.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker afgekapt
Zie hier het verschil in achterkant:
geen last van, of wordt het al drie weken gedraaid?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
Sja. Nummer begint een beetje vervelend te worden wat mij betreft.
10 jaar ofzo, wekelijksquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen last van, of wordt het al drie weken gedraaid?
Duurde bij mij vrij lang hoor...Ik zag dat het anders was, maar toen iemand me er op wees (ook een Sunny N13 bezitter) dat het de achteruitrijlichten waren zag ik pas dat dat het wasquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aha.
Van die verschillen die alleen bezitters zien.
Dit ook die Lowlands-actie dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef cosmick het volgende:
Sja. Nummer begint een beetje vervelend te worden wat mij betreft.
ik luister niet zoveel radio, kennelijk gemistquote:
Ik neem nog maar een biertjequote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Hey hoe wisten jullie dat ik dat aan't doen was
quote:
quote:
Hier ook geloof ik. Aan de overkant hebben ze vanochtend een gat gegraven in de weg omdat er een waterafvoer lek is. Zit nu een enorm gat in de weg, maar ja, het is tijd voor het middageten, dus zet je er twee kegeltjes bij, en neem je bulldozer en graafmachine mee naar de lunch, zodat het gat nu dus echt alleen maar te zien is door die twee lullige kegeltjesquote:
[ekdom mode]quote:
typisch gevalletje komkommertijd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef muisje-eliza het volgende:
wat hebben wij (de luisteraars) eigenlijk aan die aktie van deze week "lowlands for live" we kunnen er geen kaartjes of leuke dingetjes mee winnen, laat staan meestemmen wie er door moet. Het gaat echt volkomen aan me voorbij, en lekker boeiend dat ze vandaag met pleerollen moeten zwemmen
Hier ook. Al heeeeel lang niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou idd....dat staat al zo lang uit hier
Slaat ook he-le-maal nergens op. Heb 't idee dat het vooral leuk is voor de mensen bij 3FM zelf ofzo. Alsof dit het hele land bezighoudtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:48 schreef muisje-eliza het volgende:
wat hebben wij (de luisteraars) eigenlijk aan die aktie van deze week "lowlands for live" we kunnen er geen kaartjes of leuke dingetjes mee winnen, laat staan meestemmen wie er door moet. Het gaat echt volkomen aan me voorbij, en lekker boeiend dat ze vandaag met pleerollen moeten zwemmen
huh?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef Paul-89 het volgende:
Middag allemaal,
Weet iemand of er ergens die John Bakker jingles te downloaden zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |