En het nummer klopte nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
laten we deze maar houden. Bij mij werken de plaatjes niet
Klopt maar dat is nu niet erg meer.quote:
Eigen post quotenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:29 schreef Estate het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen maar ik ben wel benieuwd wat de organisatie doet met een eventueel weeralarm.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef cherrycoke het volgende:
hier in het westen niks zoals gewoonlijk
Dat zal wel meevallen denk ik, iig nu nog, die bui met de meeste onweer lijkt de onderste te zijn en daar gaan wij (Noordwijk, Pijnacker) niks van meekrijgen denk ik..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan zit je niet goed op te letten hoor. Ik woon in Pijnacker en kan me bergen tussen 17.25 en 18.10 als ik de Nederlandse buienradar mag geloven dan.
Edit : Jammer dat ik met mn balkon op t noorden zit. Dan kan ik t niet zien aankomen.....
Volgens buienradar heb je dan mazzel, of juist niet. Via meteox houden we het droog.quote:
Wordt kiele kiele, misschien in Zuilen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:19 schreef SiGNe het volgende:
En toch hoop ik dat we in utrecht ook nog een flink lichtshow te zien gaan krijgen..
o yeah!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Frutsel het volgende:
die eerste vlek buigt iets naar het middenrechts af, dus idd Gelderland en Achterhoek krijgen de volle laag
Och, per saldo weinig verschil, ook flits-boem.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanavond geen vierdaagsevuurwerk hier in Nijmegen. Lekker rustig dan op hevig noodweer na.
De 3e is ook in de maak geloof ik: http://www.sat24.nl/homepage.aspx?html=zoom&xas=300&yas=200quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef LoggedIn het volgende:
Ik neem aan dat het nog wel meer wordt dan alleen die 2 wolkjes die we nu zien, toch?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De 3e is ook in de maak geloof ik: http://www.sat24.nl/homepage.aspx?html=zoom&xas=300&yas=200
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Zou volgens buienradar nu heel hard moeten onweren/bliksemen maar ik hoor alleen maar gerommel en zie regen
Bedankt, moet dus nog veel aankomenquote:
Das knap als t nog niet eens hier isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:35 schreef AJ1987 het volgende:
Hier in Den haag begint het al aardig te rommelen....net al een eerste bliksemschicht..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Ik vind het wel cool om te zien hoe die dingen in een half uur opeens zo groot worden
En zoals met alles, bigger = better
Dat is de zelfde als ik boven je postquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef biertapper het volgende:
Naderend onweer boven Delft![]()
[ afbeelding ]
Kijk, vanaf zon punt moet ik mijn fotos nou ook kunnen makenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef biertapper het volgende:
Naderend onweer boven Delft![]()
[ afbeelding ]
Jup, had die van jou nog niet gezienquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is de zelfde als ik boven je post
Schitterend uitzicht over het westlandquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Kijk, vanaf zon punt moet ik mijn fotos nou ook kunnen maken
Ja dat zou ik ook wel willen maar aan de kant waar de bui vandaan komt ken ik niemand op de 4e.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Kijk, vanaf zon punt moet ik mijn fotos nou ook kunnen maken
Je mag je foto wel laten staan hoor die van jou is me een partij mooi! En het valt idd weer eens tegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef biertapper het volgende:
[..]
Jup, had die van jou nog niet gezien, stelt voorlopig weinig voor trouwens...
Deze zit boven Lille !! Hele mooie singlecell.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
http://www.sat24.nl/homepage.aspx?html=zoom&xas=300&yas=200
Er onstaat ook al weer een nieuwe
Inlijsten!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Deze zit boven Lille !! Hele mooie singlecell.
[ afbeelding ]
Klopt die geeft buienradar ook aan maar die komt hier nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
http://www.sat24.nl/homepage.aspx?html=zoom&xas=300&yas=200
Er onstaat ook al weer een nieuwe
Da's mooi voor de kermisgasten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef Clesar03 het volgende:
Het begint nu toch aardig hard te regenen hier in Tilburg
Waarom nou niet hierquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:06 schreef Maver24 het volgende:
OMG, het gaat hier echt los, heb dit nog niet eerder meegemaakt zo heftig als dit, onwijs veel wind en regen, ziet echt helemaal niks meer voor ogen buiten, en hagelstenen !!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:06 schreef Maver24 het volgende:
OMG, het gaat hier echt los, heb dit nog niet eerder meegemaakt zo heftig als dit, onwijs veel wind en regen, ziet echt helemaal niks meer voor ogen buiten, en hagelstenen !!
720?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:18 schreef marcel-o het volgende:
straat staat blank![]()
t regende facking hard hier net![]()
![]()
tering!
weinig onweer..![]()
wel bizar veel regen
hoop dat mn camera het heeft overleefd
ik liep er namelijk in![]()
van top tot neet druipend nat..
heb wat 720p's gemaakt daarnet, zo ff uploaden
filmpje uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het filmpjes zijn.Voor foto's is dat slechts 1 megapixel
Ik dacht 720 foto'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het filmpjes zijn.Voor foto's is dat slechts 1 megapixel
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Maver24 het volgende:
het filmpje, hij duurde niet zo lang, ben bang dat mijn camera het anders gaat begeven en oh ja, let niet op mijn enthousiate houding van praten
"Das ene fucking windhoos"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Maver24 het volgende:
het filmpje, hij duurde niet zo lang, ben bang dat mijn camera het anders gaat begeven en oh ja, let niet op mijn enthousiate houding van praten
ik had t gepost en t was al weer droogquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:22 schreef Outpost76 het volgende:
En toen begon t te hozen![]()
![]()
Wat een raar weer ook in Nederland
Braboland krijgt om 20.00 nog wat regen op visitequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:27 schreef Sj0rSz het volgende:
Hmm, hier valt het ook tegen. Beetje gedruppel en gedonder. Nog niet spectaculair
Lol, hmm, horizontale regen....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:23 schreef Maver24 het volgende:
dat filmpje van mij dat is vanuit Rotterdam vanaf de kant gericht richting de brienenoordbrug in Beverwaardquote:
mijn filmpje zo is vanuit de bushok bij de Groeninx brugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat filmpje van mij dat is vanuit Rotterdam vanaf de kant gericht richting de brienenoordbrug in Beverwaard
Woon jij in een andere Utrecht dan ik ofzow?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:37 schreef Naamah het volgende:
Hmmm.. gaat lekker hier in Utrecht! Zou misschien beter mn computer even uit kunnen doen :/
Nou.. in mijn Utrecht rommelt het constant en zijn er net al een paar harde klappen geweest... Utrecht is groot, denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Woon jij in een andere Utrecht dan ik ofzow?Hier stelt het echt geen ene zak voor, eens in de zoveel minuten een klein rommeltje en wat druppels..
Zit jij in kanaleneiland ofzow dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nou.. in mijn Utrecht rommelt het constant en zijn er net al een paar harde klappen geweest... Utrecht is groot, denk ik
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Woon jij in een andere Utrecht dan ik ofzow?Hier stelt het echt geen ene zak voor, eens in de zoveel minuten een klein rommeltje en wat druppels..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nou.. in mijn Utrecht rommelt het constant en zijn er net al een paar harde klappen geweest... Utrecht is groot, denk ik
Utrecht stad natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
* LoggedIn = Stad Utrecht
Oosterlijke deel
Ik gok 20.00quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:45 schreef Vanquish_ het volgende:
Rond 19.00 uur zou het hier moeten beginnen in Ehv.
owjee dan moeten ze t luchtalarm laten afgaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Boven België zit een supercell heb ik zo het idee... (net ten westen van Zuid-Limburg)
De wolkenhoogte gaat daar door de 15km, dat kan alleen maar door sterke stijgstromen (updrafts) zijn.
Waarschijnlijk is dit een foto die daarbij hoort (van weerwoord.be geplukt):
[ afbeelding ]
Lijkt op een mesocyclone.
En daar ben jij nat door geworden?quote:
Een beetje regen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Beetje regen en een paar fikse onweersklappen hier (rotterdam) verder niks
Lees ik ook net inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Op Weerwoord.be hebben ze het over een wallcloud en zelfs al een eventuele touchdown
Dat zag ik al op de radar... wolkentoppen tot 15 km duidt op sterke updrafts, dus er is een mesocyclone aanwezig in die bui.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Op Weerwoord.be hebben ze het over een wallcloud en zelfs al een eventuele touchdown
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Waarom nou weer limburgquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat zag ik al op de radar... wolkentoppen tot 15 km duidt op sterke updrafts, dus er is een mesocyclone aanwezig in die bui.
Dus Limburg kan zich opmaken voor een supercell.![]()
Hier in Eindhoven is het nog steeds heel donker met wat geflits en gerommel. Nog weinig neerslag eigenlijk.
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=1018842&tid=1018836quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Waar dan ik kan t niet vinden.
(die evt touchdown dan)
Top thx!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=1018842&tid=1018836
http://weerwoord.be/index.php?boardid=1quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top thx!![]()
Al had ik iets meer verwacht dan een melding van een burger
die gaat zo west Brabant even onder water zetten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:07 schreef marcel-o het volgende:
dat ding vlak bij zeeland? gaat dat nog wat doen?
Ach so.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:09 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://weerwoord.be/index.php?boardid=1
En dan ff zoeken op Limburg. Loopt ergens een draadje
quote:nieuw: Onweer pal boven Luyksgestel, flits boem gaat het. (239)
Marcel (Luyksgestel) -- vandaag @ 18:50
ff terug lezen t is echt wel loos gegaan in Rotjeknor. Marcel-o heeft er een filmpje van gemaakt en een stukje verder terug staat er nog 1.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Wordt weer helemaal niks in Rotterdam, vies plakkerig weer![]()
Dat weet ik , maar ik bedoel voor vanavond verder, hier heeft het alleen maar even heel hard geregend/wat geonweerd enzo, ook rotterdamquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff terug lezen t is echt wel loos gegaan in Rotjeknor. Marcel-o heeft er een filmpje van gemaakt en een stukje verder terug staat er nog 1.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=1018894&tid=1018836
Die foto's![]()
![]()
Das wel ff wat beter dan dat pisbuitje hierzoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:10 schreef Sj0rSz het volgende:
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=1018894&tid=1018836
Die foto's![]()
![]()
Dat is toch ook België?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:15 schreef Vanquish_ het volgende:
[..]
Luyksgestel is een dorp in de buurt van Bergeijk in Noord-Brabant
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Alleen een noorderling/westerling kan zoiets typen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Das wel ff wat beter dan dat pisbuitje hierzo
Balen dat dat niet hiero is.quote:
I rest my casequote:Luyksgestel is ook zowat België, paar km van de grens.
Ziet er naar uit dat die recht op Leiden af komenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef sander89 het volgende:
Boven de Noordzee onstaan er al weer mooie rode pitten.![]()
[ afbeelding ]
Die wederom net langs mn dorp gaan ipv er vol overheen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef sander89 het volgende:
Boven de Noordzee onstaan er al weer mooie rode pitten.![]()
[ afbeelding ]
k zat net te kijken jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Boven Midden-België schieten de wolken ook omhoog nu
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
Wel handig dat ze de 0 km en de 15 km de zelfde kleur gevenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Boven Midden-België schieten de wolken ook omhoog nu
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
hou je camera klaar voor de evt draaikolkquote:
Dan moet ik de auto in, zicht is nogal beperkt rondom het huis hier in het dorp.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hou je camera klaar voor de evt draaikolk
Regel dat!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:35 schreef knep het volgende:
[..]
Dan moet ik de auto in, zicht is nogal beperkt rondom het huis hier in het dorp.
Maar deel 2 arriveert nu bijna.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef JDude het volgende:
Nou, hier bij Breda ging het weer als een nachtkaars uit... een bliksem of drie, vier, wat gerommel en wat regen en dat was't.
Die Belgen pikken ons weer inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef ralphk het volgende:
2e onweer begint hier (tussen Roosendaal en Antwerpen) nu langzaam ...
Zag juist foto's op het Vlaamse nieuws van een omgewaaide electriciteitsmast (zo'n grote stalen) in de buurt van Lier en een snelweg in de buurt van Luik waarbij het wel winter leek, een laag hagel van zo'n 5-10 cm met 2 bandensporen erdoor...
Was een lekker eerste buitje in ieder geval.
Op weerwoord.be zijn er ook feauteaux van:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef ralphk het volgende:
2e onweer begint hier (tussen Roosendaal en Antwerpen) nu langzaam ...
Zag juist foto's op het Vlaamse nieuws van een omgewaaide electriciteitsmast (zo'n grote stalen) in de buurt van Lier en een snelweg in de buurt van Luik waarbij het wel winter leek, een laag hagel van zo'n 5-10 cm met 2 bandensporen erdoor...
Was een lekker eerste buitje in ieder geval.
volgens mij hier recht boven (Den Haag)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:40 schreef Burnie88 het volgende:
Er ontstaat weer het e.e.a... De 2e lijn wordt mooier.
hey jij hier?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
volgens mij hier recht boven (Den Haag)
Ja, daar woon ik dus maar het gaat net ten oosten van me langs vrees ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hou je camera klaar voor de evt draaikolk
btw
t ontploft flink bij t noorden van zeeland
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:42 schreef vosss het volgende:
Mooie boel, het komt met bakken uit de hemel en ik moet naar de kaartclub en mijn auto staat op zeiknat worden afstand van mn huis![]()
!
vandaarquote:
Ja en dat gaat net aan mn neus voorbij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef marcel-o het volgende:
btw
t ontploft flink bij t noorden van zeeland
Den Haag: Gerommeldebommel...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
vandaar
[..]
Ja en dat gaat net aan mn neus voorbij.
Sinds 17-7-2004 ziet iedereen overal rolwolken in.quote:
Ja inderdaad, net een keiharde knal hiero.. ik schrok me de tering.quote:
Best irritant, zit nu tegen de zon in te kijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, net een keiharde knal hiero.. ik schrok me de tering.
vaag weer, nu keihard aan het regenen én de zon schijnt ineens heel erg
whehe, ik ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Best irritant, zit nu tegen de zon in te kijken
Het is dan ook geen garantie he.. Het betekent dat er binnen het gebied 15% kans is op noodweer, dus hoeft helemaal niet bij jou te zijn, maar misschien 10km verderop welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef LoggedIn het volgende:
Maar goed, ondanks de level 2 viel het dus wéér verschrikkelijk tegenEn de volgende lijn, die veel kleiner is, gaat om Utrecht heen, dus dit zal het wel weer geweest zijn voor deze avond
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, ik ook!
jij bent toch niet mijn buurman he?
I know, maar dat maakt het niet minder jammerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het is dan ook geen garantie he.. Het betekent dat er binnen het gebied 15% kans is op noodweer, dus hoeft helemaal niet bij jou te zijn, maar misschien 10km verderop wel
ik ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh....zou best kunnenZit in de buurt van Leijenburg
OMFG! Mesocycloon.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef -CRASH- het volgende:
Dat was wel ff erg heftig hier in venlo
En hier kon wel eens een slurf uitkomen (ergens in Duitsland).
Want dat draaide toch wel erg snel toen die overkwam.
[ afbeelding ]
Dan schrik je je echt de tering.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:15 schreef RiKe het volgende:
Bliksem hier ingeslagen!
Nog geen 10m van m'n huis!
Hele huis zonder stroom..
Hij sloeg in een lantaarnpaal in en de vonken vlogen er vanaf.
Tering wat een knal!
quote:Onweer teisterde Midden-Limburg
di 21/07/2009 - 20:05
Vanavond heeft een zwaar onweer gewoed in West- en Midden-Limburg. Een aantal tenten van jeugdkampen zijn weggewaaid.
Op de E314 in Houthalen en in de buurt van Hasselt kwam het verkeer bijna tot stilstand door watergladheid en door een beperkt zicht.
In Halen is de tent van een jeugdkamp weggewaaid en ook in Herk-de-Stad kwam een boom gerecht op een kamp van een jeugdbeweging uit Rotselaar. Tenten en materiaal liepen schade op, maar er raakte niemand gewond.
Nog in Halen en in de buurt van Lummen zijn bovendien tal van daken en auto's beschadigd door dikke hagelbollen.
quote:KNMI waarschuwt voor hevig onweer
Een zeer actief onweersgebied trekt dinsdagavond over het zuidoosten van het land. Vooral in de provincies Noord-Brabant en Limburg kan dat leiden tot overlast door hevige regenval en veel blikseminslagen, waarschuwde een woordvoerder van het KNMI in De Bilt.
ANP
Het zuidwesten van het land kreeg aan het eind van de middag al een aantal pittige buien voor de kiezen. Lokaal viel veel neerslag. Over mogelijke schade of overlast is nog niets bekend. Wel moest het verkeer volgens de ANWB op veel plaatsen de snelheid matigen. Het onweer trekt in noordoostelijke richting over het land.
Op de andere camera heb ik foto's toen ie overkwam. Ben er ff een gifje van aan het maken.quote:
Strakke mesocycloon die laatste.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef -CRASH- het volgende:
Dat was wel ff erg heftig hier in venlo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow, wat een plaatjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Strakke mesocycloon die laatste.
Btw... welke mafkees heeft 'm op weerwoord.be gepost en gezegd dat die vanuit Venlo was?
Waarschijnlijk iemand die de primeur wilde hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Strakke mesocycloon die laatste.
Btw... welke mafkees heeft 'm op weerwoord.be gepost en gezegd dat die vanuit Venlo was?
Geniale plaatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef -CRASH- het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas van korte duur, hier wordt het richting Veldhoven weer licht. Maar wat een neerslag ineens, kreeg m'n raam niet dichtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Whoehoew pikdonker in Eindhoven en hoge bliksemactiviteit... het ziet er nu een keer goed dreigend uit!![]()
In Oss idemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Whoehoew pikdonker in Eindhoven en hoge bliksemactiviteit... het ziet er nu een keer goed dreigend uit!![]()
da's niet belachelijk, da's vetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het was hier in Blerick/Venlo net echt belachelijk.
Schijtweer
Keiharde wind, super veel regen, afgebroken takken, afdekkingen van schoorstenen die door de lucht vliegen...
Mooi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:51 schreef marcel-o het volgende:
regenboogkleuren en Big ass stapelwolk richting Ridderkerk
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
klik op de foto's voor groter
Helaas...quote:
Kon ook niet anders met die lucht die ik daar eerder zag hangenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het was hier in Blerick/Venlo net echt belachelijk.
Schijtweer
Keiharde wind, super veel regen, afgebroken takken, afdekkingen van schoorstenen die door de lucht vliegen...
LOL ... Alleen deze kwam langs het huis. dus het werdt me voorgeschoteldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wow, net stormchasers, belachelijk..... Wel mooi.![]()
Hmm, Groningen blijft iets rustiger denk ik, wat een mooi gezicht lijkt me dit, een beetje griezelig, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
LOL ... Alleen deze kwam langs het huis. dus het werdt me voorgeschoteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |