Helaas van korte duur, hier wordt het richting Veldhoven weer licht. Maar wat een neerslag ineens, kreeg m'n raam niet dichtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Whoehoew pikdonker in Eindhoven en hoge bliksemactiviteit... het ziet er nu een keer goed dreigend uit!![]()
In Oss idemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Whoehoew pikdonker in Eindhoven en hoge bliksemactiviteit... het ziet er nu een keer goed dreigend uit!![]()
da's niet belachelijk, da's vetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het was hier in Blerick/Venlo net echt belachelijk.
Schijtweer
Keiharde wind, super veel regen, afgebroken takken, afdekkingen van schoorstenen die door de lucht vliegen...
Mooi!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:51 schreef marcel-o het volgende:
regenboogkleuren en Big ass stapelwolk richting Ridderkerk
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
klik op de foto's voor groter
Helaas...quote:
Kon ook niet anders met die lucht die ik daar eerder zag hangenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het was hier in Blerick/Venlo net echt belachelijk.
Schijtweer
Keiharde wind, super veel regen, afgebroken takken, afdekkingen van schoorstenen die door de lucht vliegen...
LOL ... Alleen deze kwam langs het huis. dus het werdt me voorgeschoteldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wow, net stormchasers, belachelijk..... Wel mooi.![]()
Hmm, Groningen blijft iets rustiger denk ik, wat een mooi gezicht lijkt me dit, een beetje griezelig, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
LOL ... Alleen deze kwam langs het huis. dus het werdt me voorgeschoteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |