En het nummer klopte nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
laten we deze maar houden. Bij mij werken de plaatjes niet
Klopt maar dat is nu niet erg meer.quote:
Eigen post quotenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:29 schreef Estate het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen maar ik ben wel benieuwd wat de organisatie doet met een eventueel weeralarm.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef cherrycoke het volgende:
hier in het westen niks zoals gewoonlijk
Dat zal wel meevallen denk ik, iig nu nog, die bui met de meeste onweer lijkt de onderste te zijn en daar gaan wij (Noordwijk, Pijnacker) niks van meekrijgen denk ik..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dan zit je niet goed op te letten hoor. Ik woon in Pijnacker en kan me bergen tussen 17.25 en 18.10 als ik de Nederlandse buienradar mag geloven dan.
Edit : Jammer dat ik met mn balkon op t noorden zit. Dan kan ik t niet zien aankomen.....
Volgens buienradar heb je dan mazzel, of juist niet. Via meteox houden we het droog.quote:
Wordt kiele kiele, misschien in Zuilen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:19 schreef SiGNe het volgende:
En toch hoop ik dat we in utrecht ook nog een flink lichtshow te zien gaan krijgen..
o yeah!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Frutsel het volgende:
die eerste vlek buigt iets naar het middenrechts af, dus idd Gelderland en Achterhoek krijgen de volle laag
Och, per saldo weinig verschil, ook flits-boem.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanavond geen vierdaagsevuurwerk hier in Nijmegen. Lekker rustig dan op hevig noodweer na.
De 3e is ook in de maak geloof ik: http://www.sat24.nl/homepage.aspx?html=zoom&xas=300&yas=200quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef LoggedIn het volgende:
Ik neem aan dat het nog wel meer wordt dan alleen die 2 wolkjes die we nu zien, toch?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De 3e is ook in de maak geloof ik: http://www.sat24.nl/homepage.aspx?html=zoom&xas=300&yas=200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |