Dit dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
Verplicht iemand jou, om vroeg kinderen te krijgen? Nee dus, klacht = onterecht.
Niemand roept me nog na;)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef kL0j00h het volgende:
Daar hebben we onze relkloon weer
Ooh , ik ben zo zielig, mensen vinden me stom en roepen me naaaaa. Huil huil huil. Vind je het gek met je vreemde blik op het leven.
Ach, het wekelijkse Mac vs. PC topic was net vol, dus het is nu wel weer tijd voor het PUB vs. OUD topic.quote:
Jouw moeder heeft dus erg laat kinderen gekregen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn ma kermt over dat ik vroeg kinderen moet nemen, anders krijg ik mongooltjes.
Kunnen wel even oefenen met het maken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn ma kermt over dat ik vroeg kinderen moet nemen, anders krijg ik mongooltjes.
Jij was/bent zeker een tiener vaderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef kL0j00h het volgende:
Daar hebben we onze relkloon weer
Ooh , ik ben zo zielig, mensen vinden me stom en roepen me naaaaa. Huil huil huil. Vind je het gek met je vreemde blik op het leven.
18 is wel ideaal btw. Ben je gewoon 36 als ze het huis uit gaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Jij was/bent zeker een tiener vader![]()
![]()
![]()
![]()
En dan begint het ook te kriebelen, tenminste, bij mij...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:14 schreef Ruud het volgende:
Ik snap dat ook nooit.
35, prima leeftijd voor kinderen.
Die krijg je toch wel... tis genetisch bepald.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Slecht Nederlands ook??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Die krijg je toch wel... tis genetisch bepald.
Nee hoor, net een zoontje en ben 33 jaar. Mooie leeftijd vind ik zelf eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Jij was/bent zeker een tiener vader![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals je moederquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Jij bent 33quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee hoor, net een zoontje en ben 33 jaar. Mooie leeftijd vind ik zelf eigenlijk wel.
O ja moet er nog een huil smilie bij zetten anders is een post niet compleet
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Jarno het volgende:
18 is wel ideaal btw. Ben je gewoon 36 als ze het huis uit gaan! je opa/oma wordt.
en als ze 12 jaar zijn voor andere behoeftenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Rekkie het volgende:
Kinderen zijn uitstekend materiaal om je agressie kwijt te raken.
Ben ik blij dat ik een dochter hebquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:36 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
en als ze 12 jaar zijn voor andere behoeftendit is een geintje moraal ridders
Ouders die dat ontkennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Fha het volgende:
Mensen die denken dat je leven compleet ophoudt als je kinderen krijgt
Mijn ma heeft altijd gewoon gedaan wat ze wilde doen en ik heb er echt geen last van gehadquote:
Blijkbaar hadden ze zin in kinderen krijgen. Dan komt dat er gratis bij. Je kan niet een kind uitpoepen en daarna zeggen: tabee, ik ben er weg van.. zoek 't maar uit knulquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Kralicek het volgende:
Nouja, bewijs het tegendeel dan maar. Hoeveel moeders doen nog écht waar ze zin in hebben?
Dus toen je een baby was ging zij gewoon de hele avond partyen en daarna 'zomaar'een weekendje parijs?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn ma heeft altijd gewoon gedaan wat ze wilde doen en ik heb er echt geen last van gehad hoor
Mijn moeder is sowieso geen feestbeest dus nee zij ging niet regelmatig de hele avond stappen. Vanaf mijn 7e vond ik het heerlijk om alleen thuis te zijn en dan ging mijn moeder inderdaad sowieso een keer in de week 's avonds uit eten of naar de film met vrienden en daarna nog even de kroeg in. Er is nooit iets fout gegaan, ik neem haar niks kwalijk want ik vond het zelf fantastisch en mijn moeder heeft het ook altijd prima naar haar zin gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:40 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Dus toen je een baby was ging zij gewoon de hele avond partyen en daarna 'zomaar'een weekendje parijs?
Mijn vrouw gaat 1 keer per jaar skieën (zonder kids), dit jaar enkele concerten en feesten bezocht, 3 weken zomervakantie, regelmatig bioscoop.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Kralicek het volgende:
Nouja, bewijs het tegendeel dan maar. Hoeveel moeders doen nog écht waar ze zin in hebben?
klinkt alsnog iets om in 1 maand te doen ipv 1 jaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat 1 keer per jaar skieën (zonder kids), dit jaar enkele concerten en feesten bezocht, 3 weken zomervakantie, regelmatig bioscoop.
Maar dat doet ze allemaal omdat ze dat niet wil_!
Dat is echt onzinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Kralicek het volgende:
Ja, maar dat kan pas als je 7 jaar geen leven meer gehad hebt. Voor die tijd zijn ze nog te klein enzo.
Ik heb elke maand anders geen drie weken zomervakantie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef Kralicek het volgende:
[..]
klinkt alsnog iets om in 1 maand te doen ipv 1 jaar.
Ze willen toch zelf kinderen? Dan hoort dat er bij. Tres simple.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef Kralicek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Kralicek het volgende:
Ja, maar dat kan pas als je 7 jaar geen leven meer gehad hebt. Voor die tijd zijn ze nog te klein enzo.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
Kinderen.
Alleenstaande moeders met meerdere kinderen van verschillende mannen.
Ja en dat kunnen mijn vrouw en ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef Kralicek het volgende:
Behalve 3 weken zomervakantie kan ik gewoon best nu een weekendje gaan skieen, daarna naar de bioscoop, daarna naar een feest en daarnaast zou ik ook nog kunnen studeren.
Nee hoor, dat zie je bij iedereen met kinderen.quote:
Wat een enorme onzinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je bij iedereen met kinderen.
Ze geven heel veel op voor de kinderen.
Maakt niet uit, moeten ze zelf weten.
Maar je leven zal nooit meer zo zijn als toen je geen kinderen had.
Jij kan niet op een dag beslissen dat je naar Parijs wilt met zijn tweeën. De spontaniteit is gewoon weg omdat je dan eerst een boel moet regelen voordat dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en dat kunnen mijn vrouw en ik ook nog steeds
Maar verder heb je geen leven hoor
Oh, tja als jij het zegt dan zal het wel zo zijn en is mijn last-minute van 3 weken geleden blijkbaar alleen doorgegaan in mijn slaap.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij kan niet op een dag beslissen dat je naar Parijs wilt met zijn tweeën. De spontaniteit is gewoon weg omdat je dan eerst een boel moet regelen voordat dat gaat lukken.
Je gaat mij niet vertellen dat je geen voorzorgsmaatregelen hebt moeten treffen voor de kinderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh, tja als jij het zegt dan zal het wel zo zijn en is mijn last-minute van 3 weken geleden blijkbaar alleen doorgegaan in mijn slaap.
Nou ja met deze regering ben ik wel gewend dat anderen voor mij bepalen hoe het gaat.
Dat heb ik nog nooit gedaan. Altijd gepland op vakantie gegaan. En dat zal ook wel niet veranderen. En wat betreft andere dingen als uit gaan en zo, die tijd heb ik 10 jaar geleden gehad. En soms ga ik nog wel eens naar een party, dat kan nog steeds hoor. Ik zie het probleem niet. Kijk als je nog wilt feesten en weet ik veel voor wilde plannen zoals morgen ineens in Parijs zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij kan niet op een dag beslissen dat je naar Parijs wilt met zijn tweeën. De spontaniteit is gewoon weg omdat je dan eerst een boel moet regelen voordat dat gaat lukken.
Het zijn energiezuigers... Het er uit slaan helpt ook niet altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:20 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Altijd gepland op vakantie gegaan. En dat zal ook wel niet veranderen. En wat betreft andere dingen als uit gaan en zo, die tijd heb ik 10 jaar geleden gehad. En soms ga ik nog wel eens naar een party, dat kan nog steeds hoor. Ik zie het probleem niet. Kijk als je nog wilt feesten en weet ik veel voor wilde plannen zoals morgen ineens in Parijs zitten... nee, dan moet je geen kinderen nemen. Maar als je dat allemaal niet meer hoeft, wat is dan het probleem in godsnaam
Nee, wat zou je zoal moeten regelen dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:20 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je geen voorzorgsmaatregelen hebt moeten treffen voor de kinderen.
Ochja, meid, ik kan de keren niet tellen dat wij gewoon spontaan de volgende dag in Parijs zaten. Zo van schat, pak je tandenborstel, we gaan nu toch eens gek doen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, wat zou je zoal moeten regelen dan?
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ochja, meid, ik kan de keren niet tellen dat wij gewoon spontaan de volgende dag in Parijs zaten. Zo van schat, pak je tandenborstel, we gaan nu toch eens gek doen!.
"Let op kind. Maak niet dezelfde fout als ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Precies, mijn moeder is 45 en ik ben 23.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:25 schreef Muzz_ het volgende:
Mijn ouders zijn bijna 60 terwijl ik 19 ben, dat is ook niet alles. Had liever gehad dat ze 15 jaar jonger waren.
Die krijg je toch wel...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Nee, want jij en je moeder kunnen nog zo fijn samen uit enzo...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Precies, mijn moeder is 45 en ik ben 23.
Als je op je 35e kinderen neemt dan leef je gewoon in een andere wereld dan je kinderen en dat is zeker geen voordeel.
Het is er maar 1 hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
En jij laat die dingen thuis zonder iemand het te melden?
Ik heb dan wel een broer van 38 en een van 36.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Precies, mijn moeder is 45 en ik ben 23.
Als je op je 35e kinderen neemt dan leef je gewoon in een andere wereld dan je kinderen en dat is zeker geen voordeel.
Ze in een assiel stoppen is dan natuurlijk een optie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Fha het volgende:
Mensen die denken dat je leven compleet ophoudt als je kinderen krijgt
Dan ben je er maar gezegend mee want niet iedere ouder kan dat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:29 schreef Rekkie het volgende:
Ik neem ze mee of drop ze (en nee dat vergt geen geregel en gedoe en dagen van te voren bellen)
Ik kan van het één op het ander moment beslissen
Dan werk je ergens aan met je man, ipv "genieten" en "spontane uitjes". Je gaat toch niet de rest van je leven bezig zijn met "genieten" (= zoals jullie het in dit topic omschrijven: uitjes). Je bent extra verbonden met elkaar door het kind.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Kralicek het volgende:
Ik vraag me echt af waarom iemand zo graag een kind wil rond zijn twintigste. En dan heb ik het niet over ongelukjes, maar over écht bewust kiezen. Sowieso snap ik niet waarom iemand echt een kind zou willen, maar het is de natuur en ik ben waarschijnlijk ook nog te jong om het te snappen.
Het lijkt me vreselijk om bijna al je vrijheid op zij te schuiven om klaar te staan voor zo'n hoopje vlees en daar dan ook nog bakken geld aan uit te geven. Een seksleven zit er bijna niet meer in, jij en je partner zijn uitgeput van werk en de verzrging van het kind. Je leven bestaat (evt naast je werk) alleen uit praten met andere moeders over luiers en kinderziektes. Af en toe schep je op met een vreselijk slechte tekening van je kind , waarin je door je roze bril de nieuwe picasso ziet. Weekendjes weg of eens lekker uit met vriendinnen? Alles moet geplanned worden. De meeste moeders voelen zich zelfs schuldig om hun kind 'achter te laten'...
En dan heb je ook van die moeders die hun kind 24/7 droppen in de creche en er in de avond alleen een nachtkusje geven.
Want zo'n hummeltje is zo speciaal en die blik in zijn oogjes onbetaalbaar... iets van je 'eigen'... snoezigggg. Tot het zijn luier onderschijt.
WAAROM WIL JE KINDEREN?
kul argumentquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan werk je ergens aan met je man, ipv "genieten" en "spontane uitjes". Je gaat toch niet de rest van je leven bezig zijn met "genieten" (= zoals jullie het in dit topic omschrijven: uitjes). Je bent extra verbonden met elkaar door het kind.
Het leven is anders, maar het stopt niet.quote:
Waarom ga jij er vanuit dat iedereen dat wil?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:40 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Dus toen je een baby was ging zij gewoon de hele avond partyen en daarna 'zomaar'een weekendje parijs?
eensquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof het normaal is om zonder kinderen wel elk moment weekends weg te gaat en last-minutes te boeken. Sommige mensen vinden daar geen reet aan of vinden dat niet nodig, net zoals andere mensen het echte vakantiegevoel pas krijgen als ze boven een gat mogen kakken in de vrije natuur.
Het enige wat je hindert als je dingen die je leuk zou vinden niet kan doen is je levenstijl, niet je kinderen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef Biels het volgende:
Nee grapje hoor. Iedereen weet dat je leven voorbij is als je kinderen hebt. Stel dit daarom uit tot je 27 tot 30 bent. Dat is de ideale leeftijd.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef Biels het volgende:
Nee grapje hoor. Iedereen weet dat je leven voorbij is als je kinderen hebt. Stel dit daarom uit tot je 27 tot 30 bent. Dat is de ideale leeftijd.
Eens met de leeftijd, niet met de overige onzin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:25 schreef Biels het volgende:
Wat dacht je van geen kinderen. probleem opgelost.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dan kan je de energie die je normaal gesproken op Sensation weg zou stuiteren in de opvoeding van je kind stoppen.
Heb je als ze nog wat groter zijn nog een heel stuk leven over.
Kun je je leeftijdgenoten, uitgebluste veertigers horen klagen dat het zo zwaar is allemaal, kleine kinderen terwijl die van jou dan net wat zelfstandiger beginnen worden.
Kan je lekker op je vijftigste met je met zijn tweetjes relaxen, thuis en op vakantie. Terwijl je vrienden nog met pubers en dichtslaande deuren zitten.
Alweer naar Frankrijk? Zo saaaai! Jullie houden NOOIT rekening met MIJN wensen! Ik wil naar Salouhou! JULLIE VERPESTEN MIJN LEVEN! Ik ga het klooster in! Ik word vagebond! DAN zullen jullie me wel missen!
Maximaliseer je de kans dat je later op de bruiloft van je kind zelf je kind weg kan geven in plaats van slechts aanwezig te zijn als ' dierbare herinnering'.![]()
En krijg je ook nog wat van de kleinkinderen mee. Ik ben bijna 30 en de kinderen zitten er nog niet aan te komen, laat staan de kleinkinderen. Groot kans dat ik later ' opa verpleeghuis' word...
Maar de ideale leeftijd voor de een is toch niet de ideale leeftijd voor de ander?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eens met de leeftijd, niet met de overige onzin.
Zodat ze bij hun midlife crisis geld kunnen spenderen aan de kleinkindersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Kralicek het volgende:
Ik vraag me echt af waarom iemand zo graag een kind wil rond zijn twintigste. En dan heb ik het niet over ongelukjes, maar over écht bewust kiezen. Sowieso snap ik niet waarom iemand echt een kind zou willen, maar het is de natuur en ik ben waarschijnlijk ook nog te jong om het te snappen.
Het lijkt me vreselijk om bijna al je vrijheid op zij te schuiven om klaar te staan voor zo'n hoopje vlees en daar dan ook nog bakken geld aan uit te geven. Een seksleven zit er bijna niet meer in, jij en je partner zijn uitgeput van werk en de verzrging van het kind. Je leven bestaat (evt naast je werk) alleen uit praten met andere moeders over luiers en kinderziektes. Af en toe schep je op met een vreselijk slechte tekening van je kind , waarin je door je roze bril de nieuwe picasso ziet. Weekendjes weg of eens lekker uit met vriendinnen? Alles moet geplanned worden. De meeste moeders voelen zich zelfs schuldig om hun kind 'achter te laten'...
En dan heb je ook van die moeders die hun kind 24/7 droppen in de creche en er in de avond alleen een nachtkusje geven.
Want zo'n hummeltje is zo speciaal en die blik in zijn oogjes onbetaalbaar... iets van je 'eigen'... snoezigggg. Tot het zijn luier onderschijt.
WAAROM WIL JE KINDEREN?
Daarom zeg ik ook dat ik er mee eens ben....niet dat dit voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar de ideale leeftijd voor de een is toch niet de ideale leeftijd voor de ander?
Ik wilde graag voor mijn 30ste klaar zijn met kinderen, dat is gelukt, ben nu 28.
Dat is/was voor mij de ideale leeftijd.
Ach ja! Daar had ik nog helemaal niet over nagedachtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:11 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen kinderen. probleem opgelost.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:15 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ga mijn 15 jarige vriendin bezwangeren
Bullshit, pas vanaf 30+ heb je een verhoogd risicoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef snakelady het volgende:
Dus omdat het niet jouw keuze is is het raar?
Nou, mijn man en ik wilde bewust vroeg kinderen ( ik was 23 en hij was 25) , de voornaamste reden hiervoor was omdat wij beide jonge ouders hebben en hier zelf heel plezier aan hebben gehad, ook nu we kleinkinderen hebben is het erg fijn, de grootouders kunnen nog echt leuke dingen ondernemen met hun kleinkinderen.
Daarnaast is het zo dat her tussen je 20 en 25 levensjaar het meest veilig is om aan kinderen te beginnen, je hebt minder kans op een kind met afwijkingen en je bent vrichtbaarder.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ouders die later aan kinderen beginnen een foute keuze maken, die keuze zal ook echt weldoordacht zijn en het beste bij hun passen.
Overigens ben ik volledig thuis voor mijn kinderen, ik werk voornamenlijk 's avonds en in de weekenden en dan ook vaak op een vrijdag ( ben freelance fotografe dus kan mij eigen uren indelen), dan gaan de kinderen naar opa en oma.
Maar vind er niks mis mee als kinderen een aantal dagen naar het KDV gaan, er is bewezen dat die kinderen zich niks anders ontwikkelen, niet slechter en niet beter.
Ik heb overigens ook geen spijt van de kinderen, ik wist war ik aan begon, ben niet naief met de pil gestopt, ik wist al wat het was om gedeeltelijk voor jonge kinderen te zorgen en ben er niet met een roze bril ingestapt.
moet zeggen dat het me tot nu toe zelfs meevalt.
Omdat biologisch gezien een vrouw het vruchtbaarst is rond haar 22ste.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef Kralicek het volgende:
Ik zeg alleen dat je onder je 25ste minder kans hebt, en dat is gewoon zo, lees zelf maar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bullshit, pas vanaf 30+ heb je een verhoogd risico
Een bijna nihil verschil, pas vanaf je 30ste heb je echt een groot verhoogd risico op een kind met afwijkingen. Verder is er op iedere leeftijd wel enig risico. En tevens verschilt dit ook per bron, bij deze bron is het een klein verschil en bij andere weer nies en begint het verhoogde risico pas vanaf je dertigste.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je onder je 25ste minder kans hebt, en dat is gewoon zo, lees zelf maar.
http://www.gezondzwangerz(...)A7D5-8D76E2C7B84D%7D
Wat jij wil, ik heb iniedergeval altijd gelezen en gehoord dat biologisch gezien de ideale leeftijd tussen de 20 en 25 jaar is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een bijna nihil verschil, pas vanaf je 30ste heb je echt een groot verhoogd risico op een kind met afwijkingen. Verder is er op iedere leeftijd wel enig risico. En tevens verschilt dit ook per bron, bij deze bron is het een klein verschil en bij andere weer nies en begint het verhoogde risico pas vanaf je dertigste.
Nee, niet wat ik wil. Ik heb het niet geschreven ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat jij wil ik heb ineideregval altijd gelezen en gehoord dat biologisch gezien de ideale leeftijd tussen de 20 en 25 jaar is.
niet dat ik daarmee wil zeggen dat iedereen dat moet doen ook, bij mijn 1ste was ik 24 ( 23 zwanger, 24 geboren) en met de 2de was ik 27.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |