Dit dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
Verplicht iemand jou, om vroeg kinderen te krijgen? Nee dus, klacht = onterecht.
Niemand roept me nog na;)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef kL0j00h het volgende:
Daar hebben we onze relkloon weer
Ooh , ik ben zo zielig, mensen vinden me stom en roepen me naaaaa. Huil huil huil. Vind je het gek met je vreemde blik op het leven.
Ach, het wekelijkse Mac vs. PC topic was net vol, dus het is nu wel weer tijd voor het PUB vs. OUD topic.quote:
Jouw moeder heeft dus erg laat kinderen gekregen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn ma kermt over dat ik vroeg kinderen moet nemen, anders krijg ik mongooltjes.
Kunnen wel even oefenen met het maken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn ma kermt over dat ik vroeg kinderen moet nemen, anders krijg ik mongooltjes.
Jij was/bent zeker een tiener vaderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef kL0j00h het volgende:
Daar hebben we onze relkloon weer
Ooh , ik ben zo zielig, mensen vinden me stom en roepen me naaaaa. Huil huil huil. Vind je het gek met je vreemde blik op het leven.
18 is wel ideaal btw. Ben je gewoon 36 als ze het huis uit gaan!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Jij was/bent zeker een tiener vader![]()
![]()
![]()
![]()
En dan begint het ook te kriebelen, tenminste, bij mij...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:14 schreef Ruud het volgende:
Ik snap dat ook nooit.
35, prima leeftijd voor kinderen.
Die krijg je toch wel... tis genetisch bepald.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Slecht Nederlands ook??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Die krijg je toch wel... tis genetisch bepald.
Nee hoor, net een zoontje en ben 33 jaar. Mooie leeftijd vind ik zelf eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Jij was/bent zeker een tiener vader![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals je moederquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Jij bent 33quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee hoor, net een zoontje en ben 33 jaar. Mooie leeftijd vind ik zelf eigenlijk wel.
O ja moet er nog een huil smilie bij zetten anders is een post niet compleet
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Jarno het volgende:
18 is wel ideaal btw. Ben je gewoon 36 als ze het huis uit gaan! je opa/oma wordt.
en als ze 12 jaar zijn voor andere behoeftenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Rekkie het volgende:
Kinderen zijn uitstekend materiaal om je agressie kwijt te raken.
Ben ik blij dat ik een dochter hebquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:36 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
en als ze 12 jaar zijn voor andere behoeftendit is een geintje moraal ridders
Ouders die dat ontkennen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:35 schreef Fha het volgende:
Mensen die denken dat je leven compleet ophoudt als je kinderen krijgt
Mijn ma heeft altijd gewoon gedaan wat ze wilde doen en ik heb er echt geen last van gehadquote:
Blijkbaar hadden ze zin in kinderen krijgen. Dan komt dat er gratis bij. Je kan niet een kind uitpoepen en daarna zeggen: tabee, ik ben er weg van.. zoek 't maar uit knulquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Kralicek het volgende:
Nouja, bewijs het tegendeel dan maar. Hoeveel moeders doen nog écht waar ze zin in hebben?
Dus toen je een baby was ging zij gewoon de hele avond partyen en daarna 'zomaar'een weekendje parijs?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn ma heeft altijd gewoon gedaan wat ze wilde doen en ik heb er echt geen last van gehad hoor
Mijn moeder is sowieso geen feestbeest dus nee zij ging niet regelmatig de hele avond stappen. Vanaf mijn 7e vond ik het heerlijk om alleen thuis te zijn en dan ging mijn moeder inderdaad sowieso een keer in de week 's avonds uit eten of naar de film met vrienden en daarna nog even de kroeg in. Er is nooit iets fout gegaan, ik neem haar niks kwalijk want ik vond het zelf fantastisch en mijn moeder heeft het ook altijd prima naar haar zin gehad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:40 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Dus toen je een baby was ging zij gewoon de hele avond partyen en daarna 'zomaar'een weekendje parijs?
Mijn vrouw gaat 1 keer per jaar skieën (zonder kids), dit jaar enkele concerten en feesten bezocht, 3 weken zomervakantie, regelmatig bioscoop.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:37 schreef Kralicek het volgende:
Nouja, bewijs het tegendeel dan maar. Hoeveel moeders doen nog écht waar ze zin in hebben?
klinkt alsnog iets om in 1 maand te doen ipv 1 jaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn vrouw gaat 1 keer per jaar skieën (zonder kids), dit jaar enkele concerten en feesten bezocht, 3 weken zomervakantie, regelmatig bioscoop.
Maar dat doet ze allemaal omdat ze dat niet wil_!
Dat is echt onzinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Kralicek het volgende:
Ja, maar dat kan pas als je 7 jaar geen leven meer gehad hebt. Voor die tijd zijn ze nog te klein enzo.
Ik heb elke maand anders geen drie weken zomervakantie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef Kralicek het volgende:
[..]
klinkt alsnog iets om in 1 maand te doen ipv 1 jaar.
Ze willen toch zelf kinderen? Dan hoort dat er bij. Tres simple.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:52 schreef Kralicek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef Kralicek het volgende:
Ja, maar dat kan pas als je 7 jaar geen leven meer gehad hebt. Voor die tijd zijn ze nog te klein enzo.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
Kinderen.
Alleenstaande moeders met meerdere kinderen van verschillende mannen.
Ja en dat kunnen mijn vrouw en ik ook nog steedsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef Kralicek het volgende:
Behalve 3 weken zomervakantie kan ik gewoon best nu een weekendje gaan skieen, daarna naar de bioscoop, daarna naar een feest en daarnaast zou ik ook nog kunnen studeren.
Nee hoor, dat zie je bij iedereen met kinderen.quote:
Wat een enorme onzinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je bij iedereen met kinderen.
Ze geven heel veel op voor de kinderen.
Maakt niet uit, moeten ze zelf weten.
Maar je leven zal nooit meer zo zijn als toen je geen kinderen had.
Jij kan niet op een dag beslissen dat je naar Parijs wilt met zijn tweeën. De spontaniteit is gewoon weg omdat je dan eerst een boel moet regelen voordat dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en dat kunnen mijn vrouw en ik ook nog steeds
Maar verder heb je geen leven hoor
Oh, tja als jij het zegt dan zal het wel zo zijn en is mijn last-minute van 3 weken geleden blijkbaar alleen doorgegaan in mijn slaap.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij kan niet op een dag beslissen dat je naar Parijs wilt met zijn tweeën. De spontaniteit is gewoon weg omdat je dan eerst een boel moet regelen voordat dat gaat lukken.
Je gaat mij niet vertellen dat je geen voorzorgsmaatregelen hebt moeten treffen voor de kinderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh, tja als jij het zegt dan zal het wel zo zijn en is mijn last-minute van 3 weken geleden blijkbaar alleen doorgegaan in mijn slaap.
Nou ja met deze regering ben ik wel gewend dat anderen voor mij bepalen hoe het gaat.
Dat heb ik nog nooit gedaan. Altijd gepland op vakantie gegaan. En dat zal ook wel niet veranderen. En wat betreft andere dingen als uit gaan en zo, die tijd heb ik 10 jaar geleden gehad. En soms ga ik nog wel eens naar een party, dat kan nog steeds hoor. Ik zie het probleem niet. Kijk als je nog wilt feesten en weet ik veel voor wilde plannen zoals morgen ineens in Parijs zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Jij kan niet op een dag beslissen dat je naar Parijs wilt met zijn tweeën. De spontaniteit is gewoon weg omdat je dan eerst een boel moet regelen voordat dat gaat lukken.
Het zijn energiezuigers... Het er uit slaan helpt ook niet altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:20 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Altijd gepland op vakantie gegaan. En dat zal ook wel niet veranderen. En wat betreft andere dingen als uit gaan en zo, die tijd heb ik 10 jaar geleden gehad. En soms ga ik nog wel eens naar een party, dat kan nog steeds hoor. Ik zie het probleem niet. Kijk als je nog wilt feesten en weet ik veel voor wilde plannen zoals morgen ineens in Parijs zitten... nee, dan moet je geen kinderen nemen. Maar als je dat allemaal niet meer hoeft, wat is dan het probleem in godsnaam
Nee, wat zou je zoal moeten regelen dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:20 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je geen voorzorgsmaatregelen hebt moeten treffen voor de kinderen.
Ochja, meid, ik kan de keren niet tellen dat wij gewoon spontaan de volgende dag in Parijs zaten. Zo van schat, pak je tandenborstel, we gaan nu toch eens gek doen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, wat zou je zoal moeten regelen dan?
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ochja, meid, ik kan de keren niet tellen dat wij gewoon spontaan de volgende dag in Parijs zaten. Zo van schat, pak je tandenborstel, we gaan nu toch eens gek doen!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |