abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71366878
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef slackster het volgende:

[..]

Is dat dan niet iets dat je zelf ook wel zou willen weten, of gaat je vertrouwen in de World Health Organisation zover dat je klakkeloos ongeacht welke omstandigheden dan ook je mouw op zou stropen?
Ehm, ik heb zelf die kant op gestudeerd, en de onderzoeken van de WHO zijn gewoon betrouwbaar. Dat heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen.
quote:
En waarom heeft Ab Klink dan 34 miljoen van die dingen opgeslagen terwijl er maar 16 miljoen mensen in NL wonen? Dan is dat toch met de veronderstelling dat er minsten net zoveel van die dingen zullen worden toegediend?
Niet helemaal correct. Klink heeft er 34 miljoen besteld, en de eerste partijen komen pas dit najaar. Dan krijgen de mensen in de zorg + ik meen bejaarden hun eerste oproep om een vaccin te mogen ontvangen. Het zijn er 34 miljoen omdat er voor zover ik weet 2 entingen plaatsvinden. Dat is verder vrij normaal. Dus nee, er liggen niet 34 miljoen opgeslagen.
En uiteraard bestel je er 34 miljoen als je bjina 17 miljoen inwoners in je land hebt, anders heb je te weinig.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 15:20:40 #252
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71366970
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je wilt dus bewijs dat iets er niet is? Dat is vaak vrij lastig.
Dat is misschien lastig maar wat het nog lastiger maakt is dat het niet meer dan een toest aanslagen op google vereist om te kunnen waarnemen dat het bewijs er WEL is?

http://fas.org/sgp/crs/RS21414.pdf

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 27-07-2009 16:52:50 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 15:20:48 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71366977
Nederland telt

16.525.569

inwoners op
maandag 27 juli 2009
15:20:11 GMT +02:00

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)bevolkingsteller.htm
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71367054
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:20 schreef slackster het volgende:

[..]

Dat is misschien lastig maar wat het nog lastiger maakt is dat het niet maar dan een toest aanslagen op google al voldoende is om te kunnen waarnemen dat het bewijs er WEL is?

quote:
certain individuals or populations to
be vaccinated against various communicable diseases.
Oftewel, risicogroepen etc.
Buiten dat, woon je in de VS? Dit is puur iets voor de VS, die hebben een heel ander zorgstel + andere regelgeving. Daar hebben ze bijvoorbeeld voor schoolkinderen verplichte vaccinatie voor ze naar school gaan, zodat iedereen immuun is daar. Goede zaak als ik eerlijk ben.

Buiten dat hebben ze die wetten al jaaaaren en niet net pas sinds de uitbraak van H1N1 type a
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 15:23:36 #255
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71367058
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ehm, ik heb zelf die kant op gestudeerd, en de onderzoeken van de WHO zijn gewoon betrouwbaar. Dat heb ik met eigen ogen kunnen aanschouwen.
[..]

Niet helemaal correct. Klink heeft er 34 miljoen besteld, en de eerste partijen komen pas dit najaar. Dan krijgen de mensen in de zorg + ik meen bejaarden hun eerste oproep om een vaccin te mogen ontvangen. Het zijn er 34 miljoen omdat er voor zover ik weet 2 entingen plaatsvinden. Dat is verder vrij normaal. Dus nee, er liggen niet 34 miljoen opgeslagen.
En uiteraard bestel je er 34 miljoen als je bjina 17 miljoen inwoners in je land hebt, anders heb je te weinig.
Oke maar vooruitgaand op een mogelijke verplichtstelling, welke procedure zou je kunnen volgen waardoor je op voorhand een bezwaar zou kunnen maken zodat deze zou kunnen worden getoond aan een een of andere UN soldaat die voor de deur staat met een naald in zijn hand?
pi_71367109
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:23 schreef slackster het volgende:

[..]

Oke maar vooruitgaand op een mogelijke verplichtstelling, welke procedure zou je kunnen volgen waardoor je op voorhand een bezwaar zou kunnen maken zodra er een een of andere UN soldaat voor de deur staat met een naald in zijn hand?
Een civiele procedure? Zoals altijd?
quote:
een een of andere UN soldaat voor de deur staat met een naald in zijn hand?
Echt, je maakt je druk om niks. Geloof me maar Zeker in Nederland gebeurt dit niet.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 15:32:01 #257
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71367315
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:20 schreef slackster het volgende:

[..]

Dat is misschien lastig maar wat het nog lastiger maakt is dat het niet maar dan een toest aanslagen op google vereist om te kunnen waarnemen dat het bewijs er WEL is?

Dit gaat, zoals je al is uitgeduid over de VS. Dat is al begin 20e eeuw voor de Supreme Court geweest. Nog ver voordat de WHO bestond. Ik had het over Nederland (aannemende dat jij daar ook woont). Daar is vaccinatie nooit verplicht geweest.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71367360
quote:
En waarom heeft Ab Klink dan 34 miljoen van die dingen opgeslagen terwijl er maar 16 miljoen mensen in NL wonen? Dan is dat toch met de veronderstelling dat er minsten net zoveel van die dingen zullen worden toegediend?
Die kan ik wel beantwoorden. Er zijn twee shots nodig, dus 2 x 16 = 32 miljoen. De overige 2 miljoen zijn reserve, er gaat namelijk wel eens iets mis: te lang in de koelkast, per ongeluk in het vriesvak, kapotgevallen ampul enz.
Er zijn iets meer mensen in Nederland en iets minder reserves, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Waarom dan voor iedereen eentje? Zie je de koppen van de kranten al voor je:

"Minister besteld vaccins voor slecht de helft van de bevolking"
"Vaccinatie alleen voor de rijken"
"Staatsloterij met griepvaccin"

edit; vaker op F5 drukken Cerbie
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 27 juli 2009 @ 16:16:46 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71368577
quote:

[..]

Is dat dan niet iets dat je zelf ook wel zou willen weten, of gaat je vertrouwen in de World Health Organisation zover dat je klakkeloos ongeacht welke omstandigheden dan ook je mouw op zou stropen?

Omdat je twee keer een dosis nodig hebt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_71369202
http://www.who.int/about/en/
quote:
It is responsible for providing leadership on global health matters, shaping the health research agenda, setting norms and standards, articulating evidence-based policy options, providing technical support to countries and monitoring and assessing health trends.
Ze kunnen dus allen advies geven.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 27 juli 2009 @ 17:15:24 #261
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71370279
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Die kan ik wel beantwoorden. Er zijn twee shots nodig, dus 2 x 16 = 32 miljoen. De overige 2 miljoen zijn reserve, er gaat namelijk wel eens iets mis: te lang in de koelkast, per ongeluk in het vriesvak, kapotgevallen ampul enz.
Er zijn iets meer mensen in Nederland en iets minder reserves, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Waarom dan voor iedereen eentje? Zie je de koppen van de kranten al voor je:

"Minister besteld vaccins voor slecht de helft van de bevolking"
"Vaccinatie alleen voor de rijken"
"Staatsloterij met griepvaccin"

edit; vaker op F5 drukken Cerbie
Goed punt daar niet van, Maar gaan we uit van een opmerkelijke veronderstelling, namelijk het volgende;

Jij en anderen zien het dus blijkbaar voor je dat het een en ander dus nogal behoorlijk uit de klauwen gaat lopen in verband met die griep.

Je schetst namelijke een scenario waarin er een epidemie van ongekende proporties volledig uit de klauwen loopt waardoor er weinig voor nodig is voor het RTL journaal om de consternatie compleet te maken met beelden van stapels lijken langs de kant v/d weg op verschillende plekken in NL, dus met allerlei schokkende beelden en nog angstaanjagendere teksten.

Waardoor iedereen die nog niet is geïnfecteerd in volledig uit-gefriekte toestand en in lange rijen voor de dokters praktijken in NL zich aandienen om liefst gisteren als vandaag nog die naald in hun donder te laten porren.

Dit ondanks er maar een klein aantal mensen aan vermoedelijk de gevolgen van die griep dusver de dood hebben gevonden en terwijl er elk jaar sowieso 1000'den mensen het loodje leggen als gevolg van griep zonder dat dit überhaupt varkensgriep was.

Kan het niet zijn dat er een of andere mega hype in werking is gezet rondom die griep, dit wegens nu al te kunnen weten dat de komende herfst de pleuris met bijbelse proporties gaat uitbreken waardoor men nu ook al kan weten dat die 34 miljoen vaccins zonder dwang zullen worden afgenomen?

Als je het je zo voorstelt, is dat nogal wat en krijg ik het idee, wat kan mij die prik eigenlijk schelen? met een dusdanig uitgeschakelde bevolking wat zou de Russen of Chinezen ervan weerhouden om de boel maar meteen binnen te vallen?

32 miljoen vaccins die vrijwillig zouden worden afgenomen, is dat wel eerder voorgekomen in de naoorlogse geschiedenis, een vergelijkbare grootschalige vaccinatie campagne?

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 27-07-2009 17:25:57 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 17:25:08 #262
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71370555
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef slackster het volgende:
Jij en anderen zien het dus blijkbaar voor je dat het een en ander dus nogal behoorlijk uit de klauwen gaat lopen in verband met die griep.

Je schetst namelijke een scenario waarin er een epidemie van ongekende proporties volledig uit de klauwen loopt waardoor er weinig voor nodig is voor het RTL journaal om de consternatie compleet te maken met beelden van stapels lijken langs de kant v/d weg op verschillende plekken in NL zie ik zo voor me.
Stapels lijken hoeft niet nodig te zijn hoor, veel besmettingen wel. Hier zit natuurlijk ook iets in dat politici better safe than sorry hanteren. We zien namelijk een (voor de meeste mensen in de populatie) nieuw griepvirus, en dat heeft potentieel heel nare gevolgen. We weten het niet zeker, net zoals we dat b.v. niet met stormvloeden weten. We weten echter wel dat we, om veilig te zijn, soms onnodig de stormvloedkering sluiten.
quote:
Waardoor iedereen die nog niet is geïnfecteerd in volledig uit-gefriekte toestand en in lange rijen voor de dokters praktijken in NL zich aandienen om liefst gisteren als vandaag nog die naald in hun donder te laten porren.

Dit ondanks er maar een klein aantal mensen aan vermoedelijk de gevolgen van die fgriep dusver de dood hebben gevonden en terwijl er elk jaar sowieso 1000'den mensen het loodje leggen als gevolg van griep zonder dat dit überhaupt varkensgriep was.
Kijk, maar dit is deels ook schuld van de media. Het RIVM is meestal niet zo paniekerig. Elke oudere van 60+ krijgt ook een oproep voor de griepprik. En er wordt ook ingeënt. Desondanks sterven er mensen. Hier zien we echter dat er relatief veel jongeren sterven.
quote:
Kan het niet zijn dat er een of andere mega hype in het werking is gezet rondom die griep en waarom men nu al kan weten dat komende herfst de pleuris dusdanig met bijbelse proporties uitbreekt dat die 34 miljoen vrijwillig worden afgenomen?

Als je het je zo voorstelt, is dat nogal wat en krijg ik het idee, wat kan mij die prik eigenlijk schelen? met een dusdanig uitgeschakelde bevolking wat zou de Russen of Chinezen ervan weerhouden om de boel maar meteen binnen te vallen?

32 miljoen vaccins die vrijwillig zouden worden afgenomen, is dat wel eerder voorgekomen in de naoorlogse geschiedenis, een vergelijkbare grootschalige vaccinatie campagne? en waarom weet men nu al dat het dusdanig grootschalige proporties uberhaubt zal aannemen?
Dat weet men niet, maar men kan natuurlijk niet zeggen: we doen maar de helft van de bevolking. Want wie wel en wie niet? Dat zou pas roddels geven over dat ‘alleen de uitverkorenen’ of degenen met banden met de NWO/WHO ingeënt zouden mogen worden. Op deze manier is overal wat achter te zoeken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:39:34 #263
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71370909
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:25 schreef Iblis het volgende:

[..]

Stapels lijken hoeft niet nodig te zijn hoor, veel besmettingen wel. Hier zit natuurlijk ook iets in dat politici better safe than sorry hanteren. We zien namelijk een (voor de meeste mensen in de populatie) nieuw griepvirus, en dat heeft potentieel heel nare gevolgen. We weten het niet zeker, net zoals we dat b.v. niet met stormvloeden weten. We weten echter wel dat we, om veilig te zijn, soms onnodig de stormvloedkering sluiten.
[..]

Kijk, maar dit is deels ook schuld van de media. Het RIVM is meestal niet zo paniekerig. Elke oudere van 60+ krijgt ook een oproep voor de griepprik. En er wordt ook ingeënt. Desondanks sterven er mensen. Hier zien we echter dat er relatief veel jongeren sterven.
[..]

Dat weet men niet, maar men kan natuurlijk niet zeggen: we doen maar de helft van de bevolking. Want wie wel en wie niet? Dat zou pas roddels geven over dat ‘alleen de uitverkorenen’ of degenen met banden met de NWO/WHO ingeënt zouden mogen worden. Op deze manier is overal wat achter te zoeken.
Zoals ik al aan zag komen mis je volledig mijn punt, nogmaals mijn vraag maar in ingekorte versie;

Jaarlijks gaan bepaalde risico groepen met bosjes tegelijk de pijp uit als gevolg van een of ander griep, nou ja 1000 nog wat doden. Heb het zelf ook wel ns gehad en het is zeker geen pretje, maar dit was al bekent.

Dit jaar anno 2009, niets bijzonders aan de hand, relatief weinig doden dusver als gevolg van de varkensgriep in NL maar worden we absoluut doodgegooid met berichten over die zelfde griep?

Ik denk zelfs dat het aantal doden als gevolg van die achterlijke media hype dit jaar al meer doden opgeleverd heeft dan die griep zelf maar dit is speculatie...

Wat is er zo bijzonder aan die griep waardoor er een dusdanig grote media aangelegeheid rondom bestaat en waarom er miljoenen vaccins zijn ingekocht waarvan men verwacht dat deze allemaal aan een zeer dankbaar publiek zullen worden gesleten? Dit omdat gezien de omstandigheden men maar al te blij zal zijn dat men die prik vrijwillig in ontvangst kan nemen?

Dat was de kern van mijn vraag eigenlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 27-07-2009 18:07:45 ]
pi_71370931
slackster, dude, je trekt het nu door in het extreme. Het gevaar zit hem niet direct in de kans op overlijden maar op massa-besmetting. Wat zou er gebeuren als er 500.000 mensen ziek werden in Nederland? Dan gaan er toch wat zaken stilliggen etc. Dat heeft ook een impact op een maatschappij.
Lijken opgestapeld etc. dat gaat wel errug ver. Denk ook niet dat we dat hoeven te verwachten.

Is het met meningo-kokken ook niet zo massaal geweest? Aantal jaren terug?

Oh en
quote:
berichten over die zelfde griep?
Het probleem zit hem juist in het feit dat dit een nieuwe variant is, waarvoor velen sneller vatbaar zullen zijn. En deze variant lijkt zich ook snel te verspreiden. Een virus hoeft niet dodelijk te zijn om effectief te zijn.

De vaccinatie is ook kosteloos voor het volk he Ja, indirect betalen we het, maar goed dat geldt voor alles.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 27 juli 2009 @ 17:42:32 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71370964
Wat er zo bijzonder aan is is dat het voldoende afwijkt van de gebruikelijke griep vormen dat de meeste mensen er een beduidend lagere weerstand tegen hebben. Het lichaam is er minder bekend mee, zeg maar. Op zich zelf is dat nu nog geen accuut probleem. Dat wordt het pas als het muteerd of kruist naar een dodelijkere variant.
Onikaan ni ov dovah
pi_71371021
Zoals Iblis al zegt, better safe than sorry. Bedank de media er maar voor, politici kunnen het volk niet verkopen dat ze geen vaccins inslaan of andere maatregelen nemen tegen een mogelijke grieppandemie.

Maar daar doel je toch ook op, dat de media (gebruikt worden om) mensen bang te maken zodat ze vrijwillig een prikje komen halen? Het complot om iedereen aan die prik te krijgen.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:46:32 #267
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71371079
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:39 schreef slackster het volgende:
Zoals ik al aan zag komen mis je volledig mijn punt, nogmaals mijn vraag maar in ingekorte versie;

Jaarlijks gaan bepaalde risico groepen met bosjes tegelijk de pijp uit als gevolg van een of ander griep, nou ja 1000 nog wat doden. Heb het zelf ook wel ns gehad en het is zeker geen pretje, maar dit was al bekent.

Dit jaar anno 2009, niets bijzonders aan de hand, relatief weinig doden dusver als gevolg van de varkensgriep in NL maar worden we absoluut doodgegooid met berichten over die zelfde griep?
Vanwege het potentiële gevaar (en de reclameinkomsten die aan een uitzending erover te verdienen vallen).
quote:
Ik denk zelfs dat het aantal doden als gevolg van die achterlijke media hype dit jaar al meer doden opgeleverd heeft dan die griep zelf maar dit is speculatie...

Wat is er zo bijzonder aan die griep waardoor er een dusdanig grote media aangelegeheid rondom bestaat en waarom er miljoenen vaccins zijn ingekocht waarvan men verwacht dat deze allemaal aan een zeer dankbaar publiek zullen worden gesleten?
Omdat het virus domweg gevaarlijker is dan een gewone griep. Een gewone griep is ‘bekend’ mensen hebben antistoffen, er worden wel mensen ziek, er gaan mensen dood, het betreft vooral bejaarden, en het waait een beetje over.

Echter, de varkensgriep treft iedereen, en ook veel mensen die werken. Doordat het zo'n nieuw virus is, is de verspreidingssnelheid heel hoog. Dit betekent, ook al gaan er niet veel mensen dood aan, dat wel veel mensen ziek kunnen zijn (gelijktijdig ook nog) waardoor openbaar vervoer, watervoorziening, elektriciteit, ziekenzorg en wat dies meer zij mogelijk in gevaar komt.

Dat is een serieus probleem met een nieuwe griep. Daarbij valt niet uit te sluiten dat het wat dodelijker wordt en er veel mensen aan zullen sterven. Het is natuurlijk voor elke persoon zelf niet zo erg dat hij op bed ligt, maar als 10% van de beroepsbevolking op bed ligt, dan is het natuurlijk al wat minder grappig.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:48:35 #268
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71371128
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:40 schreef Dragorius het volgende:
slackster, dude, je trekt het nu door in het extreme. Het gevaar zit hem niet direct in de kans op overlijden maar op massa-besmetting. Wat zou er gebeuren als er 500.000 mensen ziek werden in Nederland? Dan gaan er toch wat zaken stilliggen etc. Dat heeft ook een impact op een maatschappij.
Lijken opgestapeld etc. dat gaat wel errug ver. Denk ook niet dat we dat hoeven te verwachten.

Is het met meningo-kokken ook niet zo massaal geweest? Aantal jaren terug?

Oh en
[..]

Het probleem zit hem juist in het feit dat dit een nieuwe variant is, waarvoor velen sneller vatbaar zullen zijn. En deze variant lijkt zich ook snel te verspreiden. Een virus hoeft niet dodelijk te zijn om effectief te zijn.

De vaccinatie is ook kosteloos voor het volk he Ja, indirect betalen we het, maar goed dat geldt voor alles.
Ik breng het wat gechargeerd natuurlijk maar heeft een doel namelijk iets boven de tafel te krijgen, een hoop gedoe in de media is wel vaker een voorbode geweest van een of ander klote idee zoals het invoeren v/d euro b.v. die dan vervolgens als iets vanzelfsprekends door iedereen zijn strot kan worden gedouwd..

In het geval van die griep lijkt dat nu ook het geval iets waardoor de alternatieve media op zijn beurt er ook nogal van op zn kop staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 27-07-2009 18:01:53 ]
pi_71371141
Mijn God, wat hebben de F5-toetsen vandaag weer te lijden zeg!

De discussie ging ff de verkeerde kant op (zeggen wie wanneer wel op wiens posts mag reageren enzo), maar nu gaat het lekker!

Tja Slacker; je hebt gelijk dat mensen niet zomaar klakkeloos moeten aannemen dat alles wat je binnenkrijgt altijd automatisch goed is, maar het doortrekken tot in eht extreme (soldaten met een naald voor de deur enzo) is ook weer niet nodig.
Een gezonde portie achterdocht is gezond, maar er zijn grenzen.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:52:58 #270
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71371222
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:49 schreef ToT het volgende:
Mijn God, wat hebben de F5-toetsen vandaag weer te lijden zeg!

De discussie ging ff de verkeerde kant op (zeggen wie wanneer wel op wiens posts mag reageren enzo), maar nu gaat het lekker!

Tja Slacker; je hebt gelijk dat mensen niet zomaar klakkeloos moeten aannemen dat alles wat je binnenkrijgt altijd automatisch goed is, maar het doortrekken tot in eht extreme (soldaten met een naald voor de deur enzo) is ook weer niet nodig.
Een gezonde portie achterdocht is gezond, maar er zijn grenzen.
Da's mn schrijfstijl Tot, een beetje gechargeerd uit de hoek komen, met als doel te veel meel-in-mond antwoorden te kunnen vermijden maar juist wat eerder tot de kern v/d zaak te kunnen doordringen, hetgeen me desondanks zelden lukt maar heb daarmee geen kwaad in de zin
pi_71371258
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef slackster het volgende:

[..]

Da's mn schrijfstijl Tot, een beetje gechargeerd uit de hoek komen, met als doel te veel meel-in-mond antwoorden te kunnen vermijden maar juist wat eerder tot de kern v/d zaak te kunnen doordringen, hetgeen me desondanks zelden lukt maar heb daarmee geen kwaad in de zin snappie
Ik moet juist meestal je posts meerdere keren lezen en dan maar hopen dat ik je punt er ook echt uit heb gevist
  maandag 27 juli 2009 @ 17:59:13 #272
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71371354
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:54 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik moet juist meestal je posts meerdere keren lezen en dan maar hopen dat ik je punt er ook echt uit heb gevist
Dat heeft te maken met dingen die voor mij zo helder zijn als zwart en wit maar voor de ander iets afkomstig vanaf een andere planeet lijken te zijn, soms moeilijk te vertalen naar een formule die conform is met het algemeen waargenomen beeld van de wereld

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 27-07-2009 18:44:17 ]
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 17:59:30 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_71371362
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:52 schreef slackster het volgende:

[..]

Da's mn schrijfstijl Tot, een beetje gechargeerd uit de hoek komen, met als doel te veel meel-in-mond antwoorden te kunnen vermijden maar juist wat eerder tot de kern v/d zaak te kunnen doordringen, hetgeen me desondanks zelden lukt maar heb daarmee geen kwaad in de zin
Juist door dat chargeren maak je het ingewikkelder om je te begrijpen.
Moet ook eerlijk toegeven dat ik op lang niet elke link klik.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:09:47 #274
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71371614
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist door dat chargeren maak je het ingewikkelder om je te begrijpen.
Moet ook eerlijk toegeven dat ik op lang niet elke link klik.
Beantwoord echter niet mijn > vraag < die toch kort en leesbaar was.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:12:12 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71371665
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:09 schreef slackster het volgende:

[..]

Beantwoord echter niet mijn > vraag < die toch kort en leesbaar was.
Volgens mij heb ik daar toch echt een kort en leesbaar antwoord op gegeven.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')