daar is geen verbod voor nodig de vaccinatie wordt alleen aangeboden. Het is niet zo dat ze met een SWAT team je huis bestormen. Als je hem niet wil ga je hem toch niet halen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef slackster het volgende:
[..]
a.j.b. verwijs me naar de dichtst bijzijnde site of kantoor waar ik een verzoek tot een verbod op ongevraagd injecteren tegen de varkensgriep kan indien.
Zou ik zeer op prijs stellen.
Dank je en sorrie als ik het niet had gezien, in de wetenschap nu dat ik zelf de baas ben over mijn eigen lichaam mag ik daar dan ook de nodige consequenties aan verbinden, zoals b.v. eigen verantwoordelijkheid over dat lichaaam?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat ben je zelf. En die vraag had ik al beantwoord
Hoe weet je dat zeker en en hoe weet je zeker dat met behulp van een of ander, mogelijk vals, voorwendsel dat recht niet zou kunnen komen te vervallen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
daar is geen verbod voor nodig de vaccinatie wordt alleen aangeboden. Het is niet zo dat ze met een SWAT team je huis bestormen. Als je hem niet wil ga je hem toch niet halen?![]()
Ik zie je probleem niet
Voor jou tevens de vraag, Hoe weet je dat zeker en hoe weet je zeker dat met behulp van een of ander, mogelijk vals, voorwendsel dat recht niet zou kunnen komen te vervallen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
Zolang je geen gevaar voor anderen bent (zoals naakt, besmeurd met je eigen uitwerspelen over straat rennend) mag je met je lichaam doen wat je wil
Mooi toch?
Ja… waar wil je precies heen hiermee?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef slackster het volgende:
Dank je en sorrie als ik het niet had gezien, in de wetenschap nu dat ik zelf de baas ben over mijn eigen lichaam mag ik daar dan ook de nodige consequenties aan verbinden, zoals b.v. eigen verantwoordelijkheid over dat lichaaam?
Omdat het CDA en de CU in het kabinet zitten. Er is vanuit gelovig nederland nogal een grote lobby om vaccinatie niet verplicht te stellenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef slackster het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker en en hoe weet je zeker dat met behulp van een of ander, mogelijk vals, voorwendsel dat recht niet zou kunnen komen te vervallen?
Nou, er is natuurlijk een mogelijkheid dat in WO 3 in de FEMA-kampen weer geëxperimenteerd wordt op gevangen. Ook doet het Amerikaanse leger soms nare dingen met z'n recruten (erg nare). Maar zolang je niet in dienst van het Amerikaanse leger gaat, en WO 3 niet uitbreekt, zie ik niet helemaal hoe dat recht zou kunnen te komen vervallen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef slackster het volgende:
Voor jou tevens de vraag, Hoe weet je dat zeker en en hoe weet je zeker dat met behulp van een of ander, mogelijk vals, voorwendsel dat recht niet zou kunnen komen te vervallen?
nergens als ik dat zou willen, daar bedoel ik mee ik reageer slechts op een aantal ontwikkelingen die met MIJ ergens naar toe lijken te willen gaan.quote:
Los van de zittende regering en mogelijke religieuze overwegingen, wie stelt mij garant dat ik baas ben over mijn eigen lichaam?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Omdat het CDA en de CU in het kabinet zitten. Er is vanuit gelovig nederland nogal een grote lobby om vaccinatie niet verplicht te stellen
Het wordt niet verplicht. Punt. Zolang de sterfte door dit virus zo "laag" (nog steeds te hoog) blijft, zal het niet verplicht worden. Sterker nog, ik denk zelfs dat als het sterftecijfer theoretisch gezien op 50% zou liggen (insane) dan nog zou men de keuze krijgen. Vrijheid van keuze is groot goed in Nederland.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:27 schreef slackster het volgende:
[..]
nergens als ik dat zou willen, daar bedoel ik mee ik reageer slechts op een aantal ontwikkelingen die met MIJ ergens naar toe lijken te willen gaan.
Met name een naald in mijn arm steken en een X variabel vaccin tegen H1N1 type a in mijn bloedbaan introduceren.
heb vorige week toevallig nog bloed af laten nemen, dus hoezo naald vrees ?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef switchboy het volgende:
slackster heeft naaldvrees
flauw ik weet het
Niemand, of wil je bij de bank een verzekering afsluiten over je eigen lichaam?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:30 schreef slackster het volgende:
[..]
Los van de zittende regering en mogelijke religieuze overwegingen, wie stelt mij garant dat ik baas ben over mijn eigen lichaam?
Daarnaast, informed consent is zo'n wezenlijk principe binnen de medische ethiek dat dat ook niet voor een pandemie aan de kant geschoven wordt. Als het om slachtoffers gaat, heeft pokken er mogelijk zo'n half miljard gemaakt in de 20e eeuw. Vijfmaal het aantal van de Spaanse griep. Dat vaccin is (desondanks) ook niet verplicht gesteld. Het is nu al 30 jaar uitgeroeid. Dat heeft minstens het aantal slachtoffers van de Spaanse griep, qua aantallen, ‘gered‘.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:26 schreef switchboy het volgende:
[..]
Omdat het CDA en de CU in het kabinet zitten. Er is vanuit gelovig nederland nogal een grote lobby om vaccinatie niet verplicht te stellen
Bloeddonor? Ik ookquote:Op maandag 27 juli 2009 14:31 schreef slackster het volgende:
[..]
heb vorige week toevallig nog bloed af laten nemen, dus hoezo naald vrees ?
Jup, maar dat was even om aan te geven dat in nederland op het hoogste niveau (de regering) dit ook niet zal gebeuren.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Daarnaast, informed consent is zo'n wezenlijk principe binnen de medische ethiek dat dat ook niet voor een pandemie aan de kant geschoven wordt. Als het om slachtoffers gaat, heeft pokken er mogelijk zo'n half miljard gemaakt in de 20e eeuw. Vijfmaal het aantal van de Spaanse griep. Dat vaccin is (desondanks) ook niet verplicht gesteld. Het is nu al 30 jaar uitgeroeid. Dat heeft minstens het aantal slachtoffers van de Spaanse griep, qua aantallen, ‘gered‘.
Als er dus een ziekte was waarbij je vaccinatie verplicht zou willen hebben stellen was het pokken.
Grapje van mijn kant. door:quote:Op maandag 27 juli 2009 14:31 schreef slackster het volgende:
[..]
heb vorige week toevallig nog bloed af laten nemen, dus hoezo naald vrees ?
quote:Met name een naald in mijn arm steken en een X variabel in mijn bloedbaan introduceren.
Beweer je dus dat de W.H.O. op basis van....... geen gedwongen of verplichte vaccinaties zou kunnen eisen waar dan ook ter wereld?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:19 schreef Dragorius het volgende:
Er staat toch duidelijk dat jij bepaalt of je gevaccineerd wordt of niet. Lijkt me dat je daar dan je antwoord hebt?
[..]
Het is niet verplicht. Waarom zou je een verbod willen op iets wat er niet is? Dat kan niet eens.
Op basis waarvan zouden zij dat recht niet hebben? antwoord ajb met bron verwijzing.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:39 schreef switchboy het volgende:
Nee, de WHO kan alleen een advies geven. Wat een souverein land daarmee doet is aan hun.
Kijk, zolang ik baas ben over mijn eigen lichaam en zolang er geen mogelijke wetgevingen in zicht zijn die mijn eigenschap over mijn eigen lichaam zouden kunnen ondermijnen hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef Dragorius het volgende:
slackster, chill, je post en F5'ed zo snel, lijkt welhaast een paniekaanval man![]()
< hier edit ik zometeen een bron van de WHO zelf waarin zij zeggen een puur adviserende/overziende rol te hebben > tenzij iemand anders me voor is. Er moet tussendoor ook gewerkt worden he
Je wilt dus bewijs dat iets er niet is? Dat is vaak vrij lastig.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef slackster het volgende:
Kijk, zolang ik baas ben over mijn eigen lichaam en zolang er geen mogelijke wetgevingen in zicht zijn die mijn eigenschap over mijn eigen lichaam zouden ondermijnen hoor je mij niet klagen.
Dit bewijs heb ik dusver nog niet onder ogen gehad en dat is uiteindelijk het enige dat op mij een verontrustende uitwerking heeft.
Is dat dan niet iets dat je zelf ook wel zou willen weten, of gaat je vertrouwen in de World Health Organisation zover dat je klakkeloos ongeacht welke omstandigheden dan ook je mouw op zou stropen?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef Dragorius het volgende:
Je zou een brief naar de minister van Volksgezondheid kunnen sturen met je vraag erin. Geen grapje/troll whatever.
Met de vraag daarin of, en onder welke voorwaarden het ooit verplicht zou kunnen worden gesteld. Die kan je daar antwoord op geven. Wij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |