I'd hit thatquote:
\quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:55 schreef Nosh het volgende:
De enige goede radiodj's zijn die gasten op Kink die een uur per week krijgen om te vullen met de meest obscure shit uit hun muziekgenre naar keuze, de rest moet allemaal dood, met het tuig dat 96.5 vult voorop.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:41 schreef Meike26 het volgende:
Elvis verwacht binnen enkele uren MJ, op zijn privé strand eiland. Elvis is ook de jongste niet meer en er moet toch iemand voor Natalee zorgen..
Eigenlijk ben ik er best wel trots op dat ik deze foute grap zelf bedacht heb... Copyright erop zetten heeft geen zin...ik zal me juist vereerd voelen als ik deze over jaren nog eens terug hoor
![]()
Edit: Eigenlijk best wel cru, je vereerd voelen over een verzonnen grap over een dood iemand....iemand....wtf....Michael Jackson verdomme...![]()
Maarja..daar is ONZ voor![]()
quote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:55 schreef Stoeprand het volgende:
Nou, hier wordt die grap beter ontvangen dan in ONZ, hč Meike?
En Veenstra!quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:17 schreef Noorseviking het volgende:
De enige op 3FM die echt goed is: Gerard Ekdom
Afgelopen vrijdag tijdens de voice-lift stond ik net op Utrecht CS. Ik werd wel vreemd aangekeken omdat ik daar alleen stond te lachen...quote:
quote:
Wanneer, hoe laat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
heb annemiek vorig weekend ngo on-air gesproken. was best gezellig
aflevering staat niet meer online. was niet afg zondag, maar de zondag ervoorquote:
Wacht! Hij is nog speciaal uitgelegd ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:56 schreef Heathen. het volgende:
Slechtste grap... oooit...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:39 schreef Meike26 het volgende:
Ik dacht dat mijn foute grap wel leuk was omdat:
A: Er word gezegd dat Elvis ook nog altijd leeft
B: Er word gezegd dat Natalee ook nog in leven kan zijn
C: Niemand Michael dood heeft gezien. Misschien ziet z'n hele familie + doctoren in het complot, zodat hij rustig kan verkassen met wat spulletjes naar de Frans Polinesische Eilanden.
En alsof vrouwen geen botte flauwe grappen mogen maken zeg...![]()
(..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |