Het publiek dat daar aan mee doet heeft de fout waarschijnlijk niet eens doorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef Shrien het volgende:
Ik bedoel.. dan plaats je reclame op een site, reclame over een ding dat je toch niet kan winnen. Dan ben je al kut bezig. En dan ga je het ook nog verkeerd spellen ook.
[ afbeelding ]
Daar heb je waarschijnlijk nog gelijk in ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het publiek dat daar aan mee doet heeft de fout waarschijnlijk niet eens door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep. Het enige wat je hoeft te doen is de telefoon die je zó graag wil 5x kapot te schietenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is er verkeerd dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
hier nog zo'n spelwonderquote:
Wat heb ik er nou weer mee te makenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken
Ik kwam enkel mn groene kleurtje showen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:17 schreef Stoeprand het volgende:
Er staat een typefout in de TT.
Zo, nu de OP lezen.
Ik denk dat de klacht niet te maken heeft met het feit dat dat ding niet te raken is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:27 schreef PICHT het volgende:
TS kan niet raakschieten!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Hahah zo nieuwe terefoon wil ik wel winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I WARRA WIN NEW TERREFOON YOU DAMN MONGOLIANSHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |