Wat Feyenoord gewoon moet doen is weer goed spelen, dan is je selectie gelijk het 3-dubbele waard. Het komt financieel écht wel goed hoor met Feyenoord , we hebben zoals ik al eerder zei de grootste talenten van Nederland rondlopen in onze jeugd (Castaingos, Isoufi, Darley (ik heb wat wedstrijden van Jong Feyenoord gezien, ik kon op basis daarvan deze jongen al als super beschouwen, talentvoller en misschien al beter dan Mulder) , Pattinama, Kermit,Wijnaldum, Fer , en ga zo maar door. De voorwaarde is wel dat Feyenoord dus beter gaat spelen zodat deze jongens ook beter gaan renderen en straks voor 10 mil de deur uit gaan. Ik hoop in iedergeval dat Feyenoord komend seizoen weer europees voetbal gaat spelen, ik wil eens een europese uitwedstrijd bezoeken (ik ga niet voor een oefenwedstrijd naar Portugal in een vak met 40 man).
Over die Open Dag van morgen, daar ga ik niet naartoe, ben de laatste jaren geweest en ik zeg eigenlijk altijd na elk bezoek dat ik het jaar erop niet ga , nu ga ik dat eens waarmaken want die Open Dag is elk jaar hetzelfde, en het meest komische altijd van die Open Dag zijn die gassies die ineens de plekkies opeisen in m'n vakkie (S) , vervolgens Hamas liedjes gaan inzetten, en tijdens een competitiewedstrijd niet meer ziet. Ik ben zowiezo tegen het overmatig gebruik van de Hamas liedjes, ik zing ze ook mee , maar dan wel op gekozen momenten en dan dus tegen ajax, het is gewoon onnodig om wanneer Feyenoord de support nodig heeft dat soort dingen te gaan lopen roepen, helemaal op de Open Dag waar grotendeels vaders met hun kinderen eens de kuip bezoeken.
Ik heb zelf op het Mario Been shirt na geen donatie gedaan aan de FSV, ik heb er eerlijkgezegd ook geen spijt van, ik betaal al ¤205 voor een seizoenskaart (op zich goedkoop hoor vergeleken met buitenland, hier kunnen studenten nog naar voetbal , in Engeland pas vanaf de werkende middenklasse) , maar ook gemiddeld ¤25 om de week voor een uitwedstrijd, elke week ¤8 aan benzinekosten, eten&drinken en de nodige merchandising, ik vind het wel best zo.
[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 21-07-2009 18:43:10 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.