Wordt moeilijk met een ingebouwde nav.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Mirjam het volgende:
en daarom dus áltijd je waardevolle spullen uit je auto halen!
Wat een onzin, ik denk dat de dader er niet langer mee bezig is geweest dan 3 minuten, en hij had op het moment van z'n daad ook nog eens ernstig last van ontwennings verschijnselen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wordt moeilijk met een ingebouwde nav.
De eerste, Experience.quote:
Het is "Ik zal". Retard.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef davako het volgende:
Sorry! Ik zou het de volgende keer niet meer doen.
kopietje zekerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je je adres even achterlaat stuur ik je die prodigy cd terug
Graag gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Nog bedankt trouwens voor de schade die je achter gelaten hebt.
- Dashboard moet vervangen worden
- Ruit kapot, daardoor moet ik nu dus via de passagierskant naar binnen kruipen.
- Kabelboom verrot, dus moet een nieuwe in
- Geen radio nu.
- Deur moet opgenieuw gespoten worden
- Te laat op werk
- Prodigy cd pleite die in de nav zat
- ....
Waarom niet zou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is "Ik zal". Retard.
@TS : Sterkte kerel. Altijd erg vervelend zoiets.
En? Hoeveel heeft ie opgeleverd? Ik gok 50¤ max. En dan misschien meer dan 3000¤ schade, om van de extra ellende nog niet te spreken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef davako het volgende:
Sorry! Ik zou het de volgende keer niet meer doen.
Niet onverstandig om marktplaats en dergelijke sites in de gaten te houden.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef voetballeh het volgende:
"navigeer naar' ->huis.
Hey TS nog bedankt voor de toffe inboedel ook he
Zitten Navtec kaarten op, was vanaf fabriek af.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
Welk nav.systeem was het? Het was dus blijkbaar niet af-fabriek?
Dat rode stuk moet vervangen worden ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:Wat een ellende allemaal. Toch het dashboard vervangen dus?
Jij bent slim.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is "Ik zal". Retard.
@TS : Sterkte kerel. Altijd erg vervelend zoiets.
Mooi klote.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Dat rode stuk moet vervangen worden ja.
Ze bieden natuurlijk het voordeel dat ze netjes zijn ingebouwd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef El_Psycho het volgende:
Tja... dat is het nadeel van een ingebouwde navigatie... Naast het feit dat ze buitensporig duur zijn en niets méér bieden dan een losse.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Niet onverstandig om marktplaats en dergelijke sites in de gaten te houden.
Lullig, hadden ze dus niet eens de "moeite" hoeven nemen om alles slopen..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zitten Navtec kaarten op, was vanaf fabriek af.
De dealer vertelde dat diegene die 'm gejat heeft er hoogstwaarschijnlijk geen ruk aan heeft omdat dat ding code protected is.
Dus zomaar in een andere Alfa bouwen heeft geen zin.
Schijnt......
[..]
Dat rode stuk moet vervangen worden ja.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Mooi klote.Of kunnen ze dat meteen doen met het inbouwen van je nieuwe radio?
Ik wist niet dat bedden konden slapen en huizen konden wonenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:12 schreef Meh7 het volgende:
Had je "thuis" erin geprogrammeerd staan? Want dan weet hij waar je huis woont en waar je bed slaapt.
Hij is een speciaal geval.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bedden konden slapen en huizen konden wonen.
Resultaten 1 - 100 van circa 874.000 voor waar je huis woont (0,33 seconden)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bedden konden slapen en huizen konden wonen.
Maar alleen domme mensen zeggen zulke dingenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 100 van circa 874.000 voor waar je huis woont (0,33 seconden)
[ afbeelding ]
LOL:
Leg uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:50 schreef Sjibble het volgende:
Ergens is het toch je eigen schuld...
Hieruit kan ik opmaken dat je je Navigatie en Radio in je auto hebt laten liggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat je je dood rijd!!!!!!
Nog bedankt trouwens voor de schade die je achter gelaten hebt.
- Dashboard moet vervangen worden
- Ruit kapot, daardoor moet ik nu dus via de passagierskant naar binnen kruipen.
- Kabelboom verrot, dus moet een nieuwe in
- Geen radio nu.
- Deur moet opgenieuw gespoten worden
- Te laat op werk
- Prodigy cd pleite die in de nav zat
- ....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef voetballeh het volgende:
"navigeer naar' ->huis.
Als je het dahboard sloopt wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
kun je navigatie uit een dahboard halen dan?
Uit jouw post maak ik op dat je niet door hebt dat het een af fabriek ingebouwde nav systeem was.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat je je Navigatie en Radio in je auto hebt laten liggen.
Hey, 400 euro in 1 minuut werk, makkelijk toch?
Als je het er uit had gehaald had die gast geen reden om je ruit kapot te slaan en je dashboard te mollen.
Of ze vinden altijd dat ze een ruit kapot slaan heeeeel toevallig een navigator en radio.
Daarom moet je PI's lezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar alleen domme mensen zeggen zulke dingen. Heel tokkie-Nederland zo ongeveer. En blijkbaar mensen van de straat.
Had hij nog gelijk gehad ook, die gasten kunnen er niks mee omdat het gecodeerd is, waardeloos dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Je moet ook zo'n handig kaartje in je auto hangen, waarop staat dat er geen waardevolle spullen in je auto zitten.
Lees eens, ingebouwde navquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat je je Navigatie en Radio in je auto hebt laten liggen.
Hey, 400 euro in 1 minuut werk, makkelijk toch?
Als je het er uit had gehaald had die gast geen reden om je ruit kapot te slaan en je dashboard te mollen.
Of ze vinden altijd dat ze een ruit kapot slaan heeeeel toevallig een navigator en radio.
Dat deed ik ook, maar het was meer in het algemeen bedoeld. Je moest eens weten hoevaak mensen 'waar woont je huis' zeggen op FOK!quote:
Die codes zijn allang te kraken Als je de goede spullen hebt (of genoeg tijd, zijn maar 4 cijfers)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:14 schreef Netsplitter het volgende:
Ow trouwens, op de optie lijst van de auto koste dat ding wat ze eruit gesloopt hebben 2500 euro.
En dan hebben ze er niks aan.![]()
LOL! Dat was het enige waar TS zich mee kon troosten en zelfs dat gun je hem niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:54 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Die codes zijn allang te kraken Als je de goede spullen hebt (of genoeg tijd, zijn maar 4 cijfers)
Op marktplaats wordt unlocken van nav.systemen gewoon aangeboden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
LOL! Dat was het enige waar TS zich mee kon troosten en zelfs dat gun je hem niet.
Over welke radio heb je het??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef Marco001 het volgende:
TS, Kon je niet gewoon het frontje van de radio eraf halen? Hier kan dat gewoon, bij onze auto's. (beide standaard ingebouwde radio)
Ingebouwde nav. is imho te overrated: 2500 euro voor iets wat een apparaatje van 200 euro net zo goed, of vaak zelfs beter kan. (Want vaak na een paar jaar word er geen ondersteuning meer gegeven voor dat type navigatie, terwijl je bij een losse dan geen enkel probleem hebt en er zo even nieuwe maps voor kunt downloaden.
Dat begin ik me nu ook af te vragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:25 schreef Sjibble het volgende:
2500 euro voor een beetje navigatie
maar in wat voor pauperbuurt woont ts eigenlijk?
Wat zit je dan te janken, je hebt er kennelijk toch niks voor betaald?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze hadden bij de fabriek een foutje gemaakt, dus ik had spontaan een nav in m'n auto.
Omdat ik een Alfa MiTo heb, en die hebben een stijlloze deur.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:45 schreef NoBody122 het volgende:
Waarom moet je nu persé via de passagierskant instappen, als het ruit kapot is?
Overigens, kut voor je, TS. Mensen die niet met hun klauwen van andermans spullen af kunnen blijven
Was maar een geintje, kraken van die dingen is echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
LOL! Dat was het enige waar TS zich mee kon troosten en zelfs dat gun je hem niet.
Sukkel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef voetballeh het volgende:
"navigeer naar' ->huis.
Klopt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:02 schreef F04 het volgende:
NAja, politie doet ook geen fuck
Philips Carinquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Oja. Daarom heb ik ook een 10 jaar oude Philips Carin ingebouwd zitten. Die wil niemand jatten.
De cd die er inzit is dan weer wel van december 2008
Thnx voor de info.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef CoolGuy het volgende:
ik navigeer met een Pioneer NavGate. Werkt als een trein, navigatie en dvd kijken tegelijkertijd e.d.maar toch is tomtom in sommige dingen gewoon makkelijker en handiger in het gebruik. Ik heb jaren lang met Tomtom gereden, maar ik was die zuignap en kabels over het dashboard moe, en ingebouwd ziet ook mooier uit, dus ja
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Sukkel.
Wie zegt dat de diefstal niet bij TS thuis voor de deur plaatsvond?
Morgen krijg je een boete omdat je auto 5 minuten met het raam open heeft gestaan en je zo diefstal uitlokt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Kreeg een mailtje dat er niet genoeg aanwijzingen ofzo waren om een onderzoek te starten.....
Ja, wel als het af-fabriek is ja. Maar je hebt ook inbouw nav. systemen die je inbouwt, net als een autoradio. Dat is dus 'ingebouwd' maar wel after-market. Daar kun je van die brackets voor kopen, mocht je bv een gat in je dashboard hebben dat groter is dan het nav. systeem dat je koopt, dan zet je eerst de bracket in dat gat, waarna het gat dat je overhoudt precies goed is om je nav. in te bouwenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef Metro2005 het volgende:
Wtf moet je met een navigatie wat ingebouwd zit in een autoDat past toch alleen in zo'n zelfde auto lijkt me? wel klote zeg
dat mensen eens met hun teringpoten van andermans spullen blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |