Wordt moeilijk met een ingebouwde nav.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Mirjam het volgende:
en daarom dus áltijd je waardevolle spullen uit je auto halen!
Wat een onzin, ik denk dat de dader er niet langer mee bezig is geweest dan 3 minuten, en hij had op het moment van z'n daad ook nog eens ernstig last van ontwennings verschijnselen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wordt moeilijk met een ingebouwde nav.
De eerste, Experience.quote:
Het is "Ik zal". Retard.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef davako het volgende:
Sorry! Ik zou het de volgende keer niet meer doen.
kopietje zekerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je je adres even achterlaat stuur ik je die prodigy cd terug
Graag gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Nog bedankt trouwens voor de schade die je achter gelaten hebt.
- Dashboard moet vervangen worden
- Ruit kapot, daardoor moet ik nu dus via de passagierskant naar binnen kruipen.
- Kabelboom verrot, dus moet een nieuwe in
- Geen radio nu.
- Deur moet opgenieuw gespoten worden
- Te laat op werk
- Prodigy cd pleite die in de nav zat
- ....
Waarom niet zou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is "Ik zal". Retard.
@TS : Sterkte kerel. Altijd erg vervelend zoiets.
En? Hoeveel heeft ie opgeleverd? Ik gok 50¤ max. En dan misschien meer dan 3000¤ schade, om van de extra ellende nog niet te spreken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef davako het volgende:
Sorry! Ik zou het de volgende keer niet meer doen.
Niet onverstandig om marktplaats en dergelijke sites in de gaten te houden.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:27 schreef voetballeh het volgende:
"navigeer naar' ->huis.
Hey TS nog bedankt voor de toffe inboedel ook he
Zitten Navtec kaarten op, was vanaf fabriek af.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:34 schreef CoolGuy het volgende:
Welk nav.systeem was het? Het was dus blijkbaar niet af-fabriek?
Dat rode stuk moet vervangen worden ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:Wat een ellende allemaal. Toch het dashboard vervangen dus?
Jij bent slim.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is "Ik zal". Retard.
@TS : Sterkte kerel. Altijd erg vervelend zoiets.
Mooi klote.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
Dat rode stuk moet vervangen worden ja.
Ze bieden natuurlijk het voordeel dat ze netjes zijn ingebouwd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:30 schreef El_Psycho het volgende:
Tja... dat is het nadeel van een ingebouwde navigatie... Naast het feit dat ze buitensporig duur zijn en niets méér bieden dan een losse.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Niet onverstandig om marktplaats en dergelijke sites in de gaten te houden.
Lullig, hadden ze dus niet eens de "moeite" hoeven nemen om alles slopen..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zitten Navtec kaarten op, was vanaf fabriek af.
De dealer vertelde dat diegene die 'm gejat heeft er hoogstwaarschijnlijk geen ruk aan heeft omdat dat ding code protected is.
Dus zomaar in een andere Alfa bouwen heeft geen zin.
Schijnt......
[..]
Dat rode stuk moet vervangen worden ja.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:06 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Mooi klote.Of kunnen ze dat meteen doen met het inbouwen van je nieuwe radio?
Ik wist niet dat bedden konden slapen en huizen konden wonenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:12 schreef Meh7 het volgende:
Had je "thuis" erin geprogrammeerd staan? Want dan weet hij waar je huis woont en waar je bed slaapt.
Hij is een speciaal geval.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bedden konden slapen en huizen konden wonen.
Resultaten 1 - 100 van circa 874.000 voor waar je huis woont (0,33 seconden)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bedden konden slapen en huizen konden wonen.
Maar alleen domme mensen zeggen zulke dingenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 100 van circa 874.000 voor waar je huis woont (0,33 seconden)
[ afbeelding ]
LOL:
Leg uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:50 schreef Sjibble het volgende:
Ergens is het toch je eigen schuld...
Hieruit kan ik opmaken dat je je Navigatie en Radio in je auto hebt laten liggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop dat je je dood rijd!!!!!!
Nog bedankt trouwens voor de schade die je achter gelaten hebt.
- Dashboard moet vervangen worden
- Ruit kapot, daardoor moet ik nu dus via de passagierskant naar binnen kruipen.
- Kabelboom verrot, dus moet een nieuwe in
- Geen radio nu.
- Deur moet opgenieuw gespoten worden
- Te laat op werk
- Prodigy cd pleite die in de nav zat
- ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |