Windows heeft je hersenen verrot.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het werkte toch zo intuïtief? Dan heb ik toch helemaal geen leercurve nodig. Dan had ik beter bij Windows kunnen blijven, dat snapte ik tenminste.
Zoiets heet expectation management.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat stond ik ook toen ik dit ding kocht. Helaas werkt het allemaal niet zo mooi als ik had verwacht.
Nou vooruit, ik heb een macbook pro specifiek gekocht vanwege het feit veel grafisch werk moet doen. En ja dat kan ook op een pc, maar een mac is dan net effe wat verfijnder. Echter ook de optie om windows er op te installeren was voor mij een overweging. Gezien 3d programma's als 3ds max niet voor de mac er zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, hoe vaak moet ik het herhalen. Ik wil begrijpen waarom iemand een mac koopt.
En kom nou niet met dat geneuzel aan dat het persoonlijk is. Iedereen heeft rationele redenen om een pc te kopen.
Geef eens cijfers?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt, zeker in vergelijking met andere merken, niet in verhouding.
Nee: jij vind de dingen die jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt, zeker in vergelijking met andere merken, niet in verhouding.
Natuurlijk, als je een of ander vaag programma installeert wat de helft van de tijd niet werkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee hoor, alle harde schijven van alle merken werken gewoon op Apple-systemen. Ik heb ook gewoon een IOmega schijf aan mijn Mac hangen. Daarnaast kon OS X dacht ik NTSF lezen. Geen idee waarom het bij jou niet werkt.
Oh, en die schijf van 400 euro is een router en harde schijf in een, niet alleen een schijf.
Dus omdat jij er niet mee kan werken heeft het mijn hersenen verrot?quote:
Wat door jullie, fanboys, totaal verpest is.quote:
Kom eens met argumenten dan he!quote:
Niet om flauw te doen hoor, maar ik zit gewoon op een Fujitsu-Siemens Scaleo P met Windows Vista Home Premium.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat door jullie, fanboys, totaal verpest is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Inderdaad. Typmachine FTWquote:
Sterker nog, het is een router met accespoint (b/g/n), met 3 gigabit poorten en je kunt er ook nog eens een externe HD of USB printer aan hangen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en die schijf van 400 euro is een router en harde schijf in een, niet alleen een schijf.
Ik dacht dat het zo werkte, maar je manier van posten nodigt niet bepaald uit tot meer behulpzaamheid..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je een of ander vaag programma installeert wat de helft van de tijd niet werkt.
Nogmaals, je hoeft het niet te kopen. en wat zovty zegt.quote:En 400 euro voor een schijf die nog geen 100 euro waard is en een router die je gratis krijgt bij je ISP?
Wat een goede deal zeg!
De meeste Apple-gebruikers hebben ook ooit met Windows gewerkt. Veel Apple-bashers hebben echter nooit met Apple gewerkt.quote:Dus omdat jij er niet mee kan werken heeft het mijn hersenen verrot?
Ik vind dat er naast een Godwin's Law ook een 'wet' moet zijn die voorkomt dat mensen overal de moslims bij halen.quote:Beetje extreem he, je lijkt wel een moslim zo.
Juist, jij snapt het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:25 schreef oinkoink12 het volgende:
Ok concrete voorbeelden.
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/imac
We pakken die van 2099
http://www.alternate.nl/h(...)1075372/?tn=BUILDERS
En we nemen deze Quad core voor 849 met vergelijkbare specs. Doe er nog een 24 inch monitor bij van 150 euro. zit je gewoon 1100 duurder uit.
Zijn die extra gebruiksgemakjes die 1100 waard, ook in overweging nemende dat je bij apple na een jaar ECHT naar je rechten kan fluiten mbt levensduur. En eventuele uitbreiding (lol die prijzen voor hdd's en geheugen bij apple) veel lastiger is. Dat is de vraag die gesteld wordt.
En dan heb je een herrie makende, ruimte innemende pc met een los beeldscherm in plaats van een compact systeem dat geheel is geintegreerd en fluisterstil is. Nogmaals, ik snap dat dat voor sommige mensen geen probleem is, maar voor anderen wel. En de vraag was waarom sommige mensen een Mac kochtenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:25 schreef oinkoink12 het volgende:
Ok concrete voorbeelden.
We pakken die van 2099
En we nemen deze Quad core voor 849 met vergelijkbare specs. Doe er nog een 24 inch monitor bij van 150 euro. zit je gewoon 1100 duurder uit.
Voor de meesten is dat dus niet 'extra gebruikgemakjes', maar: ja. Voor sommige mensen wel, ja.quote:Zijn die extra gebruiksgemakjes die 1100 waard
Onzin, ik heb een keer na drie jaar een nieuwe accu gekregen, en een kennis had een anderhalf jaar oude Macbook ook gewoon gerepareerd gekregen. Alleen sommige retailers in Nederland zijn echt slecht, helaas.quote:ook in overweging nemende dat je bij apple na een jaar ECHT naar je rechten kan fluiten mbt levensduur.
Mwoah, geef dan een goede vergelijking. De iMac heeft een dual-layer DVD brander, Bluetooth, Firewire, WiFi, Toetsenbord en Muis. Dat mis ik in die Alternate kast. Daarnaast koop jij voor 150 euro echt geen scherm met dezelfde kwaliteit als het scherm in de iMac. Dat het goedkoper kan ben ik met je eens, maar of je er dezelfde kwalitatieve hardware voor terug krijgt? Ik denk dat het niet heel erg veel elkaar ontloopt. De prijs zal bij Alternate wel iets goedkoper uitvallen trouwens, maar 1100 euro verschil? Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:25 schreef oinkoink12 het volgende:
Ok concrete voorbeelden.
We pakken die van 2099
Zijn die extra gebruiksgemakjes die 1100 waard, ook in overweging nemende dat je bij apple na een jaar ECHT naar je rechten kan fluiten mbt levensduur. En eventuele uitbreiding (lol die prijzen voor hdd's en geheugen bij apple) veel lastiger is. Dat is de vraag die gesteld wordt.
DDR2 is niet DDR3. Wat voor brander zit er in? Wat voor HD zit er in? Vergelijk je ook de kwaliteit van de geluidschip even? Voor 150 euro heb je echt geen 24" led scherm met dezelfde kleurechtheid als een macscherm.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:25 schreef oinkoink12 het volgende:
Ok concrete voorbeelden.
We pakken die van 2099
Maak jij dan een goede rekenvergelijking als je het zo goed weet...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:34 schreef zovty het volgende:
[..]
DDR2 is niet DDR3. Wat voor brander zit er in? Wat voor HD zit er in? Vergelijk je ook de kwaliteit van de geluidschip even? Voor 150 euro heb je echt geen 24" led scherm met dezelfde kleurechtheid als een macscherm.
Je moet een echt volledige vergelijking maken.
Neen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Maak jij dan een goede rekenvergelijking als je het zo goed weet...
http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Desktops/desktop-studio-xps-435/pd.aspx?refid=desktop-studio-xps-435&s=dhs&cs=nldhs1&ref=dthpquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Maak jij dan een goede rekenvergelijking als je het zo goed weet...
Over kwaliteit va de schermen zijn de meningen ook verdeeld, hier heb je nog 22 pagina's aan leesvoer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah, geef dan een goede vergelijking. De iMac heeft een dual-layer DVD brander, Bluetooth, Firewire, WiFi, Toetsenbord en Muis. Dat mis ik in die Alternate kast. Daarnaast koop jij voor 150 euro echt geen scherm met dezelfde kwaliteit als het scherm in de iMac. Dat het goedkoper kan ben ik met je eens, maar of je er dezelfde kwalitatieve hardware voor terug krijgt? Ik denk dat het niet heel erg veel elkaar ontloopt. De prijs zal bij Alternate wel iets goedkoper uitvallen trouwens, maar 1100 euro verschil? Nee.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen hoor, maar ik zit gewoon op een Fujitsu-Siemens Scaleo P met Windows Vista Home Premium.![]()
[ afbeelding ]
En ik ben stiekem heel tevreden met mijn MacBook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe. Ach, zo heb ik op dit moment een dode MBP liggen met het bekende NVidia probleem. Morgen wegbrengen. Indien de foutcode in het apparaat datzelfde probleem aanduid dan vergoed Apple kosteloos het Logic Board. Ook buiten de garantie (in dit geval dus).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Over kwaliteit va de schermen zijn de meningen ook verdeeld, hier heb je nog 22 pagina's aan leesvoer.
En nu nog een schermpje erbij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Desktops/desktop-studio-xps-435/pd.aspx?refid=desktop-studio-xps-435&s=dhs&cs=nldhs1&ref=dthp
Die van 1894 komt goed in de buurt. Meer geheugen, iets minder HD ruimte. Iets snellere processor.
Het probleem dat de boel te heet wordt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe. Ach, zo heb ik op dit moment een dode MBP liggen met het bekende NVidia probleem. Morgen wegbrengen. Indien de foutcode in het apparaat datzelfde probleem aanduid dan vergoed Apple kosteloos het Logic Board. Ook buiten de garantie (in dit geval dus).
Jij vraagt toch om argumenten waarom 'wij' zo'n ding hebben gekocht?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn alle mensen met een Apple soms betweters? Is dat een eis als je zo'n apparaat koopt?
Die:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het probleem dat de boel te heet wordt?
Ja, maar 'jullie' zijn er heilig ervan overtuigd dat er niets beters bestaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij vraagt toch om argumenten waarom 'wij' zo'n ding hebben gekocht?
Ik roep hier continu dat als de criteria niet voor jou gelden dat je dan geen Apple moet kopen. Ik weet niet hoeveel duidelijker je het wilt hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar 'jullie' zijn er heilig ervan overtuigd dat er niets beters bestaat.
Ik hoop dat de verzendkosten gratis zijn als je iets voor 2000 euro besteldquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Nope. En de verzendkosten bij Dell zijn ook nog steeds 80 euros?.
Dat zijn de mac-evangelisten, die moet je gewoon negeren. Het is niets meer dan een andere doelgroep. Ik ben zelf bijvoorbeeld een gamer, dus ben ik beter af met een PC vanwege het aanbod. Maar zo zijn er ook redenen om een Mac te gebruiken voor AV doeleinden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar 'jullie' zijn er heilig ervan overtuigd dat er niets beters bestaat.
Iets met spijker en kop en zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat zijn de mac-evangelisten, die moet je gewoon negeren. Het is niets meer dan een andere doelgroep. Ik ben zelf bijvoorbeeld een gamer, dus ben ik beter af met een PC vanwege het aanbod. Maar zo zijn er ook redenen om een Mac te gebruiken voor AV doeleinden bijvoorbeeld.
Tja, de 'mijne is beter dan de jouwe' is wel zulk kleuterschoolgedrag. Ieder z'n ding, de één werkt liever met een Mac en de ander heeft liever een PC.quote:
Maar de meeste hier roepen al sinds het begin dat het een persoonlijke keuze is. Ik vat het woord 'evangelist' niet helemaal in de context van dit topic.quote:
Mee eens. Al zijn sommige anti-mac-evangelisten net zo ergquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat zijn de mac-evangelisten, die moet je gewoon negeren.
Wat ik al de hele tijd roep: voor de een is het geschikt, voor de ander niet.quote:Het is niets meer dan een andere doelgroep. Ik ben zelf bijvoorbeeld een gamer, dus ben ik beter af met een PC vanwege het aanbod. Maar zo zijn er ook redenen om een Mac te gebruiken voor AV doeleinden bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ik ben stiekem heel tevreden met mijn MacBook.
In dit topic missen ze een beetje, maar users dottinator en Swetsenegger waren er goede voorbeelden van.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar de meeste hier roepen al sinds het begin dat het een persoonlijke keuze is. Ik vat het woord 'evangelist' niet helemaal in de context van dit topic.
Ik noem de 'Mac is beter dan...'-roepers evangelisten ja, dat geldt ook voor 'PC is beter dan...", 'Console is beter dan...' en 'Mijn penis is langer dan...'.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar de meeste hier roepen al sinds het begin dat het een persoonlijke keuze is. Ik vat het woord 'evangelist' niet helemaal in de context van dit topic.
Dat laatste geval is wel waar hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik noem de 'Mac is beter dan...'-roepers evangelisten ja, dat geldt ook voor 'PC is beter dan...", 'Console is beter dan...' en 'Mijn penis is langer dan...'.
Swetsenegger werkt bij een hardware-bedrijf en is betrokken bij de ontwikkelingen van (windows-)drivers en dergelijke. Als er iemand is die de ins en outs van allerlei besturingssytemen kent is hij het wel. Dat is mi niet hetzelfde als 'evangelisme' wat ik hier vaak (van beide kanten!) zie langs komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dit topic missen ze een beetje, maar users dottinator en Swetsenegger waren er goede voorbeelden van.
Gast!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
Daarmee reis je terug in de tijd. Dan kan je jezelf tegen houden om iets doms te doen, wat wel weer chill is natuurlijk.
Heb je Back To The Future gezien? Heeft de mac zo'n soort time machine?
De vraag is: "Langer dan wat?"quote:
Maar aan de andere kant begint dit topic met 'ze zijn verschrikkelijk duur en niet beter dan gewone pc's', dat is dan toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik noem de 'Mac is beter dan...'-roepers evangelisten ja, dat geldt ook voor 'PC is beter dan...", 'Console is beter dan...' en 'Mijn penis is langer dan...'.
Nou, hij komt anders net zo irritant de leer verkondigen als menig Jehova's getuigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Swetsenegger werkt bij een hardware-bedrijf en is betrokken bij de ontwikkelingen van (windows-)drivers en dergelijke. Als er iemand is die de ins en outs van allerlei besturingssytemen kent is hij het wel. Dat is mi niet hetzelfde als 'evangelisme' wat ik hier vaak (van beide kanten!) zie langs komen.
Kom eens met een onderbouwde vergelijking.quote:
Ja hallo,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn alle mensen met een Apple soms betweters? Is dat een eis als je zo'n apparaat koopt?
was ook niet goed! Wat is het nou?quote:
Dat weet ik dus ook niet, ik probeer alleen maar achter de waarheid te komen. Maar ik word aan alle kanten tegengewerktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo,
[..]
was ook niet goed! Wat is het nou?
Sommige mensen gun je gewoon een ultiem brakke Medion PC met een bloatware-Vista install die om de 2 maanden 'even' opnieuw geinstalleerd moet worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, ik probeer alleen maar achter de waarheid te komen. Maar ik word aan alle kanten tegengewerkt
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen met een Apple pc zijn ook vaak homo heb ik gehoord
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sommige mensen gun je gewoon een ultiem brakke Medion PC met een bloatware-Vista install die om de 2 maanden 'even' opnieuw geinstalleerd moet worden.
Jij bent er zo 1.
Mensen die Time Machine niet snappen moeten gewoon een kladblok met een pen.quote:
Ik heb dan wel Vista, maar dat heb ik al meer dan 2 jaar en nog nooit opnieuw hoeven installeren. Ben ik nu onwijs goed?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sommige mensen gun je gewoon een ultiem brakke Medion PC met een bloatware-Vista install die om de 2 maanden 'even' opnieuw geinstalleerd moet worden.
Jij bent er zo 1.
Je hanteert gewoon enorm lage standaarden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Vista, maar dat heb ik al meer dan 2 jaar en nog nooit opnieuw hoeven installeren. Ben ik nu onwijs goed?
Nee, Jarno lult gewoon uit ze nekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Vista, maar dat heb ik al meer dan 2 jaar en nog nooit opnieuw hoeven installeren. Ben ik nu onwijs goed?
Ik denk het niet, ik ben gewoon onwijs goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hanteert gewoon enorm lage standaarden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die Time Machine niet snappen moeten gewoon een kladblok met een pen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg stomme trollert, ga eens weg. Ik probeer serieus antwoord te krijgen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1.
Omdat ik weinig computers kan kopen voor ¤0.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef Cybey het volgende:
Snap gewoon niet waarom je ¤1100 extra zou uitgeven voor een beetje design...
IK SNAP GEWOON NIET WAAROM JE NIET DIT TOPIC DOORLEEST TERINGSNOL!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef Cybey het volgende:
Snap gewoon niet waarom je ¤1100 extra zou uitgeven voor een beetje design...
Jij hebt het duidelijk niet begrepen. Ga je maar eerst even inlezen, newbiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Prachtig
Ben je er ondertussen al uit door middel van al je gedram, dat het op hetzelfde neerkomt?
Het eraan ligt wat je ervan wilt en wat je gewend bent/handig vind?
(wat was de term ook alweer? oh ja, persoonlijk)
En dat jij dat misschien niet snapt omdat je te dol bent en daarom tevreden bent met jou vista. En er dus om die reden juist niet bij kan dat iemand voor Apple zou willen kiezen? Want wie wil er nou anders zijn dan jou![]()
Nah. Ik zou er niet aan beginnen. Iets van een Acer moet het ook wel doen toch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Tijn het volgende:
Hey, zo'n Apple computer he, is dat nou wat? Ze zijn wel een beetje duur
Voor ¤1100 euro extra heb je er 1, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Tijn het volgende:
Hey, zo'n Apple computer he, is dat nou wat? Ze zijn wel een beetje duur
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
IK SNAP GEWOON NIET WAAROM JE NIET DIT TOPIC DOORLEEST TERINGSNOL!.
Ja, ik zag een laptop bij de Aldi die maar 45 kilo weegt en 10 minuten meegaat op een accu. Dat lijkt me ook best goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah. Ik zou er niet aan beginnen. Iets van een Acer moet het ook wel doen toch.
Zit daar dan wel <insert een of andere vage afkorting> op? Dat moet je wel echt hebben nu!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik zag een laptop bij de Aldi die maar 45 kilo weegt en 10 minuten meegaat op een accu. Dat lijkt me ook best goed!
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik zag een laptop bij de Aldi die maar 45 kilo weegt en 10 minuten meegaat op een accu. Dat lijkt me ook best goed!
CRT bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zit daar dan wel <insert een of andere vage afkorting> op? Dat moet je wel echt hebben nu!
Ja dat!quote:
Ja, je kan er ook 450 soorten geheugenkaarten in proppen en om het extra makkelijk te maken heeft elke aansluiting een ander kleurtje met een apart lampjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zit daar dan wel <insert een of andere vage afkorting> op? Dat moet je wel echt hebben nu!
Direct kopen! Mijn Siemens weegt 55 kilo en gaat maar 5 minuten mee op een accu dus dat is dan een heel goed ding!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus ik heb ook geen kerstboom meer nodig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je kan er ook 450 soorten geheugenkaarten in proppen en om het extra makkelijk te maken heeft elke aansluiting een ander kleurtje met een apart lampje
Euh, ok. Van mij wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
(langer als 1 uur hoeft een laptop voor mij niet te kunnen werken op 1 acculading.)
Kun je met Windows ook PDFs maken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef Cybey het volgende:
Heb je met OSX ook Paint?
Ik snap ook helemaal niet waarom dat erg zou zijn. Ja, ik vind een iMac of een MacBook gewoon een geil strak ding. En heb daar ook graag wat extra's voor over. Net zoals ik dat voor andere mooie spullen overheb.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef vahmpcat het volgende:
Tuurlijk betalen mensen die dat willen voor design.
Zelfde met computers, meubels, alles.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef Cybey het volgende:
Heb je met OSX ook Paint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |