IK SNAP GEWOON NIET WAAROM JE NIET DIT TOPIC DOORLEEST TERINGSNOL!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef Cybey het volgende:
Snap gewoon niet waarom je ¤1100 extra zou uitgeven voor een beetje design...
Jij hebt het duidelijk niet begrepen. Ga je maar eerst even inlezen, newbiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Prachtig
Ben je er ondertussen al uit door middel van al je gedram, dat het op hetzelfde neerkomt?
Het eraan ligt wat je ervan wilt en wat je gewend bent/handig vind?
(wat was de term ook alweer? oh ja, persoonlijk)
En dat jij dat misschien niet snapt omdat je te dol bent en daarom tevreden bent met jou vista. En er dus om die reden juist niet bij kan dat iemand voor Apple zou willen kiezen? Want wie wil er nou anders zijn dan jou![]()
Nah. Ik zou er niet aan beginnen. Iets van een Acer moet het ook wel doen toch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Tijn het volgende:
Hey, zo'n Apple computer he, is dat nou wat? Ze zijn wel een beetje duur
Voor ¤1100 euro extra heb je er 1, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Tijn het volgende:
Hey, zo'n Apple computer he, is dat nou wat? Ze zijn wel een beetje duur
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
IK SNAP GEWOON NIET WAAROM JE NIET DIT TOPIC DOORLEEST TERINGSNOL!.
Ja, ik zag een laptop bij de Aldi die maar 45 kilo weegt en 10 minuten meegaat op een accu. Dat lijkt me ook best goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah. Ik zou er niet aan beginnen. Iets van een Acer moet het ook wel doen toch.
Zit daar dan wel <insert een of andere vage afkorting> op? Dat moet je wel echt hebben nu!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik zag een laptop bij de Aldi die maar 45 kilo weegt en 10 minuten meegaat op een accu. Dat lijkt me ook best goed!
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik zag een laptop bij de Aldi die maar 45 kilo weegt en 10 minuten meegaat op een accu. Dat lijkt me ook best goed!
CRT bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zit daar dan wel <insert een of andere vage afkorting> op? Dat moet je wel echt hebben nu!
Ja dat!quote:
Ja, je kan er ook 450 soorten geheugenkaarten in proppen en om het extra makkelijk te maken heeft elke aansluiting een ander kleurtje met een apart lampjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zit daar dan wel <insert een of andere vage afkorting> op? Dat moet je wel echt hebben nu!
Direct kopen! Mijn Siemens weegt 55 kilo en gaat maar 5 minuten mee op een accu dus dat is dan een heel goed ding!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus ik heb ook geen kerstboom meer nodig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je kan er ook 450 soorten geheugenkaarten in proppen en om het extra makkelijk te maken heeft elke aansluiting een ander kleurtje met een apart lampje
Euh, ok. Van mij wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
(langer als 1 uur hoeft een laptop voor mij niet te kunnen werken op 1 acculading.)
Kun je met Windows ook PDFs maken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef Cybey het volgende:
Heb je met OSX ook Paint?
Ik snap ook helemaal niet waarom dat erg zou zijn. Ja, ik vind een iMac of een MacBook gewoon een geil strak ding. En heb daar ook graag wat extra's voor over. Net zoals ik dat voor andere mooie spullen overheb.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:13 schreef vahmpcat het volgende:
Tuurlijk betalen mensen die dat willen voor design.
Zelfde met computers, meubels, alles.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef Cybey het volgende:
Heb je met OSX ook Paint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |