De vraag is: "Langer dan wat?"quote:
Maar aan de andere kant begint dit topic met 'ze zijn verschrikkelijk duur en niet beter dan gewone pc's', dat is dan toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik noem de 'Mac is beter dan...'-roepers evangelisten ja, dat geldt ook voor 'PC is beter dan...", 'Console is beter dan...' en 'Mijn penis is langer dan...'.
Nou, hij komt anders net zo irritant de leer verkondigen als menig Jehova's getuigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Swetsenegger werkt bij een hardware-bedrijf en is betrokken bij de ontwikkelingen van (windows-)drivers en dergelijke. Als er iemand is die de ins en outs van allerlei besturingssytemen kent is hij het wel. Dat is mi niet hetzelfde als 'evangelisme' wat ik hier vaak (van beide kanten!) zie langs komen.
Kom eens met een onderbouwde vergelijking.quote:
Ja hallo,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn alle mensen met een Apple soms betweters? Is dat een eis als je zo'n apparaat koopt?
was ook niet goed! Wat is het nou?quote:
Dat weet ik dus ook niet, ik probeer alleen maar achter de waarheid te komen. Maar ik word aan alle kanten tegengewerktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo,
[..]
was ook niet goed! Wat is het nou?
Sommige mensen gun je gewoon een ultiem brakke Medion PC met een bloatware-Vista install die om de 2 maanden 'even' opnieuw geinstalleerd moet worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet, ik probeer alleen maar achter de waarheid te komen. Maar ik word aan alle kanten tegengewerkt
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen met een Apple pc zijn ook vaak homo heb ik gehoord
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sommige mensen gun je gewoon een ultiem brakke Medion PC met een bloatware-Vista install die om de 2 maanden 'even' opnieuw geinstalleerd moet worden.
Jij bent er zo 1.
Mensen die Time Machine niet snappen moeten gewoon een kladblok met een pen.quote:
Ik heb dan wel Vista, maar dat heb ik al meer dan 2 jaar en nog nooit opnieuw hoeven installeren. Ben ik nu onwijs goed?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sommige mensen gun je gewoon een ultiem brakke Medion PC met een bloatware-Vista install die om de 2 maanden 'even' opnieuw geinstalleerd moet worden.
Jij bent er zo 1.
Je hanteert gewoon enorm lage standaarden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Vista, maar dat heb ik al meer dan 2 jaar en nog nooit opnieuw hoeven installeren. Ben ik nu onwijs goed?
Nee, Jarno lult gewoon uit ze nekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dan wel Vista, maar dat heb ik al meer dan 2 jaar en nog nooit opnieuw hoeven installeren. Ben ik nu onwijs goed?
Ik denk het niet, ik ben gewoon onwijs goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hanteert gewoon enorm lage standaarden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die Time Machine niet snappen moeten gewoon een kladblok met een pen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg stomme trollert, ga eens weg. Ik probeer serieus antwoord te krijgen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1.
Omdat ik weinig computers kan kopen voor ¤0.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:56 schreef Cybey het volgende:
Snap gewoon niet waarom je ¤1100 extra zou uitgeven voor een beetje design...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |