Nee, ze zien er leuk uit, maar om daar dan 1000 euro extra voor te betalen is ook een beetje overdreven.quote:
Het is maar ¤1000 hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze zien er leuk uit, maar om daar dan 1000 euro extra voor te betalen is ook een beetje overdreven.
Ja, 1000 voor de onderdelen, en 1000 voor de naam + witte lak. Maakt 2000 totaal voor een veredelde broodrooster.quote:
Dat zou gaaf zijn! Als je er ook brood in kon roosterenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, 1000 voor de onderdelen, en 1000 voor de naam + witte lak. Maakt 2000 totaal voor een veredelde broodrooster.
Om dezelfde reden dat mensen voor hetzelfde geld een zelfde laptop kopen bij Dell, Sony of HP:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ze zijn verschrikkelijk duur en niet beter dan pc's van andere merken. Waarom kopen mensen alsnog deze rotzooi?
Ja, een Aston Martin staat ook veel beter voor je voordeur, maar een Ford is kwalitatief net zo goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
Dus...topic 234093843948275435987, wordt dit een wekelijks ritueel om Apple te bashen om de prijs? Je kan veel zeggen maar het werkt wel en het kan ook Windows draaien en geef toe een Mac Mini als media center staat veel gelikter op je tv meubel dan zon loeder van een normale PC....
Die zijn ook veel te duur, en niet eens mooi om naar te kijken. Echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mensen voor hetzelfde geld een zelfde laptop kopen bij Dell, Sony of HP:
Voorkeur.
HA das apple's met peren vergelijken, Ford zou namelijk de Apple moeten zijn onder de auto's qua betrouwbaarder dan de Aston.....en serieus, waarom zou ik een Ford kopen als ik het geld heb voor een Astonquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, een Aston Martin staat ook veel beter voor je voordeur, maar een Ford is kwalitatief net zo goed.
Sinds wanneer is het belangrijk dat een laptop mooi is? Als het maar functioneel is voor de gebruiker.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn ook veel te duur, en niet eens mooi om naar te kijken. Echt heel vreemd.
Mensen die Windows op een Mac installeren... dat is feitelijk vloeken in de kerk en aan de andere kant toegeven dat Mac OS het toch net niet helemaal is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
Dus...topic 234093843948275435987, wordt dit een wekelijks ritueel om Apple te bashen om de prijs? Je kan veel zeggen maar het werkt wel en het kan ook Windows draaien en geef toe een Mac Mini als media center staat veel gelikter op je tv meubel dan zon loeder van een normale PC....
Zucht, amateur. Sinds Aston Martin door Ford is overgenomen zijn ze kwalitatief hetzelfde. Of je nu een Mustang koopt of een DB9, het is in feite dezelfde auto met een andere buitenkant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
HA das apple's met peren vergelijken, Ford zou namelijk de Apple moeten zijn onder de auto's qua betrouwbaarder dan de Aston.....en serieus, waarom zou ik een Ford kopen als ik het geld heb voor een Aston
Dat is toch precies wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het belangrijk dat een laptop mooi is? Als het maar functioneel is voor de gebruiker.
Dus je doet vooral lelijke wijven aangezien het je alleen gaat om functionaliteit?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het belangrijk dat een laptop mooi is? Als het maar functioneel is voor de gebruiker.
Mooie opmerking, in een Apple topic.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeg dat het KAN niet dat je het moet doen of dat ik het doe.....en ja ik reageer wel simpelweg omdat ik dit geen gegronde klacht meer vind in het kader dat er elke week wel 2 van opduiken....na een jaar is het wel genoeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die Windows op een Mac installeren... dat is feitelijk vloeken in de kerk en aan de andere kant toegeven dat Mac OS het toch net niet helemaal is.![]()
![]()
En trouwens, je kan wel zeggen dat het het zoveelste topic is, maar je reageert er zelf ook in.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus je doet vooral lelijke wijven aangezien het je alleen gaat om functionaliteit?
Dat werd dan niet direct duidelijk. Maar wat is er mis met een keus aan producten, waarbij iedereen kan kiezen welke hem het beste bevalt? Ik werk graag met OSX en op een Apple laptop omdat ik er gewoon mijn werk goed op kan doen. Voor mijn werk laptop zit ik op dit moment vast aan een Sony laptop met Vista. Is daar iets mis mee? Niet dat ik weet. Ik kan er prima mijn werk op doen.quote:
Zie mijn sigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ze zijn verschrikkelijk duur en niet beter dan pc's van andere merken. Waarom kopen mensen alsnog deze rotzooi?
Ik zeg toch niet dat jij dat doet, ik zeg gewoon "mensen die", dat jij je dan aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:38 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het KAN niet dat je het moet doen of dat ik het doe.....en ja ik reageer wel simpelweg omdat ik dit geen gegronde klacht meer vind in het kader dat er elke week wel 2 van opduiken....na een jaar is het wel genoeg.
Appels en peren. Ik hoef niet te betalen voor vrouwen. Jij wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus je doet vooral lelijke wijven aangezien het je alleen gaat om functionaliteit?
Niet voor iedereen, blijkbaar.quote:
Zoals de opbrengst van hun PCs bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:41 schreef BorusBulldog het volgende:
Eens met klacht 8 jaar geleden had de apple nog een functie. Nu is het gewoon een irritant wannabee kastje dat in leven wordt gehouden met de opbrengst van allerlei andere producten. De apple is gewoon KUT
Ja iets met gebruikersvriendelijkheid......quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
Net als Ipods, over gewaardeerde rommel. Er zijn legio MP3-spelers die beter zijn, toch moet en zal iedereen zo'n dure ipod kopen.
Je zal maar een vrouw met dure smaak hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Appels en peren. Ik hoef niet te betalen voor vrouwen. Jij wel?
Dat hebben ze allemaal toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal maar een vrouw met dure smaak hebben.
Ik vind de Samsung T10 niet minder gebruiksvriendelijk dan een iPod hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ja iets met gebruikersvriendelijkheid......
Kijk ook naar het verschil in afwerking, weglegging dat soort dingen. Daar is een aston martin op verfijnd. Zo is het ook met een mac en PC. Zo zie ik het in ieder geval. Ik ben dolgelukkig met men macquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, een Aston Martin staat ook veel beter voor je voordeur, maar een Ford is kwalitatief net zo goed.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Niet allemaal, maar ja, dan kopen ze weer tig paar schoenen en jurkjes die ze amper aanhebben.quote:
Het ding doet me ergens aan denken, maar aan wat...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind de Samsung T10 niet minder gebruiksvriendelijk dan een iPod hoor.
Er zijn er genoeg makkelijker te bedienen dan een ipod.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
De nieuwe mustangs hebben eenzelfde wegligging als een DB9.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:44 schreef Tijdgeest het volgende:
[..]
Kijk ook naar het verschil in afwerking, weglegging dat soort dingen. Daar is een aston martin op verfijnd. Zo is het ook met een mac en PC. Zo zie ik het in ieder geval. Ik ben dolgelukkig met men mac
Ik ook niet. Maar zet het eens in perspectief naar het moment dat de iPod uitkwam. Zoveel gebruiksvriendelijke Mp3 spelers waren er niet op de markt. Je kan niet ontkennen dat Apple daar gewoon in uitblinkt: gebruiksvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind de Samsung T10 niet minder gebruiksvriendelijk dan een iPod hoor.
Nee, gelukkig niet. Maar ik mag toch wel andere mensen uitlachen omdat ze veel teveel betalen voor hun spullen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:44 schreef Nero22 het volgende:
Why the hate? Je hoeft het niet te kopen hoor...
En dan zeggen ze altijd 'Ja, maar er komt ooit een moment dat ik net even die schoen nodig ga hebben.' en daarmee hebben ze weer een reden gevonden om zoveel mogelijk te kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar ja, dan kopen ze weer tig paar schoenen en jurkjes die ze amper aanhebben.![]()
Doe je het dan ook bij Auto's? Je kan ook prima rijden in een Fiat Panda. Toch zijn er mensen die voor de meest uitgebreide Volkswagen Golf gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ik mag toch wel andere mensen uitlachen omdat ze veel teveel betalen voor hun spullen?
en daarom moet je iTunes gebruiken om je muziek op je iPod de krijgen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zet het eens in perspectief naar het moment dat de iPod uitkwam. Zoveel gebruiksvriendelijke Mp3 spelers waren er niet op de markt. Je kan niet ontkennen dat Apple daar gewoon in uitblinkt: gebruiksvriendelijkheid.
Doe ik regelmatig ja. Mensen met een Golf of een A3 lach ik standaard uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe je het dan ook bij Auto's? Je kan ook prima rijden in een Fiat Panda. Toch zijn er mensen die voor de meest uitgebreide Volkswagen Golf gaan.
Ja, een iPod, natuurlijk is het daarvan afgekeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ding doet me ergens aan denken, maar aan wat....
Dat zal best, ik weet niet wat er toen allemaal op de markt was. Toen was zijn opmerking wellicht van toepassing, maar nu niet meer, dat was wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zet het eens in perspectief naar het moment dat de iPod uitkwam. Zoveel gebruiksvriendelijke Mp3 spelers waren er niet op de markt. Je kan niet ontkennen dat Apple daar gewoon in uitblinkt: gebruiksvriendelijkheid.
Er is NIKS gebruiksvriendelijker dan iets als iTunes. (ja ok, op windows pc's is het drek). Filesystembased werken is pas gebruiksonvriendelijk (en erg 2002).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
en daarom moet je iTunes gebruiken om je muziek op je iPod de krijgen...
Waarom zeikt iedereen daarover? Ik hoor niemand er over dat je de Zune software nodig hebt om je muziek op een Zune te krijgen. Oh, en die is niet cross platform. Dus mensen met een Mac die een Zune willen (waarom in godsnaam, maar ze zullen er vast wel zijn) kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
en daarom moet je iTunes gebruiken om je muziek op je iPod de krijgen...
Nee, simpelweg sleur-en-pleur is inderdaad minder gebruikersvriendelijk dan iTunesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is NIKS gebruiksvriendelijker dan iets als iTunes. (ja ok, op windows pc's is het drek). Filesystembased werken is pas gebruiksonvriendelijk (en erg 2002).
Wie niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig ja. Mensen met een Golf of een A3 lach ik standaard uit.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De nieuwe mustangs hebben eenzelfde wegligging als een DB9.
ik doelde meer op het feit dat als het eenmaal op je iPod staat dmv iTunes dat het nergens anders meer werkt als het om afspelen gaat (muv overal waar je iTunes hebt).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is NIKS gebruiksvriendelijker dan iets als iTunes. (ja ok, op windows pc's is het drek). Filesystembased werken is pas gebruiksonvriendelijk (en erg 2002).
Mja, op zich mee eens maar of ik het nou naar een Finder / Windows Explorer venster moet slepen of naar een iTunes venster. Het enige dat het meer kost is de actie om iTunes te openen. Van die ene klik extra ga ik echt niet dood.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, simpelweg sleur-en-pleur is inderdaad minder gebruikersvriendelijk dan iTunesHou toch op man.
Volgens Apple wel: http://www.apple.com/nl/getamac/quote:
Er zijn anders genoeg mensen die blij worden van zo'n fwd aangedreven, veel te dure, gedrocht.quote:
Ja, dus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De mustang heeft nog een starre achter as...
Niet alleen met de iPod hoor. De Zune zit ook vol met DRM e.d.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:51 schreef Laviathan het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat als het eenmaal op je iPod staat dmv iTunes dat het nergens anders meer werkt als het om afspelen gaat (muv overal waar je iTunes hebt).
Daarom ben ik blij met mijn rwd aangedreven stuk blik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen die blij worden van zo'n fwd aangedreven, veel te dure, gedrocht.
Dat klopt, maar minder klikken wordt als gebruikersvriendelijker ervaren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, op zich mee eens maar of ik het nou naar een Finder / Windows Explorer venster moet slepen of naar een iTunes venster. Het enige dat het meer kost is de actie om iTunes te openen. Van die ene klik extra ga ik echt niet dood.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij met mijn rwd aangedreven stuk blik.
Misschien omdat 100 mensen (give or take) in Nederland een Zune hebben, dat ding is hier niet eens te koop.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zeikt iedereen daarover? Ik hoor niemand er over dat je de Zune software nodig hebt om je muziek op een Zune te krijgen. Oh, en die is niet cross platform. Dus mensen met een Mac die een Zune willen (waarom in godsnaam, maar ze zullen er vast wel zijn) kunnen dat niet.
Nee, eerder lui.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klopt, maar minder klikken wordt als gebruikersvriendelijker ervaren.
Dat is nog kanslozer. Beter kun je gewoon je troep direct op je MP3 pleuren zonder programma's ertussen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zeikt iedereen daarover? Ik hoor niemand er over dat je de Zune software nodig hebt om je muziek op een Zune te krijgen. Oh, en die is niet cross platform. Dus mensen met een Mac die een Zune willen (waarom in godsnaam, maar ze zullen er vast wel zijn) kunnen dat niet.
Nee. Jij kan er duidelijk niet mee omgaan. Lekker belangrijk waar anderen hun geld aan uitgeven. Ik lach jou uit omdat je in schoenen loopt die veel te duur zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ik mag toch wel andere mensen uitlachen omdat ze veel teveel betalen voor hun spullen?
quote:
Dus rijdt dat ding voor geen meter, ja in een rechte lijn maar bochten worden echt niet zo strak genomen als een standaard DB9.quote:
nee helaas, voor de gemiddelde consument is het zo dat als je minder handelingen moet uitvoeren het beter is.quote:
Niet mee eens. Ik vind het prima dat een programma mijn MP3 collectie beheerd en er voor zorgt dat er een concistente directory structuur ontstaat. Ik let er niet eens meer op eigenlijk, het werkt gewoon en alles staat netjes gesorteerd op Artiest / Album .quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is nog kanslozer. Beter kun je gewoon je troep direct op je MP3 pleuren zonder programma's ertussen.
Hoe weet jij nou op wat voor schoenen ik loop?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee. Jij kan er duidelijk niet mee omgaan. Lekker belangrijk waar anderen hun geld aan uitgeven. Ik lach jou uit omdat je in schoenen loopt die veel te duur zijn.
Bij een MP3 speler zonder programma staat het ook gewoon gesorteerd op artiest/album.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind het prima dat een programma mijn MP3 collectie beheerd en er voor zorgt dat er een concistente directory structuur ontstaat. Ik let er niet eens meer op eigenlijk, het werkt gewoon en alles staat netjes gesorteerd op Artiest / Album .
Doet er niet toe. Je hebt ze waarschijnlijk gekocht voor het design.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou op wat voor schoenen ik loop?
De manier waarop is alleen niet zo gebruiksvriendelijk als men denkt. De meeste mensen ervaren een USB stick / Digitale Camera al als een grote hindernis. Laat staan dat ze er ook nog eens zelf overheen moeten browsen en naar muziek moeten zoeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:55 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat jitzz zegt klopt wel degelijk. Minder klikken wordt nou eenmaal ervaren als gebruiksvriendelijker.
Daar ben ik echt niet bang voor hoorquote:Gewoon dingen roepen omdat je anders bang bent ongelijk te hebben is niet echt slim...
Ach, zolang zulke zaken alleen interessant zijn op een circuit (iets waar het gros van de Mustangs en DB9's nooit zal komen) kan ik me daar niet zo druk om maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dus rijdt dat ding voor geen meter, ja in een rechte lijn maar bochten worden echt niet zo strak genomen als een standaard DB9.
Nee, niet eens. Ik heb ze gekregenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je hebt ze waarschijnlijk gekocht voor het design.
![]()
![]()
Dat hoop jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij een MP3 speler zonder programma staat het ook gewoon gesorteerd op artiest/album.
Zeg dan alleen niet dat ze dezelfde wegligging hebben, want dat is dus grote onzin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang zulke zaken alleen interessant zijn op een circuit (iets waar het gros van de Mustangs en DB9's nooit zal komen) kan ik me daar niet zo druk om maken.
Dat dus. Puur persoonlijke voorkeur. Net als iTunes gebruik of het slepen via het filesystem.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef vahmpcat het volgende:
Alweer het zoveelste Apple vs Windows topic? *sigh*
Mensen die het wel waard vinden een Apple aan te schaffen wegens bijvoorbeeld design of wat dan ook laat ze lekker. Als jij zo'n bakbeest bij je bureau wilt dan zet je er zo'n bakbeest neer. Ze mogen toch zeker wel zelf weten waar ze hun geld aan uit geven en waar hun prioriteiten liggen?
Ik heb het er misschien toch wel voor over als je alleen naar de ruimte kijkt die een imac scheelt in vergelijking met zo'n lompe pc kast. Plus is de workflow op een mac-systeem vaak handiger vind ik persoonlijk. Maar dat ligt er maar net aan waar je het ding voor gebruikt.
Kan me voorstellen dat het jammer lijkt van het extra geld als je zo'n ding alleen hebt voor msn/fok ofzo.
En trouwens, 8 van de 10 klagers over Apple hebben zelf een iphone of iets wat er verdacht veel op lijkt en/of een ipod.
Het heeft beiden voor en nadelen.
Blijft gewoon persoonlijk.
Nee, mafketel. Voor normaal dagelijks gebruik zijn ze vergelijkbaar. En daar gaat het om.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zeg dan alleen niet dat ze dezelfde wegligging hebben, want dat is dus grote onzin.
Mij boeit het eerlijk gezegd niet hoe het op m'n MP3 speler staat, als ik het maar makkelijk kan vinden in de library en menig MP3 speler indexeert de hele bende gewoon op ID3 tag. Dus of ik alle bestande in de root knikker of netjes in mapjes zou aan de voorkant niks uit mogen maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind het prima dat een programma mijn MP3 collectie beheerd en er voor zorgt dat er een concistente directory structuur ontstaat. Ik let er niet eens meer op eigenlijk, het werkt gewoon en alles staat netjes gesorteerd op Artiest / Album .
Jou en mij niet. Helaas zitten er behoorlijke digibeten op de wereld die al niet snappen hoe je bestanden op een MP3 speler moet slepen, laat staan als ze het via Windows Explorer moeten doen. Die zijn allang blij dat het 'zo makkelijk gaat via iTunes'.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mij boeit het eerlijk gezegd niet hoe het op m'n MP3 speler staat, als ik het maar makkelijk kan vinden in de library en menig MP3 speler indexeert de hele bende gewoon op ID3 tag. Dus of ik alle bestande in de root knikker of netjes in mapjes zou aan de voorkant niks uit mogen maken.
Nou over het algemeen wordt het als heel wat makkelijker ervaren om gewoon muziek te slepen. Zodra je bij de gemiddelde consument begint over programma's willen ze dat liever al niet meer. Die vinden iTunes (of welk programma dan ook) helemaal niet makkelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jou en mij niet. Helaas zitten er behoorlijke digibeten op de wereld die al niet snappen hoe je bestanden op een MP3 speler moet slepen, laat staan als ze het via Windows Explorer moeten doen. Die zijn allang blij dat het 'zo makkelijk gaat via iTunes'.
Ik ben het er wel mee eens dat Apple je de keus zou moeten geven voor het gebruik van iTunes of gewoon via het filesysteem. Maar goed, dat is gewoon wishful thinking.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
Maar als je iets van Apple koopt, gooi je dus in feite geld weg.
Want? De iPod classic is de goedkoopste speler op de markt als je kijkt naar prijs per GB.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
Maar als je iets van Apple koopt, gooi je dus in feite geld weg.
quote:
Omdat je goed geld betaald voor de naam en het design. Maar als je puur naar de spec's kijkt ben je vooral geld aan het verbranden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Want? De iPod classic is de goedkoopste speler op de markt als je kijkt naar prijs per GB.
Wat ik in mijn omgeving juist gezien heb is het tegenover gestelde. Maar goed, hier verschilt onze mening dan ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou over het algemeen wordt het als heel wat makkelijker ervaren om gewoon muziek te slepen. Zodra je bij de gemiddelde consument begint over programma's willen ze dat liever al niet meer. Die vinden iTunes (of welk programma dan ook) helemaal niet makkelijk.
Mwa, als je niet eens weet hoe je bestanden kan slepen hoor je uberhaupt niet achter een computer thuis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jou en mij niet. Helaas zitten er behoorlijke digibeten op de wereld die al niet snappen hoe je bestanden op een MP3 speler moet slepen, laat staan als ze het via Windows Explorer moeten doen. Die zijn allang blij dat het 'zo makkelijk gaat via iTunes'.
Ik ben het er wel mee eens dat Apple je de keus zou moeten geven voor het gebruik van iTunes of gewoon via het filesysteem. Maar goed, dat is gewoon wishful thinking.
Wat voor specs wil je hebben op je MP3 speler? Het enige wat echt van belang is uiteindelijk de DA converter. En die is behoorlijk goed gebleken bij de iPods. Menig audiofiel gebruikt sowieso al geen MP3 formaat of gebruikt het in combinatie met behoorlijk dure koptelefoonsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Omdat je goed geld betaald voor de naam en het design. Maar als je puur naar de spec's kijkt ben je vooral geld aan het verbranden.
Waarom maak je je dan wel druk om het verschil tussen een apple en PC? Dat is dan toch ook alleen interresant als jij ermee moet werken of als jij er een moet kopen? Wees blij dat er een vrije markt is en dat de keuze er is om iets anders te kopen dan allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang zulke zaken alleen interessant zijn op een circuit (iets waar het gros van de Mustangs en DB9's nooit zal komen) kan ik me daar niet zo druk om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |