en daarom moet je iTunes gebruiken om je muziek op je iPod de krijgen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ja iets met gebruikersvriendelijkheid......
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zet het eens in perspectief naar het moment dat de iPod uitkwam. Zoveel gebruiksvriendelijke Mp3 spelers waren er niet op de markt. Je kan niet ontkennen dat Apple daar gewoon in uitblinkt: gebruiksvriendelijkheid.
Doe ik regelmatig ja. Mensen met een Golf of een A3 lach ik standaard uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe je het dan ook bij Auto's? Je kan ook prima rijden in een Fiat Panda. Toch zijn er mensen die voor de meest uitgebreide Volkswagen Golf gaan.
Ja, een iPod, natuurlijk is het daarvan afgekeken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ding doet me ergens aan denken, maar aan wat....
Dat zal best, ik weet niet wat er toen allemaal op de markt was. Toen was zijn opmerking wellicht van toepassing, maar nu niet meer, dat was wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zet het eens in perspectief naar het moment dat de iPod uitkwam. Zoveel gebruiksvriendelijke Mp3 spelers waren er niet op de markt. Je kan niet ontkennen dat Apple daar gewoon in uitblinkt: gebruiksvriendelijkheid.
Er is NIKS gebruiksvriendelijker dan iets als iTunes. (ja ok, op windows pc's is het drek). Filesystembased werken is pas gebruiksonvriendelijk (en erg 2002).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
en daarom moet je iTunes gebruiken om je muziek op je iPod de krijgen...
Waarom zeikt iedereen daarover? Ik hoor niemand er over dat je de Zune software nodig hebt om je muziek op een Zune te krijgen. Oh, en die is niet cross platform. Dus mensen met een Mac die een Zune willen (waarom in godsnaam, maar ze zullen er vast wel zijn) kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
en daarom moet je iTunes gebruiken om je muziek op je iPod de krijgen...
Nee, simpelweg sleur-en-pleur is inderdaad minder gebruikersvriendelijk dan iTunesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is NIKS gebruiksvriendelijker dan iets als iTunes. (ja ok, op windows pc's is het drek). Filesystembased werken is pas gebruiksonvriendelijk (en erg 2002).
Wie niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig ja. Mensen met een Golf of een A3 lach ik standaard uit.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De nieuwe mustangs hebben eenzelfde wegligging als een DB9.
ik doelde meer op het feit dat als het eenmaal op je iPod staat dmv iTunes dat het nergens anders meer werkt als het om afspelen gaat (muv overal waar je iTunes hebt).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er is NIKS gebruiksvriendelijker dan iets als iTunes. (ja ok, op windows pc's is het drek). Filesystembased werken is pas gebruiksonvriendelijk (en erg 2002).
Mja, op zich mee eens maar of ik het nou naar een Finder / Windows Explorer venster moet slepen of naar een iTunes venster. Het enige dat het meer kost is de actie om iTunes te openen. Van die ene klik extra ga ik echt niet dood.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, simpelweg sleur-en-pleur is inderdaad minder gebruikersvriendelijk dan iTunesHou toch op man.
Volgens Apple wel: http://www.apple.com/nl/getamac/quote:
Er zijn anders genoeg mensen die blij worden van zo'n fwd aangedreven, veel te dure, gedrocht.quote:
Ja, dus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De mustang heeft nog een starre achter as...
Niet alleen met de iPod hoor. De Zune zit ook vol met DRM e.d.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:51 schreef Laviathan het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat als het eenmaal op je iPod staat dmv iTunes dat het nergens anders meer werkt als het om afspelen gaat (muv overal waar je iTunes hebt).
Daarom ben ik blij met mijn rwd aangedreven stuk blik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mensen die blij worden van zo'n fwd aangedreven, veel te dure, gedrocht.
Dat klopt, maar minder klikken wordt als gebruikersvriendelijker ervaren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, op zich mee eens maar of ik het nou naar een Finder / Windows Explorer venster moet slepen of naar een iTunes venster. Het enige dat het meer kost is de actie om iTunes te openen. Van die ene klik extra ga ik echt niet dood.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij met mijn rwd aangedreven stuk blik.
Misschien omdat 100 mensen (give or take) in Nederland een Zune hebben, dat ding is hier niet eens te koop.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zeikt iedereen daarover? Ik hoor niemand er over dat je de Zune software nodig hebt om je muziek op een Zune te krijgen. Oh, en die is niet cross platform. Dus mensen met een Mac die een Zune willen (waarom in godsnaam, maar ze zullen er vast wel zijn) kunnen dat niet.
Nee, eerder lui.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klopt, maar minder klikken wordt als gebruikersvriendelijker ervaren.
Dat is nog kanslozer. Beter kun je gewoon je troep direct op je MP3 pleuren zonder programma's ertussen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zeikt iedereen daarover? Ik hoor niemand er over dat je de Zune software nodig hebt om je muziek op een Zune te krijgen. Oh, en die is niet cross platform. Dus mensen met een Mac die een Zune willen (waarom in godsnaam, maar ze zullen er vast wel zijn) kunnen dat niet.
Nee. Jij kan er duidelijk niet mee omgaan. Lekker belangrijk waar anderen hun geld aan uitgeven. Ik lach jou uit omdat je in schoenen loopt die veel te duur zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ik mag toch wel andere mensen uitlachen omdat ze veel teveel betalen voor hun spullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |