Dat is ook idioot zeg. Over iemand aan een schandpaal nagelen gesproken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Oh jee, ik ben groen.
Ik ben in een filantropische bui, deze week.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef mane het volgende:
[..]
Dat is ook idioot zeg. Over iemand aan een schandpaal nagelen gesproken.
Doe eens een poging, want ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:06 schreef mane het volgende:
Ik zie dus ergens een verband tussen die billenman en het groene kleurtje van Lienekien, maar ik kan het even niet zo goed uitleggen.
Ja, dan komt het opeens allemaal wel heel dichtbij he? Sterkte met verwerken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En z'n broer is een collega van m'n vriendin, geloof ik.
Nee, ik donateer. Verder niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Gellius het volgende:
Liene, je participeert in iets!
Ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Oh jee, ik ben groen.
Een vrouw in jouw positie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe dan ook: ik krijg vanmiddag met de riem.
Ja, dat moeten wij mannen missen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zwanger zijn sucks, maar dat geschop de godganse tijd is wel hilarisch.
Ik zit te wachten tot het moment waarop B. de buik een kusje geeft en een schop voor z´n kanis krijgt. Met de kat is het al hommeles geweest. Die gaat dan op m´n buik liggen en wordt er zo afgetrapt.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Zwanger zijn sucks, maar dat geschop de godganse tijd is wel hilarisch.
quote:Vroeger zat ze (..) met een verstilde glimlach om haar lippen. Ze droeg een nieuw leven onder het hart.
Tegenwoordig zijn ze botweg zwanger, en vinden ze dat best wel jofel.
Helpt het als je ctrl+shift indrukt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:18 schreef k_man het volgende:
Reminder... maak niet je toetsenbord schoon als je computer nog aanstaat. Nu zitten opeens alle tekentjes onder de verkeerde toetsen..
Dit dus ;:=-±+`´^¨|*><~°?/')(_&%$#"!§@
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En z'n broer is een collega van m'n vriendin, geloof ik.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond..
Maar je hebt wel gedoneerd.quote:
Een naamswijziging. En dan een leuke onthulling van de nieuwe naam.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:28 schreef ShadyLane het volgende:
Waar moeten we precies voor doneren? Om die jongen een nieuw leven te laten beginnen in het buitenland?
De verstilde glimlach past bij de Bouquetreeksversie van de zwangerschap. Ik was mijn mysterieuze lach na een week of 2 wel kwijt toen ik de longen uit m´n lijf bleef kotsen.quote:
Heel goedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gedoneerd.
Horen jullie dat, Sigme heeft wél gedoneerd, hoor!
Ik opteer voor een Oosters bruidje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een naamswijziging. En dan een leuke onthulling van de nieuwe naam.
In de bouquetreeksversie word je verlaten door de vader van je kind, om dan in het diepst van je ellende gered te worden door een langharige adonis die jou tot in de eeuwigheid trouw blijft en kleine Max opvoedt als zijn eigen zoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verstilde glimlach past bij de Bouquetreeksversie van de zwangerschap. Ik was mijn mysterieuze lach na een week of 2 wel kwijt toen ik de longen uit m´n lijf bleef kotsen.
Helpt het nog als ik je de Hoe moet ik met mijn kind (1e en 2e deel) uit de Baedeker voor de Huisvrouw aan je laat bezorgen bij wijze van kraamcadeau?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verstilde glimlach past bij de Bouquetreeksversie van de zwangerschap. Ik was mijn mysterieuze lach na een week of 2 wel kwijt toen ik de longen uit m´n lijf bleef kotsen.
Nietus! Moderne fratsenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de bouquetreeksversie word je verlaten door de vader van je kind, om dan in het diepst van je ellende gered te worden door een langharige adonis die jou tot in de eeuwigheid trouw blijft en kleine Max opvoedt als zijn eigen zoon.
Ja, zie, ik had gewoon geen kind moeten nemen met de langharige adonis. Ik heb wat stappen overgeslagen en daar zal ik nu voor boeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de bouquetreeksversie word je verlaten door de vader van je kind, om dan in het diepst van je ellende gered te worden door een langharige adonis die jou tot in de eeuwigheid trouw blijft en kleine Max opvoedt als zijn eigen zoon.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Helpt het nog als ik je de Hoe moet ik met mijn kind (1e en 2e deel) uit de Baedeker voor de Huisvrouw aan je laat bezorgen bij wijze van kraamcadeau?
Erik, ik ben je zo dankbaar om deze tip.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt het als je ctrl+shift indrukt?
We zijn er nog steeds niet uit. Gister heeft B. 'Otis' geopperd maar dat vind ik een negernaam. Inmiddels begin ik 'Bobby' serieus te overwegen; B. vindt dat dat 'Bobbie' moet zijn en daar kan ik weer niet mee leven.quote:
Graag gedaan ±D. Ehquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erik, ik ben je zo dankbaar om deze tip.Ik heb regelmatig te maken met tekens die ineens op een andere plaats zitten en mijn enige oplossing was vooralsnog om de computer opnieuw op te starten.
Hmm, laten we eens kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helpt het als je ctrl+shift indrukt?
Niet lachen, anders mag ik hier nooit meer iets vertellen!quote:
Ik vind Bobby nog wel leuk, maar Bob niet. En om een volwassene nou nog Bobby te noemen... Vergeet ook niet dat we al een Jimmy hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef zodiakk het volgende:
En dat is geen geringe prestatie, Gellius! Ik zou het kind gewoon Bob noemen. Duidelijk, olijk en wholesome. Zelfde geldt voor een naam als Olivier.
Otis vind ik niks, ik associeer die naam toch met katoenplukkende slaven en pruimtabak kauwende slavendrijvers met namen als Cletus en Jebediah. Misschien is 'Ot' een mooi compromis?
Satan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het echt niet meer!
De hond heeft ook pas een dag of twee voor we hem op gingen halen z'n definitieve naam gekregen. Nu ben ik er heel blij mee. Het is zo'n fijne naam om te verbasteren: Jimmy, Jim, Jimbo, Jimboy, Jimmyboy, Jimmy de Bimmie, Satan.
Ik ken al een Menno.quote:
Ik vind dat getwijfel niks voor jou.quote:
Ik had gedacht dat jij 'Jimbo' wel kon waarderen (met een stemmetje a la Ned).quote:
Waarom neem je niet gewoon een handjevol (drie ofzo) mooie lange Nederlandse namen met een hoop letttergrepen? Met een beetje goeie keuze zijn daar weer zo ontzettend veel namen van af te leiden dat je nog jaaaaaaaaaaaaren kan variëren. En het joch in kwestie er later ook nog iets naar keuze uit kan halen.quote:
... de snikkel? Gaat 'm niet worden.quote:
Of Oek, of Ids?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef zodiakk het volgende:
[..]
... de snikkel? Gaat 'm niet worden.
Claudia, wat dacht je van Atze? ( of Finn, Friso, Koenraad, Oebele of Tijmen, of het onverwoestbare Ruud)? Leuk zo'n rustige vrijdagmiddag op kantoor,.
Ik heb geen idee wat een piemol is, Z.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef Z het volgende:
Kygstblpt, was dat niet piemol in het Inuits?
Ik wel, ik wel! Een paar keer. Een paar maanden geleden in Paradiso. Met John Parish.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:31 schreef Z het volgende:
Heb je PJ wel eens live gezien DO2?
Ze is meer dan alleen ok, dat ga jij ook vinden je haar eens ooit eens live zou zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee. Maar ik heb ontzettend veel niet live gezien, Z.
Eigenlijk zijn er maar een paar artiesten die ik wél live heb gezien.
Ik vind die met JP niet zo, behalve 'Black Hearted Love'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:33 schreef mane het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel! Een paar keer. Een paar maanden geleden in Paradiso. Met John Parish.
Ja, dit nummer bijvoorbeeld is live veel beter dan op het album.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef Z het volgende:
Ze is meer dan alleen ok, dat ga jij ook vinden je haar eens ooit eens live zou zien.
Ja, leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef Gellius het volgende:
Poldram. Pollus. Polderik. Polder. Pol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schande!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:11 schreef Z het volgende:
Pol's Potten is toch ook een 'woonwinkel'?
De eisen die ik heb zijn:quote:
Ik vind Max een heel leuke naam, maar er zijn twee bezwaren:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Gellius het volgende:
Dan toch maar Max.
Het is zelfs de favoriete winkel van mijn schoonouders (ze wonen er vrijwel naast).quote:
Heet die collega Ron of Astrid toevallig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Z het volgende:
Ik heb een collega die zijn kind Otis genoemd heeft (geen neger).
En een soort van afgeleide als Pierre?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vader heet trouwens Piet (Pieter Albertus) en dat vind ik domweg geen leuke naam. Mijn schoonvader heet Daan, maar ik vind het te verdrietig om mijn zoon wel naar zijn vader en niet naar mijn vader te vernoemen. Het kind krijgt ookal zijn achternaam.
Nope.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heet die collega Ron of Astrid toevallig?
Misschien wil B. het liefst een naam waar hij vooral zelf mee is gekomen. Vindt 'ie het automatisch niks omdat jij ermee komt. Niet omdat 'ie vervelend is, maar het is voor hem ook de naam van zijn kind (en wil je dan mee met een suggestie van een ander, al is dat de moeder)?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het probleem is overigens vooral dat B. werkelijk niets leuk vindt van wat ik aandraag. In m'n eentje was ik er allang uitgeweest.
Zou leuk zijn, een afgeleide, maar Pierre vind ik niet leuk en verder vind ik het maar lastig iets te bedenken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een soort van afgeleide als Pierre?
Nou, hij staat wel open voor suggesties, maar hij vindt het gewoon net zo moeilijk als ik om enthousiast te raken over een naam. Je verwacht dat je een naam hoort en meteen denkt 'Ja, dat is hem!', een soort liefde op het eerste gehoor. Helaas gebeurt dat maar niet. Bovendien voel ik iets meer de urgentie om nou toch eindelijk eens een naam te bedenken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien wil B. het liefst een naam waar hij vooral zelf mee is gekomen. Vindt 'ie het automatisch niks omdat jij ermee komt. Niet omdat 'ie vervelend is, maar het is voor hem ook de naam van zijn kind (en wil je dan mee met een suggestie van een ander, al is dat de moeder)?
Prima idee, alleen hebben we geen overlap.quote:Is het een idee dat jullie elk een top zoveel maken, dan kijken welke namen jullie allebei hebben en vandaaruit verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |