Ik vind Bobby nog wel leuk, maar Bob niet. En om een volwassene nou nog Bobby te noemen... Vergeet ook niet dat we al een Jimmy hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef zodiakk het volgende:
En dat is geen geringe prestatie, Gellius! Ik zou het kind gewoon Bob noemen. Duidelijk, olijk en wholesome. Zelfde geldt voor een naam als Olivier.
Otis vind ik niks, ik associeer die naam toch met katoenplukkende slaven en pruimtabak kauwende slavendrijvers met namen als Cletus en Jebediah. Misschien is 'Ot' een mooi compromis?
Satan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het echt niet meer!
De hond heeft ook pas een dag of twee voor we hem op gingen halen z'n definitieve naam gekregen. Nu ben ik er heel blij mee. Het is zo'n fijne naam om te verbasteren: Jimmy, Jim, Jimbo, Jimboy, Jimmyboy, Jimmy de Bimmie, Satan.
Ik ken al een Menno.quote:
Ik vind dat getwijfel niks voor jou.quote:
Ik had gedacht dat jij 'Jimbo' wel kon waarderen (met een stemmetje a la Ned).quote:
Waarom neem je niet gewoon een handjevol (drie ofzo) mooie lange Nederlandse namen met een hoop letttergrepen? Met een beetje goeie keuze zijn daar weer zo ontzettend veel namen van af te leiden dat je nog jaaaaaaaaaaaaren kan variëren. En het joch in kwestie er later ook nog iets naar keuze uit kan halen.quote:
... de snikkel? Gaat 'm niet worden.quote:
Of Oek, of Ids?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef zodiakk het volgende:
[..]
... de snikkel? Gaat 'm niet worden.
Claudia, wat dacht je van Atze? ( of Finn, Friso, Koenraad, Oebele of Tijmen, of het onverwoestbare Ruud)? Leuk zo'n rustige vrijdagmiddag op kantoor,.
Ik heb geen idee wat een piemol is, Z.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef Z het volgende:
Kygstblpt, was dat niet piemol in het Inuits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |