abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:20:36 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71279306
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:10 schreef Miss_S het volgende:
Besteld bij de H&M

[ afbeelding ]
Nou. Jij liever dan ik .

Toen mijn broer trouwde had ik voor mijn doen ook erg hoge hakken aan. Kon er niet eens zelf op lopen. Ik klampte me stevig aan Mark vast en zo strompelde ik het stadhuis in . En zodra de ceremonie voorbij was heb ik ze uitgeschopt en relaxte sandalen aan gedaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_71279369
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou. Jij liever dan ik .

Toen mijn broer trouwde had ik voor mijn doen ook erg hoge hakken aan. Kon er niet eens zelf op lopen. Ik klampte me stevig aan Mark vast en zo strompelde ik het stadhuis in . En zodra de ceremonie voorbij was heb ik ze uitgeschopt en relaxte sandalen aan gedaan .
Dat is jammer
Ik hakken en die van de H&M lopen ook nog eens echt fijn.
Dus kan niet op deze schoenen wachten, ze zijn sexy
pi_71279379
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Blegh, rare nacht gehad. Vriend en ik konden allebei niet slapen, hij is tenslotte om kwart voor 5 maar gewoon opgestaan (aangekleed, tanden gepoetst, etc) en beneden gaan zitten, hehe. Ik ben daarna nog wel in slaap gevallen. .
Was het volle maan vannacht?

En PF, nog even mijn eeuwenoude wijsheid ertegenaan smijten: waarom willen jullie, allebei student, in godsnaam NU op vakantie, met de hele meute schoolgaande kinderen en families? Profiteer in godsnaam van het feit dat je juist niet gebonden bent aan die schoolvakanties met bijbehorende toeristenoverbevolking èn dubbele prijzen overal!
Zo'n 10-daagse reis kan je toch prima in september ook nog in je planning inpassen? Overal half tarief van wat het nu kost, driekwart minder toeristen overal, minder snikheet als je naar het zuiden gaat...ik zou het wel weten! Want het is nu echt balen vanwege de mini, dat we altijd zo gebonden zijn aan die officiële vakantietijden. Je ziet gewoon op sites dat de hotelprijzen exact in die weken het dubbele zijn
Ik zou nu gewoon lekker naar het strand gaan, musea, leuke dingen in eigen land, en die droomvakantie boeken in de herfst. Of de winter, ook een prima seizoen voor Egypte
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:30:55 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71279655
Laureline heeft gelijk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71279674
Goedemorgen.

Balen, Vik.
Misschien als je in Amersfoort op het huis van je zus past even bij alle supermarkten, filmhuizen en cafees briefjes ophangen?

Wat een hakken Miss_S!
Mijn enkels breken al af bij het zien alleen.

[ Bericht 0% gewijzigd door vergeetmewelletje op 24-07-2009 11:39:31 ]
pi_71279732
De hakken zelf zijn niet zo hoog hoor lijkt vooral door de soort schoen
pi_71279740
Die schoenen zijn niet echt mijn smaak. Bovendien verkorten ze je benen optisch enorm door die banden. Maar hee, smaken verschillen en als jij er blij mee bent!!

En totally agrees met Laureline wat betreft de vakantie. Ik zou ook pas eind van de zomer gaan.
pi_71279758
@Laureline, niet bij elke studie kan je zomaar twee weken weg onder schooltijd. Wij hadden bijvoorbeeld regelmatig colleges met een aanwezigheidsplicht, als je dan twee colleges gemist had, kon je het volgend jaar opnieuw gaan proberen. Maar in andere periodes was het idd geen enkel probleem. Goed uitzoeken dus.

XM, ben je ondertussen al wakkerder?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71279763
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: yoghurtje
L: tijgerbroodje met mozarella, tomaat en pesto
T: ijsje
D: onbekend aerpels uit de romertopf, lichtgebonden andijvie en gebakken kaasplak

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: yoghurtje
L: tijgerbroodje met restantje mozarella, tomaat en pesto
T: ijsje
D: onbekend
pi_71279830
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:33 schreef conleche het volgende:
Die schoenen zijn niet echt mijn smaak. Bovendien verkorten ze je benen optisch enorm door die banden. Maar hee, smaken verschillen en als jij er blij mee bent!!
Gelukkig maar dat smaken verschillen
En ik zal ze ook niet vaak zonder zwarte panty aan hebben, dan vallen die banden erg mee
Heb meerdere van dat soort schoenen (waarom heb ik dan weer nieuwe nodig? achja vind ze erg leuk )
pi_71279851
Lijstjespoging:
O: 2 crackers met appelstroop
T: restje salade van gister
L: 2 boterhammen met filet A.
T: bakje kwark
D: gekruide kipspiesjes, courgette en tomaat uit de oven en couscous. Toe: creme brulée
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71279931
Aanwezigheidsplicht op colleges? Op de universiteit?
Dat heb ik nooit meegemaakt.

Griekenland en Kroatie zijn ook geweldig in het najaar: prima weer en een stuk rustiger.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:40:20 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71279962
Zo. Uitgepuft. Heb toch maar een half uurtje op de crosstrainer gestaan *trots is*
Ik had alleen niet kort daarvoor een tosti moeten eten, want die ligt nu als een blok in mijn maag
Maar dat boeit niet. Hoofdzaak is dat ik nu weer wat beter in mijn vel zit.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:44:41 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71280101
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Balen, Vik.
Misschien als je in Amersfoort op het huis van je zus past even bij alle supermarkten, filmhuizen en cafees briefjes ophangen?
Goed idee .
Niet meer actief op Fok!
pi_71280294
Net mijn lunch al op....beetje vroeg
Straks maar lekker veel fruit tussendoor.
En al 45min op de crosstrainer gestaan, vanavond nog eens
pi_71280655
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dit was ook een woongroep en ik heb idd een voorkeur voor wonen in een woongroep. Als ik alleen woon verpieter ik onmiddellijk. Maar ik wil niet in een woongroep met teveel verplichtingen. De bewoners van deze woongroep aten af en toe samen (altijd spontaan; in veel woongroepen wordt één of meerdere keren per week samen gegeten) en af en toe deden ze wat leuks samen. Dat sprak me aan, dat ongedwongene. Dat kom je niet zo heel veel tegen bij woongroepen. Het zijn toch vaak hippie-achtige communes en daar moet ik ook niks van hebben. Ik wil gewoon een kamer in een huis en daarnaast een leuk contact met mijn huisgenoten .
Volgens mij heb je sowieso wel goed contact als je een keuken/etc deelt? Of ligt dat bij jou lastiger? Misschien heb ik veel geluk gehad, maar ik ga eigenlijk heel vaak leuke dingen doen met m'n huisgenoten. Ik heb er 12 en met 6 kan ik het heel goed vinden. 3 spreek ik nooit die zijn een beetje raar en de andere 3 zijn ook gewoon heel aardig. Ik kan ook altijd aankloppen als ik niet kan slapen Of we gaan samen eten of zo. Of samen naar een (school) feestje. Meisje tegen over mij is heel vaak bang om alleen te zijn dus die gaat dan uit logeren

Gister heb ik nog plantjes verpot met mijn naaste buurman, ik regel de plantjes en hij verzorgt ze! Dus we hebben nu een kruidentuintje en veel leuke plantjes in de woonkamer. Ik had nog zo een oud "welkom" plantenbakje over dus daar zoek ik nog een leuk plantje voor. Burgerlijk
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:03:06 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71280697
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Volgens mij heb je sowieso wel goed contact als je een keuken/etc deelt? Of ligt dat bij jou lastiger? Misschien heb ik veel geluk gehad, maar ik ga eigenlijk heel vaak leuke dingen doen met m'n huisgenoten. Ik heb er 12 en met 6 kan ik het heel goed vinden. 3 spreek ik nooit die zijn een beetje raar en de andere 3 zijn ook gewoon heel aardig. Ik kan ook altijd aankloppen als ik niet kan slapen Of we gaan samen eten of zo. Of samen naar een (school) feestje. Meisje tegen over mij is heel vaak bang om alleen te zijn dus die gaat dan uit logeren

Ja inderdaad, misschien moet ik ook niet zo moeilijk doen en m'n horizon verbreden naar studentenhuizen Het soort woongroep dat ik zoek komt eigenlijk precies op hetzelfde neer. Ik wil alleen niet ergens wonen waar mensen langs elkaar heen leven. Ik houd ervan om wat aanspraak te hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_71280734
Nou ja, ze heeft wel gelijk denk ik..

Maarrr... Vriendje heeft alleen zomer & kerstvakantie. En hij zou wel colleges kunnen missen maar ik niet echt. Eigenlijk. En ik ga met mijn eventueel nieuwe start niet meteen slecht beginnen door colleges te missen...... Als ik later ga dan 10-20 augustus is het ook wel veel goedkoper maar dan kan ik niks meer regelen qua studie.
pi_71280793
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Griekenland en Kroatie zijn ook geweldig in het najaar: prima weer en een stuk rustiger.
Ik doe/deed HBO hè! En ik heb vorig jaar een aantal colleges gemist en doordat ik die heb gemist kon ik niet mee doen aan volgende etc.
pi_71280808
goedendag!

Net terug uit amsterdam en de 8 van mijns scriptie staat nu zwart op wit

Bovendien is de eerste sollicitatie de deur uit, met dank aan Vik!

Nu richting ouderliike huis om door te gaan met scriptie twee en vanavond een feestje waar ik mijn leuke nieuwe witte jurkje met slippers ga aantrekken, ondanks het prutweer. zomer zit in je hoofd, niet in de lucht
oh oh en nieuw boek gekocht! http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images
Leuk! (denk ik)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71280830
Ik zou die schoenen aan moeten zien. Dat model kan op zich heel leuk staan.
pi_71280839
quote:

Oh jawel hoor, recentelijk nog bij bachelorvakken aan de VU en voorheen bij de UU ook wel eens, moest je je naam op een briefje krabbelen en als je dat gemist had, had je een probleem of vervangende opdracht aan je broek
pi_71280843
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Uitgepuft. Heb toch maar een half uurtje op de crosstrainer gestaan *trots is*
Ik had alleen niet kort daarvoor een tosti moeten eten, want die ligt nu als een blok in mijn maag
Maar dat boeit niet. Hoofdzaak is dat ik nu weer wat beter in mijn vel zit.
Fijn!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:11:53 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_71280953
zow, even Troel een mailtje gestuurd, ik moet een paar kilo kwijt, die zijn er aan gekomen door het stoppen met roken
Ik sport 2/3 keer in de week, dus dat zit wel goed, maar blijkbaar moet ik ook echt even anders eten, dit topic als stimulans dan
stormy waters...
sailin'
pi_71281126
Ik moet ook nog op de crosstrainer zo, maar die is nu bezet door de meneer. Kan ik precies het laatste stuk van een hele slechte film over Chanel afkijken
pi_71281164
Bij die foto's, van billen, van die fok user,
ben ik dan de enige die kijkt of ik een bekende zie En net bij het scrollen zag ik net twee keer een kledingstuk wat ik ook heb met mijn haarkleur en toen dacht ik wel even van Ojeeee Maar ik was het natuurlijk niet

Ik keur het wel af hoor.
pi_71281225
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
Bij die foto's, van billen, van die fok user,
ben ik dan de enige die kijkt of ik een bekende zie En net bij het scrollen zag ik net twee keer een kledingstuk wat ik ook heb met mijn haarkleur en toen dacht ik wel even van Ojeeee Maar ik was het natuurlijk niet

Ik keur het wel af hoor.
Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71281289
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond. .
Ik keek ook of ik jou zag !

pi_71282035
quote:
Yep. Bij werkcolleges. Maar het zal idd voor elke studie weer anders zijn.

Edit: Welkom Belana!

Edit2: PF, kan je het BAS nog aanvechten omdat nog niet al je punten binnen waren (toch?)? En ga je dat dan doen of ga je iets anders doen? Als je geen zin hebt om het er (weer) over te hebben, negeer je me maar hoor .

[ Bericht 12% gewijzigd door Phaidra op 24-07-2009 12:49:48 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:55:11 #180
236335 neen
schone schijn
pi_71282492
Ik ga naar Marokko PF ik hoop dat er bier is trouwens voor weinig geld dan he!
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:16:39 #181
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71283339
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef neen het volgende:
Vooral niet in restaurants en nachtclubs/discotheken aan de drank gaan, dan ben je echt een godsAllah'vermogen kwijt!
Toevoegings-edit: gemiddelde prijs voor bier is anders een euro of 2, veelal Heineken te vinden.
pi_71283545
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef neen het volgende:
Waarheen?

Er zijn twee inheemse bieren, beide niet echt lekker, wel te doen maar dan wel graag erg koud.
Lokale wijn is stukken beter.

Een en ander is niet duur - tenzij je in een toeristenval gaat zitten natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 24-07-2009 13:29:03 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71283571
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, misschien moet ik ook niet zo moeilijk doen en m'n horizon verbreden naar studentenhuizen Het soort woongroep dat ik zoek komt eigenlijk precies op hetzelfde neer. Ik wil alleen niet ergens wonen waar mensen langs elkaar heen leven. Ik houd ervan om wat aanspraak te hebben .
Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match is ) en de beiaardschool.

Belana, welkom. Je bent al goed onderweg volgens mij - stoppen met roken en regelmatig sporten lijkt me al een gezond begin. Kun je eens een lijst geven van wat je 'normaal' per dag eet?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:25:04 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71283690
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match is ) en de beiaardschool.

Belana, welkom. Je bent al goed onderweg volgens mij - stoppen met roken en regelmatig sporten lijkt me al een gezond begin. Kun je eens een lijst geven van wat je 'normaal' per dag eet?
Zijn er wel hoor . Genoeg kamers op kamernet .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:26:23 #185
236335 neen
schone schijn
pi_71283737
Ik moet nog even kijken hoe het daar gaat, ga ergens vrijwilligerswerk doen en op het eind nog even wat plekken zien of gewoon in weekenden ofzo. Bier is wel duur dan ik heb wel goedkoper gedronken nou ja, bier is bier en dat is altijd z'n geld waard
het lijkt niet wat het is
pi_71283764
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zijn er wel hoor . Genoeg kamers op kamernet .
Studeren die dan in Utrecht? Bij mijn weten zitten er in A'foort vooral MBO-opleidingen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:28:33 #187
331 Merel
Be here now.
pi_71283816
Heee Belana

En verder is dit gewoon weer een TVP want ik heb geeeeeen tijd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:30:03 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71283886
Succes Belana!
pi_71283995
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef neen het volgende:
Ik moet nog even kijken hoe het daar gaat, ga ergens vrijwilligerswerk doen en op het eind nog even wat plekken zien of gewoon in weekenden ofzo. Bier is wel duur dan ik heb wel goedkoper gedronken nou ja, bier is bier en dat is altijd z'n geld waard
Welnee, bier is er niet duur; tenzij je in toeristenhotels / op toeristenterassen gaat zitten.
Als je gaat rondreizen naar kleinere plaatsen én je hecht erg aan je bier kan je het beste de Trotter meenemen (Belgische reisgidsenserie). Die zijn ook nogal gehecht aan hun drank, en hebben voor ieder beschreven plaatsje vermeld waar je alcohol kan bekomen .
Buiten grotere plaatsen en voornoemde toeristenhotels is dat niet altijd even makkelijk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71284146
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Yep. Bij werkcolleges. Maar het zal idd voor elke studie weer anders zijn.

Edit: Welkom Belana!

Edit2: PF, kan je het BAS nog aanvechten omdat nog niet al je punten binnen waren (toch?)? En ga je dat dan doen of ga je iets anders doen? Als je geen zin hebt om het er (weer) over te hebben, negeer je me maar hoor .
Hm.. Ja ik weet het eigenlijk niet zo goed.. Ik heb nog wel tentamens gemaakt die er niet opstaan voor 2 punten maar daar moest je dan eigenlijk nog een klein verslagje bij maken oid en die had ik dan blijkbaar niet dus dat kan dan denk ik weer niet. Denk dat als alles er alsnog bijkomt dat ik dan op 39 kom ipv 40 Dus ik weet het ook gewoon niet zo goed Bah het stond niet in de planning dat het zo ging
pi_71284410
nu al mail terug van de sollicitatie!
Dat hij goed was ontvangen maar ze nu niemand zoeken voor de regio's waarvoor ik solliciteerde. Ze houdt 'm " in de portefeuille" voor als ze wel weer iemand nodig hebben.
Jammer...Maar beter dan een rechtstreekse afwijzing op mijn eerste brief

PF< wat ga je nu na de zomer doen, weet je dat al? Werken? andere studie? Echt balen dat je net niet het aantal benodigde punten hebt!
pi_71284562
Ik weet het niet. Werken lijkt mij ook niet echt een goed idee.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:47:44 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71284658
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet. Werken lijkt mij ook niet echt een goed idee.
Heb je dan al een plan van aanpak hoe je wel tot een beslissing komt?
pi_71285449
Nee.
pi_71286209
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Nee.
Waaróm lijkt werken je geen goed idee?
pi_71286623
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Studeren die dan in Utrecht? Bij mijn weten zitten er in A'foort vooral MBO-opleidingen.
Je hebt ook de School voor Homeopathie, die vergelijkbaar is met HBO-niveau.
En de Hogeschool Utrecht heeft ook een locatie in Amersfoort, daar wordt iig creatieve therapie en CMV gegeven.
pi_71286742
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Waaróm lijkt werken je geen goed idee?
Ik zou niet weten wat ik dan moet doen

P.F: Ja hoi ik wil graag vakkenvullen
Supermarkt dude: Oké, prima Vul hier maar je gegevens in! Wanneer word je 18?
P.F: Ik ben 22!
Supermarkt dude: Oooh, ja is goed je hoort nog van ons !

P.F: Ja hoi ik wil graag in jullie kledingwinkel werken!
Kledingchick: Oké, wat is je ervaring?
P.F: Nou.... Ik koop veel kleren !
Kledingchick: Je hoort nog van ons !
pi_71286748
Oh ja VMW, de homeopaten! Maar volgens mij zitten daar -net als bij de beiaardschool- veel 'oudere' studenten.

PF, sorry, ik heb het even gemist: is het nu zeker dat je niet doorgaat met je opleiding?
pi_71286954
Hey! een slank reeks vorig jaar maart ongeveer begonnen.... toen een kilo of 15 afgevallen.... in september weer langzaam aangekomen.... kilo of 5 en nu is er reeds weer ongeveer een kilo of 8 ofzo vanaf Ik eet gewoon gezond en probeer voldoende te bewegen (maar het is zo saai in je eentje ) en wil eigenlijk alleen een platter buikje, strakkere benen en minder lovehandels En omdat ik nu weer in Nederland ben kan ik weer een goedkope sportkaart krijgen vanaf september welke sporten zijn goed om deze gebieden te trainen?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71286963
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja VMW, de homeopaten! Maar volgens mij zitten daar -net als bij de beiaardschool- veel 'oudere' studenten.

PF, sorry, ik heb het even gemist: is het nu zeker dat je niet doorgaat met je opleiding?
Nee. Nou ja ik heb al lang het idee dat het niet meer goed gaat komen ( ) maar opgeven is ook zo.......... Zwak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')