Nou. Jij liever dan ikquote:
Dat is jammerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou. Jij liever dan ik.
Toen mijn broer trouwde had ik voor mijn doen ook erg hoge hakken aan. Kon er niet eens zelf op lopen. Ik klampte me stevig aan Mark vast en zo strompelde ik het stadhuis in. En zodra de ceremonie voorbij was heb ik ze uitgeschopt en relaxte sandalen aan gedaan
.
Was het volle maan vannacht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Blegh, rare nacht gehad. Vriend en ik konden allebei niet slapen, hij is tenslotte om kwart voor 5 maar gewoon opgestaan (aangekleed, tanden gepoetst, etc) en beneden gaan zitten, hehe. Ik ben daarna nog wel in slaap gevallen..
Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:33 schreef conleche het volgende:
Die schoenen zijn niet echt mijn smaak. Bovendien verkorten ze je benen optisch enorm door die banden. Maar hee, smaken verschillen en als jij er blij mee bent!!
Goed ideequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Balen, Vik.
Misschien als je in Amersfoort op het huis van je zus past even bij alle supermarkten, filmhuizen en cafees briefjes ophangen?
Volgens mij heb je sowieso wel goed contact als je een keuken/etc deelt? Of ligt dat bij jou lastiger? Misschien heb ik veel geluk gehad, maar ik ga eigenlijk heel vaak leuke dingen doen met m'n huisgenoten. Ik heb er 12 en met 6 kan ik het heel goed vinden. 3 spreek ik nooit die zijn een beetje raar en de andere 3 zijn ook gewoon heel aardig. Ik kan ook altijd aankloppen als ik niet kan slapenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dit was ook een woongroep en ik heb idd een voorkeur voor wonen in een woongroep. Als ik alleen woon verpieter ik onmiddellijk. Maar ik wil niet in een woongroep met teveel verplichtingen. De bewoners van deze woongroep aten af en toe samen (altijd spontaan; in veel woongroepen wordt één of meerdere keren per week samen gegeten) en af en toe deden ze wat leuks samen. Dat sprak me aan, dat ongedwongene. Dat kom je niet zo heel veel tegen bij woongroepen. Het zijn toch vaak hippie-achtige communes en daar moet ik ook niks van hebben. Ik wil gewoon een kamer in een huis en daarnaast een leuk contact met mijn huisgenoten.
Ja inderdaad, misschien moet ik ook niet zo moeilijk doen en m'n horizon verbreden naar studentenhuizenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sowieso wel goed contact als je een keuken/etc deelt? Of ligt dat bij jou lastiger? Misschien heb ik veel geluk gehad, maar ik ga eigenlijk heel vaak leuke dingen doen met m'n huisgenoten. Ik heb er 12 en met 6 kan ik het heel goed vinden. 3 spreek ik nooit die zijn een beetje raar en de andere 3 zijn ook gewoon heel aardig. Ik kan ook altijd aankloppen als ik niet kan slapenOf we gaan samen eten of zo. Of samen naar een (school) feestje. Meisje tegen over mij is heel vaak bang om alleen te zijn dus die gaat dan uit logeren
Ik doe/deed HBO hè! En ik heb vorig jaar een aantal colleges gemist en doordat ik die heb gemist kon ik niet mee doen aan volgende etc.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Aanwezigheidsplicht op colleges? Op de universiteit?![]()
Dat heb ik nooit meegemaakt.
Griekenland en Kroatie zijn ook geweldig in het najaar: prima weer en een stuk rustiger.
Oh jawel hoor, recentelijk nog bij bachelorvakken aan de VU en voorheen bij de UU ook wel eens, moest je je naam op een briefje krabbelen en als je dat gemist had, had je een probleem of vervangende opdracht aan je broekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Griekenland en Kroatie zijn ook geweldig in het najaar: prima weer en een stuk rustiger.
Fijn!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:40 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Uitgepuft. Heb toch maar een half uurtje op de crosstrainer gestaan *trots is*
Ik had alleen niet kort daarvoor een tosti moeten eten, want die ligt nu als een blok in mijn maag![]()
Maar dat boeit niet. Hoofdzaak is dat ik nu weer wat beter in mijn vel zit.
Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
Bij die foto's, van billen, van die fok user,
ben ik dan de enige die kijkt of ik een bekende zieEn net bij het scrollen zag ik net twee keer een kledingstuk wat ik ook heb met mijn haarkleur en toen dacht ik wel even van Ojeeee
Maar ik was het natuurlijk niet
Ik keur het wel af hoor.
Ik keek ook of ik jou zagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond..
Yep. Bij werkcolleges. Maar het zal idd voor elke studie weer anders zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vooral niet in restaurants en nachtclubs/discotheken aan de drank gaan, dan ben je echt een godsAllah'vermogen kwijt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef neen het volgende:
Ik ga naar Marokko PFik hoop dat er bier is trouwens
voor weinig geld dan he!
Waarheen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef neen het volgende:
Ik ga naar Marokko PFik hoop dat er bier is trouwens
voor weinig geld dan he!
Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien moet ik ook niet zo moeilijk doen en m'n horizon verbreden naar studentenhuizenHet soort woongroep dat ik zoek komt eigenlijk precies op hetzelfde neer. Ik wil alleen niet ergens wonen waar mensen langs elkaar heen leven. Ik houd ervan om wat aanspraak te hebben
.
Zijn er wel hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match is) en de beiaardschool.
Belana, welkom. Je bent al goed onderweg volgens mij - stoppen met roken en regelmatig sporten lijkt me al een gezond begin. Kun je eens een lijst geven van wat je 'normaal' per dag eet?
Studeren die dan in Utrecht? Bij mijn weten zitten er in A'foort vooral MBO-opleidingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er wel hoor. Genoeg kamers op kamernet
.
Welnee, bier is er niet duur; tenzij je in toeristenhotels / op toeristenterassen gaat zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef neen het volgende:
Ik moet nog even kijken hoe het daar gaat, ga ergens vrijwilligerswerk doen en op het eind nog even wat plekken zien of gewoon in weekenden ofzo. Bier is wel duur danik heb wel goedkoper gedronken
nou ja, bier is bier en dat is altijd z'n geld waard
Hm.. Ja ik weet het eigenlijk niet zo goed.. Ik heb nog wel tentamens gemaakt die er niet opstaan voor 2 punten maar daar moest je dan eigenlijk nog een klein verslagje bij maken oid en die had ik dan blijkbaar niet dus dat kan dan denk ik weer niet. Denk dat als alles er alsnog bijkomt dat ik dan op 39 kom ipv 40quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yep. Bij werkcolleges. Maar het zal idd voor elke studie weer anders zijn.
Edit: Welkom Belana!
Edit2: PF, kan je het BAS nog aanvechten omdat nog niet al je punten binnen waren (toch?)? En ga je dat dan doen of ga je iets anders doen? Als je geen zin hebt om het er (weer) over te hebben, negeer je me maar hoor.
Heb je dan al een plan van aanpak hoe je wel tot een beslissing komt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet. Werken lijkt mij ook niet echt een goed idee.
Waaróm lijkt werken je geen goed idee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Nee.
Je hebt ook de School voor Homeopathie, die vergelijkbaar is met HBO-niveau.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Studeren die dan in Utrecht? Bij mijn weten zitten er in A'foort vooral MBO-opleidingen.
Ik zou niet weten wat ik dan moet doenquote:
Nee. Nou ja ik heb al lang het idee dat het niet meer goed gaat komen (quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja VMW, de homeopaten! Maar volgens mij zitten daar -net als bij de beiaardschool- veel 'oudere' studenten.
PF, sorry, ik heb het even gemist: is het nu zeker dat je niet doorgaat met je opleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |