Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
Bij die foto's, van billen, van die fok user,
ben ik dan de enige die kijkt of ik een bekende zieEn net bij het scrollen zag ik net twee keer een kledingstuk wat ik ook heb met mijn haarkleur en toen dacht ik wel even van Ojeeee
Maar ik was het natuurlijk niet
Ik keur het wel af hoor.
Ik keek ook of ik jou zagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is de broer van m'n collega, dus ik heb wel even gekeken of ik er niet tussen stond..
Yep. Bij werkcolleges. Maar het zal idd voor elke studie weer anders zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Aanwezigheidsplicht op colleges? Op de universiteit?![]()
Dat heb ik nooit meegemaakt.
Vooral niet in restaurants en nachtclubs/discotheken aan de drank gaan, dan ben je echt een godsAllah'vermogen kwijt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef neen het volgende:
Ik ga naar Marokko PFik hoop dat er bier is trouwens
voor weinig geld dan he!
Waarheen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:55 schreef neen het volgende:
Ik ga naar Marokko PFik hoop dat er bier is trouwens
voor weinig geld dan he!
Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien moet ik ook niet zo moeilijk doen en m'n horizon verbreden naar studentenhuizenHet soort woongroep dat ik zoek komt eigenlijk precies op hetzelfde neer. Ik wil alleen niet ergens wonen waar mensen langs elkaar heen leven. Ik houd ervan om wat aanspraak te hebben
.
Zijn er wel hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match is) en de beiaardschool.
Belana, welkom. Je bent al goed onderweg volgens mij - stoppen met roken en regelmatig sporten lijkt me al een gezond begin. Kun je eens een lijst geven van wat je 'normaal' per dag eet?
Studeren die dan in Utrecht? Bij mijn weten zitten er in A'foort vooral MBO-opleidingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er wel hoor. Genoeg kamers op kamernet
.
Welnee, bier is er niet duur; tenzij je in toeristenhotels / op toeristenterassen gaat zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef neen het volgende:
Ik moet nog even kijken hoe het daar gaat, ga ergens vrijwilligerswerk doen en op het eind nog even wat plekken zien of gewoon in weekenden ofzo. Bier is wel duur danik heb wel goedkoper gedronken
nou ja, bier is bier en dat is altijd z'n geld waard
Hm.. Ja ik weet het eigenlijk niet zo goed.. Ik heb nog wel tentamens gemaakt die er niet opstaan voor 2 punten maar daar moest je dan eigenlijk nog een klein verslagje bij maken oid en die had ik dan blijkbaar niet dus dat kan dan denk ik weer niet. Denk dat als alles er alsnog bijkomt dat ik dan op 39 kom ipv 40quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yep. Bij werkcolleges. Maar het zal idd voor elke studie weer anders zijn.
Edit: Welkom Belana!
Edit2: PF, kan je het BAS nog aanvechten omdat nog niet al je punten binnen waren (toch?)? En ga je dat dan doen of ga je iets anders doen? Als je geen zin hebt om het er (weer) over te hebben, negeer je me maar hoor.
Heb je dan al een plan van aanpak hoe je wel tot een beslissing komt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik weet het niet. Werken lijkt mij ook niet echt een goed idee.
Waaróm lijkt werken je geen goed idee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Nee.
Je hebt ook de School voor Homeopathie, die vergelijkbaar is met HBO-niveau.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Studeren die dan in Utrecht? Bij mijn weten zitten er in A'foort vooral MBO-opleidingen.
Ik zou niet weten wat ik dan moet doenquote:
Nee. Nou ja ik heb al lang het idee dat het niet meer goed gaat komen (quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja VMW, de homeopaten! Maar volgens mij zitten daar -net als bij de beiaardschool- veel 'oudere' studenten.
PF, sorry, ik heb het even gemist: is het nu zeker dat je niet doorgaat met je opleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |