Ik wel, ik wel! Een paar keer. Een paar maanden geleden in Paradiso. Met John Parish.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:31 schreef Z het volgende:
Heb je PJ wel eens live gezien DO2?
Ze is meer dan alleen ok, dat ga jij ook vinden je haar eens ooit eens live zou zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee. Maar ik heb ontzettend veel niet live gezien, Z.
Eigenlijk zijn er maar een paar artiesten die ik wél live heb gezien.
Ik vind die met JP niet zo, behalve 'Black Hearted Love'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:33 schreef mane het volgende:
[..]
Ik wel, ik wel! Een paar keer. Een paar maanden geleden in Paradiso. Met John Parish.
Ja, dit nummer bijvoorbeeld is live veel beter dan op het album.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef Z het volgende:
Ze is meer dan alleen ok, dat ga jij ook vinden je haar eens ooit eens live zou zien.
Ja, leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef Gellius het volgende:
Poldram. Pollus. Polderik. Polder. Pol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schande!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:11 schreef Z het volgende:
Pol's Potten is toch ook een 'woonwinkel'?
De eisen die ik heb zijn:quote:
Ik vind Max een heel leuke naam, maar er zijn twee bezwaren:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:19 schreef Gellius het volgende:
Dan toch maar Max.
Het is zelfs de favoriete winkel van mijn schoonouders (ze wonen er vrijwel naast).quote:
Heet die collega Ron of Astrid toevallig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Z het volgende:
Ik heb een collega die zijn kind Otis genoemd heeft (geen neger).
En een soort van afgeleide als Pierre?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vader heet trouwens Piet (Pieter Albertus) en dat vind ik domweg geen leuke naam. Mijn schoonvader heet Daan, maar ik vind het te verdrietig om mijn zoon wel naar zijn vader en niet naar mijn vader te vernoemen. Het kind krijgt ookal zijn achternaam.
Nope.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heet die collega Ron of Astrid toevallig?
Misschien wil B. het liefst een naam waar hij vooral zelf mee is gekomen. Vindt 'ie het automatisch niks omdat jij ermee komt. Niet omdat 'ie vervelend is, maar het is voor hem ook de naam van zijn kind (en wil je dan mee met een suggestie van een ander, al is dat de moeder)?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het probleem is overigens vooral dat B. werkelijk niets leuk vindt van wat ik aandraag. In m'n eentje was ik er allang uitgeweest.
Zou leuk zijn, een afgeleide, maar Pierre vind ik niet leuk en verder vind ik het maar lastig iets te bedenken!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een soort van afgeleide als Pierre?
Nou, hij staat wel open voor suggesties, maar hij vindt het gewoon net zo moeilijk als ik om enthousiast te raken over een naam. Je verwacht dat je een naam hoort en meteen denkt 'Ja, dat is hem!', een soort liefde op het eerste gehoor. Helaas gebeurt dat maar niet. Bovendien voel ik iets meer de urgentie om nou toch eindelijk eens een naam te bedenken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien wil B. het liefst een naam waar hij vooral zelf mee is gekomen. Vindt 'ie het automatisch niks omdat jij ermee komt. Niet omdat 'ie vervelend is, maar het is voor hem ook de naam van zijn kind (en wil je dan mee met een suggestie van een ander, al is dat de moeder)?
Prima idee, alleen hebben we geen overlap.quote:Is het een idee dat jullie elk een top zoveel maken, dan kijken welke namen jullie allebei hebben en vandaaruit verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |