Ik zie een vraagteken. Wellicht was het een grappig bedoelde opmerking? Maar omdat je mij met iemand anders verwart, ga je er zo serieus op in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Dit topic gaat over Nadal, dus ik ga verder niet in op dingen die er geen betrekking op hebben. Waarop baseer je dat hij doping gebruikt?
Wow Murray heeft maar 5 keertjes van Nadal gewonnen.. ik wist dat Nadal het veel beter deed maar zo veel beter had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Nadla heeft een positieve H2H tegen de hele top 30. Hierbij een overzicht.
Ja, want die H2H's zijn niet alleen allemaal in Nadals voordeel - ze zijn ook nog eens eenzijdig in zijn voordeel; alleen die tegen Djokovic is nog een klein beetje in balans.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wow Murray heeft maar 5 keertjes van Nadal gewonnen.. ik wist dat Nadal het veel beter deed maar zo veel beter had ik niet verwacht.
quote:
Het is toch gewoon het einde van de eerste rally die je ziet (rond 14 seconden)? Wat mis je dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:59 schreef alors het volgende:
[..]is het bewuste shot er nou steeds uitgeknipt of ben ik gek
Ik zie alleen maar Rafa naar die hoek rennen, dan een knip en dan is het punt opeens afgelopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is toch gewoon het einde van de eerste rally die je ziet (rond 14 seconden)? Wat mis je dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Rafa naar die hoek rennen, dan een knip en dan is het punt opeens afgelopen.
Hoe lang duurt het filmpje bij jou dan? Ik krijg in het filmpje drie keer te zien dat hij die winner slaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Rafa naar die hoek rennen, dan een knip en dan is het punt opeens afgelopen.
Oh nu ik hem op lagere kwaliteit zet doet ie het wel gewoon, bazenshotquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het filmpje bij jou dan? Ik krijg in het filmpje drie keer te zien dat hij die winner slaat.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nu ik hem op lagere kwaliteit zet doet ie het wel gewoon, bazenshot
ik denk dat je gek bentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:59 schreef alors het volgende:
[..]is het bewuste shot er nou steeds uitgeknipt of ben ik gek
En niet een klein beetje positief ook, wowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Nadla heeft een positieve H2H tegen de hele top 30. Hierbij een overzicht.
Het heeft er dan toch juist daarmee te maken? Hij belast zijn knie juist nog erger door telkens zo veel meters te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En niet een klein beetje positief ook, wow
Ontopic: vervelend dat men blijft praten dat zijn blessures komen door zijn fysieke spel, terwijl hij een mankement in zijn voet heeft wat niet opgelost kan worden. Men kwam er achter op zijn 19de (had net Roland Garros gewonnen?) en het werd of een operatie wat waarschijnlijk zou leiden tot einde tenniscariere of speciale zooltjes wat weer gevolgen heeft voor de knieen en rug. Onbegrijpelijk dat dit zo onbekend gebleven is, staat gewoon in zijn boek
Als je een geboren afwijking hebt kun je je gezondheid toch verslechteren als je die afwijking enorm belast? (Krom geformuleerd maar je begrijpt wel wat ik bedoel.)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef opgebaarde het volgende:
Het is een geboren afwijking waardoor hij sowieso die blessures oploopt.
Niet perse het gevolg van zijn drift om te rennen op onmogelijke ballen
Poog meer te stellen dat de veel gehoorde stelling: "Nadal heeft al die blessures omdat hij enorm fysiek tennist" gewoon kul is. Die blessures die hij nu elke keer heeft, zijn vooraf aangekondigd door een arts, tenzij per direct stoppen met tennis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je een geboren afwijking hebt kun je je gezondheid toch verslechteren als je die afwijking enorm belast? (Krom geformuleerd maar je begrijpt wel wat ik bedoel.)
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Deze baas wint over anderhalve week zijn 13e gs![]()
4 sets tegen djokovic.
Niet vooraf, wel eentje gisteren dat nadal meeste games zou hebben -2.5, toch 70euro gewonnenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat heb ingezet.
Hoeveel GS had Federer op 27 jarige leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |