"In a report"? En wat is je bron?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig!
We hebben toch nog een 'injury excuse' voor Nadal!
[..]
En dat is ook pas sinds de Davis Cup, daarvoor was het iets van 3x beter mentaalquote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee
Het enige verschil is dat Djoko 100x beter is mentaal.
Blijkbaar toch niet, want het Nadal-kamp weerspreekt het:quote:Op maandag 4 juli 2011 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig!
We hebben toch nog een 'injury excuse' voor Nadal!
[..]
Bron.quote:Nadal's camp denies hairline fracture injury report
Rafael Nadal's camp denies a report by the London Times that the Spaniard may be out for six weeks with a hairline fracture in his left foot. In an e-mail to TENNIS.com, Nadal's spokeman, Benito Pérez-Barbadillo, stated that Nadal does not have a hairline fracture and said the world No. 2 will play the Canadian Open, which begins in Montreal the week of August 8.
Nadal hurt his foot in the fourth round of Wimbledon against Juan Martin del Potro and used an anesthetic to dull the pain for the rest of the tournament. Nadal said in Spanish after his loss to Novak Djokovic in the final that he would not return to the practice courts until he was completely healed physically and mentally.
hihihiquote:Op zondag 3 maart 2013 09:10 schreef Norrage het volgende:
Dopedal is terug
Schrijf maar vast een winning streak van 5+5+5+5(hoeveel speelt ie er)+7 op voor het European clay court season
Bijna goed. Was 4+5+5+5+7quote:Op zondag 3 maart 2013 09:10 schreef Norrage het volgende:
Dopedal is terug
Schrijf maar vast een winning streak van 5+5+5+5(hoeveel speelt ie er)+7 op voor het European clay court season
bazenactie juistquote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef Norrage het volgende:
Rafa baas
8x RG.
Maar dit vond ik toch wel jammer
[ afbeelding ]
Op de lagere school wel.quote:
Sinds ik dat verhaal over doping en stille schorsing heb gelezen vind ik het minder baas.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef Norrage het volgende:
Rafa baas
8x RG.
Maar dit vond ik toch wel jammer
[ afbeelding ]
Wat had je gepost?quote:
Bij de dokter?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:17 schreef Norrage het volgende:
Rafa
Waar hij het vandaan haalt, geen idee, maar hij speelt momenteel zijn beste hard-court tennis ooit
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:17 schreef Norrage het volgende:
Rafa
Waar hij het vandaan haalt, geen idee, maar hij speelt momenteel zijn beste hard-court tennis ooit
sorry, vergetenquote:
Er staat mij iets bij dat jij pas weer dat soort aantijgingen zou posten als je er een onderbouwing voor had. Heb je die inmiddels?quote:
Dat was ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat jij pas weer dat soort aantijgingen zou posten als je er een onderbouwing voor had. Heb je die inmiddels?
Jawel.quote:
Ja, ik ga even maanden van topics doorzoeken om mezelf te overtuigen van iets wat ik 100% zeker weet.quote:
Nee, bewijs jij jouw aantijgingen aan mijn adres maar. Bovendien heb je nog de Sherlock wat je kan gebruiken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ga even maanden van topics doorzoeken om mezelf te overtuigen van iets wat ik 100% zeker weet.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, bewijs jij jouw aantijgingen aan mijn adres maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |