abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:38:04 #151
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71176208
Geweldig!
Er is ondertussen een High Res versie beschikbaar, en 3x raden waar nu een krater zit!!

Ik zweer het jullie, ik heb deze foto al enkele maanden en er was geen ik herhaal GEEN high resolution foto beschikbaar op http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS11-38-5564
Ondertussen kun je een 3mb versie ervan downloaden!!! Maar op de exacte locatie van de piramide is nu niets meer te zien!

Zoals ik zei, kom er vanavond op terug.
Laat jullie zien wat er is veranderd, en wat er nog steeds is, ze hebben die oploop brug naar de piramide toe er namelijk ingelaten Ook de koepel ernaast hebben ze als een 'licht vlek' erin gelaten.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:39:01 #152
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71176241
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:35 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Meneer Ticker heeft simpelweg niet door dat ietsje lager op die pagina een link staat naar de grotere foto.

Tevens TVP
Ook schrijnend om te zien is dat Ticker vage foto na vage foto aanleverd als zijnde "stuitend bewijs" en als die weerlegt worden, dit hem er niet van weerhoudt meer foto's te plaatsen om wanhopig een punt te maken. Hierbij laat hij het niet na de ander voor "kk mongool" uit te maken en de ene denigrerende/kleinerende opmerking na de ander te maken.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:39:11 #153
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71176247
@Ticker: Zou je de uitsnede uit die 2GB Tiff met de graafmachine ook kunnen posten zonder dat je 'm zelf gefilterd en ingekleurd hebt? Scheelt mensen hier 2GB downloaden en openen en zoeken en doen…
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:41:00 #154
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71176310
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:39 schreef Iblis het volgende:
@Ticker: Zou je de uitsnede uit die 2GB Tiff met de graafmachine ook kunnen posten zonder dat je 'm zelf gefilterd en ingekleurd hebt? Scheelt mensen hier 2GB downloaden en openen en zoeken en doen…
Is te downloaden via NASA......... die dan weer wel.
Moet je even zoeken op copernicus. Ik had de link zelf eens via abovetopsecret gevonden en toen gedownload.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:43:32 #155
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71176397
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:41 schreef Ticker het volgende:

[..]

Is te downloaden via NASA......... die dan weer wel.
Moet je even zoeken op copernicus. Ik had de link zelf eens via abovetopsecret gevonden en toen gedownload.
Maar wat jij hebt gebruikt is toch betere resolutie dan: http://files.abovetopsecret.com/uploads/Copernicus3-full.gif ?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:47:04 #156
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71176499
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Iblis het volgende:

[..]

Maar wat jij hebt gebruikt is toch betere resolutie dan: http://files.abovetopsecret.com/uploads/Copernicus3-full.gif ?
Jaja ik doelde ook niet op die link.
Ik had een directe link daar op het forum, van de site NASA.

Oeeeeee ik heb allemaal nieuwe dingen ontdekt, NASA is druk bezig geweest sinds ik die foto had gevonden met die piramide.
Ze hebben namelijk niet alleen die small_reso foto aangepast, maar ze hebben ook ineens een 3mb high reso fake foto geplaatst

Vanavond wordt leuk!!!
pi_71176584
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Ticker het volgende:
Geweldig!
Er is ondertussen een High Res versie beschikbaar, en 3x raden waar nu een krater zit!!

Ik zweer het jullie, ik heb deze foto al enkele maanden en er was geen ik herhaal GEEN high resolution foto beschikbaar op http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS11-38-5564
Ondertussen kun je een 3mb versie ervan downloaden!!! Maar op de exacte locatie van de piramide is nu niets meer te zien!

Laat jullie zien wat er is veranderd, en wat er nog steeds is, ze hebben die oploop brug naar de piramide toe er namelijk ingelaten Ook de koepel ernaast hebben ze als een 'licht vlek' erin gelaten.
Waarom zeg je niet gewoon even waar dat ding dan zou moeten zitten? In elk geval waar ik ongeveer op de foto moet zoeken? Ik heb het hele ding al 100x uitgebreid bekeken, gezoomed e.d. Ik zie gewoon niks, ook geen brug of koepel. Waaaaaar moet ik zoeken?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:52:04 #158
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71176657
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef Ticker het volgende:
Je houdt me wel bezig… terwijl je ook die uitsnede van jezelf had kunnen uploaden…

Ik vermoed dat het deze link is: http://lunarscience.arc.n(...)overy-project-update ?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:52:35 #159
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71176674
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:49 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet gewoon even waar dat ding dan zou moeten zitten? In elk geval waar ik ongeveer op de foto moet zoeken? Ik heb het hele ding al 100x uitgebreid bekeken, gezoomed e.d. Ik zie gewoon niks, ook geen brug of koepel. Waaaaaar moet ik zoeken?
Hij zit er niet meer
Ik ga vanavond, aangezien ik de orginele foto's thuis bewaard heb van voor deze plaatjes zijn aangepast, hier op verder. Ik heb hier gewoonweg die foto niet.

Voorbeeld wat NASA dus doet en ik nu voor de volle 1000000% zelf heb ondervonden:

pi_71176734
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hij zit er niet meer
Je maakt jezelf niet echt geloofwaardiger. Net zeg je nog:
quote:
Ik krijg sterk het idee dat je maar wat lult.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 12:54:49 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:54:39 #161
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71176736
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je houdt me wel bezig… terwijl je ook die uitsnede van jezelf had kunnen uploaden…

Ik vermoed dat het deze link is: http://lunarscience.arc.n(...)overy-project-update ?
Ja hallo alsof ik je expres laat werken.

Anyways dat moet hem zijn!
Nou hopen dat ze niets veranderd hebben!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:59:42 #162
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71176880
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef Ticker het volgende:
Ja hallo alsof ik je expres laat werken.
Nou, op pagina 1 had je nog een uitsnede namelijk…
quote:
Voorbeeld wat NASA dus doet en ik nu voor de volle 1000000% zelf heb ondervonden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gewoon andere tijd van de ‘maan-dag’. Dus de schaduwen zijn anders. Het zijn andere foto's. Die met de hogere resolutie is anders belicht zodat er minder schaduwen geworpen worden en jij (dus) minder figuren kunt zien.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:01:07 #163
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71176928
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Je maakt jezelf niet echt geloofwaardiger. Net zeg je nog:
[..]

Ik krijg sterk het idee dat je maar wat lult.
Oh die bedoel je, zit op me werk jongen vermaak jezelf effe.
Heb hier geen photoshop en dit hoort bij me plan vanavond.

En met brug bedoel ik dus die driehoekige heuvel naar het gebouw toe.
DIe is er gewoon nog, alleen iets lichter zodat hij minder opvalt.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:02:54 #164
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71176984
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wij als kortzichtige sceptics kunnen dus vanavond het bewijs der bewijzen ontvangen. Het bewijs dat mij instantly in een gelover veranderd?
Wat dat betreft ben ik zeer benieuwd, Ticker
pi_71177017
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

En met brug bedoel ik dus die driehoekige heuvel naar het gebouw toe.
DIe is er gewoon nog, alleen iets lichter zodat hij minder opvalt.
Je hebt ook geen photoshop nodig. Ik vraag je alleen om mij te vertellen waar op die foto ik moet zoeken. Jij weet toch waar het zit?
Ik ga niet als een bezetene zitten zoeken. Jij wil zelf graag iets aantonen. Ik wil je ook best geloven, maar dan wil ik wel bewijs.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:05:49 #166
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71177088
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

Wij als kortzichtige sceptics kunnen dus vanavond het bewijs der bewijzen ontvangen. Het bewijs dat mij instantly in een gelover veranderd?
Wat dat betreft ben ik zeer benieuwd, Ticker
Nee, want jij zag in de eerste instantie al geen piramide.
Ik heb ook niet echt het idee dat je serieus bent.

Maargoed voor de rest ga ik een poging wagen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:06:41 #167
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_71177124
.... waarom we niet meer terug gaan ? "ze" willen ons daar niet hebben. Echt. Serieus.

Daarom gaan we ook niet naar Mars. Hier, HET foto bewijs ...

Die foto ga je uiteraard niet vinden bij NASA.

The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:06:48 #168
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71177127
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:05 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee, want jij zag in de eerste instantie al geen piramide.
Ik heb ook niet echt het idee dat je serieus bent.

Maargoed voor de rest ga ik een poging wagen.
Ik ben zeer serieus Ticker. Ik zie er alleen behalve een piramide ook 300 andere dingen in. Een vage foto is mijn inziens geen bewijs dat omdat jij er een piramide inziet, het ook automatisch een piramide is. Dit punt blijf je echter ontwijken.
pi_71177145
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef Ticker het volgende:
Even hard op: als je niet durft te zeggen wat je ziet ben je echt een kk mongool

[ afbeelding ]

Sorry, maar dan begin ik heel wat mensen in dit forum te wantrouwen. Wat je ziet is duidelijk.
Of het gesoept is is misschien de vraag.. maar nee, de structuren zijn overduidelijk hoor.
Het is een tempel van maanbewoners!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:09:51 #170
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71177227
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Je hebt ook geen photoshop nodig. Ik vraag je alleen om mij te vertellen waar op die foto ik moet zoeken. Jij weet toch waar het zit?
Ik ga niet als een bezetene zitten zoeken. Jij wil zelf graag iets aantonen. Ik wil je ook best geloven, maar dan wil ik wel bewijs.
Rechterkant van de foto, helemaal in het midden!

Je ziet in het midden van de foto zelf een grote witte vlek wat van zichzelf al iets weg heeft van een piramide. Daar zit het aan de rechter kant van.
De grap is dat hij redelijk hetzelfde is gebleven, ze hebben hem gewoon wat gesoept zodat er minder te zien is.
pi_71177310
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:35 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Meneer Ticker heeft simpelweg niet door dat ietsje lager op die pagina een link staat naar de grotere foto.

Tevens TVP
Ah, indeed!

Dan zijn die 50 euro toch voor mij!
pi_71177380
Ik zie echt niks hoor..
Ben benieuwd naar je post vanavond.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:15:05 #173
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71177423
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

Oeeeeee ik heb allemaal nieuwe dingen ontdekt, NASA is druk bezig geweest sinds ik die foto had gevonden met die piramide.
Ze hebben namelijk niet alleen die small_reso foto aangepast, maar ze hebben ook ineens een 3mb high reso fake foto geplaatst

Vanavond wordt leuk!!!
Dat de NASA allemaal foto's aanpast nadat jij ze gevonden hebt. Op hun site, waar ze hem zelf opzetten om hem publiekelijk toegankelijk te maken. En ze hem er daarna afhalen.

Vind je het dan niet link worden? Kijk je dan niet stiekem onder je auto als je s morgens naar je werk gaat? Of onder je bed voor je gaat slapen, ivm eventuele bommen!
:-)
pi_71177450
Snotver, ik zag niet dat er al een pagina 4 was............
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:16:03 #175
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_71177453
... maar even serieus ...

Wat die 2 foto's betreft (die grijze & die paarse) geloof niet dat ik Ticker ergens heb zien beweren dat de maan Paars is aan de hand van die foto, dus waarom DAAR commentaar op geven

Anyway, met de redelijk grote soep ervaring/kennis die ik bezit (al zeg ik 't zelf) zou ik eerder de paarse variant als "verdacht" aanmerken. Datum & aantal pixels (resolutie) zegt ... NIETS.

De paarse versie lijkt eerder een geblurde & uitvergrote versie van de grijze dan andersom.

Verder zijn het weer de standaard vage foto's waar je met een "inktvlek look" van alles in kan zien, maar of het er is ... ?

Eerst zien, met m'n eigen ogen, van heeeeeel dichtbij, dan ga ik pas conclusies trekken (wel/geen "structuren", piramides etc.etc.)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:17:16 #176
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71177500
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef RRGJL het volgende:
Ik zie echt niks hoor..
Ben benieuwd naar je post vanavond.
Hebben ze toch hun best gedaan.

Ik knip hem wel vast uit voor je:

Kijk eens wat een mooie gedetailleerde foto het ineens is.
Hij is zelfs van mooiere kwaliteit dan waar de piramide op staat.
Tering ze zijn echt goed.

Hoop niet dat iedereen nu weer voorbarige conclusies gaat trekken zonder dat ik me post die ik vanavond ga maken al heb gemaakt.
pi_71177516
quote:

[..]

Hij zit er niet meer
Ik ga vanavond, aangezien ik de orginele foto's thuis bewaard heb van voor deze plaatjes zijn aangepast, hier op verder. Ik heb hier gewoonweg die foto niet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is dat dezelfde krater?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:18:18 #178
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71177541
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef vanhal het volgende:

[..]

Is dat dezelfde krater?
Na wat soep werk.
pi_71177639
De maan heeft meerdere kleuren, dankzij de weerkaatsing van de zon. Vanaf onze kant ziet hij er grijs uit. Maar als je van de andere kant kijkt en de zon staat op een bepaalde plek dan zie je een paarse gloed. Dit zie je ook bij de eerste moondlander als die weer vertrekt vanaf de maan.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_71177719
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hebben ze toch hun best gedaan.

Ik knip hem wel vast uit voor je:

[ afbeelding ]

Kijk eens wat een mooie gedetailleerde foto het ineens is.
Hij is zelfs van mooiere kwaliteit dan waar de piramide op staat.
Tering ze zijn echt goed.

[ afbeelding ]

Hoop niet dat iedereen nu weer voorbarige conclusies gaat trekken zonder dat ik me post die ik vanavond ga maken al heb gemaakt.
Waarom zou de NASA ons niet willen vertellen dat er een ancient buitenaardse stam zich schuilhoudt in piramides op de maan?
pi_71177932
Die piramide ziet er toch echt uit alsof ie erin is gesoept. Zit ook op een nogal vreemde plek, half op een schaduw/krater. En waarom is er wel schaduw zichtbaar van de kraters, maar niet van die piramide?
pi_71178047
Wat is de originele foto van die piramide foto? Waar vind ik die?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:34:11 #183
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71178066
Onvindbaar, daarom weet ik voor 1000% dat deze foto niet in HIGH RESO beschikbaar was.
En nu duikt hij op diezelfde website ineens op.
En geloof me, ik heb wat gezocht.

Maar denk dat jullie dat ook wel geloven gezien hoeveel aandacht ik continu hieraan besteed.
pi_71178186
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:34 schreef Ticker het volgende:
Onvindbaar, daarom weet ik voor 1000% dat deze foto niet in HIGH RESO beschikbaar was.

Maar denk dat jullie dat ook wel geloven gezien hoeveel aandacht ik continu hieraan besteed.
Dus als het niet op internet te vinden is, bestaat het niet?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:39:32 #185
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71178249
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Dus als het niet op internet te vinden is, bestaat het niet?
O sorry me zin was weer niet duidelijk genoeg, mensen blaten weer onzin.

Hij was op dat tijdstip op die plek niet beschikbaar en ook op de overige plekken van het internet niet na te googlen.

Zo duidelijk.
Fucking hell zeg.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:43:21 #186
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_71178356
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef Roi het volgende:
De maan heeft meerdere kleuren, dankzij de weerkaatsing van de zon. Vanaf onze kant ziet hij er grijs uit. Maar als je van de andere kant kijkt en de zon staat op een bepaalde plek dan zie je een paarse gloed. Dit zie je ook bij de eerste moondlander als die weer vertrekt vanaf de maan.
Je hebt ook naar het "jubileum" gekeken gisteravond, met "Apollo Henkie"
pi_71178392
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:34 schreef Ticker het volgende:

Ja, maar even terug naar die paars getinte foto. Ik snap niet helemaal waarom je van die foto denkt dat die foto het origineel is en de zwart-witte foto's niet.

Je lijkt je steeds te baseren op redenen waarbij ik moeite heb om die te volgen. Je hebt het erover dat NASA foto's weghaald, vervolgens weer terug zet etc etc. En het lijkt erop dat je dat als bewijs ziet dat NASA foto's manipuleert. Ik begrijp niet helemaal waarom je die mening bent toegedaan. Misschien kun je dat eens verder uitleggen?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:52:37 #188
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71178672
Ik snap het ook niet. Die pyramidefoto heeft die nu ooit oorspronklijk op de NASA-site gestaan of ben je die voor het eerst op abovetopsecret.com of een soortgelijke site tegengekomen?
pi_71178749
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Iblis het volgende:
Ik snap het ook niet. Die pyramidefoto heeft die nu ooit oorspronklijk op de NASA-site gestaan of ben je die voor het eerst op abovetopsecret.com of een soortgelijke site tegengekomen?
De kans dat die piramidefoto op de NASA site heeft gestaan acht ik behoorlijk miniem. Of de site moet gehijackt zijn of zo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:56:04 #190
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71178786
Omdat deze geintjes van NASA ooit zijn begonnen met het verhaal van Richard Hoagland, die had een opbject gevonden wat zich boven het maan oppervlak van een van de maan foto's bevond, hij doopte dit object toen als 'The Castle"

Ooit eens gevonden op frame: AS10-32-4822
Dit is Hoagland's versie van de frame:

En dit is de huidige versie.. en natuurlijk zonder het (ja ik ben de sceptici alvast voor ) vaag vlekje wat alles wel kan zijn:

En hier in high-reso

Zo zijn er meer van dit soort dingen gebeurt, ook zo'n voorbeeld zijn die krater foto's van eerder.
Ik kijk dus niet meer raar op van diverse foto's, die hoe het zit met die paarse gloed.. know one knows, maar er zijn meerdere versies aanwezig, en het lijkt dat NASA er een sport van maakt om de laatste tijd foto's opnieuw in betere kwaliteit af te leveren.
Nou is dat niet zo heel gek gezien de berichten:
NASA has tantalisingly announced that it will release "greatly improved video imagery from the July 1969 live broadcast of the Apollo 11 moonwalk" on Thursday

Erg komisch om er dus nu persoonlijk achter te komen.

Hier meer Hoagland anomaliteiten:
http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_26.htm
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:05:57 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71179087
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Ticker het volgende:
Omdat deze geintjes van NASA ooit zijn begonnen met het verhaal van Richard Hoagland, die had een opbject gevonden wat zich boven het maan oppervlak van een van de maan foto's bevond, hij doopte dit object toen als 'The Castle"

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik reageer even in Quote tags op je bericht, voor het overzicht. Ik zie hierin wederom een vage foto die multi-interpretabel is om eerlijk te zijn(ik zie er een skelettenhand in). Is er dan echt geen enkele duidelijke foto waarvan iedereen in een keer het idee heeft: "ey, dit is ECHT een kasteel, de foto sluit alle andere theorieen uit"?
quote:
Ooit eens gevonden op frame: AS10-32-4822
Dit is Hoagland's versie van de frame:
[ afbeelding ]

En dit is de huidige versie.. en natuurlijk zonder het (ja ik ben de sceptici alvast voor ) vaag vlekje wat alles wel kan zijn:
M.a.w. het kan ook een foutje tijdens de foto gemaakt zijn (je zegt immers zelf al dat de onderstaande foto van hogere kwaliteit is). Ik zie er nogmaals met geen mogendheid een kasteel in. En hoezo, een kasteel op de maan? Ik hoor net vanalles.. een piramide met een koepel en een brug erheen, een graafmachine en nu weer een kasteel.
quote:
[ afbeelding ]
En hier in high-reso

Zo zijn er meer van dit soort dingen gebeurt, ook zo'n voorbeeld zijn die krater foto's van eerder.
Ik kijk dus niet meer raar op van diverse foto's, die hoe het zit met die paarse gloed.. know one knows, maar er zijn meerdere versies aanwezig, en het lijkt dat NASA er een sport van maakt om de laatste tijd foto's opnieuw in betere kwaliteit af te leveren.
Nou is dat niet zo heel gek gezien de berichten:
NASA has tantalisingly announced that it will release "greatly improved video imagery from the July 1969 live broadcast of the Apollo 11 moonwalk" on Thursday

Erg komisch om er dus nu persoonlijk achter te komen.

Hier meer Hoagland anomaliteiten:
http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_26.htm
Ik kijk de rest nog wel door. Ik snap alleen niet waarom dit stuitend bewijs is dat NASA iets acherhoud.
pi_71179186
Kasteel is volgens mij slechts de benaming
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:09:39 #193
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71179205
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef vanhal het volgende:
Dankjewel vanhal.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:10:12 #194
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71179221
Einde discussie:

NASA heeft LRO beelden online gezet, met de achter gebleven decent stage en buggy's
nasa site http://www.nasa.gov/missi(...)ges/apollosites.html

bv.

Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:12:47 #195
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71179295
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef vanhal het volgende:
Ah, okay. Ik ging er al vanuit dat hij echt een kasteel bedoelde. Point being is dat het een vage multi interpretabele foto is waarvan niet gesteld kan worden wat het is.
pi_71179360
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:10 schreef The.Apple het volgende:
Einde discussie:

NASA heeft LRO beelden online gezet, met de achter gebleven decent stage en buggy's
nasa site http://www.nasa.gov/missi(...)ges/apollosites.html

bv.

[ afbeelding ]
Top!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:16:16 #197
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71179408
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Ticker het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je wel eens foto's ontwikkeld? De kans dat er wat misgaat waardoor er niet goed, of overbelicht wordt, of wat dan ook waardoor je een vlek op je foto krijgt is natuurlijk niet ondenkbaar. Wat doet je denken dat dat een volledig onmogelijke verklaring is?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:18:10 #198
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71179474
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:16 schreef Iblis het volgende:

[..]

Heb je wel eens foto's ontwikkeld? De kans dat er wat misgaat waardoor er niet goed, of overbelicht wordt, of wat dan ook waardoor je een vlek op je foto krijgt is natuurlijk niet ondenkbaar. Wat doet je denken dat dat een volledig onmogelijke verklaring is?
De reden dat jij hem als eerste aanhaalt zonder je in het verhaal te verdiepen zegt mij al genoeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71179553
vinden jullie dat vlaggetje dat ze daar neergepoot hebben er ook niet nogal zielig uit zien? Ik bedoel; je maakt er een hele miljardenkostende wedloop van, en dan zet je er een vlagje neer dat eruit ziet alsof het een printje op een cheapass plasticzakje is waar je mee gaat gaan shoppen... Die paar 10tjes verschil voor een mooie degelijke vlag gaan toch echt het verschil in prijs niet meer maken?
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:21:26 #200
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71179587
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Ticker het volgende:

[..]

De reden dat jij hem als eerste aanhaalt zonder je in het verhaal te verdiepen zegt mij al genoeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je nu nog een keer proberen die vraag te beantwoorden zonder een ad-hominem te plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')