Ook schrijnend om te zien is dat Ticker vage foto na vage foto aanleverd als zijnde "stuitend bewijs" en als die weerlegt worden, dit hem er niet van weerhoudt meer foto's te plaatsen om wanhopig een punt te maken. Hierbij laat hij het niet na de ander voor "kk mongool" uit te maken en de ene denigrerende/kleinerende opmerking na de ander te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:35 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Meneer Ticker heeft simpelweg niet door dat ietsje lager op die pagina een link staat naar de grotere foto.
Tevens TVP
Is te downloaden via NASA......... die dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:39 schreef Iblis het volgende:
@Ticker: Zou je de uitsnede uit die 2GB Tiff met de graafmachine ook kunnen posten zonder dat je 'm zelf gefilterd en ingekleurd hebt? Scheelt mensen hier 2GB downloaden en openen en zoeken en doen…
Maar wat jij hebt gebruikt is toch betere resolutie dan: http://files.abovetopsecret.com/uploads/Copernicus3-full.gif ?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Is te downloaden via NASA......... die dan weer wel.
Moet je even zoeken op copernicus. Ik had de link zelf eens via abovetopsecret gevonden en toen gedownload.
Jaja ik doelde ook niet op die link.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar wat jij hebt gebruikt is toch betere resolutie dan: http://files.abovetopsecret.com/uploads/Copernicus3-full.gif ?
Waarom zeg je niet gewoon even waar dat ding dan zou moeten zitten? In elk geval waar ik ongeveer op de foto moet zoeken? Ik heb het hele ding al 100x uitgebreid bekeken, gezoomed e.d. Ik zie gewoon niks, ook geen brug of koepel. Waaaaaar moet ik zoeken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Ticker het volgende:
Geweldig!
Er is ondertussen een High Res versie beschikbaar, en 3x raden waar nu een krater zit!!
Ik zweer het jullie, ik heb deze foto al enkele maanden en er was geen ik herhaal GEEN high resolution foto beschikbaar op http://www.lpi.usra.edu/resources/apollo/frame/?AS11-38-5564
Ondertussen kun je een 3mb versie ervan downloaden!!! Maar op de exacte locatie van de piramide is nu niets meer te zien!![]()
Zoals ik zei, kom er vanavond op terug.
Laat jullie zien wat er is veranderd, en wat er nog steeds is, ze hebben die oploop brug naar de piramide toe er namelijk ingelaten Ook de koepel ernaast hebben ze als een 'licht vlek' erin gelaten.
Je houdt me wel bezig… terwijl je ook die uitsnede van jezelf had kunnen uploaden…quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef Ticker het volgende:
Jaja ik doelde ook niet op die link.
Ik had een directe link daar op het forum, van de site NASA.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:49 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon even waar dat ding dan zou moeten zitten? In elk geval waar ik ongeveer op de foto moet zoeken? Ik heb het hele ding al 100x uitgebreid bekeken, gezoomed e.d. Ik zie gewoon niks, ook geen brug of koepel. Waaaaaar moet ik zoeken?
Je maakt jezelf niet echt geloofwaardiger. Net zeg je nog:quote:
Ik krijg sterk het idee dat je maar wat lult.quote:Zoals ik zei, kom er vanavond op terug.
Laat jullie zien wat er is veranderd, en wat er nog steeds is, ze hebben die oploop brug naar de piramide toe er namelijk ingelaten Ook de koepel ernaast hebben ze als een 'licht vlek' erin gelaten.
Ja hallo alsof ik je expres laat werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je houdt me wel bezig… terwijl je ook die uitsnede van jezelf had kunnen uploaden…
Ik vermoed dat het deze link is: http://lunarscience.arc.n(...)overy-project-update ?
Nou, op pagina 1 had je nog een uitsnede namelijk…quote:
Gewoon andere tijd van de ‘maan-dag’. Dus de schaduwen zijn anders. Het zijn andere foto's. Die met de hogere resolutie is anders belicht zodat er minder schaduwen geworpen worden en jij (dus) minder figuren kunt zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Ticker het volgende:
Voorbeeld wat NASA dus doet en ik nu voor de volle 1000000% zelf heb ondervonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die bedoel je, zit op me werk jongen vermaak jezelf effe.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet echt geloofwaardiger. Net zeg je nog:
[..]
Ik krijg sterk het idee dat je maar wat lult.
Wij als kortzichtige sceptics kunnen dus vanavond het bewijs der bewijzen ontvangen. Het bewijs dat mij instantly in een gelover veranderd?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh die bedoel je, zit op me werk jongen vermaak jezelf effe.
Heb hier geen photoshop en dit hoort bij me plan vanavond.
Je hebt ook geen photoshop nodig. Ik vraag je alleen om mij te vertellen waar op die foto ik moet zoeken. Jij weet toch waar het zit?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh die bedoel je, zit op me werk jongen vermaak jezelf effe.
Heb hier geen photoshop en dit hoort bij me plan vanavond.
En met brug bedoel ik dus die driehoekige heuvel naar het gebouw toe.
DIe is er gewoon nog, alleen iets lichter zodat hij minder opvalt.
Nee, want jij zag in de eerste instantie al geen piramide.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wij als kortzichtige sceptics kunnen dus vanavond het bewijs der bewijzen ontvangen. Het bewijs dat mij instantly in een gelover veranderd?
Wat dat betreft ben ik zeer benieuwd, Ticker
Ik ben zeer serieus Ticker. Ik zie er alleen behalve een piramide ook 300 andere dingen in. Een vage foto is mijn inziens geen bewijs dat omdat jij er een piramide inziet, het ook automatisch een piramide is. Dit punt blijf je echter ontwijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee, want jij zag in de eerste instantie al geen piramide.![]()
Ik heb ook niet echt het idee dat je serieus bent.
Maargoed voor de rest ga ik een poging wagen.
Het is een tempel van maanbewoners!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:01 schreef Ticker het volgende:
Even hard op: als je niet durft te zeggen wat je ziet ben je echt een kk mongool
[ afbeelding ]
Sorry, maar dan begin ik heel wat mensen in dit forum te wantrouwen. Wat je ziet is duidelijk.
Of het gesoept is is misschien de vraag.. maar nee, de structuren zijn overduidelijk hoor.
Rechterkant van de foto, helemaal in het midden!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:03 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je hebt ook geen photoshop nodig. Ik vraag je alleen om mij te vertellen waar op die foto ik moet zoeken. Jij weet toch waar het zit?
Ik ga niet als een bezetene zitten zoeken. Jij wil zelf graag iets aantonen. Ik wil je ook best geloven, maar dan wil ik wel bewijs.
Ah, indeed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:35 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Meneer Ticker heeft simpelweg niet door dat ietsje lager op die pagina een link staat naar de grotere foto.
Tevens TVP
Dat de NASA allemaal foto's aanpast nadat jij ze gevonden hebt. Op hun site, waar ze hem zelf opzetten om hem publiekelijk toegankelijk te maken. En ze hem er daarna afhalen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jaja ik doelde ook niet op die link.
Ik had een directe link daar op het forum, van de site NASA.
Oeeeeee ik heb allemaal nieuwe dingen ontdekt, NASA is druk bezig geweest sinds ik die foto had gevonden met die piramide.
Ze hebben namelijk niet alleen die small_reso foto aangepast, maar ze hebben ook ineens een 3mb high reso fake foto geplaatst
Vanavond wordt leuk!!!![]()
Hebben ze toch hun best gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:14 schreef RRGJL het volgende:
Ik zie echt niks hoor..
Ben benieuwd naar je post vanavond.
Is dat dezelfde krater?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Ticker het volgende:
[..]Hij zit er niet meer
Ik ga vanavond, aangezien ik de orginele foto's thuis bewaard heb van voor deze plaatjes zijn aangepast, hier op verder. Ik heb hier gewoonweg die foto niet.
Voorbeeld wat NASA dus doet en ik nu voor de volle 1000000% zelf heb ondervonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na wat soep werk.quote:
Waarom zou de NASA ons niet willen vertellen dat er een ancient buitenaardse stam zich schuilhoudt in piramides op de maan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hebben ze toch hun best gedaan.
Ik knip hem wel vast uit voor je:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat een mooie gedetailleerde foto het ineens is.
Hij is zelfs van mooiere kwaliteit dan waar de piramide op staat.
Tering ze zijn echt goed.
[ afbeelding ]
Hoop niet dat iedereen nu weer voorbarige conclusies gaat trekken zonder dat ik me post die ik vanavond ga maken al heb gemaakt.
Dus als het niet op internet te vinden is, bestaat het niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:34 schreef Ticker het volgende:
Onvindbaar, daarom weet ik voor 1000% dat deze foto niet in HIGH RESO beschikbaar was.
En nu duikt hij op diezelfde website ineens op.![]()
En geloof me, ik heb wat gezocht.
Maar denk dat jullie dat ook wel geloven gezien hoeveel aandacht ik continu hieraan besteed.
O sorry me zin was weer niet duidelijk genoeg, mensen blaten weer onzin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dus als het niet op internet te vinden is, bestaat het niet?
Je hebt ook naar het "jubileum" gekeken gisteravond, met "Apollo Henkie"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef Roi het volgende:
De maan heeft meerdere kleuren, dankzij de weerkaatsing van de zon. Vanaf onze kant ziet hij er grijs uit. Maar als je van de andere kant kijkt en de zon staat op een bepaalde plek dan zie je een paarse gloed. Dit zie je ook bij de eerste moondlander als die weer vertrekt vanaf de maan.
Ja, maar even terug naar die paars getinte foto. Ik snap niet helemaal waarom je van die foto denkt dat die foto het origineel is en de zwart-witte foto's niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:34 schreef Ticker het volgende:
Onvindbaar, daarom weet ik voor 1000% dat deze foto niet in HIGH RESO beschikbaar was.
En nu duikt hij op diezelfde website ineens op.![]()
En geloof me, ik heb wat gezocht.
Maar denk dat jullie dat ook wel geloven gezien hoeveel aandacht ik continu hieraan besteed.
De kans dat die piramidefoto op de NASA site heeft gestaan acht ik behoorlijk miniem.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Iblis het volgende:
Ik snap het ook niet. Die pyramidefoto heeft die nu ooit oorspronklijk op de NASA-site gestaan of ben je die voor het eerst op abovetopsecret.com of een soortgelijke site tegengekomen?
Ik reageer even in Quote tags op je bericht, voor het overzicht. Ik zie hierin wederom een vage foto die multi-interpretabel is om eerlijk te zijn(ik zie er een skelettenhand in). Is er dan echt geen enkele duidelijke foto waarvan iedereen in een keer het idee heeft: "ey, dit is ECHT een kasteel, de foto sluit alle andere theorieen uit"?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Ticker het volgende:
Omdat deze geintjes van NASA ooit zijn begonnen met het verhaal van Richard Hoagland, die had een opbject gevonden wat zich boven het maan oppervlak van een van de maan foto's bevond, hij doopte dit object toen als 'The Castle"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M.a.w. het kan ook een foutje tijdens de foto gemaakt zijn (je zegt immers zelf al dat de onderstaande foto van hogere kwaliteit is). Ik zie er nogmaals met geen mogendheid een kasteel in. En hoezo, een kasteel op de maan? Ik hoor net vanalles.. een piramide met een koepel en een brug erheen, een graafmachine en nu weer een kasteel.quote:Ooit eens gevonden op frame: AS10-32-4822
Dit is Hoagland's versie van de frame:
[ afbeelding ]
En dit is de huidige versie.. en natuurlijk zonder het (ja ik ben de sceptici alvast voor) vaag vlekje wat alles wel kan zijn:
Ik kijk de rest nog wel door. Ik snap alleen niet waarom dit stuitend bewijs is dat NASA iets acherhoud.quote:[ afbeelding ]
En hier in high-reso
Zo zijn er meer van dit soort dingen gebeurt, ook zo'n voorbeeld zijn die krater foto's van eerder.
Ik kijk dus niet meer raar op van diverse foto's, die hoe het zit met die paarse gloed.. know one knows, maar er zijn meerdere versies aanwezig, en het lijkt dat NASA er een sport van maakt om de laatste tijd foto's opnieuw in betere kwaliteit af te leveren.
Nou is dat niet zo heel gek gezien de berichten:
NASA has tantalisingly announced that it will release "greatly improved video imagery from the July 1969 live broadcast of the Apollo 11 moonwalk" on Thursday
Erg komisch om er dus nu persoonlijk achter te komen.
Hier meer Hoagland anomaliteiten:
http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_26.htm
Dankjewel vanhal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef vanhal het volgende:
Kasteel is volgens mij slechts de benaming
Ah, okay. Ik ging er al vanuit dat hij echt een kasteel bedoelde. Point being is dat het een vage multi interpretabele foto is waarvan niet gesteld kan worden wat het is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef vanhal het volgende:
Kasteel is volgens mij slechts de benaming
Top!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:10 schreef The.Apple het volgende:
Einde discussie:
NASA heeft LRO beelden online gezet, met de achter gebleven decent stage en buggy's
nasa site http://www.nasa.gov/missi(...)ges/apollosites.html
bv.
[ afbeelding ]
Heb je wel eens foto's ontwikkeld? De kans dat er wat misgaat waardoor er niet goed, of overbelicht wordt, of wat dan ook waardoor je een vlek op je foto krijgt is natuurlijk niet ondenkbaar. Wat doet je denken dat dat een volledig onmogelijke verklaring is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef Ticker het volgende:
Omdat deze geintjes van NASA ooit zijn begonnen met het verhaal van Richard Hoagland, die had een opbject gevonden wat zich boven het maan oppervlak van een van de maan foto's bevond, hij doopte dit object toen als 'The Castle"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De reden dat jij hem als eerste aanhaalt zonder je in het verhaal te verdiepen zegt mij al genoeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:16 schreef Iblis het volgende:
[..]
Heb je wel eens foto's ontwikkeld? De kans dat er wat misgaat waardoor er niet goed, of overbelicht wordt, of wat dan ook waardoor je een vlek op je foto krijgt is natuurlijk niet ondenkbaar. Wat doet je denken dat dat een volledig onmogelijke verklaring is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
De reden dat jij hem als eerste aanhaalt zonder je in het verhaal te verdiepen zegt mij al genoeg.Kun je nu nog een keer proberen die vraag te beantwoorden zonder een ad-hominem te plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |