quote:
Ik ben mezelf toch niet vergetenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:53 schreef Gamer_V het volgende:
Er lijkt trouwens iets anders aan de OP. Je grote vriend vergeten Edwinuss?
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
Overigens heb ik de OP wiki even aangepast en een PRE tag gebruikt... wordt de HTML enzo niet meteen gerenderd. Daarnaast ook De_Kok even in bold gezet.... wel zo netjes!
Dus, laat die PRE-tags staan in de OP-wiki!
Die stond er net wel en staat ook in de wiki... dus gewoon sneaky verwijderd... maarja, zelfs z'n fipo mislukte...quote:Op maandag 20 juli 2009 23:53 schreef Gamer_V het volgende:
Er lijkt trouwens iets anders aan de OP. Je grote vriend vergeten Edwinuss?
na na, niet zo negatief.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die stond er net wel en staat ook in de wiki... dus gewoon sneaky verwijderd... maarja, zelfs z'n fipo mislukte...![]()
Goed! Beetje moe, zo naar bed. Maar nog even kijken hoe 't met mijn possé op teh interwarbz gaat natuurlijk. Ohja, en dit:quote:
Ik had De_Kok ook al bold gemaakt, dus misschien dacht iemand dat een oudere, Aquila-loze versie beter wasquote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die stond er net wel en staat ook in de wiki... dus gewoon sneaky verwijderd... maarja, zelfs z'n fipo mislukte...![]()
maar heb wel gelijk...quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe, zo naar bed. Maar nog even kijken hoe 't met mijn possé op teh interwarbz gaat natuurlijk. Ohja, en dit:
http://www.dumpert.nl/med(...)doodnormale_dag.html
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe, zo naar bed. Maar nog even kijken hoe 't met mijn possé op teh interwarbz gaat natuurlijk. Ohja, en dit:
http://www.dumpert.nl/med(...)doodnormale_dag.html
afgaande op het commentaar bij dumpert is het ook niet echt "spontaan" maar komt het in meerdere voorstellingen van dezelfde show voor.... dus doorgestoken kaart. Hoewel ik het meeste dumpert-publiek nou ook niet echt vertrouw in objectiviteit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:05 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind 't altijd moeilijk te geloven dat zoiets 'zomaar gebeurd'.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:04 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wat_ik_niet_heb.html
Dit slaat ook nergens op, "publiek owned em"
Hij komt snoeihard terug verder in de show.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben van mening dat wel geld moeten doneren zodat 9000 een nieuwe TV kan kopen. Dit kan niet meer
Mooi, da's 1 minderquote:
Ik zit op aflevering 361... Superleuke seriequote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:27 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben net begonnen met one piece
Nu 6 afleveringen gezien, ik ga er zeker mee door! Maar alleen als jij Breaking Bad gaat kijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit op aflevering 361... Superleuke serie
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef Poit het volgende:
Ghallooo!!!
Fallen, Koei!! Ik wil best wat regelen het eerste weekend van augustus alleen krijg ik niet de gehele SC in m'n woonkamertje. Ik heb ook niet echt een alternatief.. Ik kan natuurlijk wel een bubs camera's in de wijk Oosterwij ophangen en jullie daar loslaten en de Battle Royal - The Gouda City edition..
Eenieder die het leuk lijkt mag me best een PM sturen..
Ik wil best meedoen met de Battle Royale, maar ik heb het idee dat dat niet eerlijk zou zijn voor de restquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef Poit het volgende:
Ghallooo!!!
Fallen, Koei!! Ik wil best wat regelen het eerste weekend van augustus alleen krijg ik niet de gehele SC in m'n woonkamertje. Ik heb ook niet echt een alternatief.. Ik kan natuurlijk wel een bubs camera's in de wijk Oosterwij ophangen en jullie daar loslaten en de Battle Royal - The Gouda City edition..
Eenieder die het leuk lijkt mag me best een PM sturen..
*moppelt iets over David en Goliath*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen met de Battle Royale, maar ik heb het idee dat dat niet eerlijk zou zijn voor de rest
schattig, je gelooft nog in sprookjes...quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
schattig, je gelooft nog in sprookjes...
Succes Pietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen! Zo rijles, dus blijf uit de buurt van Rijswijk
zet'm op Sjors!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
Succes Viktorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
We rennen gewoon tussen je benen door en geven een uppercut in je balzak. No problemoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen met de Battle Royale, maar ik heb het idee dat dat niet eerlijk zou zijn voor de rest
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We rennen gewoon tussen je benen door en geven een uppercut in je balzak. No problemo
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
Staal en spikes
Trouwens net voor 1 jaar Rapidshare gekocht
Was maar 48 euro ofzo. Het is vet handig, muziek, programma's voor iMac die je vaak niet op usenet kan vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]why the fuck dat? En hoe kom je toch aan al dat geld dude
Aaaightquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was maar 48 euro ofzo. Het is vet handig, muziek, programma's voor iMac die je vaak niet op usenet kan vinden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Workin' da t-t-tu-tu-t-t-turntableeeezzzzz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:36 schreef Tain het volgende:
Zoek je trouwens op snotneus en krijg je ditpunttietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Was wel een close call tussen ons op het einde, ik kilde je echt op het laatste moment nogquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef lkb9000 het volgende:
Fucking cod4 ook, 4 deaths en nog geen persoon gezien, alleen maar claymores en campers
Dat was wel een mooi potje ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was wel een close call tussen ons op het einde, ik kilde je echt op het laatste moment nog
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was wel een mooi potje ja!
Soms heb je echt chille potjes en dan opeens de volgende alleen maar claymores en mietjes in hoekjes
Precies. Moet ik je gelijk ingeven. Gewoon opletten Edje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Claymores
Maargoed die dingen liggen altijd wel op standaard plaatsen hoor
Het is maar zwak.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Claymores
Ze lagen zonet bij 80% van de deuropeningen, dan kan je dus onmogelijk gewoon rondlopen, aangezien ze vaak ook nog eens net om een kuthoekje liggen zodat je ze maar van 1 kant lekker kan neerknallen. Ik zat alleen maar rond te lopen claymores te zoeken terwijl snipers op me vuurden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Claymores
Zitten er geen claymores meer in MW2 dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is maar zwak.
Bovenaan een trap.
Om de hoek van een deur.
Ik kom ze ook weer vaker tegen op spawnpoints.
Heeft niks met skill te maken.
Kan niet wachten om te zien wat er met al die losers gaat gebeuren als MW2 uitkomt. Killstreak van 9293239
m'n hoogste is nu trouwens 16
Laatst Gears2 gespeeld bij een vriend, daar doen ze dat pas ergquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:12 schreef Edwinuss het volgende:
Je hebt ook van die lijkenneukers, die gaan dan op dooie ventjes liggen
Ik ga er wel vanuit. Maar nu weet iedereen de mooie plekjes te vinden, straks is het weer een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zitten er geen claymores meer in MW2 dan?
26quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is maar zwak.
Bovenaan een trap.
Om de hoek van een deur.
Ik kom ze ook weer vaker tegen op spawnpoints.
Heeft niks met skill te maken.
Kan niet wachten om te zien wat er met al die losers gaat gebeuren als MW2 uitkomt. Killstreak van 9293239
m'n hoogste is nu trouwens 16
Ik had ook nog zon world at war beta code, niet eens gebruiktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit. Maar nu weet iedereen de mooie plekjes te vinden, straks is het weer een gekkenhuis.
Dat is echt vet, was ook zo met de beta van World at War.
Die heb ik nog niet denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt een perk waarmee je claymores ziet liggen he
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt een perk waarmee je claymores ziet liggen he
dat zal de reden zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Het is trouwens wel mooi om te zien dat iedereen z'n games uitstelt omdat MW2 eind dit jaar uitkomt
Even doorspelen danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet denk iklvl19 net
Zelfs Activision zelfquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Het is trouwens wel mooi om te zien dat iedereen z'n games uitstelt omdat MW2 eind dit jaar uitkomt
Daar heb ik me wel schuldig gemaakt aan een soort van 'campen'. Ik pak daar altijd een RPD met Bandolier en Sleight of Hand. Je hebt helemaal achter in de map een soort van ingang naar een huisje, links daarnaast is een raam. Daar heb je uitzicht in het ander huisje, waar ze allemaal de bocht om komen.quote:
Ik zie je al zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar heb ik me wel schuldig gemaakt aan een soort van 'campen'. Ik pak daar altijd een RPD met Bandolier en Sleight of Hand. Je hebt helemaal achter in de map een soort van ingang naar een huisje, links daarnaast is een raam. Daar heb je uitzicht in het ander huisje, waar ze allemaal de bocht om komen.
RAKKETAKKETAKKETAKKE!
Dat is wel triest ja. Net zoals die echte campers op Blocquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten
Ik was laatst Ground War aan het spelen, toen kwam ik teen team tegen met [RKT] als tag.
Ze schoten alleen maar met rocketlaunchers
Ging echt helemaal nergens over
En nog rechts inhalen ook, belhamel!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar heb ik me wel schuldig gemaakt aan een soort van 'campen'. Ik pak daar altijd een RPD met Bandolier en Sleight of Hand. Je hebt helemaal achter in de map een soort van ingang naar een huisje, links daarnaast is een raam. Daar heb je uitzicht in het ander huisje, waar ze allemaal de bocht om komen.
RAKKETAKKETAKKETAKKE!
Dat is ook echt een campmapquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is wel triest ja. Net zoals die echte campers op Bloc
Zoek die van mij dan ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd naar mijn eerste post in de SCEens zoeken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef Lyzio het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd naar mijn eerste post in de SCEens zoeken.
De linker zwarte.quote:
quote:
quote:Don’t test when I’m crazy on that airplane glue
put my foot down your throat
till you shit in my shoe
leave you screaming
pay for my dry cleaning
fuck your man
It’s my name that he’s screamin’
Andy Samberg: Natalie you are a bad ass biiiiiiiitch (hell yeah!)
and I always pay for your dry cleanin
when my shit gets in your shoe (What!?)
as for the drug use
well I can vouch for that
my dick is scared of you
Paar posts later:quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme, vandaag weer eens van bil geweest. Lang geleden dat een tussendoortje zo goed was
Na de tijd nog Fifa gespeeld
Dat kan wel maar daar wordt ie niet mooier opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:46 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan hier een plaatje van maken met een hele hoge resolutie?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar daar wordt ie niet mooier op
Oef. Dat gaat niet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil dat plaatje graag als achtergrond van m'n 50"
Doe die foto van mijn tv op je achtergrondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wil dat plaatje graag als achtergrond van m'n 50"
Moet je em nog een keer sturenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Doe die foto van mijn tv op je achtergrond
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je em nog een keer sturen
Dan post ik die morgen in de show je setup topic
Maar ik ben naar Ameland.
Later ho's
Ik ga met m'n broertjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Veel plezier daar, play die bitchez yo
en kwart over 5 weer kapot?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:29 schreef lkb9000 het volgende:
kwart over 3 pedaal kapot, 5 over 4 een nieuwe in de rugtas.
Dimension Plus
Vloeistof is briljant. En opgeduveld is geniaal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:21 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ed, nog 43 meesterwerkjes uit de TopNotch budgetbak gevist. (blocnotes zijn lokale helden uut grunn)
ja, of illegaal NL binnen, via Friesland...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef lkb9000 het volgende:
Volgens mij is ed mensen uit friesland aan het smokkelen
Hier is het net gestopt!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:25 schreef Fallen het volgende:
Zodeknetter.... het onweer barst hier even los...![]()
Poit, houd het even bij je ja!
Eet ze en vraag ff waarom meneer niet meer in de SC komt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier is het net gestopt!!
Ik spring snel op de fiets.. Ga bij de kok eten
Ben ook net thuis, maar geen druppel gezien... was dus echt prima geregeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:29 schreef koei het volgende:
Bij mij begon het met hagelen toen ik de straat in fietste. Toen ik in het trappenhuis stond barstte het echt los en van het kleine stukje naar mijn voordeur ben ik flink nat geworden
Ik heb dat ding nog nooit gelopen. De jaren dat ik in Nijmegen woonde ook nooit overwogen, de 4-daagse feesten vond ik altijd een stuk leuker.... Met je lamme hoofd mensen aan de start uitzwaaien en zelf beginnen aan de tocht naar huis... of toch nog even Het Keldertje in voor een laatste biertje... lalalalala!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:36 schreef koei het volgende:
Ik moet ook weer beginnen met lopen, maar ik heb totaal geen zin
En ik zit nu het 4-daagse journaal te kijken en ik moet bekennen dat het toch kriebelt om hem weer te gaan lopen, ondanks dat ik vorig jaar zei dat ik dat nooit meer vrijwillig zou doen
Ik ga misschien aan het eind van deze week nog een dagje. Mn ouders lopen 'm dus ik kan bij hen op de camping crashen indien nodig... Het is alleen wel een pokke end weg, dus ik twijfel nog...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb dat ding nog nooit gelopen. De jaren dat ik in Nijmegen woonde ook nooit overwogen, de 4-daagse feesten vond ik altijd een stuk leuker.... Met je lamme hoofd mensen aan de start uitzwaaien en zelf beginnen aan de tocht naar huis... of toch nog even Het Keldertje in voor een laatste biertje... lalalalala!![]()
Het is wel iets om een keer gedaan te hebben vind ik, maar ik zie het zo 1-2-3 niet gebeuren. Is het de moeite waard?
Ik doe niet aan goed eten uitkotsen, je verwart me met mijn zus denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef Poit het volgende:
kots je ze uit, spring je in de auto. over een half uur staat er een bordje voor je klaar :p
ow, ja... nou, blauw-wit-gele dan...quote:
Den Haagquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow, ja... nou, blauw-wit-gele dan...
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef koei het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon sprakeloos was van je gereedschapskoffer Edje...
Ook al zo culinair...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef Fallen het volgende:
Sorry ik was even aan het genieten van mijn avondmaal en fles wijn...![]()
Lekker hoor, bifteki gevuld met feta, aardappeltjes uit de oven met citroen en oregano, komkommersalade en een flesje rosé... weeeeeeeeh!
quote:
Nee hoor, ik kook lang niet elke dag zo. Zou eigenlijk gaan fitnessen vanavond, maar geen zin/fut. Morgen geen tijd om uitgebreid te koken (dan wel dus fitnessen) en gehakt moest op. Dus lekker uitgebreid koken. Mestal door de weeks ben ik niet zo uitgebreid, alleen in de weekenden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ook al zo culinair...
Ben ik de enige die altijd uit pakjes kookt?
en het antwoord van de dames...quote:
Totaal niet onder de indruk van het nummer.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:07 schreef koei het volgende:
Mocht je weer even onder je steen vandaan komen Rossdale?
Vaccinerende post, AQquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
Kutzak Edje
Over een maand of 2 kun je een vaccinatie in je arm douwenquote:
Wat is het verschil? Mag dat elk jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over een maand of 2 kun je een vaccinatie in je arm douwen
Rich bastardquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een briljante gereedschapkoffer gekocht
Dat ga ik sowieso doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny met je stuur moet je gaan rijden als B.A. Dat is gaaf en cool en ook stoer!
Dus op een rechte weg toch wilde stuurbewegingen maken
Ik ben er vet blij mee, hoef ik niet meer m'n gereedschap met m'n huisgenoten te delen. Raakt altijd kwijt en het is nooit compleet.quote:
Ik zal mijn gereedschap eens in je moeders koffer stoppenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben er vet blij mee, hoef ik niet meer m'n gereedschap met m'n huisgenoten te delen. Raakt altijd kwijt en het is nooit compleet.
Nu heb ik een geniale koffer waar alles inpast
Succes met graven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zal mijn gereedschap eens in je moeders koffer stoppen
quote:
Die gaan daar niet heenquote:
Beter nodig je mij ook uit, dan weet je tenminste wat echt feesten is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gaan daar niet heen![]()
Het is wel tof hoor maar het weer is wel klote dus dat kan de boel verklote aangezien we op de fiets gaan en het een uur fietsen is
Ik heb daar geen drugs voor nodig edjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beter nodig je mij ook uit, dan weet je tenminste wat echt feesten is.
Gast, ik gebruik geen drugs als ik op een feest ben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen drugs voor nodig edje![]()
En je kunt altijd komen hemaar weet niet of het wat voor jou is? het is wel massive groot en heeel erg druk maar wel veel te doen buiten en binnen en noem maar op.
Pardon ik dacht van wel dan neem ik het terugquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast, ik gebruik geen drugs als ik op een feest ben.
William Lawson's, goedkope schotse blend. Was in de aanbieding en ik kende hem niet, maar hij bevalt me erg goed, beetje Jim Beam achtig maar dan wat scherperquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
William Lawson's, goedkope schotse blend. Was in de aanbieding en ik kende hem niet, maar hij bevalt me erg goed, beetje Jim Beam achtig maar dan wat scherper
Ik blow alleen als ik met wat vrienden ben, maar dat is ook niet altijd. Behalve als we FIFA spelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pardon ik dacht van wel dan neem ik het terug![]()
Maar het is wel tof Ed alleen voor jou te ver weg denk ik
Far, Far, Awayquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik blow alleen als ik met wat vrienden ben, maar dat is ook niet altijd. Behalve als we FIFA spelen
Ja, het is te ver weg.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:14 schreef Edwinuss het volgende:
Deze boy gaat slapen, morgenochtend komt m'n tv
Ik weet hoe je eruit ziet en kan van te voren bevestigen dat je het weekend niet redquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb je adres, ik ga morgenochtend voor je deur staan en dan zeg ik "oja die is voor mij geef maar ik stop hem wel in m'n auto eventjes"
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet hoe je eruit ziet en kan van te voren bevestigen dat je het weekend niet red
Nee hoor, als jij niet zo zou sucken dan zou het geen probleem zijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef Fallen het volgende:
koei, LBP spelen zonder headset blijft lastig!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:36 schreef koei het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij niet zo zou sucken dan zou het geen probleem zijn!
Maar ik zal idd weer eens proberen mn headset aan te sluiten...
sorry...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef koei het volgende:
Tss, als je zo gaat doen mag je niet eens meer met mij spelen!
Sweet!quote:
Dude!quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sweet!
Maar ik ga eens slapen... eerst nog ff douchen en morgen weer vroeg op.
Trusten allemaal!![]()
Waarom denk je dat ik LBP nog steeds niet terug hebquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
inderdaad, weet ook niet of ik nog wel een volgende keer met jou wil spelen zo...
Ja, doei!quote:
uhuh... jammer hoor, als je nou mee deed, dan was ik de slechtste misschien niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik LBP nog steeds niet terug heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:33 schreef Reintji het volgende:
Mogguh,,Kom daar is af, daar is zo'n ding niet voor gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Dus je hebt je eigen Slimer ook al in elkaar geknutseld?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef Poit het volgende:
Zit me toch potverdomme een partij vol met snot... Kan zo heel de Ghostbusters 3 set voorzien van ectoplasma.
Ja, alleen toen hij klaar was viel hij me aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je hebt je eigen Slimer ook al in elkaar geknutseld?
thanks for that mental imagequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:19 schreef Poit het volgende:
Zit me toch potverdomme een partij vol met snot... Kan zo heel de Ghostbusters 3 set voorzien van ectoplasma.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, alleen toen hij klaar was viel hij me aan
hmmm....quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:29 schreef Edwinuss het volgende:
Wakker worden naast iemand die een loopneus heeft zonder dat diegene het door heeft is nog erger hoor
Ik deel graag, dat weet jequote:
Ik doe ook alles foutquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:44 schreef Poit het volgende:
Edje.. Wat maak jij opeens een opmerking die totaal verkeerd geďnterpreteerd kan worden
quote:
ja, dat weet ik helaas maar al te goedquote:
tussen 10 en 11 en dan komen ze straks na 12'en?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten. Ze komen dat ding tussen 10 en 11 brengen.
Ik bedoel tussen 10 en 1.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
tussen 10 en 11 en dan komen ze straks na 12'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |