AQ kunnen we wel vergeten, hij mag in de huiskamer van z'n ouders geen foto's maken. Ik heb de gamesetup van Lenny al gezien, die is echt massive bombastique.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef Reintji het volgende:
Het wachten is op de game setup van Lyzio, Aq, Lenny en de 50"er van Ed
Die van mij stelt nu nog niet zoveel voor. Zit nog op m'n zolderkamer bij m'n ouders thuis, maar ga binnenkort verhuizen. Daar zal ik dan wel een foto showenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef Reintji het volgende:
Het wachten is op de game setup van Lyzio, Aq, Lenny en de 50"er van Ed
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:47 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n Wii staat benedenSociaal enzo
Foto's van je game setup, zoals de topictitel al zegt.quote:
Net weer aangesloten met mijn nieuwe kwaliteits RGB kabel, ziet er zoveel beter uit op een LCDquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Gamecube![]()
![]()
Ken je Tales of Symphonia en NFL Street?
Mag ik vragen welk televisiemeubel dat is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:47 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n Wii staat benedenSociaal enzo
Ohw, een standaard IKEA LACK Meubelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:19 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Mag ik vragen welk televisiemeubel dat is?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb de gamesetup van Lenny al gezien, die is echt massive bombastique.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
We willen best met je afspreken ergens.
Dan doe ik ook mee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
dat bedoel ik. agressief kutvolk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Jij maakt het weer tot een dramaquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:59 schreef pvvftw het volgende:
[..]
dat bedoel ik. agressief kutvolk.
jij ja.
Wel een foto makenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef FinalD87 het volgende:
N.a.v. deze topic 'reeks' schiet me weer te binnen dat ik een tijdje terug had bedacht dat ik m'n kamer anders ging indelen. Bedankt he allemaal
Misschien dat ik daarna nog een foto durf te nemen.
Hoop van jullie hebben in ieder geval een mooi setup
Jij bent de enige hier die agressief doetquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:59 schreef pvvftw het volgende:
[..]
dat bedoel ik. agressief kutvolk.
jij ja.
Zou je de set up niet ietsje meer naar rechts verschuiven eigenlijk?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:03 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50' LG plasma ( Full HD)
Playstation 3 80GB
Xbox 360
iMac 20" 2.4Ghz
HP W2408H ( Full HD)
De tv staat schuin, aan de andere kant zit een deur en een kast. Straks kan ik niet meer normaal m'n deur doorquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zou je de set up niet ietsje meer naar rechts verschuiven eigenlijk?
Het is toch echt een 50"quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ziet er niet uit als een 50" ... eerder een 32"
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:24 schreef Reintji het volgende:
Nais ed, nu nog een nieuwe plank voor je drank.
Ik heb een hele lage bankquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef Feitosa het volgende:
Die 50"mag wel wat hoger hangen lijkt me. Ik zou er nekkramp van krijgen.
Al dat kritiekquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:02 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind 'm ook wat aan de lage kant hangen![]()
Meer een hoogte voor als je op de grond zit.
Maar als jij het zo goed vind , wie ben ik om er dan wat van te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |