zo1 hebben wij ook, gratis bij een vodafone abbo if I rememberquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef clouddy het volgende:
Wil je ff leuk komen doen? pimp hier met je 184CM LCD HDtv of je 138" TFT scherm en show je game setup.
Dit is de mijne,
[afbeelding]
Jaja hier spatten de headshot vanaf
( zorg dat je plaatje niet al te groot is svp )
Woon je in een container (wegens die metale vloer)?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*
[afbeelding]
En ja. Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke kast. De kast die ik wil, hebben ze niet meer (?) in het wit. Dus ik ben op zoek naar iets anders tofs.
Omdat je het zo lief vraagt. Hij ligt alleen ergens in de berging, maar kheb m'n zooi ooit al ergens lopen showen, dus:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. In een gewone kamer. In een rijtjeshuis. En om ontopic te blijven, staat mijn geliefde Xbox enzo er weer op.
[afbeelding]
En dikkedorus, zou je eigen foto's kunnen maken. Anders krijgen we straks tien keer hetzelfde Xbox-360 plaatje, bijvoorbeeld.
Hmm, een 2persoonsbed...i wonder..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. In een gewone kamer. In een rijtjeshuis. En om ontopic te blijven, staat mijn geliefde Xbox enzo er weer op.
[afbeelding]
En dikkedorus, zou je eigen foto's kunnen maken. Anders krijgen we straks tien keer hetzelfde Xbox-360 plaatje, bijvoorbeeld.
Maar ze gamed welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hmm, een 2persoonsbed...i wonder..
En wtfje hebt gewoon een Core system...nu ben je helemaal een meisijs
.
Thanks! Komt van de IKEA afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
tof meubel, waar heb je die gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |