zo1 hebben wij ook, gratis bij een vodafone abbo if I rememberquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef clouddy het volgende:
Wil je ff leuk komen doen? pimp hier met je 184CM LCD HDtv of je 138" TFT scherm en show je game setup.
Dit is de mijne,
[afbeelding]
Jaja hier spatten de headshot vanaf
( zorg dat je plaatje niet al te groot is svp )
Woon je in een container (wegens die metale vloer)?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
*schop*
[afbeelding]
En ja. Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke kast. De kast die ik wil, hebben ze niet meer (?) in het wit. Dus ik ben op zoek naar iets anders tofs.
Omdat je het zo lief vraagt. Hij ligt alleen ergens in de berging, maar kheb m'n zooi ooit al ergens lopen showen, dus:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. In een gewone kamer. In een rijtjeshuis. En om ontopic te blijven, staat mijn geliefde Xbox enzo er weer op.
[afbeelding]
En dikkedorus, zou je eigen foto's kunnen maken. Anders krijgen we straks tien keer hetzelfde Xbox-360 plaatje, bijvoorbeeld.
Hmm, een 2persoonsbed...i wonder..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. In een gewone kamer. In een rijtjeshuis. En om ontopic te blijven, staat mijn geliefde Xbox enzo er weer op.
[afbeelding]
En dikkedorus, zou je eigen foto's kunnen maken. Anders krijgen we straks tien keer hetzelfde Xbox-360 plaatje, bijvoorbeeld.
Maar ze gamed welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hmm, een 2persoonsbed...i wonder..
En wtfje hebt gewoon een Core system...nu ben je helemaal een meisijs
.
Thanks! Komt van de IKEA afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
tof meubel, waar heb je die gekocht?
Die centerspeaker, staat die niet vreselijk irritant in de weg of went dat na verloop van tijd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
PS2, 360 en Wii staan netjes in een van de kastjes.
Valt op zich wel mee, maar ik ga de TV ooit nog wel eens ophangen...ooit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:16 schreef HassieBassie het volgende:
Die centerspeaker, staat die niet vreselijk irritant in de weg of went dat na verloop van tijd?
Wat staat die TV hoogquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef PlakjeKaas het volgende:
ff pimpen met mijn setje dan![]()
[afbeelding]
De trots van mijn slaapkamer mijn 37" LG schempje HD ready inclusief HD speler voor de 360
hij hangt aan een muurbeugel en dan schuin voorover, perfect om op bed te kunnen xboxen/tv/dvd kijkenquote:
Edit: Te laatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef PlakjeKaas het volgende:
ff pimpen met mijn setje dan![]()
[afbeelding]
De trots van mijn slaapkamer mijn 37" LG schempje HD ready inclusief HD speler voor de 360
Je weet toch wel dat de PS3 zijn warmte aan de rechter kant uitblaast he? Op deze manier gaat dat niet zo goed lukken lijkt me...quote:
Is dat een philips 37pf9731 die daar hangt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:03 schreef clouddy het volgende:
Sinds kort mag ik me ook Ps3 bezitter noemen, deze staat beneden dus ik denk, laat ik maar wat fotootjes posten. Ik moet wel mijn veronstschuldigingen aanbieden... Deze pics zijn namelijk iets te groot en in mijn OP staat dat ze beetje klein moeten zijn, maarja jullie doen het er maar mee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar linksonder op het meubel zie je mijn nieuwe aanwinst, dat motorstorm is trouwens echt kicke
Erg mooi opgelost!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
PS2, 360 en Wii staan netjes in een van de kastjes.
Nou ik weet niet wat de standaard kwaal moet zijn maar is dat, dat het scherm vlekken krijgt, net of het gaat golfen? want dan is het antwoord "Ja" maar we hebben een nieuw scherm erin gekregen en daar hebben we geen problemen mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Is dat een philips 37pf9731 die daar hangt?
Zo ja, heeft ie al last van de standaard kwaal van dat model?
nou nou nou nou nou waar zijn ze ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:58 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke foto's allemaalDie van mij komt morgen denk ik
![]()
Allemaal gekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Niek. het volgende:
WOW! Veel spellen zeg, allemaal gekocht, of veel review games?
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Allemaal gekocht.
Van sommige heb ik achteraf zoiets van : waarom heb ik dit spel![]()
Ik verkoop/ruil ook altijd mijn 360 spellen. Heb maar 2 spellen die ik niet meer weg doe de rest gaat altijd meteen weg. Al staat het wel leuk zo'n stapeltjequote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Scarface2004 het volgende:
@ Niek, nee niet echt...maar sommige spelen speel ik amper.
Oblivion, DoA4, Burnout, LotR, Dead Rising, Smackdown, C&C3....allemaal best wel verwaarloosd.
Maar sommige spelen gaan idd de deur uit...ruilen voor andere spelen.
@ meisijs...ik dacht je vraagt het nooit![]()
holy fuckers, hoe heb jij al die games betaald man? ik mag niet klagen met mijn inkomen maar ik heb bij lange na niet zoveel games staan. Ieerder een stuk of 10 omdat ik oude toch weer weggeef... oja, ik had een beamer op men pc aangesloten maar dat krijg ik niet in een pic...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:25 schreef dikkedorus het volgende:
Ey wat loop je nou weer mijn toffe game setup te bitchen dan, Roy
Aan mijn PC is weinig te zien. Metalen kast. Anyways hier is een kleine selectie van mijn nieuwerwetse games
[afbeelding]
Budget gaming op de PC kan heel goedkoop. Ik hoef games niet op de releasedatum al in huis te halen. PC gaming is voor mij vele malen goedkoper dan een console zoals de 360. Het geld dat ik bespaar steek ik vooral in hardware zodat ik voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de eerste rij kan zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef boylovesgirl het volgende:
[..]
holy fuckers, hoe heb jij al die games betaald man? ik mag niet klagen met mijn inkomen maar ik heb bij lange na niet zoveel games staan. Ieerder een stuk of 10 omdat ik oude toch weer weggeef... oja, ik had een beamer op men pc aangesloten maar dat krijg ik niet in een pic...
Zet je ambilight op 1 kleur. Wit. Er is echt geen reden om verschillende kleuren achter je tv te hebben. Als je het wit laat verhoog je het waarnemingscontrast van het beeld en ziet zelfs een Philips LCD tv er goed uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef Muncky het volgende:
Mijn gamesetje bestaat uit een LCD-tv + PC, deze zijn verbonden met elkaar d.m.v. een HDMI/VDVI-kabel
Lekker gamen zo
[afbeelding]
[afbeelding]
Ambilightquote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef Muncky het volgende:
Mijn gamesetje bestaat uit een LCD-tv + PC, deze zijn verbonden met elkaar d.m.v. een HDMI/VDVI-kabel
Lekker gamen zo
[afbeelding]
[afbeelding]
Het valt me eigenlijk vooral op dat degene die op een pc monitor gamen daar een xbox360 aan hebben hangen. Ik vind dat vreemd, aangezien de 360 standaard de console is die de meeste overlap heeft met de PC. Ik zou zeggen dat als je pc gamer bent je een console koopt of om op de bank te gamen, of omdat je graag Japanse games wil.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die een foto heeft gemaakt met een normale gameopstelling (sorry DD) heeft een 360... Dat is best apart.
Waarom twee LCD's?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef sorch het volgende:
hoi allemaal , kzag toevallig deze topic (en mooie game setups) dus ik d8 ik laat myn setupje ook ff zien(CLICK)
[afbeelding]
1 = samsung syncmaster 206bw
2 = c2d e6600 2gig memory 8800gtx 2x wd raptors
3 = 40inch hdtv (geen full hd)
4 = 26inch hdtv (geen full hd)
5 = xbox360 natuurlijk !!!!
6 = versterkertje (kan niet meer zonder dolby digital!!)
Als je meer kleurtjes in je kamer wilt moet je een discobal kopen. Ambilight werd ontwikkeld om de stress op je ogen tegen te gaan en het (waarnemend) contrast van je scherm te verhogen. Als je een wit licht van 6500 graden K achter je tv hebt staan krijg je de beste ervaring. Die gekke lampen die groen en paars worden leiden alleen maar af.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
je koopt niet een ambilight voor 1 kleur lijkt me
Nu zie ik het ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:57 schreef clouddy het volgende:
zitte deuken in je muis bmh
Onzin.. je kan er pas over oordelen als je er 1 thuis hebt staan/hangen.. Ambilight is oke, mits je de veranderingen van de kleuren op gemiddeld zet. Het leidt absoluut niet af!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je meer kleurtjes in je kamer wilt moet je een discobal kopen. Ambilight werd ontwikkeld om de stress op je ogen tegen te gaan en het (waarnemend) contrast van je scherm te verhogen. Als je een wit licht van 6500 graden K achter je tv hebt staan krijg je de beste ervaring. Die gekke lampen die groen en paars worden leiden alleen maar af.
[afbeelding]
Oude foto... Inmiddels staan er al grote boxen die vroeger achter een stereo-installatie stonden.
Persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:10 schreef Muncky het volgende:
[..]
Onzin.. je kan er pas over oordelen als je er 1 thuis hebt staan/hangen.. Ambilight is oke, mits je de veranderingen van de kleuren op gemiddeld zet. Het leidt absoluut niet af!
nou heb sinds dinsdag die 40inch , dus heb ik die 26ich nog over (die moet ik nog verkopen).quote:
ja kost wel wat , maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:00 schreef clouddy het volgende:
zal wel een eurootje koste
--prrquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:03 schreef sorch het volgende:
[..]
ja kost wel wat , maar dan heb je ook wat![]()
Nu zie je dat verschil goed tussen 26 inch en 40 inchquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef sorch het volgende:
hoi allemaal , kzag toevallig deze topic (en mooie game setups) dus ik d8 ik laat myn setupje ook ff zien(CLICK)
[afbeelding]
Ik heb met gamen geen ervaring met Ambi-light, maar met films kijken wel en daar vond ik het echt wat toevoegen aan de film ervaring.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je meer kleurtjes in je kamer wilt moet je een discobal kopen. Ambilight werd ontwikkeld om de stress op je ogen tegen te gaan en het (waarnemend) contrast van je scherm te verhogen. Als je een wit licht van 6500 graden K achter je tv hebt staan krijg je de beste ervaring. Die gekke lampen die groen en paars worden leiden alleen maar af.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:54 schreef X-fi het volgende:
Is die 26" nou Full HD? Nee todh?
quote:4 = 26inch hdtv (geen full hd)
Ben eigenlijk gewoon te lui om die Cube helemaal weg te halen (en de zooi kabels die daarachter ligt is ook niet mis, duurt een uur om alles los te halen denk ik) en voor cubegames gebruik ik eigenlijk liever gewoon de Cube, die is iets sneller opgestart.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef Frankeinstein het volgende:
je zou verwachten dat de cube in die kast staat, je de wii voor je cube games gebruikt en je daar dus die wavebird in stopt..
2 Keer Wii Sports: Mijn zusje heeft ook een Wii maar geen plaats om die 3 spellen van haar te bewaren, dus die doet ze bij mij in het gamerek en vandaar dus 2 keer Wii Sportsquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat moet je met 2 keer Wii Play en 2 keer Wii Sports en waarom bewaar je je Wii points hoesjes?
HHAHAHAHHAHHHAHAH hij zei xdoosquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef Game_Error het volgende:
Tering zeg, het lijkt wel of 75% hier een xdoos 360 heeft
nou niet echt !quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef clouddy het volgende:
xbox rules the worlddddd ^-^
Goh?quote:Op zondag 24 juni 2007 08:49 schreef sorch het volgende:
[..]
nou niet echt !![]()
, myn flutbox360 is kapoet ( ring of death ) is al die 4e keer dat ik hem moet opsturen KK ding. eerst weer orginele firmware erop dan opsturen dan weer ombouwen wat een gedoe! laat ze is een goeie xbox360 afleveren JEZUS.
@reintji leuke verzameling, wij hebbe alleen nog de SNES hiero liggen, aaah goeie tijden
heb zelf voor het eerst gister met de wii gespeeld maar vond het maar nix !!
Ik gun het je van harte. Dat ie nog 10 keer kapot mag gaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 08:49 schreef sorch het volgende:
[..]
nou niet echt !![]()
, myn flutbox360 is kapoet ( ring of death ) is al die 4e keer dat ik hem moet opsturen KK ding. eerst weer orginele firmware erop dan opsturen dan weer ombouwen wat een gedoe! laat ze is een goeie xbox360 afleveren JEZUS.
Niet zeuren, wees blij dat ze je nog willen helpen.quote:Op zondag 24 juni 2007 08:49 schreef sorch het volgende:
[..]
nou niet echt !![]()
@reintji leuke verzameling, wij hebbe alleen nog de SNES hiero liggen, aaah goeie tijden
heb zelf voor het eerst gister met de wii gespeeld maar vond het maar nix !!
Geen idee, maar zou je daarvoor een nieuw topic willen openen (het centrale Gamecube-topic kan ik niet vinden) ?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Kan ik mijn gamecube aan http://www.hardware.info/(...)ung_Syncmaster_172V/ mijn pc beeldscherm koppelen?
zo te zien heb jij er geen verstand vanquote:Op zondag 24 juni 2007 09:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Goh?
Ooit eens bij stil gestaan dat het misschien aan jou ligt?
Of ben jij zo iemand die zn hond volpropt met 500 gram gehakt per dag, en als tie doodgaat sta jij raar te kijken en hou je de vleeswaren fabriek aansprakelijk.
Ja uitleg graag wat alles is, ziet er wel gaaf uitquote:
waar is je keyboard ?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:24 schreef waveline het volgende:
1. houten frame, selfmade met mdf plaat uit de brico + traanplaat folie niet echt metaal
2. sparco stoel, sparco racestuur
3. dfp steering wheel logitech met frex adapter + sequentiele shifter frex
4. computer + creative 5.1 meuk.
5. autometer toerenteller
6. VPP race pedalenset
een uit de hand gelopen hobby:)
Links, als ik het goed ziequote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar is je keyboard ?![]()
of gebruik je die plek alleen voor gamen , het lijkt me namelijk een pc
ohh crap meschien toch maar is beter kijken volgede keerquote:
Vet hoor!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef waveline het volgende:
mijn werkplek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook tof! Leuk ingericht ook!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Gewoon tv kijken
[afbeelding]
Films kijken / gamen
Wat zie je?
- Fujitsu Siemens 42" plasma
- Philips FR 970 receiver
- Pioneer DVD speler
- Xbox 360
- Mitsubishi HC3000 720p HD beamer
- 160 cm breed projecta scherm
- JBL Century L100 speakers
mooie sfeer je hebt een goeie smaakquote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Gewoon tv kijken
[afbeelding]
Films kijken / gamen
Wat zie je?
- Pioneer DVD speler
- Xbox 360
Stijlvol en mooiquote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Gewoon tv kijken
[afbeelding]
Films kijken / gamen
Wat zie je?
- Pioneer DVD speler
- Xbox 360
woo, netjes. mooie lichten ook ^^, zeer mooi ingericht.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Gewoon tv kijken
[afbeelding]
Films kijken / gamen
Wat zie je?
- Pioneer DVD speler
- Xbox 360
Tuurlijk joh, een 360 gaat zomaar 3 keer kapotquote:Op zondag 24 juni 2007 21:46 schreef sorch het volgende:
[..]
zo te zien heb jij er geen verstand van, want zelfs met niet omgebouwde xbox360'en heb je dat probleem ook super veel. genoeg meegemaakt !
Of heel simpel: een vrouw uitzoeken die van games en films houdtquote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef boylovesgirl het volgende:
En4Cer, ziet er echt supertol uit, maar vertel hoe heb jij je vriendin zover gekregen om van die enorme speakerts te mogen neerzetten en al die andere - kwijl - super gave -kwijl - spullen? dat lijkt me een bijzonder interessante discussie moeten zijn geweest.
same here, kijk maar:quote:Op zondag 24 juni 2007 23:47 schreef ach het volgende:
Mijn gameplek ziet er nooit uit door de kabelbrei en al het stofIk wil ook zo'n mooi ingerichte kamer
![]()
Lol, waarom ik?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:08 schreef clouddy het volgende:
[..]
woo, netjes. mooie lichten ook ^^, zeer mooi ingericht.
wanneer post timmetjuh nou eens zijn setup![]()
Mooi ingericht jaquote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Gewoon tv kijken
[afbeelding]
Films kijken / gamen
Wat zie je?
- Pioneer DVD speler
- Xbox 360
gewoon posten, je hoeft je nergens voor te schamen, wat je hier soms voorbij ziet komenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb nog wel een rommelfoto van je kamer. Maar die zal ik maar niet posten. Dus, nieuwe foto's!
Jij bent niet de enige hoor. Hier thuis bij mij is me pa bezig met de verbouwing. Als hij eenmaal klaar is met de wookamer is mijn kamer aan de beurtquote:Op zondag 24 juni 2007 23:47 schreef ach het volgende:
Mijn gameplek ziet er nooit uit door de kabelbrei en al het stofIk wil ook zo'n mooi ingerichte kamer
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:22 schreef boylovesgirl het volgende:
En4Cer, ziet er echt supertol uit, maar vertel hoe heb jij je vriendin zover gekregen om van die enorme speakerts te mogen neerzetten en al die andere - kwijl - super gave -kwijl - spullen? dat lijkt me een bijzonder interessante discussie moeten zijn geweest.
w00t! Die plaatsnaamboord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef sorch het volgende:
[afbeelding]
37" hdtv's zijn tegenwoordig nog maar 700-800 euroquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef MouzurX het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan die dure spullen ? Wij hebben dan beneden wel een 90cm tv staan maar op mijn kamer en de kamer waar de pc staat, staan gewoon van die oude kleine tv'tjes...
bij sommige zie ik die dingen gewoon op hun kamer staan, oftewel alleen voor hun....![]()
Nou schermpje = 800 euroquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
37" hdtv's zijn tegenwoordig nog maar 700-800 euro
dat is niet veel meer dan een ps3 dus dat valt dan nog wel weer mee
ook denk ik dat er een heleboel zijn hier die allemaal een jaar of 18 zijn
en dus werken en ze gewoon makkelijk zelf kunnen betalen .
tja je moet het er voor over hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou schermpje = 800 euro
ps3/xbox360 = 600 euro ( xbox360 kost met live erbij enz ongeveer hetzelfde)
pc = 1000+ euro
kom je toch al gauw aan de 2500-3000 euro....en dan nog games kopen...
Ik vind het maar veel hoor.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou schermpje = 800 euro
pc = 1000+ euro
Toen was het voor mij ook veel jaquote:Beroep: Vakkenvuller
399 + 60 is bij mij nog steeds "459" en das nog 141 euro minder dan 600..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou schermpje = 800 euro
pc = 1000+ euro
Hoe lang gaat een console mee? 5 jaar, 5 * 60 = 300 euro. Een 360 is duurder dan een PS3.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
399 + 60 is bij mij nog steeds "459" en das nog 141 euro minder dan 600..
en wil je je PS3 aansluiten moet je ook nog een keer een dure HDMI kabel bij kopen.. dus X360 is bij lange na niet ongeveer het zelfde..
Live kost toch per maand zoveel euro? na een tijdje ben je hetzelfde kwijt hoor....quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
399 + 60 is bij mij nog steeds "459" en das nog 141 euro minder dan 600..
en wil je je PS3 aansluiten moet je ook nog een keer een dure HDMI kabel bij kopen.. dus X360 is bij lange na niet ongeveer het zelfde..
tja als je een HD tv hebt moet je ook niet goedkoop gaan doen en niet in HD resolutie's spelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang gaat een console mee? 5 jaar, 5 * 60 = 300 euro. Een 360 is duurder dan een PS3.
Een HDMI kabel is ook niet nodig, er wordt gewoon een AV kabel meegeleverd en de graphics maken een game niet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang gaat een console mee? 5 jaar, 5 * 60 = 300 euro. Een 360 is duurder dan een PS3.
Een HDMI kabel is ook niet nodig, er wordt gewoon een AV kabel meegeleverd en de graphics maken een game niet.
Evolvaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:25 schreef dikkedorus het volgende:
Ey wat loop je nou weer mijn toffe game setup te bitchen dan, Roy
Aan mijn PC is weinig te zien. Metalen kast. Anyways hier is een kleine selectie van mijn nieuwerwetse games
[afbeelding]
De xbox gaat dan retour naar mijn eigen kamer jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En daarna gaat ie weer retour?
Neequote:Op zaterdag 1 september 2007 15:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ow, ik dacht dat je ouders verstandig waren geworden en toch die projectiebak terug gingen sturen.
Dat is een tekening van mijn moeder waar ze 5 jaar was ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:17 schreef ach het volgende:
Oma kan nog net boven de tv uitkijken
Oepsquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een tekening van mijn moeder waar ze 5 jaar was ofzo. Hahaha.
Maarja, de TV komt dus op een ander kastje, heel laag, te staan. Alleen daar wachten we al een maand op.
quote:Op zondag 2 september 2007 10:01 schreef Dark_Prince het volgende:
leuk maar haal dan op zn minst die poten van die kast eraf
Heb je nou serieus je subwoofer op je tv-meubel staan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn set up![]()
kabels en controllers ect liggen in een doos in de kast omdat het anders teveel zooi is
daar achter en het toch niet allemaal tegelijk aangesloten kan worden .
topic toch kunnen vinden
Erg veeeel respect voorquote:Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef waveline het volgende:
mijn werkplek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja er naast staat zo dom als die woover naast een side speaker staatquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je nou serieus je subwoofer op je tv-meubel staan?
Ik had jou al een veer in je reet gegeven in het xbox topic, ik quote een andere setquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef DJ_ het volgende:
@ bastard , voorlopig is deze groot genoeg dit is een 42" full hd scherm
Die tv heb ik ook, gamed lekker hequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef AlwinBc het volgende:
Eindelijk alle kabels netjes weggewerkt en spul opgehangen, hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds de ps3 is huis ik heb ik me dvd speler en cd wisselaar eruit gedaan, dit ding streamt al me media van me pc naar de huiskamer. En is by far een beter dvd speler + blu-Ray natuurlijk.
Wat je ziet:
Samsung LE32R71B
2 Audiolabs front speakers ( gaan tot 6 hoog in de flat )
Sony versterker
Sony Playstation3
Sony Centerspeaker
Alwin
Hoezo 2de?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lenen zij een 2e kastje uit?
Oh ik zie het al. Je hebt het rechtstreek naar je slaapkamer aangesloten. Dus beneden in de woonkamer heb je geen digitale tv. Of wacht.... woon je inmiddels al op jezelf?quote:
Mooie tvquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja er naast staat zo dom als die woover naast een side speaker staat
en er achter gaat niet echt =/
@ bastard , voorlopig is deze groot genoeg dit is een 42" full hd scherm
Dat is VET!!! retro roeleert he!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
Echt wel.
Met Roller controller erbij:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die aqous van sharp geven echt meesterlijk beeld en zijn een stuk goedkoper dan die van sonyquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:44 schreef jurgen. het volgende:
[..]
Dat is VET!!! retro roeleert he!![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Je hebt het rechtstreek naar je slaapkamer aangesloten. Dus beneden in de woonkamer heb je geen digitale tv. Of wacht.... woon je inmiddels al op jezelf?![]()
![]()
Da's je bureablad, niet je game omgevingquote:Op donderdag 27 september 2007 01:50 schreef PainDivine het volgende:
[[url=http://s83.photobucket.com/albums/j308/cybernetics/th_desktop2.jpg]afbeelding][/URL]
[klik voor grotere afbeelding]
Is die half ''verstopte'' laptop die ik daar zie een Dell Inpiron 6400quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ok, mijn dingen
TV:
[afbeelding]
1 Laptop
2 Samsung LE32S81 32 inch
3 GameCube
4 Xbox
5 Xbox 360
6 Wii
7 Playstation 3
Games:
[afbeelding]
1 PC games op cd
2 Dvd-films
3 Xbox 360-games
4 Xbox-games
5 PS2/PS3-games
6 Wii-games
7 Pc-games op dvd
Zij heeft wel een goeie setupquote:Op donderdag 27 september 2007 01:50 schreef PainDivine het volgende:
[[url=http://s83.photobucket.com/albums/j308/cybernetics/th_desktop2.jpg]afbeelding][/URL]
[klik voor grotere afbeelding]
ik game op mn bureaublad?quote:Op donderdag 27 september 2007 07:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's je bureablad, niet je game omgeving
Nee, wel de Inspiron 9400quote:Op donderdag 27 september 2007 07:37 schreef hermedico het volgende:
[..]
Is die half ''verstopte'' laptop die ik daar zie een Dell Inpiron 6400![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn game verzameling, alleen de belangrijkste spellen hou ik
1x raden waar ik fan van ben![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:38 schreef ijsmeis het volgende:
Show je game setup. Niet die van je vriendin of schoonvader.
En wtf @ zooi-foto.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed TV-meubel
Goed FFXII flesje
Goeie FF-collectie
Ik ga overigens ook een 40" Samsung kopenWe zouden tweelingbroers kunnen zijn
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
foto van mijn setup (foto's zijn klikbaar)
40 inch Full HD
Platinum edition van FFVII, schaam je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
mijn game verzameling, alleen de belangrijkste spellen hou ik
1x raden waar ik fan van ben![]()
[ afbeelding ]
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef AlwinBc het volgende:
Eindelijk alle kabels netjes weggewerkt en spul opgehangen, hier het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds de ps3 is huis ik heb ik me dvd speler en cd wisselaar eruit gedaan, dit ding streamt al me media van me pc naar de huiskamer. En is by far een beter dvd speler + blu-Ray natuurlijk.
Wat je ziet:
Samsung LE32R71B
2 Audiolabs front speakers ( gaan tot 6 hoog in de flat )
Sony versterker
Sony Playstation3
Sony Centerspeaker
Alwin
Laatst is er op eBay eentje voor $1200 weggegaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
als ik nog eens een originele sealed deel 7 tegenkom, gaat deze de deur uit
Ik heb hier nog 3 gem mints liggen naast mijn eigen versie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
als ik nog eens een originele sealed deel 7 tegenkom, gaat deze de deur uit
Holy fuckquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laatst is er op eBay eentje voor $1200 weggegaan.
Wat een zooiquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:38 schreef Sickert het volgende:
Man
ik ben een week bezig als ik van al mn spellen/consoles foto's moet maken
Nes + games
Snes + games
N64 + Games
Cube + Games
Wii + Games
Ps2 + Games
PsOne + Games
Sega Megadrive + Games
X360 + Games
2x Nds + Games
2x PC + Kneiter veel games
Let niet op de zooi aubik woon tijdelijk in bij mn schoonouders die een enorme hobby kamer hebben waar teveel troep in ligt (ook dat van mij) als ik op mezelf ga wonen met mn vriendin dan word het zoiets als bij de rest gewoon netjes dus
Opruimen heeft geen zin omdat iedereen overal zitzoals je kunt zien is het op mijn plekje redelijk netjes
al doe ik gewoon een beetje mee met zooi maken omdat als ik elke keer mijn plek opruim iedereen zn zooi bij mij dumpt![]()
dan maar een snelle foto van de opstelling TV + de consoles die op het moment zo afentoe gebruikt worden:
[ afbeelding ]
Tv + game consoles
[ afbeelding ]
Mn Eigen pc
[ afbeelding ]
Controler meuk
[ afbeelding ]
2e pc (voor vriendin)
[ afbeelding ]
zooi
[ afbeelding ]
Laptop schoonpa
[ afbeelding ]
Oud barrel (intel Celeron geval)
bij mn eigen pc staat naast de sub (met daar op externe schijf) nog een tas vol met gamesDoosjes heb ik een tering hekel aan
die liggen allemaal op Zolder
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat een zooi![]()
Straks in je eigen huisje maar een apart kamertje voor inrichten
op de linker tv kijk ik tvquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een kabelzooi ach. En waarom heb je die linker-TV?
Netjes BMH.
Dat kost aardig wat duiten! Wel heel erg strak thoquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:15 schreef Ash het volgende:
Een update'tje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
JE HUISquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn set up![]()
kabels en controllers ect liggen in een doos in de kast omdat het anders teveel zooi is
daar achter en het toch niet allemaal tegelijk aangesloten kan worden .
topic toch kunnen vinden
Geen ideequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kinky controllers allemaal ja, die groene PES is die nu echt zoveel beter? (D-Pad)
Humbertoquote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, ik heb niet gepoetst
Gamers zitten nou eenmaal graag dicht op hun scherm. Maakt niet uit hoe groot ie isquote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef Dibble het volgende:
ik snap niet dat jullie zo'n dikke tv ergens in een kaal hoekje op de wand pleuren of krijg ik nou een verkeerd indruk? Je gaat toch niet staand of gebukt gamen ofwel?
Waarom heb je al die Silent Hill-spellen dubbel gekocht voor meerdere consoles?quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Elegy het volgende:
Zo, heb een paar pics geschoten (lowres, want anders was mijn kaartje vol)
[ afbeelding ]
Xbox spellen
[ afbeelding ]
PSX spellen
[ afbeelding ]
PS2 spellen
[ afbeelding ]
GBA spellen
[ afbeelding ]
Wat ouder spul
[ afbeelding ]
Management spellen
[ afbeelding ]
Derdepersoons spellen
[ afbeelding ]
Snel van A naar B spellen
[ afbeelding ]
Alles moet dood spellen
[ afbeelding ]
Silent Hill verzameling
[ afbeelding ]
Guild Wars verzameling
[ afbeelding ]
Boxsets en CE's
[ afbeelding ]
Spel gerelateerd spul
[ afbeelding ]
Supreme Commander standout
[ afbeelding ]
Waar de magie gebeurt
[ afbeelding ]
Zicht vanaf de bank op de ouwe tv en de consoles
Bij nader inzien had Diablo 2 bij de 3rd person gemoeten. Nouja, jammer dan
U ziet:
* Mijn pc
* Ouwe tv
* Xbox
* PS2
* GBA
* Twee gitaren en een versterker
* Een oud stereotorentje die ik gebruik voor het geluid van de tv
* Mijn backup pc
Leeftijd zegt niks over kwaliteit.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Scherm is een Samsung Syncmaster T220 22"
Speakers is Trust Dynamic Soundwave 40 van minstens 8 jaar oud
[ afbeelding ]
Ik heb een vreemd verzameltrekje en wil graag meerdere versies als die er zijn, het liefst CE's enzo. Ik had eerst SH2 op de pc maar mijn joypad werkte niet zo lekker. Toen zag ik 'm voor de PS2 in die CE tweedehands maar die was wat beschadigd. Dus toen ik 'm nog eens in een betere conditie zag heb ik die maar gekocht. Later zag ik SH2 voor de Xbox met die uitbreiding dat je kon spelen als Maria, dus die ook. En later kwam ik nog de platinum versie tegen voor de PS2 en die had ik nog niet...quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom heb je al die Silent Hill-spellen dubbel gekocht voor meerdere consoles?
O M Gquote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef mithrandirrr het volgende:
mijn huisje
overdags:
[ afbeelding ]
m'n desktop. het enige spel dat ik hierop speel is pkr poker en test drive unlimited
[ afbeelding ]
overzicht van de kamer
[ afbeelding ]
spelletjes
[ afbeelding ]
en zo ziet het er 's avonds uitDe echte game materials zijn ps3 icm 42" sony fullhd tv, met een lekker geluidje erbij.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef mithrandirrr het volgende:
mijn huisje
overdags:
[ afbeelding ]
m'n desktop. het enige spel dat ik hierop speel is pkr poker en test drive unlimited
[ afbeelding ]
overzicht van de kamer
[ afbeelding ]
spelletjes
[ afbeelding ]
en zo ziet het er 's avonds uitDe echte game materials zijn ps3 icm 42" sony fullhd tv, met een lekker geluidje erbij.
Volgens mij ben je niet goed snik.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb een vreemd verzameltrekje en wil graag meerdere versies als die er zijn, het liefst CE's enzo. Ik had eerst SH2 op de pc maar mijn joypad werkte niet zo lekker. Toen zag ik 'm voor de PS2 in die CE tweedehands maar die was wat beschadigd. Dus toen ik 'm nog eens in een betere conditie zag heb ik die maar gekocht. Later zag ik SH2 voor de Xbox met die uitbreiding dat je kon spelen als Maria, dus die ook. En later kwam ik nog de platinum versie tegen voor de PS2 en die had ik nog niet...
En voor Silent Hill Origins heb ik zelfs een PSP gekocht.
Het stomme is dat ik de spellen nauwelijks heb gespeeldMaar de muziek luister ik wel heel veel.
Ter vergelijking, het eerste deel van Guild Wars heb ik ook vier keer, want vier verschillende versies...
haha thx dude, het fear and loathing hoedje + bril liggen er ookquote:Op maandag 9 maart 2009 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
O M G
Die kamer![]()
70's acid trip anyoneInsane gek
groene Duke pet
pkr poker
tips naast je muismat
die kamer![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:33 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
haha thx dude, het fear and loathing hoedje + bril liggen er ook
altijd heb ik gezecht, dat wanneer ik op mezelf ging wonen, dit een relaxte plek moet zijn. een tripcrip met veel blacklight etc etc en waar relaxed gegamed moet kunnen worden. Dit is goed gelukt en ben er erg happy mee
oh, vergeet de bong op de speaker niet
Te gaaf hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 18:33 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
haha thx dude, het fear and loathing hoedje + bril liggen er ook
altijd heb ik gezecht, dat wanneer ik op mezelf ging wonen, dit een relaxte plek moet zijn. een tripcrip met veel blacklight etc etc en waar relaxed gegamed moet kunnen worden. Dit is goed gelukt en ben er erg happy mee
oh, vergeet de bong op de speaker niet
Gonzo gezien, FearnLoathing gelezen 2x + gezien lost-count x, Where the buffalo roam is er ook nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef mithrandirrr het volgende:
qua boeken heb ik alleen fear and loathing gelezen. qua films en docu's: The Rum diaries is in de maak he (ook met johnny depp) en deze docu's zijn erg tof: Gonzo The Life and Work of dr Hunter S Thompson, en er is nog een hele gave, maar daarvan kan ik niet op de naam komen.
KETTERquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:18 schreef DeHovenier het volgende:
Fear and Loathing is een boek? Ik ken alleen de film (van naam, heb hem nog niet gezien)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef LockonStratos het volgende:
tvp, misschien ook maar eens een fototje posten
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Rhumor het volgende:
Hier is mijn mooie kamertje van 5 bij 5 meter
[ afbeelding ]
Tsja, ik zat eerst in een kamertje van nog geen 2 bij 4 meter (1e foto in die post van mij) maar voor gamen en slapen was het groot genoegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef Rhumor het volgende:
Voel me toch wel een beetje arm daarzo, ik kan er amper staan maarja voor gamen is er niks mis mee
Ik zal ook maar eens een update gevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef Anne het volgende:
*schop*
En ja. Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke kast. De kast die ik wil, hebben ze niet meer (?) in het wit. Dus ik ben op zoek naar iets anders tofs.
Ik heb die twee tv's van een Fokster gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:31 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom die 2 schermen?
En mag je ook je pc setup posten
Waarom zou je zoeen klein ding meenemen naar een LAN?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die twee tv's van een Fokster gekregenDat kleine tv'tje is handig voor als ik naar een Xboxlanparty ga, of als ik wil gamen op het balkon of in bad
Omdat het makkelijker sjouwen is dan dat enorme bakbeest wat er onder staatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Waarom zou je zoeen klein ding meenemen naar een LAN?
En weet je wel hoe gevaarlijk gamen in bad is
Mooiquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:50 schreef -lucas- het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog m'n setup, ik ga bijna verhuizen.
Een Wii, een XBox360, een PS2 en inmiddels ook een PS3 met spelletes in plaats van die stereo die daar staat. Ben erg blij met m'n Denon / 5.1 KEF speakerset.
Aan de zijkant zie je nog net twee Guitar Hero gitaren en met de PS3 zijn er ook nog twee Singstar mics in huis gekomen... natuurlijk alleen voor m'n vriendin
Ow, en er liggen nog een zestal PSP games. Nu nog een PSP.
Ow2, de plant is inmiddels dood. Die kan niet tegen snoeien.
Baasquote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige setup!
Maar Woensdag komt er een 50"
Dan post ik wel even een betere foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |