quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef LockonStratos het volgende:
tvp, misschien ook maar eens een fototje posten
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Rhumor het volgende:
Hier is mijn mooie kamertje van 5 bij 5 meter
[ afbeelding ]
Tsja, ik zat eerst in een kamertje van nog geen 2 bij 4 meter (1e foto in die post van mij) maar voor gamen en slapen was het groot genoegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:47 schreef Rhumor het volgende:
Voel me toch wel een beetje arm daarzo, ik kan er amper staan maarja voor gamen is er niks mis mee
Ik zal ook maar eens een update gevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef Anne het volgende:
*schop*
En ja. Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke kast. De kast die ik wil, hebben ze niet meer (?) in het wit. Dus ik ben op zoek naar iets anders tofs.
Ik heb die twee tv's van een Fokster gekregenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:31 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom die 2 schermen?
En mag je ook je pc setup posten
Waarom zou je zoeen klein ding meenemen naar een LAN?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die twee tv's van een Fokster gekregenDat kleine tv'tje is handig voor als ik naar een Xboxlanparty ga, of als ik wil gamen op het balkon of in bad
Omdat het makkelijker sjouwen is dan dat enorme bakbeest wat er onder staatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Waarom zou je zoeen klein ding meenemen naar een LAN?
En weet je wel hoe gevaarlijk gamen in bad is
Mooiquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:50 schreef -lucas- het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog m'n setup, ik ga bijna verhuizen.
Een Wii, een XBox360, een PS2 en inmiddels ook een PS3 met spelletes in plaats van die stereo die daar staat. Ben erg blij met m'n Denon / 5.1 KEF speakerset.
Aan de zijkant zie je nog net twee Guitar Hero gitaren en met de PS3 zijn er ook nog twee Singstar mics in huis gekomen... natuurlijk alleen voor m'n vriendin
Ow, en er liggen nog een zestal PSP games. Nu nog een PSP.
Ow2, de plant is inmiddels dood. Die kan niet tegen snoeien.
Baasquote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige setup!
Maar Woensdag komt er een 50"
Dan post ik wel even een betere foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |