quote:
Ik ben mezelf toch niet vergetenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:53 schreef Gamer_V het volgende:
Er lijkt trouwens iets anders aan de OP. Je grote vriend vergeten Edwinuss?
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:54 schreef Fallen het volgende:
Overigens heb ik de OP wiki even aangepast en een PRE tag gebruikt... wordt de HTML enzo niet meteen gerenderd. Daarnaast ook De_Kok even in bold gezet.... wel zo netjes!
Dus, laat die PRE-tags staan in de OP-wiki!
Die stond er net wel en staat ook in de wiki... dus gewoon sneaky verwijderd... maarja, zelfs z'n fipo mislukte...quote:Op maandag 20 juli 2009 23:53 schreef Gamer_V het volgende:
Er lijkt trouwens iets anders aan de OP. Je grote vriend vergeten Edwinuss?
na na, niet zo negatief.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die stond er net wel en staat ook in de wiki... dus gewoon sneaky verwijderd... maarja, zelfs z'n fipo mislukte...![]()
Goed! Beetje moe, zo naar bed. Maar nog even kijken hoe 't met mijn possé op teh interwarbz gaat natuurlijk. Ohja, en dit:quote:
Ik had De_Kok ook al bold gemaakt, dus misschien dacht iemand dat een oudere, Aquila-loze versie beter wasquote:Op maandag 20 juli 2009 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die stond er net wel en staat ook in de wiki... dus gewoon sneaky verwijderd... maarja, zelfs z'n fipo mislukte...![]()
maar heb wel gelijk...quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe, zo naar bed. Maar nog even kijken hoe 't met mijn possé op teh interwarbz gaat natuurlijk. Ohja, en dit:
http://www.dumpert.nl/med(...)doodnormale_dag.html
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe, zo naar bed. Maar nog even kijken hoe 't met mijn possé op teh interwarbz gaat natuurlijk. Ohja, en dit:
http://www.dumpert.nl/med(...)doodnormale_dag.html
afgaande op het commentaar bij dumpert is het ook niet echt "spontaan" maar komt het in meerdere voorstellingen van dezelfde show voor.... dus doorgestoken kaart. Hoewel ik het meeste dumpert-publiek nou ook niet echt vertrouw in objectiviteit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:05 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind 't altijd moeilijk te geloven dat zoiets 'zomaar gebeurd'.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:04 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wat_ik_niet_heb.html
Dit slaat ook nergens op, "publiek owned em"
Hij komt snoeihard terug verder in de show.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben van mening dat wel geld moeten doneren zodat 9000 een nieuwe TV kan kopen. Dit kan niet meer
Mooi, da's 1 minderquote:
Ik zit op aflevering 361... Superleuke seriequote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:27 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben net begonnen met one piece
Nu 6 afleveringen gezien, ik ga er zeker mee door! Maar alleen als jij Breaking Bad gaat kijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit op aflevering 361... Superleuke serie
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef Poit het volgende:
Ghallooo!!!
Fallen, Koei!! Ik wil best wat regelen het eerste weekend van augustus alleen krijg ik niet de gehele SC in m'n woonkamertje. Ik heb ook niet echt een alternatief.. Ik kan natuurlijk wel een bubs camera's in de wijk Oosterwij ophangen en jullie daar loslaten en de Battle Royal - The Gouda City edition..
Eenieder die het leuk lijkt mag me best een PM sturen..
Ik wil best meedoen met de Battle Royale, maar ik heb het idee dat dat niet eerlijk zou zijn voor de restquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:13 schreef Poit het volgende:
Ghallooo!!!
Fallen, Koei!! Ik wil best wat regelen het eerste weekend van augustus alleen krijg ik niet de gehele SC in m'n woonkamertje. Ik heb ook niet echt een alternatief.. Ik kan natuurlijk wel een bubs camera's in de wijk Oosterwij ophangen en jullie daar loslaten en de Battle Royal - The Gouda City edition..
Eenieder die het leuk lijkt mag me best een PM sturen..
*moppelt iets over David en Goliath*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen met de Battle Royale, maar ik heb het idee dat dat niet eerlijk zou zijn voor de rest
schattig, je gelooft nog in sprookjes...quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
schattig, je gelooft nog in sprookjes...
Succes Pietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen! Zo rijles, dus blijf uit de buurt van Rijswijk
zet'm op Sjors!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
Succes Viktorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:25 schreef Gamer_V het volgende:
We rennen gewoon tussen je benen door en geven een uppercut in je balzak. No problemoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen met de Battle Royale, maar ik heb het idee dat dat niet eerlijk zou zijn voor de rest
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We rennen gewoon tussen je benen door en geven een uppercut in je balzak. No problemo
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
Staal en spikes
Trouwens net voor 1 jaar Rapidshare gekocht
Was maar 48 euro ofzo. Het is vet handig, muziek, programma's voor iMac die je vaak niet op usenet kan vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]why the fuck dat? En hoe kom je toch aan al dat geld dude
Aaaightquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was maar 48 euro ofzo. Het is vet handig, muziek, programma's voor iMac die je vaak niet op usenet kan vinden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Workin' da t-t-tu-tu-t-t-turntableeeezzzzz
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:36 schreef Tain het volgende:
Zoek je trouwens op snotneus en krijg je ditpunttietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Was wel een close call tussen ons op het einde, ik kilde je echt op het laatste moment nogquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef lkb9000 het volgende:
Fucking cod4 ook, 4 deaths en nog geen persoon gezien, alleen maar claymores en campers
Dat was wel een mooi potje ja!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was wel een close call tussen ons op het einde, ik kilde je echt op het laatste moment nog
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was wel een mooi potje ja!
Soms heb je echt chille potjes en dan opeens de volgende alleen maar claymores en mietjes in hoekjes
Precies. Moet ik je gelijk ingeven. Gewoon opletten Edje!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Claymores
Maargoed die dingen liggen altijd wel op standaard plaatsen hoor
Het is maar zwak.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Claymores
Ze lagen zonet bij 80% van de deuropeningen, dan kan je dus onmogelijk gewoon rondlopen, aangezien ze vaak ook nog eens net om een kuthoekje liggen zodat je ze maar van 1 kant lekker kan neerknallen. Ik zat alleen maar rond te lopen claymores te zoeken terwijl snipers op me vuurden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Claymores
Zitten er geen claymores meer in MW2 dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is maar zwak.
Bovenaan een trap.
Om de hoek van een deur.
Ik kom ze ook weer vaker tegen op spawnpoints.
Heeft niks met skill te maken.
Kan niet wachten om te zien wat er met al die losers gaat gebeuren als MW2 uitkomt. Killstreak van 9293239
m'n hoogste is nu trouwens 16
Laatst Gears2 gespeeld bij een vriend, daar doen ze dat pas ergquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:12 schreef Edwinuss het volgende:
Je hebt ook van die lijkenneukers, die gaan dan op dooie ventjes liggen
Ik ga er wel vanuit. Maar nu weet iedereen de mooie plekjes te vinden, straks is het weer een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zitten er geen claymores meer in MW2 dan?
26quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is maar zwak.
Bovenaan een trap.
Om de hoek van een deur.
Ik kom ze ook weer vaker tegen op spawnpoints.
Heeft niks met skill te maken.
Kan niet wachten om te zien wat er met al die losers gaat gebeuren als MW2 uitkomt. Killstreak van 9293239
m'n hoogste is nu trouwens 16
Ik had ook nog zon world at war beta code, niet eens gebruiktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit. Maar nu weet iedereen de mooie plekjes te vinden, straks is het weer een gekkenhuis.
Dat is echt vet, was ook zo met de beta van World at War.
Die heb ik nog niet denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt een perk waarmee je claymores ziet liggen he
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt een perk waarmee je claymores ziet liggen he
dat zal de reden zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Het is trouwens wel mooi om te zien dat iedereen z'n games uitstelt omdat MW2 eind dit jaar uitkomt
Even doorspelen danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet denk iklvl19 net
Zelfs Activision zelfquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Het is trouwens wel mooi om te zien dat iedereen z'n games uitstelt omdat MW2 eind dit jaar uitkomt
Daar heb ik me wel schuldig gemaakt aan een soort van 'campen'. Ik pak daar altijd een RPD met Bandolier en Sleight of Hand. Je hebt helemaal achter in de map een soort van ingang naar een huisje, links daarnaast is een raam. Daar heb je uitzicht in het ander huisje, waar ze allemaal de bocht om komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |