abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71626705
Precies. Plus ik drink niet eens. Als ze een feestbeest zoeken zijn ze bij mij niet aan het juiste adres. Ze nemen me maar zoals ik ben. Arrogante kutstudentjes.
pi_71627010
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef Rusalka het volgende:
Precies. Plus ik drink niet eens. Als ze een feestbeest zoeken zijn ze bij mij niet aan het juiste adres. Ze nemen me maar zoals ik ben. Arrogante kutstudentjes.
'Arrogante kutstudentjes' goh klinkt alsof jij zin hebt om te gaan studeren..

Natuurlijk hoef je niet te slijmen of je aan te passen maar je kunt daar wel met een positieve houding binnenkomen want anders kom je ook niet veel verder.
pi_71627074
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef Rusalka het volgende:
Tsja, als zij een feestbeest zoeken om mee te feesten dan is het toch logisch dat ze jou niet zouden uitkiezen ? Waarom zou je het voor beiden moeilijker maken dan het al is, je gaat dan gewoon niet bij elkaar wonen, simpel zat .
Cool story, Hansel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:02:49 #154
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71627280
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef Rusalka het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een kamer, maar ik vroeg me af wat voor types sneller de kamer krijgen?

Ik zelf ben niet zo'n enorm feestbeest, ik ga weleens uit maar dan ga ik ook vroeg weer weg. Ook drink ik bijna niet omdat ik het niet lekker vind. Ik heb juist het idee dat mensen die dingen zien als een soort bewijs van het zijn van een sociaal persoon... ook denk ik dat single meisjes eerder een kamer krijgen.
Ik heb echter gewoon vrienden en een goede relatie, dus dat ik niet zo veel feest heeft er verder niks mee te maken...
Dat singles eerder een kamer krijgen lijkt me nogal vergezocht. Je houding tov feesten maakt je waarschijnlijk wel ongeschikt voor een flink deel van de huizen, maar ook dan zijn er nog genoeg huizen waar men vooral samen eet en het huishouden bestiert, en je voor de rest je eigen gang kan gaan. Huizen waar je huisgenoten ook echt je vrienden zijn kennen vaak wel veel gezamenlijke activiteiten, waaronder uitgaan. Je kunt je daaraan wel proberen te onttrekken, maar of dat nou zo gezellig is...

Enfin, ook met jouw do's en don'ts zou er nog genoeg keuze over moeten blijven.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:18:09 #155
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_71627612
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:47 schreef Rusalka het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een kamer, maar ik vroeg me af wat voor types sneller de kamer krijgen?

Ik zelf ben niet zo'n enorm feestbeest, ik ga weleens uit maar dan ga ik ook vroeg weer weg. Ook drink ik bijna niet omdat ik het niet lekker vind. Ik heb juist het idee dat mensen die dingen zien als een soort bewijs van het zijn van een sociaal persoon... ook denk ik dat single meisjes eerder een kamer krijgen.
Ik heb echter gewoon vrienden en een goede relatie, dus dat ik niet zo veel feest heeft er verder niks mee te maken...
In welke stad ben je opzoek ?
My mama didn't raise no fool
pi_71627634
Net m'n kamer deels ingericht. Fucking hel, 8 m2 is wel erg klein . Gelukkig past m'n twijfelaar er in. Dat ding is namelijk onmeunig koning. Nu eens hopen dat de huisbaas die lelijke afvoer in de hoek nog eens weg laat halen, zoals de afspraak was.

Aan de zoekenden, veel succes nog! Houdt moed!
Moeder, waar is mijn pils?
pi_71627951
8 m2 is wel heel klein!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71627998
Ik zou er eerlijk gezegd niet eens over denken om een 8m2 kamertje te nemen, af en toe heb ik mijn privacy gewoon nodig en dan zou ik helemaal gek worden in zo'n kamertje waar alleen je bed inpast.
Cool story, Hansel.
pi_71628254
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet eens over denken om een 8m2 kamertje te nemen, af en toe heb ik mijn privacy gewoon nodig en dan zou ik helemaal gek worden in zo'n kamertje waar alleen je bed inpast.
Als je een kamer zoekt in een stad als Amsterdam of Utrecht heb je niet echt te kiezen. Zeker niet als je niet zoveel te besteden hebt.
pi_71628639
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Grappig genoeg heb ik ook op een kamer van 14 m2 gezeten, en mijn ervaring daar leert dat je 1 hoek (dus een goede 5 m2) alleen gebruikt om rommel neer te gooien. Dat is een eigenschap die ik moet afleren, en voor de rest probeer ik gewoon niet al teveel op m'n kamer te gaan hangen. Dat is uiteindelijk toch geen goede eigenschap. Serieus studeren deed ik toch altijd al in de UB, dus ik hoop dat dat allemaal wel goed komt.

In hetzelfde huis zit trouwens ook nog een kamer van krap aan 6 m2. Benieuwd wie daar in komt te zitten. Dat is echt een claustrofobisch hok .
pi_71629236
8m2 is echt heel klein..
ik had als minimun 14m2 aangegeven op kamernet!
pi_71629717
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Duizendpootje het volgende:
8m2 is echt heel klein..
ik had als minimun 14m2 aangegeven op kamernet!
Voor mij is 8 m2 inderdaad wel echt een onderste ondergrens. 14 m2 Vind ik dan weer iets aan de hoge kant voor een ondergrens, vooral als het je eerste kamer wordt, maar dat hang natuurlijk ook van de stad af.
pi_71630120
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

'Arrogante kutstudentjes' goh klinkt alsof jij zin hebt om te gaan studeren..

Natuurlijk hoef je niet te slijmen of je aan te passen maar je kunt daar wel met een positieve houding binnenkomen want anders kom je ook niet veel verder.
Ik studeer al 3 jaar. Studeren =/= alleen feesten.
pi_71647297
Zelf al een paar keer gehospiteerd en ook in het huis waar ik nu woon al een paar hospiteeravonden mogen leiden.. Blijft een raar fenomeen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:31:58 #165
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_71651802
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:49 schreef Goover het volgende:
Zelf al een paar keer gehospiteerd en ook in het huis waar ik nu woon al een paar hospiteeravonden mogen leiden.. Blijft een raar fenomeen.
Vertel ...
My mama didn't raise no fool
pi_71652412
Je krijgt amper één avond de tijd om (samen met 10-15 anderen) een indruk achter te laten. En alleen op basis van die korte indruk wordt je wel/niet gekozen... Blijft raar.

Verder zijn de hospiteeravonden bij ons in huis heel gewoon. Kopje koffie/thee voorstelrondje, vragenrondje en weer naar huis. Geen rare verkeersbord of pizza vragen en drankspelletjes.
pi_71652568
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:54 schreef Goover het volgende:
Je krijgt amper één avond de tijd om (samen met 10-15 anderen) een indruk achter te laten. En alleen op basis van die korte indruk wordt je wel/niet gekozen... Blijft raar.

Verder zijn de hospiteeravonden bij ons in huis heel gewoon. Kopje koffie/thee voorstelrondje, vragenrondje en weer naar huis. Geen rare verkeersbord of pizza vragen en drankspelletjes.
Maar die manier lijkt me wel het fijnste voor degene die aan het hospiteren zijn, als het een echte borrel of iets dergelijks wordt dan gaat het er meer om wie het meest opvalt .
Cool story, Hansel.
pi_71653483
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar die manier lijkt me wel het fijnste voor degene die aan het hospiteren zijn, als het een echte borrel of iets dergelijks wordt dan gaat het er meer om wie het meest opvalt .
Tsja, het fijnste zou zijn: Reageren -> Kamer
Ipv: Reageren -> Hospiteren -> Selecteren -> Kamer
pi_71653676
Ik heb nog wel een mooie quote van een meisje dat kwam hospiteren:
quote:
Hey ik ben Monique en ik heb een poes
Dat is dus een don't. Ook als je het niet over je eigen (of andermans) geslachtsdeel hebt maat écht over je huisdier.
pi_71653691
Uiteraard, maar je nieuwe huisgenoten willen natuurlijk ook wel iemand die een beetje bij bij hen past .
Cool story, Hansel.
pi_71653741
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Uiteraard, maar je nieuwe huisgenoten willen natuurlijk ook wel iemand die een beetje bij bij hen past .
Maar dat weet je nooit na een voorstelrondje waarin het nooit veel verder komt dan:
Naam:
Hobbies:
Bezigheden:

En algemene vragen als:
Kandidaat: "Hoe wassen jullie in huis"
Kandidaat: "Hebben julie internet"
Huis: "Heb je een luidruchtige hobby?"
Huis: "Hoe vaak denk je ongeveer thuis te zijn?"
pi_71653881
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef Rusalka het volgende:

[..]

Meid, je meent het. Las je überhaupt wel wat ik zei of wat?
pi_71654144
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef Heidens_Figuur het volgende:

[..]

Voor mij is 8 m2 inderdaad wel echt een onderste ondergrens. 14 m2 Vind ik dan weer iets aan de hoge kant voor een ondergrens, vooral als het je eerste kamer wordt, maar dat hang natuurlijk ook van de stad af.
ik zit in arnhem dus dat is wel makkelijk
maar dit is mijn eerste kamer en hij is ruim 18m2
pi_71654604
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef Rusalka het volgende:

[..]

Wellus
Even helemaal weg.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:51:50 #175
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_71757651
Na 4 maal hospiteren heb ik de handdoek in de ring gegooid.

Nu heb ik via een bemiddelingsbureau een kamer. Je betaalt wel bemiddelingskosten, maar ik heb nu in ieder geval een kamer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')