Ik heb net een bed besteld, een boxspringquote:Op maandag 27 juli 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Niiiice! Heb je al meubels enzo gekocht dan? Of ga je alleen kijken wat je er allemaal in kan proppen.
Een sixpack dan maarquote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nu toch weer aan het twijfelen of ik wat meeneem, een kratje pils ofzo. Maar dat is wel kut als ik de kamer niet wil/zij wijzen me af. Dan blijf ik aan de gang.
Ikea Groningenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb net een bed besteld, een boxspring! Verder neem ik wat dingen van thuis mee, en ga ik morgen naar de Ikea.
Of doe zo'n grote fles palmbier of zo.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
Is dat niet raar, als ze met 14 man zijn?
Nouja, ik doe dat denk ik maar.
Whehe, ik dacht precies hetzelfde toen ik zo'n advertentie las. "PS neem iets lekkers te drinke voor ons mee"quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef TedBundy het volgende:
Iemand die om geschenken vraagt? Ja, daar zou ik echt wel gaan hospiteren...
Alsof dat hele gedoe nog niet kansloos genoeg is.
DUDE!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nu toch weer aan het twijfelen of ik wat meeneem, een kratje pils ofzo. Maar dat is wel kut als ik de kamer niet wil/zij wijzen me af. Dan blijf ik aan de gang.
Dat je die troep aanneemtquote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef Matthijs- het volgende:
Hehe, geweldig. Allerlei familieleden, buren en vrienden komen dagelijks langs met handige spullen voor de verhuizing. Heb al een zitbank, een chillstoel, een tafeltje, een grote koelkast, een televisie en servies etc. bij elkaar gespaard voor nop.
Gewoon je eigen bier meenemen... zijn al zat genoeg die dat zelfs niet doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
Oh, I forgot, ik moet natuurlijk gewoon honderden euro's uitgeven aan spullen terwijl ik ze ondertussen ook aangeboden krijg. Blaaskaak.quote:
Het zijn gewoon paupers die willen bezuinigen op hun bierkostenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht precies hetzelfde toen ik zo'n advertentie las. "PS neem iets lekkers te drinke voor ons mee".
Bedoel je zelf drinken pakken als het op tafel staat of zelf ale kastjes openen om het op tafel te zetten?quote:Op zondag 26 juli 2009 02:52 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
- zetten bier/wijn op tafel (mensen die komen hospiteren durven nooit uit zichzelf te pakken, als ze dat wel doen vinden wij het al chill)
En als je daar eenmaal bent blijkt het zeker 12m2 te zijn of zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga morgen kijken. Gisteren kreeg ik een mail dat ik zo'n gast kon bellen voor afspraak voor het bezichtigen (niet echt hospiteren denk ik dus). Hij klonk heel raar en op alles wat ik vroeg gaf hij vragend antwoord.![]()
Maar ik ben benieuwd. 18 m2 voor ¤285, dus das goed te doen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:07 schreef Kjerring het volgende:
Tip Regel 1 in grote steden:
Pakken wat je pakken kan, je kan altijd meteen van daaruit verder gaan zoeken....
Je hebt hem niet afgewezen toch hoop ik?
Verder algemeen:
Niet kieskeurig zijn, alleen in wat je kunt betalen, zoveel mogelijk mensen die je daar kent laten weten dat je wat zoekt, en voor het hospiteren zelf.... Tja, jezelf zijn, gewoon doen alsof je die mensen al langer kent zonder te nadrukkelijk aanwezig te zijn, zelf ook vragen stellen, niet de anderen als concurrenten zien en zenuwachtig worden als ze spontaan antwoorden maar gewoon geïnteresseerd meeluisteren. En stel je in op idiote vragen.
Meer adviezen heb ik ook niet, zelf altijd veel mazzel gehad qua kamers.
Succes iedereen!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:36 schreef Toad het volgende:
Bij ons in huis komen ze dus één voor één langs.
Misschien omdat het gewoon, als huis, superkut is om elke keer weer jezelf voor te moeten stellen en het uitgebreide standaardverhaal van je hospitant aan te horen. Door iedereen tegelijkertijd uit te nodigen heerst er weliswaar een wat competitievere sfeer (en zullen de 'zwakkeren' minder tot bloei komen), maar kun je in korte tijd eenvoudig zo de leukste eruit pakken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:36 schreef Toad het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen tegelijk worden uitgenodigd. Zo krijg je toch nooit een goed beeld van iemand?
Bij ons in huis komen ze dus één voor één langs.
Hahaa. Inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:34 schreef Rusalka het volgende:
Lijkt me vrij kansloos als je moet slijmen bij je huisgenoten en bier voor ze moet meenemen voor je die kamer hebt. Ik ben geen slaafje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |