abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 08:57:54 #201
5428 crew  miss_sly
pi_71615282
Wat een geweldige site
Dat zijn echt superleuke kleertjes, ik ga ook eens even snuffelen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71616178
hahaha
wat supertof
zie dan LB wat je ontketend hebt! totale leegstroom van die winkel richting Nederland fok! hihi

Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal uitzoeken enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71617038
als stiemie en poppejans ook bestellen doe ik ook mee. Ben helemaal weg van dit jasje
pi_71619287
en ik helemaal fan van die van poppedein..jammergenoeg draagt Elin nooit een jas (draagdoek)
pi_71619496

Is dit wel een echte jas dan? Ja toch?
en wat is 100% lain?(ah dat is wol, heb ik gevonden)
En die maten, is dat naar aantal maanden hoe oud ze zijn? dus 12= ongeveer 1 jaar?

Die jas en deze vind ik echt superleuk, maar hoe dat met die maten zit is me niet helemaal duidelijk.

[ Bericht 13% gewijzigd door DustinHenderson op 05-08-2009 12:08:32 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71619652
In het engels (kan je onderaan de site kiezen) staat er jacket, dus denk dat het wel een jasje is. En het is 100% wol.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71619656
lain is wol in ieder geval

de maten die erbij staan, daar naast staat een rood linkje waar je op kunt klikken een maattabel en daar staan ook cm's bij enzo, je zou even kunnen nameten en vergelijken met kleertjes die je al hebt ofzo?

En bij mijn weten is een veste een soort jasje, niet echt een winterjas zeg maar, meer een eh colbertje of najaars/voorjaarsjasje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71619775
Bedankt dames! Hij pakt bij mij de ''english'' vertaling dus niet, lekker irritant.
Maar de plaatjes spreken wel voor zich
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71619796
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:09 schreef tessie het volgende:
In het engels (kan je onderaan de site kiezen) staat er jacket, dus denk dat het wel een jasje is. En het is 100% wol.
dat had ik nog heul niet gezien hahahha
is misschien wel handig voor sommige mensen om te weten whehe.

Poppejans die dingskes zijn wel heel leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71619903
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Poppejans die dingskes zijn wel heel leuk

En bij dat broekje had ik een simpel bruin effen shirtje bedacht, en bruine leren bretels aan het broekje
pi_71619971
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef oeke het volgende:
En hier nog een jongetjesbestelling :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met heel veel dank aan Huup

Haha, en LB natuurlijk ook bedankt!

die tuinbroek

helemaal voor een Kobusje
pi_71620357
Ik ben ook wel in om gezamenlijk iets te bestellen
deze bijvoorbeeld:

en dit:
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71624031
Ik zie af om mee te bestellen, heb een erg leuk setje op het oog bij Olliewood,(van Jottum met heel veel korting) is mij goedkoper iets daar te bestellen.
pi_71624430
Even crossposten: Misschien leuk voor iemand hier? Bij hema nu zelf 'ontwerpen', beetje ala Goodmoodkid. Geen idee van de kwaliteit overigens.
pi_71631351
Heb dit donkerblauwe setje gekocht. Met blousje eronder misschien wel een grappige kerst outfit

pi_71632058
lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:57:48 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_71633160
Bij de HEMA kun je nu trouwens ook shirtjes met Jip en Janneke tekeningen kopen. Ik shirtje meegenomen van de Takkiefanclub, blijkt het een meisjesshirtje te zijn. Eens kijken of Ruben het wel past dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:05:37 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71633378
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
hahaha
wat supertof
zie dan LB wat je ontketend hebt! totale leegstroom van die winkel richting Nederland fok! hihi

Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal uitzoeken enzo
Jullie doen maar, in die babymaatjes. Ik ga er heel gauw live shoppen. Muhahaha.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:07:44 #219
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71633429

Gekocht
Nu nog ff wachten tot hij binnenkomt
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71634060
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Jullie doen maar, in die babymaatjes. Ik ga er heel gauw live shoppen. Muhahaha.
gemeen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71634815
Poppejans, wat grappig, ik ging even op die site van Olliewood kijken en ik viel precies voor dat broekje! Volgens mij hebben wij dezelfde smaak. Was jij niet ook degene met die Adams Family kinderwagen?

LB, oeh, live shoppen!

Ik moet echt nog een meisje maken hoor. Dat jurkje van TF
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71635398
BE, kijk wat ik vond op die Olliewood-site!

pi_71635592
Troel, waarom was het een meisjeshirt dan? Ik heb er ook mee in de hand gestaan, maar de maten waren wel vanaf groot haha, dus ik wou nog even wachten met kopen. Ik zag er niks meisjesachtigs aan, was toch gewoon een shirt met wijde mouwen?
Wij hebben zelf een teckel, dus die met Takkiefanclub wil ik ook!

Taartjesfee, wat een superleuk jurkje had ik zo kunnen kopen v een dochter
quote:
] schreef oeke het volgende:[/b]
Poppejans, wat grappig, ik ging even op die site van Olliewood kijken en ik viel precies voor dat broekje! Volgens mij hebben wij dezelfde smaak. Was jij niet ook degene met die Adams Family kinderwagen?
Ik vind inderdaad heel veel van wat Kobus aan heeft/je koopt ook leuk!
En ik heb inderdaad die zwarte ouderwetse (misschien iets lugubere) kinderwagen, maar dat je dat nog weet!
edit: en dat blousje wat jij hierboven laat zien van Jottum is ook om erg hebberig van te worden

[ Bericht 12% gewijzigd door DustinHenderson op 05-08-2009 22:23:34 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 01:33:18 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_71640780
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Poppejans het volgende:
Troel, waarom was het een meisjeshirt dan? Ik heb er ook mee in de hand gestaan, maar de maten waren wel vanaf groot haha, dus ik wou nog even wachten met kopen. Ik zag er niks meisjesachtigs aan, was toch gewoon een shirt met wijde mouwen?
Wij hebben zelf een teckel, dus die met Takkiefanclub wil ik ook!

Taartjesfee, wat een superleuk jurkje had ik zo kunnen kopen v een dochter
[..]

Ik vind inderdaad heel veel van wat Kobus aan heeft/je koopt ook leuk!
En ik heb inderdaad die zwarte ouderwetse (misschien iets lugubere) kinderwagen, maar dat je dat nog weet!
edit: en dat blousje wat jij hierboven laat zien van Jottum is ook om erg hebberig van te worden
Het is een getailleerd shirtje met meisjesmouwen volgens mijn moeder en op de bon staat ook meisjesshirt

Maar ik vond ze zo leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:02:12 #225
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71642241
even een vraagje tussendoor....

wij verwachten in december ons eerste kindje...ik vroeg me af of het kindje al een jas nodig heeft??? Misschien een rare vraag, maar liggen ze met jas en al in de kindewagen of is een dik vest genoeg?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:45:13 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_71643939
wij hadden een klein jasje gekocht (Ruben is van januari), maar in de kinderwagen heeft hij dat nooit aangehad, daar lag hij gewoon in de lekker warme slaapzak met een dekentje
In de maxicosi hadden we een voetenzak, maar als je die niet hebt dan is een jasje wel aan te raden, maar vergeet niet dat de beentjes dan ook een dekentje nodig hebben!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:38:38 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71658133
Ik heb gemaild met goodmoodkids. Ik heb er al zo vaak proberen te bestellen maar elke keer is er niets van hetgeen ik wil op voorraad. In oktober komt er dus pas een nieuwe zending kleertjes in verschillende kleurtjes binnen. Balen dus...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:39:20 #228
190853 RockabeIIa
pi_71658153
Bucko, wij gebruikten een vestje voor in de wandelwagen of draagdoek. Dat is echt warm genoeg over het algemeen.
pi_71658268
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb gemaild met goodmoodkids. Ik heb er al zo vaak proberen te bestellen maar elke keer is er niets van hetgeen ik wil op voorraad. In oktober komt er dus pas een nieuwe zending kleertjes in verschillende kleurtjes binnen. Balen dus...
oh dan pas? damn, dat duurt flink lang nog

Poppedein had een paar maanden terug nog gemaild en toen hadden ze het geloof ik over september. Afwachten dus maar. Jammer want ik vind er echt heel veel leuks tussen zitten en ik ben best wel te spreken over de kwaliteit van de kruippakjes enzo die ik hier in huis heb. Maar dan zit er dus ruim een half jaar tussen de levering van sommige kleuren, das best wel lang eigk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:02:34 #230
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71677726
Oh ik was me gister zo te buiten gegaan, had voor ¤ 200 besteld bij kleertjes.com
Heb het gewoon nu al binnen, en het is zoooo leuk allemaal! pfff waarom kan je blijven shoppen voor baby's en kindjes??
pi_71677816
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef MamaNik het volgende:
Oh ik was me gister zo te buiten gegaan, had voor ¤ 200 besteld bij kleertjes.com
Heb het gewoon nu al binnen, en het is zoooo leuk allemaal! pfff waarom kan je blijven shoppen voor baby's en kindjes??
Da's eigenlijk maar voor ¤ 100,- pp dus! Want jij hebt twee keer zoveel nodig! Dat valt dan dus eigenlijk best mee!

Zou zou ik iig redeneren in jouw geval.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:14:18 #232
248986 MamaNik
pi_71678113
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Da's eigenlijk maar voor ¤ 100,- pp dus! Want jij hebt twee keer zoveel nodig! Dat valt dan dus eigenlijk best mee!

Zou zou ik iig redeneren in jouw geval.
Kijk zo had ik er nog niet over nagedacht hahaha Bedankt!! zo kan ik nog eens wat verantwoorden tegen manlief. En er zit ook nog 1 shirtje voor de oudste bij. Nou valt best mee

(maar heb nog geen kinderbijslag voor 3 kids )
pi_71682009
Oeh leukmamai, heb je een paar plaatjes van wat je zoal gekocht hebt?
Leuke site, vooral weer die Jottum kleertjes vind ik leuk.Erg leuk vestje en jas gezien, maarre 90 euro per stuk gaat me veel te ver!

Ik beloof hierbij plechtig dat ik stop met kleertjes kopen, straks krijgen we vast van kraamvisite ook kleertjes terwijl er al een enorme berg is...
Tweedehands shoppen vind ik erg verleidelijk, het kost vaak niks! Misschien tip v mensen die ook wel tweedehands kopen: www.barbamama.com hele leuke (merk)kleertjes en ze kosten echt geen drol 1,2,3 of 4 euro.
Heb er net dit besteld
Noppies zachte rib tuinbroekje 4,75 euro

1,45 euro rompertje (zou normaal nooit rompertje tweedehands kopen maar deze is wel heel leuk)

Just Small Ribbroek 1,95

C&A vestje 0,80 cent
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:00:25 #234
248986 MamaNik
pi_71683302
Oh Poppejand ga ik ook even kijken op barbamama, maar vind het wel leuk als de kindjes een beetje het zelfde stijltje hebben of net een andere kleur of zo maar dat is 2de hands vaak moeilijk merk ik.

Voor de tweeling

Voor alle 3 de kinderen dit shirt

[ Bericht 0% gewijzigd door MamaNik op 07-08-2009 15:19:29 ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:41:59 #235
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71684510
laat maar zitten dat gezamenlijk kopen, ik heb een ander idee!
pi_71684606
klinkt spannend Jelief!

Barbamama klinkt als een site waar ik geweest moet zijn ns ff gluren...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71711509
Leuk Mamanik! Dat bovesnte Noppies setje vind ik erg leuk!

Vandaag al de Olliewood Jottum spulletjes aan de deur, ze zijn ZO schetig, echt dat ieniemini broekje, spencertje en blousje
pi_71716314
Ik moet hier niet meer kijken
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:44:58 #239
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71716955
Oh ik hoef geen winterjasje meer te bestellen hoor bij dpam!
Ik heeft er al een gevonden !

pi_71717057
ooooh die is leuk zeg!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71719136
Oh superleuk , De_Taartjesfee
pi_71769292
Leuk, dit topic. Voor mijn website fok.nl ben ik op zoek naar superoriginele webshops. Kinderkleding, maar mag ook heel iets anders zijn hoor. Als het maar uniek en origineel is. Dus niet de gewone merken, maar echt iets hips en vernieuwends. Ik heb me hier aangemeld omdat ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik hoop op veel reacties, zodat ik weer een berg inspiratie heb voor mijn weblog en leuke winacties en kortingen kan regelen voor mijn bezoekers :-)

[ Bericht 7% gewijzigd door RockabeIIa op 10-08-2009 23:21:58 ]
Voor de hipste papa's en mama's: http://www.hipenhot.nl & de leukste site met originele baby- en kinderkleding: http://www.jeej.nl
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:02:39 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71769862
Oh..dat lijkt wel een beetje op spam zo
pi_71770924
barbamama koop ik regelmatig. Als het goed is komt er binnenkort een pakje binnen met heel veel leuks dat jullie nu niet meer kunnen bestellen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71776257
En waar koop je dat dan? Heb je een link?
Voor de hipste papa's en mama's: http://www.hipenhot.nl & de leukste site met originele baby- en kinderkleding: http://www.jeej.nl
pi_71776281
@taatjesfee: mmm waar heb ik jou eerder gezien???? hihi
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:03:37 #247
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_71781673
Altijd als wij in Frankrijk zijn gaan we naar dit winkeltje, ik kom vaak met een aardige tas thuis. Mooie kleertjes, goede kwaliteit, en een mooie prijs

pi_71782577
oooooh ik80

weet je wat het erge is? ik zie mezelf er voor aan om mn vakantie volgend jaar te boeken met dit topic in het achterhoofd
"maar waarom luxemburg schatje? Frankrijk is veeeel leuker!"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71782803
ik kon het ook weer niet laten

incoming!

hula mula
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:26:35 #250
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71784532
ohhh TF dat jasje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71784753
En nu moet ik me dus voor het eerst in mijn leven gaan richten op meisjeskleding

Ik heb hier werkelijk nog nooit naar gekeken. Echt nog nooit. Ben een totale leek (mijn vriendinnen hebben ook zoontjes).
pi_71784938
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef lily het volgende:
En nu moet ik me dus voor het eerst in mijn leven gaan richten op meisjeskleding

Ik heb hier werkelijk nog nooit naar gekeken. Echt nog nooit. Ben een totale leek (mijn vriendinnen hebben ook zoontjes).
Gaaf man! Valt nog veeeel meer voor te shoppen dan jongens! Jurkjes,rokjes,maillotjes

Oh ik80 wat leuuuuk

Kleurdoos wat schattig
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:45:35 #253
248986 MamaNik
pi_71785047
Begrijp me niet verkeerd ben super blij met mijn mannen, maar voor meiden kan je veeel leuker shoppen dan voor jongens vind ik. Ik ben echt altijd op zoek naar leuke jongenskleding. Voor meisjes is er zoveel meer altijd. Simpele winkel als H&M 3/4 meiden 1/4 jongens :S en dat is bijna overal.
LANG LEVEN HET INTERNET!!
pi_71785145
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. ik vind 7/10 dingen bij de H&M tot maatje 80 echt niets.
En ik heb dus een meisje.. terwijl ik bij de H&M juist bij de jongetjes veel leuks zie.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:52:11 #255
248986 MamaNik
pi_71785247
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef MamsX het volgende:
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. ik vind 7/10 dingen bij de H&M tot maatje 80 echt niets.
En ik heb dus een meisje.. terwijl ik bij de H&M juist bij de jongetjes veel leuks zie.
Smaak verschild uiteraard..maar voor meiden kun je broekjes jurkjes rokjes kopen voor jongens altijd maar een broek . Maar ik houd persoonlijk niet van al die Winnie de Pooh's Snoopy's en Cars printen op kleren.
pi_71786218
Het is wel waar dat er voor meisjes meer keus is vind ik ook. Aan de andere kant, een jongentje ziet er al snel stoer en leuk uit, ik als echte jongensmoeder zou het heel moeilijk vinden om een meisje leuk te kleden denk ik, er is gewoon te veel keus! En dan moet je ook nog met haren enzo in de weer...lijkt me echt moeilijk!
pi_71788783
Nja dat wat Peterfan zegt dus eigk. Ik kan me wel goed voorstellen dat je niets hebt met suikerzoet en roze enzo, en dan mag er wel meer keus zijn, maar als je meer van stoerig enzo houdt dan houdt et wat sneller op met je keuze

Waar hou je van Lily?

@ Kleurdoos die s leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71789317
Ik heb nooit moeite met leuke ("niet afgezaagde")kleding vinden voor de jongens. Ik koop alles via internet.

Alles blauw, grijs en bruin houd ik niet van, bah.
Of van die nietszeggende opdrukken die je vaak ziet

Jongens zien er vaak saai uit (op school bij mijn kinderen). Dat kan echt wel beter hoor..
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef huuphuup het volgende:
Waar hou je van Lily?
Wat betreft meisjeskleding weet ik dat dus gewoon niet. Ik heb er simpelweg nooit naar gekeken.
Het valt me dan ook niet zo snel op bij de meisjes die ik zie (op school of zo).

Wat Anna van Bix laatst aanhad op een foto in het foto-topic dat vond ik leuk.
Dat viel me op

meisjesachtig, maar niet te zoet
pi_71789469
Ik vind Maria van Sugar er altijd zo leuk uit zien, beetje retro soms. Mocht ik ooit nog een meisje krijgen (rammel, rammel ) dan hoop ik dat dat me ook gaat lukken.
En die kleertjes uit Frankrijk in dit topic vind ik ook superleuk, die meisjesjassen
pi_71792997
Weet je wat het leuke is van een stoere meid? Die kan ook met gemak jongenskleding dragen. Meisjeskleding voor een jongen is danweer wat sneu
pi_71794377
Al heb ik nu een internet site gevonden waar ze dus wel mijn smaak in kleding hebben.
Maar dan betaal je dus weer 50 euro voor een jurkje.
Nu ze wat groter aan het groeien is dan doe je er wel een hele poos mee.
Maar het blijft duur.

Maar de H&M is het dus echt niet voor mij. Ik vind dan de hema echt 1727281 keer leuker
pi_71797059
Welke site dan, MamsX?

Ik ben er nog niet precies uit waar ik nu leuke kleertjes voor jongens kan vinden, trouwens, ja in Frankrijk maar verder? Ik hou ook niet van prints en tekenfilmgedoe enzo. Meer van de ouderwets ben ik, wollen vesten, bretels, kniekousen, blousjes etc.
pi_71797115
http://www.musjes.com/

Bretels etc hebben ze bij de H&M altijd wel aardig wat van in de winter vind ik.
En blousjes ook
pi_71797365
Oja, hebben hebben hebben!

Zal ik eens opletten bij de H&M, soms hebben ze wel leuke dingen voor jongetjes.
Ik was trouwens echt teleurgesteld bij de ZARA, 1 kwart van de kinderafdeling is voor jongetjes en ook nog eens heel stom. Vind ik dan he.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:54:58 #265
5428 crew  miss_sly
pi_71798301
MamsX, die site is leuk!
Wat een vreselijk leuke jurkjes hebben ze daar
pi_71811358
Ik80, daar ben ik dus afgelopen week ook helemaal losgegaan! Ze hadden een actie: 1e artikel normale prijs, 2e artikel 2 euro en 3e artikel 1 euro. Zoveel leuks gekocht voor mijn dochter! Ook alvast voor volgend jaar :-) Alleen daarom zou ik al steeds naar Frankrijk op vakantie moeten hihi.
pi_71811885
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef MamsX het volgende:
http://www.musjes.com/

Bretels etc hebben ze bij de H&M altijd wel aardig wat van in de winter vind ik.
En blousjes ook
Omg, wat een leuke dingen. Wel prijzig idd, zoals zo vaak met leuke dingen.
pi_71812007
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef oeke het volgende:

Ik was trouwens echt teleurgesteld bij de ZARA, 1 kwart van de kinderafdeling is voor jongetjes en ook nog eens heel stom. Vind ik dan he.
Hier in Gent in de ZARA is het nochtans echt van die ouderwetse stijl hoor. Voor baby's iig, de grotere kinderkleertjes zijn wat minder.
pi_71825400
Wij hebben gisteren een supervet jasje gekocht bij Bristol.
klik

Soms vind je ineens hele leuke dingen op plekken waar je ze niet verwacht.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_71825708
Ja klopt wel prijzig.. des te kleinerje kind des te duurder ook.
Hier zit ze nog wel een poosje in hetzelfde maatje denk ik.. dan kan het wel.
pi_71841453
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij hebben gisteren een supervet jasje gekocht bij Bristol.
klik

Soms vind je ineens hele leuke dingen op plekken waar je ze niet verwacht.
Oh die is inderdaad superleuk zeg!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:10:58 #272
190853 RockabeIIa
pi_71867917

Nog een snoepje <3
pi_71868857
oh wat een leukerd

k mag niets meer kopen nu, maar kijken mag altijd toch?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71869723
Mijn broertje snapt duidelijk niets van hormonale vrouwen Ik heb al in juni een eerste pakje van Gap via hem besteld voor ons meisje en eerst wachtte hij lang met opsturen vanuit Amerika omdat ik misschien nog meer zou willen bestellen. Maar sinds ik heb aangegeven dat ik niks anders meer wilde, hoor ik niks meer van 'm en ik heb het pakje dus nogf steeds niet in huis... Ben vandaag al 35 weken en 1 dag.

En dan zegt mijn moeder nog doodleuk: Joh je hebt kleertjes genoeg, doe je d'r toch wat anders aan.

Dat wil ik niet

/ einde hormonale mededeling
pi_71879966
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb het lijstje bovenaan even aangepast op merk.

En nog even de favoriet uit de nieuwe H&M-collectie waar het allemaal mee begon:

[ afbeelding ]
Wij hebben zo een dergelijk jasje. Volgens mij is het niet precies dezelfde. Die van ons heeft ook nog eens een stuk aan de mouw, die je over de handjes heen kan doen, een soort vastgemaakt handschoenen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71889695
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wij hebben zo een dergelijk jasje. Volgens mij is het niet precies dezelfde. Die van ons heeft ook nog eens een stuk aan de mouw, die je over de handjes heen kan doen, een soort vastgemaakt handschoenen.
Ja, dat zit ook aan die van de H&M, hij is echt zoooo lief
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:45:54 #277
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71890847
Waarom plaatsen jullie allemaal van die veel te dure leuke linkjes! Ik heb een mooie winterjas gezien van IKKS die ik erg graag wil hebben, maarja 75 euro pff...
pi_71898942
Over dure maar hele mooie linkjes gesproken .. ik had het toch eerder over www.musjes.com?

Ik heb een nieuwe verslaving.. Leghuggers!! Ik vind die dingen zo handig!!
Je kan ze over een broek doen als het koud is.
Ze zijn heel handig voor het zindelijk worden.. Maar het allerhandigst zijn ze als het warm is en je kindje kruipt..
X heeft altijd rode knietjes.. en een broekje is best warm..
Maar deze dingen zijn van bamboo en dus koel.

en kiek dan hoe kjoet
pi_71899053
Haha, kan me voorstellen dat het handig is Mams, maar echt kjoet vind ik het niet!

Je meisje trouwens wel hoor!
pi_71925474
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat zit ook aan die van de H&M, hij is echt zoooo lief
Wij noemden het altijd het Wookie (van de Star Wars film) pakje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:48:41 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_71952173
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef MamsX het volgende:
Over dure maar hele mooie linkjes gesproken .. ik had het toch eerder over www.musjes.com?

Ik heb een nieuwe verslaving.. Leghuggers!! Ik vind die dingen zo handig!!
Je kan ze over een broek doen als het koud is.
Ze zijn heel handig voor het zindelijk worden.. Maar het allerhandigst zijn ze als het warm is en je kindje kruipt..
X heeft altijd rode knietjes.. en een broekje is best warm..
Maar deze dingen zijn van bamboo en dus koel.

en kiek dan hoe kjoet
[ afbeelding ]
Ook handig voor in een draagdoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:52:16 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71952293
vanaf wanneer doen jullie je kindje een jasje aan als je naar buiten gaat? Ik heb nu namelijk nog geen jasje aangeschaft, omdat ze in de zomer geboren zijn, maar ik vraag me af wanneer dan wel. Is dat als je zelf je winterjas weer aan doet, zeg maar oktober? Of al eerder? Want dan moet ik komend seizoen denk ik 2 jassen pp gaan kopen ivm de maat.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:14:53 #283
190853 RockabeIIa
pi_71952826
Mikoxx, ik had in het hele begin allen zachte vestjes met een ritsje en capuchon, veel meer zijn babyjasjes ook niet en in de wandelwagen of in een doek blijven ze echt wel warm
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:08:06 #284
248986 MamaNik
pi_71971303
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef mikoxx het volgende:
vanaf wanneer doen jullie je kindje een jasje aan als je naar buiten gaat? Ik heb nu namelijk nog geen jasje aangeschaft, omdat ze in de zomer geboren zijn, maar ik vraag me af wanneer dan wel. Is dat als je zelf je winterjas weer aan doet, zeg maar oktober? Of al eerder? Want dan moet ik komend seizoen denk ik 2 jassen pp gaan kopen ivm de maat.
Milan heeft de eerste winter geen jas aan gehad hij paste niet meer in de slaapbak en zat dus in de wandelwagen maar had gewoon vestjes eventueel met capuchon. Had wel en voetenzak en daar kwam die altijd loeiheet uit. Ben nu ook niet van plan om 2 jassen te gaan kopen voor de kleine mannentjes.

off topic, hoe is het met je mannentjes?
pi_72020247
Ik ben een van de velen die ontzichtbaar mee kijkt- leest en geniet, maar deze link http://www.monstersandmunchkins.com/sale.aspkon ik toch echt niet voor me houden!

die jurkjes, pakjes en mutsjes en al die andere heerlijke spullen, jammer dat ik net in dure maanden beland ben!
pi_72021275
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef Juutsels het volgende:
Ik ben een van de velen die ontzichtbaar mee kijkt- leest en geniet, maar deze link http://www.monstersandmunchkins.com/sale.aspkon ik toch echt niet voor me houden!

die jurkjes, pakjes en mutsjes en al die andere heerlijke spullen, jammer dat ik net in dure maanden beland ben!
Leuk geprobeerd! Gelukkig ligt het er niet te dik bovenop!

Vind het ook nog eens reteduur, ouderwets en oubollig.

Kruip dus maar weer lekker terug in meekijk -lees en -genietstand!

Tot ziens!
pi_72021683
Oh leuk topic dit. Het jurkje wat Rocka postte, is echt te cute!

Mijn laatste aankopen:

En deze, die ik echt te schattig vond, maar die ze tot nu toe nog steeds weigert aan te trekken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_72021894
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd! Gelukkig ligt het er niet te dik bovenop!

Vind het ook nog eens reteduur, ouderwets en oubollig.

Kruip dus maar weer lekker terug in meekijk -lees en -genietstand!

Tot ziens!
bedankt voor je welkom, met zulke reacties trek ik mij met liefde inderdaad weer snel op de achtergrond.
kijken is niet altijd kopen en smaken verschillen, om iemand direct zo te benaderen vind ik erg triest
pi_72022088
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef Juutsels het volgende:

[..]

bedankt voor je welkom, met zulke reacties trek ik mij met liefde inderdaad weer snel op de achtergrond.
kijken is niet altijd kopen en smaken verschillen, om iemand direct zo te benaderen vind ik erg triest
Vind je het nou zelf niet een béétje verdacht overkomen om je enkel en alleen te registreren om een website met kinderkleertjes aan te prijzen? Neem dan in ieder geval de moeite om eerst op een paar andere topics te reageren. Ander loop je inderdaad het risico om direct de schijn tegen je te hebben. Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.
pi_72022413
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:41 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Vind je het nou zelf niet een béétje verdacht overkomen om je enkel en alleen te registreren om een website met kinderkleertjes aan te prijzen? Neem dan in ieder geval de moeite om eerst op een paar andere topics te reageren. Ander loop je inderdaad het risico om direct de schijn tegen je te hebben. Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.
Ok met het oogpunt van wat je nu zegt snap ik je reactie beter, maar helaas was dit inderdaad mijn eerste post, met het feit dat je ergens moet beginnen met reageren.
Zo'n reactie komt erg denigrerend over en helaas heb je deze nu 1 keer fout geplaatst in je carriere van 9 van de 10x dat hij misschien wel terecht was.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:59:48 #291
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72262300
Leuke kleren Igraine. En zo vervelend als ze het dan niet aan willen....

Ik kocht vandaag voor Luuke een winterjas. En ik vind 'm heel erg mooi. Ben benieuwd of zij 'm ook zo mooi vind!

In het echt iets paarser dan op de foto, ik zoek er nog een sonkerpaarse muts, sjaal en wanten bij.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:18:00 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72262732
GEslaagd voor de Kwik Kwek en Kwak uitdaging.

Ik kan ze alleen niet vinden op de site van H&M Maak wel even een foto binnenkort. Geruite overhemden, want dat is de mode deze winter. Ik vond het eerst alsof ze van de hooiwagen waren gevallen eigenlijk maar ja. Echt weetikhoeveel winkels doorgespit (echte en virtuele) en dit is het.
Voor de oudste twee de zo gewenste Vingino broeken, en voor jongste een broekje van Mexx met bretels.
En de overhemden, bruin rood en blauw geruit, maar qua model hetzelfde. Echt té cute...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:29:05 #293
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72264516
Lishe, wat een ontzettend leuke winterjas voor Luuke! Ik heb gelijk op die website gekeken
pi_72274920
Ohhh kleertjes! Ik heb dit topic tijdens mijn zwangerschap genegeerd want we wisten 't geslacht niet, maar nu mag ik lekker los op meisjeskleertjes
Ik had een superleuk jurkje besteld bij designerkids.nl ofzo, samen met een vestje en wat maillots. Superleuk! Maar nou is m'n bestelling er.... zonder jurkje en zonder uitleg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 11:05:01 #295
5428 crew  miss_sly
pi_72275266
Leuke kleren, Igraine
En dat jasje, Lishe! Wat geweldig mooi!
pi_72275699
Heel leuk jasje Lishe! Ik ga die site ook maar eens bekijken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_72275880
Leuke jas Lishe! Kim wil die nu ook. Ik heb al gezegd dat we binnenkort eens gaan kijken voor een jas. Hebben jullie ook een herfst/tussenin jas? Kwam de buuf mee, dat dat handig is.
  woensdag 2 september 2009 @ 07:38:49 #298
248986 MamaNik
pi_72362300
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas Lishe! Kim wil die nu ook. Ik heb al gezegd dat we binnenkort eens gaan kijken voor een jas. Hebben jullie ook een herfst/tussenin jas? Kwam de buuf mee, dat dat handig is.
Heb geen tussen jas hoor, heb het vorig jaar met een spijkerjasje van de zomer gedaan en dan met een bodywarmer eroverheen of iets in die richting. Maar nu heb ik een kind wat het niet heel snel koud heeft.

Gister wezen shoppen in Rotterdam, waarom hebben ze bij Coccinelle zulke leuke kleren???
Kon me weer niet inhouden daar... maar heb het beperkt gehouden deze keer.
pi_72362336
Ik had een pakket meisjeskleding gekocht via marktplaats. Het was best een gok want ik wist helemaal niet precies wat er allemaal in zat. Een soort verassingspakket.

Ik kreeg het gisteravond; een bananendoos vol met kleertjes maat 56/62/68/74 van Hema, Noppies, Villa Happ, Prenatal en Vingino, en leuk!
Truitjes, broekjes, vestjes, rompertjes, slaapzakjes, 2 paar uberschattige schoentjes/laarsjes en zelfs een polkadot badpakje

Ik was alles aan het bekijken uit de doos en de jongens zaten in kleermakerszit boven op de tafel, met hun neus erbovenop, alles in handen te pakken:

oooh, mam, kijk! wat schattig!
ooooh, kijk nou! vlindertjes!
kijk kijk, die schoentjes

aaaah, wat schattig en klein

wanneer komt ze nou!!!!!

woensdag 2 september 2009 @ 08:10:17 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72362490
Oh lily wat leuk!
Mijn jongens zoeken ook altijd aktief mee naar kleertjes voor zus. Staan ze bij een rood met witte stippen vestje, zegt oudste 'kijk eens mam, hier droomde je toch van?' Dweil mij maar op dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')