Ja, dat zit ook aan die van de H&M, hij is echt zoooo liefquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wij hebben zo een dergelijk jasje. Volgens mij is het niet precies dezelfde. Die van ons heeft ook nog eens een stuk aan de mouw, die je over de handjes heen kan doen, een soort vastgemaakt handschoenen.
Wij noemden het altijd het Wookie (van de Star Wars film) pakje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat zit ook aan die van de H&M, hij is echt zoooo lief![]()
![]()
Ook handig voor in een draagdoekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef MamsX het volgende:
Over dure maar hele mooie linkjes gesproken .. ik had het toch eerder over www.musjes.com?
Ik heb een nieuwe verslaving.. Leghuggers!! Ik vind die dingen zo handig!!
Je kan ze over een broek doen als het koud is.
Ze zijn heel handig voor het zindelijk worden.. Maar het allerhandigst zijn ze als het warm is en je kindje kruipt..
X heeft altijd rode knietjes.. en een broekje is best warm..
Maar deze dingen zijn van bamboo en dus koel.![]()
![]()
en kiek dan hoe kjoet![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Milan heeft de eerste winter geen jas aan gehad hij paste niet meer in de slaapbak en zat dus in de wandelwagen maar had gewoon vestjes eventueel met capuchon. Had wel en voetenzak en daar kwam die altijd loeiheet uit. Ben nu ook niet van plan om 2 jassen te gaan kopen voor de kleine mannentjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef mikoxx het volgende:
vanaf wanneer doen jullie je kindje een jasje aan als je naar buiten gaat? Ik heb nu namelijk nog geen jasje aangeschaft, omdat ze in de zomer geboren zijn, maar ik vraag me af wanneer dan wel. Is dat als je zelf je winterjas weer aan doet, zeg maar oktober? Of al eerder? Want dan moet ik komend seizoen denk ik 2 jassen pp gaan kopen ivm de maat.
Leuk geprobeerd! Gelukkig ligt het er niet te dik bovenop!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef Juutsels het volgende:
Ik ben een van de velen die ontzichtbaar mee kijkt- leest en geniet, maar deze link http://www.monstersandmunchkins.com/sale.aspkon ik toch echt niet voor me houden!
die jurkjes, pakjes en mutsjes en al die andere heerlijke spullen, jammer dat ik net in dure maanden beland ben!
bedankt voor je welkom, met zulke reacties trek ik mij met liefde inderdaad weer snel op de achtergrond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd! Gelukkig ligt het er niet te dik bovenop!![]()
Vind het ook nog eens reteduur, ouderwets en oubollig.
Kruip dus maar weer lekker terug in meekijk -lees en -genietstand!
Tot ziens!
Vind je het nou zelf niet een béétje verdacht overkomen om je enkel en alleen te registreren om een website met kinderkleertjes aan te prijzen? Neem dan in ieder geval de moeite om eerst op een paar andere topics te reageren. Ander loop je inderdaad het risico om direct de schijn tegen je te hebben. Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef Juutsels het volgende:
[..]
bedankt voor je welkom, met zulke reacties trek ik mij met liefde inderdaad weer snel op de achtergrond.
kijken is niet altijd kopen en smaken verschillen, om iemand direct zo te benaderen vind ik erg triest
Ok met het oogpunt van wat je nu zegt snap ik je reactie beter, maar helaas was dit inderdaad mijn eerste post, met het feit dat je ergens moet beginnen met reageren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind je het nou zelf niet een béétje verdacht overkomen om je enkel en alleen te registreren om een website met kinderkleertjes aan te prijzen? Neem dan in ieder geval de moeite om eerst op een paar andere topics te reageren. Ander loop je inderdaad het risico om direct de schijn tegen je te hebben. Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.
Heb geen tussen jas hoor, heb het vorig jaar met een spijkerjasje van de zomer gedaan en dan met een bodywarmer eroverheen of iets in die richting. Maar nu heb ik een kind wat het niet heel snel koud heeft.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas Lishe! Kim wil die nu ook. Ik heb al gezegd dat we binnenkort eens gaan kijken voor een jas. Hebben jullie ook een herfst/tussenin jas? Kwam de buuf mee, dat dat handig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |