abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71889695
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wij hebben zo een dergelijk jasje. Volgens mij is het niet precies dezelfde. Die van ons heeft ook nog eens een stuk aan de mouw, die je over de handjes heen kan doen, een soort vastgemaakt handschoenen.
Ja, dat zit ook aan die van de H&M, hij is echt zoooo lief
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:45:54 #277
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71890847
Waarom plaatsen jullie allemaal van die veel te dure leuke linkjes! Ik heb een mooie winterjas gezien van IKKS die ik erg graag wil hebben, maarja 75 euro pff...
pi_71898942
Over dure maar hele mooie linkjes gesproken .. ik had het toch eerder over www.musjes.com?

Ik heb een nieuwe verslaving.. Leghuggers!! Ik vind die dingen zo handig!!
Je kan ze over een broek doen als het koud is.
Ze zijn heel handig voor het zindelijk worden.. Maar het allerhandigst zijn ze als het warm is en je kindje kruipt..
X heeft altijd rode knietjes.. en een broekje is best warm..
Maar deze dingen zijn van bamboo en dus koel.

en kiek dan hoe kjoet
pi_71899053
Haha, kan me voorstellen dat het handig is Mams, maar echt kjoet vind ik het niet!

Je meisje trouwens wel hoor!
pi_71925474
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat zit ook aan die van de H&M, hij is echt zoooo lief
Wij noemden het altijd het Wookie (van de Star Wars film) pakje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:48:41 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_71952173
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef MamsX het volgende:
Over dure maar hele mooie linkjes gesproken .. ik had het toch eerder over www.musjes.com?

Ik heb een nieuwe verslaving.. Leghuggers!! Ik vind die dingen zo handig!!
Je kan ze over een broek doen als het koud is.
Ze zijn heel handig voor het zindelijk worden.. Maar het allerhandigst zijn ze als het warm is en je kindje kruipt..
X heeft altijd rode knietjes.. en een broekje is best warm..
Maar deze dingen zijn van bamboo en dus koel.

en kiek dan hoe kjoet
[ afbeelding ]
Ook handig voor in een draagdoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:52:16 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71952293
vanaf wanneer doen jullie je kindje een jasje aan als je naar buiten gaat? Ik heb nu namelijk nog geen jasje aangeschaft, omdat ze in de zomer geboren zijn, maar ik vraag me af wanneer dan wel. Is dat als je zelf je winterjas weer aan doet, zeg maar oktober? Of al eerder? Want dan moet ik komend seizoen denk ik 2 jassen pp gaan kopen ivm de maat.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:14:53 #283
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71952826
Mikoxx, ik had in het hele begin allen zachte vestjes met een ritsje en capuchon, veel meer zijn babyjasjes ook niet en in de wandelwagen of in een doek blijven ze echt wel warm
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:08:06 #284
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71971303
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef mikoxx het volgende:
vanaf wanneer doen jullie je kindje een jasje aan als je naar buiten gaat? Ik heb nu namelijk nog geen jasje aangeschaft, omdat ze in de zomer geboren zijn, maar ik vraag me af wanneer dan wel. Is dat als je zelf je winterjas weer aan doet, zeg maar oktober? Of al eerder? Want dan moet ik komend seizoen denk ik 2 jassen pp gaan kopen ivm de maat.
Milan heeft de eerste winter geen jas aan gehad hij paste niet meer in de slaapbak en zat dus in de wandelwagen maar had gewoon vestjes eventueel met capuchon. Had wel en voetenzak en daar kwam die altijd loeiheet uit. Ben nu ook niet van plan om 2 jassen te gaan kopen voor de kleine mannentjes.

off topic, hoe is het met je mannentjes?
pi_72020247
Ik ben een van de velen die ontzichtbaar mee kijkt- leest en geniet, maar deze link http://www.monstersandmunchkins.com/sale.aspkon ik toch echt niet voor me houden!

die jurkjes, pakjes en mutsjes en al die andere heerlijke spullen, jammer dat ik net in dure maanden beland ben!
pi_72021275
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:48 schreef Juutsels het volgende:
Ik ben een van de velen die ontzichtbaar mee kijkt- leest en geniet, maar deze link http://www.monstersandmunchkins.com/sale.aspkon ik toch echt niet voor me houden!

die jurkjes, pakjes en mutsjes en al die andere heerlijke spullen, jammer dat ik net in dure maanden beland ben!
Leuk geprobeerd! Gelukkig ligt het er niet te dik bovenop!

Vind het ook nog eens reteduur, ouderwets en oubollig.

Kruip dus maar weer lekker terug in meekijk -lees en -genietstand!

Tot ziens!
pi_72021683
Oh leuk topic dit. Het jurkje wat Rocka postte, is echt te cute!

Mijn laatste aankopen:

En deze, die ik echt te schattig vond, maar die ze tot nu toe nog steeds weigert aan te trekken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_72021894
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:19 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd! Gelukkig ligt het er niet te dik bovenop!

Vind het ook nog eens reteduur, ouderwets en oubollig.

Kruip dus maar weer lekker terug in meekijk -lees en -genietstand!

Tot ziens!
bedankt voor je welkom, met zulke reacties trek ik mij met liefde inderdaad weer snel op de achtergrond.
kijken is niet altijd kopen en smaken verschillen, om iemand direct zo te benaderen vind ik erg triest
pi_72022088
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef Juutsels het volgende:

[..]

bedankt voor je welkom, met zulke reacties trek ik mij met liefde inderdaad weer snel op de achtergrond.
kijken is niet altijd kopen en smaken verschillen, om iemand direct zo te benaderen vind ik erg triest
Vind je het nou zelf niet een béétje verdacht overkomen om je enkel en alleen te registreren om een website met kinderkleertjes aan te prijzen? Neem dan in ieder geval de moeite om eerst op een paar andere topics te reageren. Ander loop je inderdaad het risico om direct de schijn tegen je te hebben. Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.
pi_72022413
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:41 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Vind je het nou zelf niet een béétje verdacht overkomen om je enkel en alleen te registreren om een website met kinderkleertjes aan te prijzen? Neem dan in ieder geval de moeite om eerst op een paar andere topics te reageren. Ander loop je inderdaad het risico om direct de schijn tegen je te hebben. Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.
Ok met het oogpunt van wat je nu zegt snap ik je reactie beter, maar helaas was dit inderdaad mijn eerste post, met het feit dat je ergens moet beginnen met reageren.
Zo'n reactie komt erg denigrerend over en helaas heb je deze nu 1 keer fout geplaatst in je carriere van 9 van de 10x dat hij misschien wel terecht was.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:59:48 #291
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72262300
Leuke kleren Igraine. En zo vervelend als ze het dan niet aan willen....

Ik kocht vandaag voor Luuke een winterjas. En ik vind 'm heel erg mooi. Ben benieuwd of zij 'm ook zo mooi vind!

In het echt iets paarser dan op de foto, ik zoek er nog een sonkerpaarse muts, sjaal en wanten bij.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:18:00 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72262732
GEslaagd voor de Kwik Kwek en Kwak uitdaging.

Ik kan ze alleen niet vinden op de site van H&M Maak wel even een foto binnenkort. Geruite overhemden, want dat is de mode deze winter. Ik vond het eerst alsof ze van de hooiwagen waren gevallen eigenlijk maar ja. Echt weetikhoeveel winkels doorgespit (echte en virtuele) en dit is het.
Voor de oudste twee de zo gewenste Vingino broeken, en voor jongste een broekje van Mexx met bretels.
En de overhemden, bruin rood en blauw geruit, maar qua model hetzelfde. Echt té cute...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:29:05 #293
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72264516
Lishe, wat een ontzettend leuke winterjas voor Luuke! Ik heb gelijk op die website gekeken
pi_72274920
Ohhh kleertjes! Ik heb dit topic tijdens mijn zwangerschap genegeerd want we wisten 't geslacht niet, maar nu mag ik lekker los op meisjeskleertjes
Ik had een superleuk jurkje besteld bij designerkids.nl ofzo, samen met een vestje en wat maillots. Superleuk! Maar nou is m'n bestelling er.... zonder jurkje en zonder uitleg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 11:05:01 #295
5428 crew  miss_sly
pi_72275266
Leuke kleren, Igraine
En dat jasje, Lishe! Wat geweldig mooi!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72275699
Heel leuk jasje Lishe! Ik ga die site ook maar eens bekijken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_72275880
Leuke jas Lishe! Kim wil die nu ook. Ik heb al gezegd dat we binnenkort eens gaan kijken voor een jas. Hebben jullie ook een herfst/tussenin jas? Kwam de buuf mee, dat dat handig is.
  woensdag 2 september 2009 @ 07:38:49 #298
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72362300
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke jas Lishe! Kim wil die nu ook. Ik heb al gezegd dat we binnenkort eens gaan kijken voor een jas. Hebben jullie ook een herfst/tussenin jas? Kwam de buuf mee, dat dat handig is.
Heb geen tussen jas hoor, heb het vorig jaar met een spijkerjasje van de zomer gedaan en dan met een bodywarmer eroverheen of iets in die richting. Maar nu heb ik een kind wat het niet heel snel koud heeft.

Gister wezen shoppen in Rotterdam, waarom hebben ze bij Coccinelle zulke leuke kleren???
Kon me weer niet inhouden daar... maar heb het beperkt gehouden deze keer.
pi_72362336
Ik had een pakket meisjeskleding gekocht via marktplaats. Het was best een gok want ik wist helemaal niet precies wat er allemaal in zat. Een soort verassingspakket.

Ik kreeg het gisteravond; een bananendoos vol met kleertjes maat 56/62/68/74 van Hema, Noppies, Villa Happ, Prenatal en Vingino, en leuk!
Truitjes, broekjes, vestjes, rompertjes, slaapzakjes, 2 paar uberschattige schoentjes/laarsjes en zelfs een polkadot badpakje

Ik was alles aan het bekijken uit de doos en de jongens zaten in kleermakerszit boven op de tafel, met hun neus erbovenop, alles in handen te pakken:

oooh, mam, kijk! wat schattig!
ooooh, kijk nou! vlindertjes!
kijk kijk, die schoentjes

aaaah, wat schattig en klein

wanneer komt ze nou!!!!!

woensdag 2 september 2009 @ 08:10:17 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72362490
Oh lily wat leuk!
Mijn jongens zoeken ook altijd aktief mee naar kleertjes voor zus. Staan ze bij een rood met witte stippen vestje, zegt oudste 'kijk eens mam, hier droomde je toch van?' Dweil mij maar op dan
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')