Gaaf man! Valt nog veeeel meer voor te shoppen dan jongens! Jurkjes,rokjes,maillotjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef lily het volgende:
En nu moet ik me dus voor het eerst in mijn leven gaan richten op meisjeskleding![]()
Ik heb hier werkelijk nog nooit naar gekeken. Echt nog nooit. Ben een totale leek (mijn vriendinnen hebben ook zoontjes).
Smaak verschild uiteraard..maar voor meiden kun je broekjes jurkjes rokjes kopen voor jongens altijd maar een broek . Maar ik houd persoonlijk niet van al die Winnie de Pooh's Snoopy's en Cars printen op kleren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef MamsX het volgende:
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. ik vind 7/10 dingen bij de H&M tot maatje 80 echt niets.
En ik heb dus een meisje.. terwijl ik bij de H&M juist bij de jongetjes veel leuks zie.
Wat betreft meisjeskleding weet ik dat dus gewoon niet. Ik heb er simpelweg nooit naar gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef MamsX het volgende:
http://www.musjes.com/
Bretels etc hebben ze bij de H&M altijd wel aardig wat van in de winter vind ik.
En blousjes ook
Hier in Gent in de ZARA is het nochtans echt van die ouderwetse stijl hoor. Voor baby's iig, de grotere kinderkleertjes zijn wat minder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef oeke het volgende:
Ik was trouwens echt teleurgesteld bij de ZARA, 1 kwart van de kinderafdeling is voor jongetjes en ook nog eens heel stom.Vind ik dan he.
Oh die is inderdaad superleuk zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij hebben gisteren een supervet jasje gekocht bij Bristol.
klik
Soms vind je ineens hele leuke dingen op plekken waar je ze niet verwacht.
Wij hebben zo een dergelijk jasje. Volgens mij is het niet precies dezelfde. Die van ons heeft ook nog eens een stuk aan de mouw, die je over de handjes heen kan doen, een soort vastgemaakt handschoenen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb het lijstje bovenaan even aangepast op merk.
En nog even de favoriet uit de nieuwe H&M-collectie waar het allemaal mee begon:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |