abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71784753
En nu moet ik me dus voor het eerst in mijn leven gaan richten op meisjeskleding

Ik heb hier werkelijk nog nooit naar gekeken. Echt nog nooit. Ben een totale leek (mijn vriendinnen hebben ook zoontjes).
pi_71784938
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef lily het volgende:
En nu moet ik me dus voor het eerst in mijn leven gaan richten op meisjeskleding

Ik heb hier werkelijk nog nooit naar gekeken. Echt nog nooit. Ben een totale leek (mijn vriendinnen hebben ook zoontjes).
Gaaf man! Valt nog veeeel meer voor te shoppen dan jongens! Jurkjes,rokjes,maillotjes

Oh ik80 wat leuuuuk

Kleurdoos wat schattig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:45:35 #253
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71785047
Begrijp me niet verkeerd ben super blij met mijn mannen, maar voor meiden kan je veeel leuker shoppen dan voor jongens vind ik. Ik ben echt altijd op zoek naar leuke jongenskleding. Voor meisjes is er zoveel meer altijd. Simpele winkel als H&M 3/4 meiden 1/4 jongens :S en dat is bijna overal.
LANG LEVEN HET INTERNET!!
pi_71785145
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. ik vind 7/10 dingen bij de H&M tot maatje 80 echt niets.
En ik heb dus een meisje.. terwijl ik bij de H&M juist bij de jongetjes veel leuks zie.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:52:11 #255
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71785247
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef MamsX het volgende:
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. ik vind 7/10 dingen bij de H&M tot maatje 80 echt niets.
En ik heb dus een meisje.. terwijl ik bij de H&M juist bij de jongetjes veel leuks zie.
Smaak verschild uiteraard..maar voor meiden kun je broekjes jurkjes rokjes kopen voor jongens altijd maar een broek . Maar ik houd persoonlijk niet van al die Winnie de Pooh's Snoopy's en Cars printen op kleren.
pi_71786218
Het is wel waar dat er voor meisjes meer keus is vind ik ook. Aan de andere kant, een jongentje ziet er al snel stoer en leuk uit, ik als echte jongensmoeder zou het heel moeilijk vinden om een meisje leuk te kleden denk ik, er is gewoon te veel keus! En dan moet je ook nog met haren enzo in de weer...lijkt me echt moeilijk!
pi_71788783
Nja dat wat Peterfan zegt dus eigk. Ik kan me wel goed voorstellen dat je niets hebt met suikerzoet en roze enzo, en dan mag er wel meer keus zijn, maar als je meer van stoerig enzo houdt dan houdt et wat sneller op met je keuze

Waar hou je van Lily?

@ Kleurdoos die s leuk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71789317
Ik heb nooit moeite met leuke ("niet afgezaagde")kleding vinden voor de jongens. Ik koop alles via internet.

Alles blauw, grijs en bruin houd ik niet van, bah.
Of van die nietszeggende opdrukken die je vaak ziet

Jongens zien er vaak saai uit (op school bij mijn kinderen). Dat kan echt wel beter hoor..
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef huuphuup het volgende:
Waar hou je van Lily?
Wat betreft meisjeskleding weet ik dat dus gewoon niet. Ik heb er simpelweg nooit naar gekeken.
Het valt me dan ook niet zo snel op bij de meisjes die ik zie (op school of zo).

Wat Anna van Bix laatst aanhad op een foto in het foto-topic dat vond ik leuk.
Dat viel me op

meisjesachtig, maar niet te zoet
pi_71789469
Ik vind Maria van Sugar er altijd zo leuk uit zien, beetje retro soms. Mocht ik ooit nog een meisje krijgen (rammel, rammel ) dan hoop ik dat dat me ook gaat lukken.
En die kleertjes uit Frankrijk in dit topic vind ik ook superleuk, die meisjesjassen
pi_71792997
Weet je wat het leuke is van een stoere meid? Die kan ook met gemak jongenskleding dragen. Meisjeskleding voor een jongen is danweer wat sneu
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71794377
Al heb ik nu een internet site gevonden waar ze dus wel mijn smaak in kleding hebben.
Maar dan betaal je dus weer 50 euro voor een jurkje.
Nu ze wat groter aan het groeien is dan doe je er wel een hele poos mee.
Maar het blijft duur.

Maar de H&M is het dus echt niet voor mij. Ik vind dan de hema echt 1727281 keer leuker
pi_71797059
Welke site dan, MamsX?

Ik ben er nog niet precies uit waar ik nu leuke kleertjes voor jongens kan vinden, trouwens, ja in Frankrijk maar verder? Ik hou ook niet van prints en tekenfilmgedoe enzo. Meer van de ouderwets ben ik, wollen vesten, bretels, kniekousen, blousjes etc.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71797115
http://www.musjes.com/

Bretels etc hebben ze bij de H&M altijd wel aardig wat van in de winter vind ik.
En blousjes ook
pi_71797365
Oja, hebben hebben hebben!

Zal ik eens opletten bij de H&M, soms hebben ze wel leuke dingen voor jongetjes.
Ik was trouwens echt teleurgesteld bij de ZARA, 1 kwart van de kinderafdeling is voor jongetjes en ook nog eens heel stom. Vind ik dan he.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:54:58 #265
5428 crew  miss_sly
pi_71798301
MamsX, die site is leuk!
Wat een vreselijk leuke jurkjes hebben ze daar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71811358
Ik80, daar ben ik dus afgelopen week ook helemaal losgegaan! Ze hadden een actie: 1e artikel normale prijs, 2e artikel 2 euro en 3e artikel 1 euro. Zoveel leuks gekocht voor mijn dochter! Ook alvast voor volgend jaar :-) Alleen daarom zou ik al steeds naar Frankrijk op vakantie moeten hihi.
Voor de hipste papa's en mama's: http://www.hipenhot.nl & de leukste site met originele baby- en kinderkleding: http://www.jeej.nl
pi_71811885
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef MamsX het volgende:
http://www.musjes.com/

Bretels etc hebben ze bij de H&M altijd wel aardig wat van in de winter vind ik.
En blousjes ook
Omg, wat een leuke dingen. Wel prijzig idd, zoals zo vaak met leuke dingen.
pi_71812007
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef oeke het volgende:

Ik was trouwens echt teleurgesteld bij de ZARA, 1 kwart van de kinderafdeling is voor jongetjes en ook nog eens heel stom. Vind ik dan he.
Hier in Gent in de ZARA is het nochtans echt van die ouderwetse stijl hoor. Voor baby's iig, de grotere kinderkleertjes zijn wat minder.
pi_71825400
Wij hebben gisteren een supervet jasje gekocht bij Bristol.
klik

Soms vind je ineens hele leuke dingen op plekken waar je ze niet verwacht.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_71825708
Ja klopt wel prijzig.. des te kleinerje kind des te duurder ook.
Hier zit ze nog wel een poosje in hetzelfde maatje denk ik.. dan kan het wel.
pi_71841453
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij hebben gisteren een supervet jasje gekocht bij Bristol.
klik

Soms vind je ineens hele leuke dingen op plekken waar je ze niet verwacht.
Oh die is inderdaad superleuk zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:10:58 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71867917

Nog een snoepje <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71868857
oh wat een leukerd

k mag niets meer kopen nu, maar kijken mag altijd toch?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71869723
Mijn broertje snapt duidelijk niets van hormonale vrouwen Ik heb al in juni een eerste pakje van Gap via hem besteld voor ons meisje en eerst wachtte hij lang met opsturen vanuit Amerika omdat ik misschien nog meer zou willen bestellen. Maar sinds ik heb aangegeven dat ik niks anders meer wilde, hoor ik niks meer van 'm en ik heb het pakje dus nogf steeds niet in huis... Ben vandaag al 35 weken en 1 dag.

En dan zegt mijn moeder nog doodleuk: Joh je hebt kleertjes genoeg, doe je d'r toch wat anders aan.

Dat wil ik niet

/ einde hormonale mededeling
pi_71879966
quote:
Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb het lijstje bovenaan even aangepast op merk.

En nog even de favoriet uit de nieuwe H&M-collectie waar het allemaal mee begon:

[ afbeelding ]
Wij hebben zo een dergelijk jasje. Volgens mij is het niet precies dezelfde. Die van ons heeft ook nog eens een stuk aan de mouw, die je over de handjes heen kan doen, een soort vastgemaakt handschoenen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')