dat had ik nog heul niet gezienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:09 schreef tessie het volgende:
In het engels (kan je onderaan de site kiezen) staat er jacket, dus denk dat het wel een jasje is. En het is 100% wol.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Poppejans die dingskes zijn wel heel leuk![]()
die tuinbroekquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:11 schreef oeke het volgende:
En hier nog een jongetjesbestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Met heel veel dank aan Huup![]()
Haha, en LB natuurlijk ook bedankt!![]()
![]()
Jullie doen maar, in die babymaatjes. Ik ga er heel gauw live shoppen. Muhahaha.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
hahaha![]()
wat supertof![]()
zie dan LB wat je ontketend hebt!totale leegstroom van die winkel richting Nederland fok! hihi
Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal uitzoeken enzo
gemeenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jullie doen maar, in die babymaatjes. Ik ga er heel gauw live shoppen. Muhahaha.
Ik vind inderdaad heel veel van wat Kobus aan heeft/je koopt ook leuk!quote:] schreef oeke het volgende:[/b]
Poppejans, wat grappig, ik ging even op die site van Olliewood kijken en ik viel precies voor dat broekje! Volgens mij hebben wij dezelfde smaak. Was jij niet ook degene met die Adams Family kinderwagen?![]()
Het is een getailleerd shirtje met meisjesmouwen volgens mijn moeder en op de bon staat ook meisjesshirtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Poppejans het volgende:
Troel, waarom was het een meisjeshirt dan? Ik heb er ook mee in de hand gestaan, maar de maten waren wel vanaf groot haha, dus ik wou nog even wachten met kopen. Ik zag er niks meisjesachtigs aan, was toch gewoon een shirt met wijde mouwen?
Wij hebben zelf een teckel, dus die met Takkiefanclub wil ik ook!![]()
Taartjesfee, wat een superleuk jurkje![]()
had ik zo kunnen kopen v een dochter
[..]
Ik vind inderdaad heel veel van wat Kobus aan heeft/je koopt ook leuk!![]()
En ik heb inderdaad die zwarte ouderwetse (misschien iets lugubere) kinderwagen, maar dat je dat nog weet!
edit: en dat blousje wat jij hierboven laat zien van Jottum is ook om erg hebberig van te worden![]()
![]()
![]()
oh dan pas? damn, dat duurt flink lang nogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb gemaild met goodmoodkids. Ik heb er al zo vaak proberen te bestellen maar elke keer is er niets van hetgeen ik wil op voorraad. In oktober komt er dus pas een nieuwe zending kleertjes in verschillende kleurtjes binnen. Balen dus...
Da's eigenlijk maar voor ¤ 100,- pp dus! Want jij hebt twee keer zoveel nodig! Dat valt dan dus eigenlijk best mee!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:02 schreef MamaNik het volgende:
Oh ik was me gister zo te buiten gegaan, had voor ¤ 200 besteld bij kleertjes.com
Heb het gewoon nu al binnen, en het is zoooo leuk allemaal! pfff waarom kan je blijven shoppen voor baby's en kindjes??
Kijk zo had ik er nog niet over nagedacht hahaha Bedankt!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Da's eigenlijk maar voor ¤ 100,- pp dus! Want jij hebt twee keer zoveel nodig! Dat valt dan dus eigenlijk best mee!![]()
Zou zou ik iig redeneren in jouw geval.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |